zio_donnie έγραψε:yiannpap έγραψε:αιχο μυνι αφονως απω τι σιστασυ τις δοιυκουσας εποιτροπις. (σιγνομι για τα ωρθωγραφηκα λαθι αλλα ιμε αγραματως κε δαιν ξαιρο αν πραιπι να ειμε πιρατις).
Ο αρχηγός δεν σηκώνει ειρωνείες. Εγέρθητω!
+1
zio_donnie έγραψε:yiannpap έγραψε:αιχο μυνι αφονως απω τι σιστασυ τις δοιυκουσας εποιτροπις. (σιγνομι για τα ωρθωγραφηκα λαθι αλλα ιμε αγραματως κε δαιν ξαιρο αν πραιπι να ειμε πιρατις).
Ο αρχηγός δεν σηκώνει ειρωνείες. Εγέρθητω!
zio_donnie έγραψε:Και επειδή για κάποιους είμαστε "λίγοι" ας δούμε τι λένε για την λογοκρισία και για τα ανθρωπάκια που προσβάλλονται από τις λέξεις μερικοί δημιουργοί. Και βάζω μόνο Έλληνες γιατί τώρα είναι μομφή και να μιλάς ξένες γλώσσες και να τις χρησιμοποιείς.
Χατζιδάκις, Θεοδωράκης και Ξαρχάκος κατά της Λογοκρισίας
http://www.musicpaper.gr/documents/7-document/494-synthetesvslogokrisia
ΜΑΝΟΣ ΧΑΤΖΙΔΑΚΙΣ
1. Το θέμα είναι πως αντιλαμβάνεται κανείς τον αυτοσεβασμό που οφείλει να έχει και την αξιοπρέπεια, την στοιχειωδώς ανθρώπινη.
Για μένα, και η ύπαρξη λογοκρισίας και μόνο, αποτελεί εμπόδιο στην οποιαδήποτε μουσική μου δραστηριότητα, ακόμα και αν εγώ δεν ενοχλούμαι προσωπικά.
Η «ευαισθησία» μου επί του θέματος δεν αφήνει περιθώρια να αγνοήσω το θέμα.
Δεν δέχομαι ούτε τη σκοπιμότητά της και συνεπώς ούτε την ύπαρξή της.
Η λογοκρισία μοιάζει μ’ ένα περιβόλι όπου μόνο λουλούδια δεν μπορούν ν’ ανθίσουν. Τη σιχαίνομαι.
ΣΤΑΥΡΟΣ ΞΑΡΧΑΚΟΣ
1. Είναι νομίζω αυτονόητο. Όταν ξέρεις ότι κάποιοι περιμένουν να «βάλουν κάτω» το έργο σου για να δουν τι έχει μέσα, δεν μπορείς να λειτουργήσεις απερίσπαστα. Δεν μπορείς να εκφραστείς. Πολύ περισσότερο όταν αυτοί οι άλλοι είναι εντελώς αναρμόδιοι και με το πρόσχημα διαφόρων σκοπιμοτήτων λογοκρίνουν τα έργα –τη μουσική στην περίπτωσή μας- με τον τρόπο που ήδη αναλύσαμε στον ημερήσιο τύπο. Προφανώς λοιπόν, η ύπαρξη λογοκρισίας είναι αποπνικτική για κάθε δημιουργό. Για τούτο και στραφήκαμε εναντίον τους. Θέλουμε να περιφρουρήσουμε τη μουσική και την πνευματική δημιουργία
- Κείμενα επιδεικτικά, με εμφανή την προσπάθεια επιβολής της προσωπικής άποψης.
- Κακή, έως και ενοχλητική, χρήση της ελληνικής γλώσσας, ανακατεμένης με αγγλικές ορολογίες, που, συνήθως, συνδυάζονται άστοχα.
Τα κείμενα να ελέγχονται από τους συντάκτες τους, όσο είναι δυνατόν, τόσο ορθογραφικά όσο και συντακτικά.
Σε περίπτωση που κάποιο θέμα δεν το κατέχουμε, δεν είναι σκόπιμο να παρεμβαίνουμε
zio_donnie έγραψε:Κάθε μορφή έκφρασης είναι ιερή και κανένα όριο στην ελευθερία του λόγου δεν νοείται. Αν πρόσεξες δεν τους άγγιξε προσωπικά η λογοκρισία. Αλλά υπερασπίζονται το δικαίωμα του καθενός να εκφράζεται όπως νομίζει. Για παράδειγμα τον Πανούση τον κυνηγήσανε με τριτοκοσμικές λογικές προστασίας της "αιδούς". Και αν διαβάσεις καλά τις "συστάσεις" θα καταλάβεις τι πραγματικά λέει ο συντάκτης τους πίσω από το κροκοδείλιο χαμόγελο και την ξύλινη γλώσσα:- Κείμενα επιδεικτικά, με εμφανή την προσπάθεια επιβολής της προσωπικής άποψης.
Επιβολή της άποψης με επιδεικτικά κείμενα; Τα κείμενα δεν επιβάλλουν τίποτα απολύτως, η βία επιβάλει. Επίσης ο καθένας λέει την γνώμη του για να πείσει (duh), και δεν πίπτει λόγος σε κανένα να του υπαγορεύσει το ύφος. Οπότε αν διαβάσεις ανάμεσα στις γραμμές, ο ποιητής εννοεί πως ότι δεν καταλαβαίνει (για παράδειγμα την τεχνολογία) ή δεν του αρέσει (η ελευθερία του λόγου) είναι κατακριτέο και πρέπει να αλλάξει με τους κανόνες που ο ίδιος υποβάλλει μέχρι να ικανοποιηθεί η αλαζονεία του.- Κακή, έως και ενοχλητική, χρήση της ελληνικής γλώσσας, ανακατεμένης με αγγλικές ορολογίες, που, συνήθως, συνδυάζονται άστοχα.
Εδώ ανάγει εαυτόν σε κριτή της ποιότητας του λόγου. Φυσικά ουδεμία κριτική επιτρέπεται στην δικιά του επιλογή ύφους.
Οπότε περνάμε στις συστάσεις:Τα κείμενα να ελέγχονται από τους συντάκτες τους, όσο είναι δυνατόν, τόσο ορθογραφικά όσο και συντακτικά.
Ο ίδιος δεν το έπραξε γράφοντας την παραπάνω λογική ανακολουθία.Σε περίπτωση που κάποιο θέμα δεν το κατέχουμε, δεν είναι σκόπιμο να παρεμβαίνουμε
Ο ίδιος δεν το έπραξε, αφού χαρακτηρίζει το φόρουμ "πρωτοποριακή πλατφόρμα" για τα ελληνικά δεδομένα. Με ένα σμπάρο δύο παραβιάσεις, γιατί αφενός το φόρουμ δεν είναι καινούρια τεχνολογία και αφετέρου προσβάλλει τα πολλά μέλη και τους χιλιάδες Έλληνες που το χρησιμοποιούν με επιτυχία εδώ και πολλά χρόνια.
Θεωρώ άσκοπο να συνεχίσω τον σχολιασμό του πατερναλιστικού ύφους, του τραγελαφικού μίσους για τα ακρωνύμια και τους ξένους όρους και την υποτίμηση της δυνατότητας κατανόησης νέων πραγμάτων και όρων από τους Έλληνες.
Σαν βαθμό θα του έδινα 12 στα 20. Καλό λεξιλόγιο αλλά κενό νοήματος, με προφανή στοιχεία άσκοπης επίδειξης γραμματικών γνώσεων και με πραγματικά λάθη και λογικές ανακολουθίες.
Όταν ξέρεις ότι κάποιοι περιμένουν να «βάλουν κάτω» το έργο σου για να δουν τι έχει μέσα
Δεν μπορείς να εκφραστείς. Πολύ περισσότερο όταν αυτοί οι άλλοι είναι εντελώς αναρμόδιοι και με το πρόσχημα διαφόρων σκοπιμοτήτων λογοκρίνουν τα έργα
chprokop έγραψε:Εγω προτεινω να φιμωσουμε τη ΔΕ...
Ή καλυτερα να την εκτελέσουμε, καθοτι Ζωντανος Τσαρος=Κακός Τσάρος.
.
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: 2 και 0 επισκέπτες