Μανιφέστο/Ψυχοθεραπεία/Σχολική έκθεση
-
zio_donnie
- Μέλος του Κόμματος Πειρατών
- Δημοσιεύσεις: 2439
- Εγγραφή: 16 Ιαν 2012, 11:10
- Τοποθεσία: Χαλάνδρι
- Επικοινωνία:
Μανιφέστο/Ψυχοθεραπεία/Σχολική έκθεση
Ότι ακολουθεί είναι δικές μου προσωπικές εκτιμήσεις, απόψεις και βλακείες. Απλά επειδή είναι της μόδας τα agit prop κειμενάκια από κάποιους μάχιμους γλωσσαμύντορες, είπα να παίξω και εγώ το ίδιο παιχνίδι. WARNING: WALL OF TEXT
Το Internet είναι σοβαρή υπόθεση. Ένα μανιφέστο.
Πολλοί θεωρούν το Internet πολυτέλεια. Άλλοι απλό εργαλείο δουλειάς και άλλοι ακόμα ένα είδος καινούριας τηλεόρασης. Το Internet είναι όλα αυτά και τίποτα από αυτά. Είναι ένας καινούριος τρόπος επικοινωνίας που καθιστά πολλές, αν όχι όλες, τις παλιές τεχνολογίες επικοινωνίας, παρωχημένες και άχρηστες. Και δεν είναι απλά ένα μέσο επικοινωνίας. Από την φύση του είναι και εργαλείο έκφρασης που δημιούργησε μια νέα κουλτούρα και μια δικιά του ιδεολογία. Μια μη παραδοσιακά δομημένη ιδεολογία, που γεννήθηκε από τον τρόπο λειτουργίας του και στηρίζεται στην κουλτούρα ανεπιτήδευτης ελευθερίας που δημιούργησε και την ικανοποίηση που αυτή αποφέρει σε όσους δεν το χρησιμοποιούν απλά σαν ψηφιακό υποκατάστατο αναλογικών μέσων.
Η βασική διαφορά του internet από τα άλλα μέσα επικοινωνίας και έκφρασης είναι το ότι επιτρέπει την αμφίδρομη και ισότιμη επικοινωνία. Εδώ δεν υπάρχουν εξουσίες που ορίζουν το τι θα διαδοθεί και τι όχι και δεν υπάρχουν γεωγραφικά, χρηματικά, φυλετικά , ιδεολογικά ή άλλα εμπόδια στην διάδοση της σκέψης. Ένας υπολογιστής και μια σύνδεση αρκούν για να μπορέσει ο καθένας να ανακαλύψει, να γνωρίσει, να συζητήσει και να συμμετάσχει με ομοϊδεάτες του από όλον τον πλανήτη. Οι παλιές μειοψηφίες που οι τοπικές κοινότητες στιγμάτιζαν σαν εκκεντρικές, βλάσφημες, ανάξιες λόγου ή κατακριτέες εδώ μέσα είναι ισότιμες απόψεις που ζουν ή πεθαίνουν όχι επειδή μια εξουσία αποφάσισε να τις εξαφανίσει αλλά επειδή προσέλκυσαν ή απέτυχαν να προσελκύσουν ένα κοινό. Ακόμα καλύτερα. Ακόμα και δύο άτομα να τις συμμερίζονται σε όλον τον πλανήτη, θα συνεχίσουν να υπάρχουν σε πείσμα της πλειοψηφίας. Το όνειρο της απόλυτης ελευθερίας του λόγου είναι ήδη γεγονός.
Αυτή σε γενικές γραμμές είναι η νοοτροπία αυτών που οι ψηφιακά αναλφάβητοι αποκαλούν «nerds» ή «κομπιουτεράκηδες» στην Ελλάδα. Για πολύ καιρό αυτή η υποκουλτούρα είχε το στίγμα του απολιτίκ θεατή, κάτι σαν τον τηλεθεατή της παραδοσιακής τηλεόρασης. Η φύση του μέσου και η δύναμη του πληκτρολογίου που έχουν πραγματικές επιπτώσεις διέφευγαν και εν πολλοίς ακόμα διαφεύγουν στο ευρύ κοινό. Ακτιβιστικές ομάδες, από τους Anonymous έως το Wikileaks και φυσικά το πρώτο πειρατικό της Σουηδίας, άρχισαν να αλλάζουν αυτό το σκηνικό και αποτέλεσαν την εμπροσθοφυλακή για την μαζική κάθοδο της γενιάς του δικτύου στον δρόμο. Το πειρατικό κίνημα είναι μια πρώτη προσπάθεια εφαρμογής της ελευθερίας του δικτύου στην πραγματική ζωή, μια απόπειρα interface μεταξύ του δικτύου και αυτό που υποτιμητικά οι keyboard cowboys ονομάζουν meat space.
Η κουλτούρα του internet είναι εξ ορισμού ελευθεριακή. Δεν υπάρχουν όρια και το δίκτυο αντιλαμβάνεται κάθε μορφή λογοκρισίας ως απειλή την οποία είτε παρακάμπτει (πχ firewall Κίνας, file sharing) είτε καταστρέφει δια της διαφάνειας (Streisand effect). Το πειρατικό κόμμα ξεκίνησε σαν μια προσπάθεια διάσωσης του δικτύου από την μετατροπή του σε ψηφιακό μαγαζί υπό κρατικό και επιχειρηματικό έλεγχο και στην πορεία δοκίμασε να εφαρμόσει ότι κάνει όμορφο το internet στην πραγματική ζωή. Οι ιδέες πίσω από το πολιτικοποιημένο τεχνολογικό κίνημα είναι πανανθρώπινες και γι αυτό τραβάνε τους πάντες.
Δυστυχώς όμως και παρόλο που οι έχοντες ψηφιακή κουλτούρα έχουν προ πολλού ξεπεράσει τον άξονα αριστερά-δεξιά και τον έχουν αντικαταστήσει με ένα μείγμα ατομισμού, τεχνο-ουτοπισμού και ένα γαλαξία από εξειδικευμένες κοινότητες που δεν έρχονται σε επαφή ποτέ, παρά μόνο για να ταπεινώσουν τον κοινό εχθρό που είναι πάντοτε όποιος θέλει να βάλει όρια στην ελευθερία, πολλοί από αυτούς που ενθουσιάστηκαν και άρχισαν να συμμετέχουν δεν είναι στο ίδιο σημείο.
Τα πειρατικά έπεσαν θύματα της ίδιας τους της επιτυχίας και σε πολλές χώρες των δύσκολων συγκυριών που δημιούργησαν απελπισία στο ευρύ κοινό και έστειλαν πολλούς σε αυτό που θεώρησαν κίνημα διαμαρτυρίας. Άρχισε έτσι να αραιώνει η ιδεολογική συνέπεια τους και να απλώνεται σε θέματα τα οποία ουδέποτε απασχόλησαν τους ψηφιακούς ακτιβιστές.
Τα πειρατικά διατρέχουν πλέον τον φανερό κίνδυνο να εκτροχιαστούν από ανθρώπους που καλοπροαίρετα ή κακοπροαίρετα δεν καταλαβαίνουν τι είναι η ψηφιακή κουλτούρα και δεν τους ενδιαφέρει ούτε να την μάθουν ούτε να την υπερασπιστούν. Εγκλωβισμένοι στην λογική που τους κατέστρεψε προσπαθούν να την εφαρμόσουν και σε αυτούς που προσπαθούν να τους βοηθήσουν όσο μπορούν. Πνίγονται και αρπάζουν το χέρι που προτείνεται να τους βοηθήσει και αντί να βγουν από το νερό τραβούν άθελα ή σκόπιμα να πνίξουν και αυτόν που προσφέρει βοήθεια. Οι ενδείξεις αυτής της λογικής είναι εμφανείς παντού, στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.
Παγιδευμένοι στην νοοτροπία της πάση θυσία ευρείας αποδοχής οι πειρατές κάνουν ιδεολογικές ακροβασίες και απαράδεκτους συμβιβασμούς. Οι Γερμανοί πειρατές έγιναν το καινούριο πρότυπο αντικαθιστώντας το Σουηδικό και η μαζική αποδοχή έγινε αυτοσκοπός.
Στα καθ’ υμάς έχουμε κόσμο που θεωρεί πληκτρολόγιο και οθόνη «καναπέ» αγνοώντας πως αυτός ο καναπές είναι που του δίνει το βήμα, τα εργαλεία και την ελευθερία να εκφραστεί και όχι μόνο να εκφραστεί αλλά να τον ακούσει και κάποιος. Απογοητευμένοι από άλλα κόμματα, αυτόκλητοι σωτήρες και επαγγελματίες διαδηλωτές πιπιλίζουν και διατυμπανίζουν την «εμπειρία» τους στα κοινά και κατηγορούν τον κόσμο που ήρθε στους πειρατές ακριβώς για να ξεφύγει από την τραγική «εμπειρία» τους, για αδράνεια και αρνητισμό.
Τρέχουν δεξιά και αριστερά σαν αποκεφαλισμένα κοτόπουλα, φωνασκώντας και ανάγοντας συζητήσεις του καφενέ σε ιδεολογία και ταυτόχρονα χρήζονται «χρήσιμα και ενεργά» μέλη που «εκτίθενται» προσβάλλοντας όλους εκείνους που θεωρούν τα ΜΜΕ στην Ελλάδα αυτή την στιγμή κατάπτυστα.
Η διγλωσσία και η ξύλινη γλώσσα, κατεξοχήν χαρακτηριστικά του πολιτικού μας προσωπικού και «πολιτισμού» , είναι το χαρακτηριστικό τους γνώρισμα. Έξωθεν είναι δημοκράτες και προστάτες του λαού. Έσωθεν τρώγονται που δεν έχουν περισσότερη εξουσία, υποτιμούν και εξευτελίζουν τα ίδια τους τα μέλη, και θα ήθελαν να αντικαταστήσουν την δημοκρατία με μη μετρήσιμες έννοιες όπως «αξιοκρατία» και διάφορες «επιτροπές σοφών». Κάθε μορφή κριτικής τους είναι αβάσταχτη, και κάθε επικριτής τους είναι είτε αμόρφωτος, είτε κακόβουλος είτε αντιδραστικός.
Στο μυαλό τους έχουν ένα σαφέστατο πρόγραμμα. Να αναπαράγουν παλαιά κόμματα με καινούριο όνομα. Και οι μεν καλοπροαίρετοι το θέλουν γιατί έτσι έμαθαν και δεν μπορούν να κατανοήσουν ούτε την ψηφιακή νοοτροπία ούτε την αυτοκτονική πορεία που ακολουθούν, οι δε κακοπροαίρετοι είναι οι κλασσικές περιπτώσεις ανθρώπων που τυφλωμένοι από τον ναρκισσισμό τους και απογοητευμένοι ίσως από την προσωπική τους ζωή, ασχολούνται με το κόμμα για να δώσουν νόημα στην ύπαρξή τους.
Αποτέλεσμα; Ένα κόμμα ούτε ενός έτους έχει ήδη χρέος, το οποίο δεν απασχολεί κανέναν στα σοβαρά. Τα μέλη που γράφτηκαν γιατί ενθουσιάστηκαν εγκατέλειψαν, το ίδιο και οι ψηφοφόροι «μας». Οι εκλογές μας κληροδότησαν μια νοοτροπία του μόνιμου επείγοντος και των «άτυπων» γραφείων, συμφωνιών και δράσεων. Ατέρμονες συζητήσεις περί δράσεων και καταστατικού και αμπελοφιλοσοφίες. Και οι δημοκόποι μας βάζουν συνέχεια το μαχαίρι στο λαιμό και μας λένε «βιαστείτε» .
Σας θυμίζει τίποτα; Εμένα το σύστημα που υποτίθεται καταγγέλλουμε. Χρέη, ανικανότητα, αδιαφάνεια, κομπορρημοσύνη και κυρίως ανευθυνότητα. Κανείς δεν είναι υπεύθυνος για τίποτα. Χρωστάμε και συζητάμε (έστω και θεωρητικά) να χαλάσουμε και άλλα. Δημοκρατία κατ’ όνομα.
Προς τι η βιασύνη; Ποιος μας κυνηγάει; Τι κερδίζει και ποιος από σπασμωδικές κινήσεις; Θα σταματήσει μήπως ο κόσμος να γυρνάει αν οι Πειρατές δεν βγάλουν δελτίο τύπου για την εκλογή του Ομπάμα; Ή μήπως κερδίσαμε κάτι που στείλαμε γράμμα στην Μέρκελ (προτείνω και ένα στον Άγιο Βασίλη, περισσότερο τόπο θα πιάσει).
Πειρατές και Πειρατίνες. Σκεφτείτε γιατί είμαστε εδώ. Δεν είμαστε εδώ για να πιθηκίζουμε πεθαμένες λογικές. Μυν υποκύψετε σε ψεύτικα διλλήματα και στην επιβολή μιας μόνιμης κατάστασης «εκτάκτου ανάγκης». Δεν μας κυνηγάει κανένας και έχουμε όλο το χρόνο που χρειαζόμαστε για να γίνουμε το νέο λειτουργικό που ονειρευόμαστε. Να οδηγήσουμε με το παράδειγμα και όχι με επικοινωνιακά τρικ. Η δημοκρατία δεν δημιουργείται επί χάρτου αλλά με την εφαρμογή της. Η καθυστέρηση και οι διαφωνίες είναι το τίμημα που πληρώνεις για την ελευθερία. Ο μόνος τρόπος για να υπερασπιστείς την δημοκρατία είναι περισσότερη δημοκρατία. Η δημοκρατία δεν κινδυνεύει από τους πάσης φύσεως χρυσαυγίτες και εκκεντρικούς. Κινδυνεύει από αυτούς που νομίζουν πως κατέχουν την απόλυτη αλήθεια και χρησιμοποιούν την δημοκρατία σαν πρόσχημα και το γράμμα του νόμου σαν μπαστούνι για να μας βάλουν όλους στο δικό τους μαντρί. Οι ίδιοι είναι που επιλεκτικά ερμηνεύουν νόμους και κανονισμούς κατά το δοκούν, ελαστικά για την ατζέντα τους, αυστηρά για τους διαφωνούντες.
Τέλος, δεν είμαστε μια άμορφη μάζα. Είμαστε μονάδες που ο καθένας για το δικό του λόγο πιστεύει στο όχημα «πειρατές». Χωρίς τις μονάδες μένει ένα όνομα. Όχι πια Ένας Για Όλους Και Όλοι Για Έναν αλλά Ένας Για Όλους Και Άλλος Ένας Για Όλους Και Άλλος Ένας Για Όλους Και Άλλος Ένας Για Όλους Και Άλλος Ένας Για Όλους Και Άλλος Ένας Για Όλους Και Άλλος Ένας Για Όλους Και Άλλος Ένας Για Όλους Και Άλλος Ένας Για Όλους Και Άλλος Ένας Για Όλους Και Άλλος Ένας Για Όλους Και Άλλος Ένας Για Όλους Και Άλλος Ένας Για Όλους Και Άλλος Ένας Για Όλους Και Άλλος Ένας Για Όλους Και Άλλος Ένας Για Όλους Και Άλλος Ένας Για Όλους Και Άλλος Ένας Για Όλους.
Πειρατικά πάντα.
Το Internet είναι σοβαρή υπόθεση. Ένα μανιφέστο.
Πολλοί θεωρούν το Internet πολυτέλεια. Άλλοι απλό εργαλείο δουλειάς και άλλοι ακόμα ένα είδος καινούριας τηλεόρασης. Το Internet είναι όλα αυτά και τίποτα από αυτά. Είναι ένας καινούριος τρόπος επικοινωνίας που καθιστά πολλές, αν όχι όλες, τις παλιές τεχνολογίες επικοινωνίας, παρωχημένες και άχρηστες. Και δεν είναι απλά ένα μέσο επικοινωνίας. Από την φύση του είναι και εργαλείο έκφρασης που δημιούργησε μια νέα κουλτούρα και μια δικιά του ιδεολογία. Μια μη παραδοσιακά δομημένη ιδεολογία, που γεννήθηκε από τον τρόπο λειτουργίας του και στηρίζεται στην κουλτούρα ανεπιτήδευτης ελευθερίας που δημιούργησε και την ικανοποίηση που αυτή αποφέρει σε όσους δεν το χρησιμοποιούν απλά σαν ψηφιακό υποκατάστατο αναλογικών μέσων.
Η βασική διαφορά του internet από τα άλλα μέσα επικοινωνίας και έκφρασης είναι το ότι επιτρέπει την αμφίδρομη και ισότιμη επικοινωνία. Εδώ δεν υπάρχουν εξουσίες που ορίζουν το τι θα διαδοθεί και τι όχι και δεν υπάρχουν γεωγραφικά, χρηματικά, φυλετικά , ιδεολογικά ή άλλα εμπόδια στην διάδοση της σκέψης. Ένας υπολογιστής και μια σύνδεση αρκούν για να μπορέσει ο καθένας να ανακαλύψει, να γνωρίσει, να συζητήσει και να συμμετάσχει με ομοϊδεάτες του από όλον τον πλανήτη. Οι παλιές μειοψηφίες που οι τοπικές κοινότητες στιγμάτιζαν σαν εκκεντρικές, βλάσφημες, ανάξιες λόγου ή κατακριτέες εδώ μέσα είναι ισότιμες απόψεις που ζουν ή πεθαίνουν όχι επειδή μια εξουσία αποφάσισε να τις εξαφανίσει αλλά επειδή προσέλκυσαν ή απέτυχαν να προσελκύσουν ένα κοινό. Ακόμα καλύτερα. Ακόμα και δύο άτομα να τις συμμερίζονται σε όλον τον πλανήτη, θα συνεχίσουν να υπάρχουν σε πείσμα της πλειοψηφίας. Το όνειρο της απόλυτης ελευθερίας του λόγου είναι ήδη γεγονός.
Αυτή σε γενικές γραμμές είναι η νοοτροπία αυτών που οι ψηφιακά αναλφάβητοι αποκαλούν «nerds» ή «κομπιουτεράκηδες» στην Ελλάδα. Για πολύ καιρό αυτή η υποκουλτούρα είχε το στίγμα του απολιτίκ θεατή, κάτι σαν τον τηλεθεατή της παραδοσιακής τηλεόρασης. Η φύση του μέσου και η δύναμη του πληκτρολογίου που έχουν πραγματικές επιπτώσεις διέφευγαν και εν πολλοίς ακόμα διαφεύγουν στο ευρύ κοινό. Ακτιβιστικές ομάδες, από τους Anonymous έως το Wikileaks και φυσικά το πρώτο πειρατικό της Σουηδίας, άρχισαν να αλλάζουν αυτό το σκηνικό και αποτέλεσαν την εμπροσθοφυλακή για την μαζική κάθοδο της γενιάς του δικτύου στον δρόμο. Το πειρατικό κίνημα είναι μια πρώτη προσπάθεια εφαρμογής της ελευθερίας του δικτύου στην πραγματική ζωή, μια απόπειρα interface μεταξύ του δικτύου και αυτό που υποτιμητικά οι keyboard cowboys ονομάζουν meat space.
Η κουλτούρα του internet είναι εξ ορισμού ελευθεριακή. Δεν υπάρχουν όρια και το δίκτυο αντιλαμβάνεται κάθε μορφή λογοκρισίας ως απειλή την οποία είτε παρακάμπτει (πχ firewall Κίνας, file sharing) είτε καταστρέφει δια της διαφάνειας (Streisand effect). Το πειρατικό κόμμα ξεκίνησε σαν μια προσπάθεια διάσωσης του δικτύου από την μετατροπή του σε ψηφιακό μαγαζί υπό κρατικό και επιχειρηματικό έλεγχο και στην πορεία δοκίμασε να εφαρμόσει ότι κάνει όμορφο το internet στην πραγματική ζωή. Οι ιδέες πίσω από το πολιτικοποιημένο τεχνολογικό κίνημα είναι πανανθρώπινες και γι αυτό τραβάνε τους πάντες.
Δυστυχώς όμως και παρόλο που οι έχοντες ψηφιακή κουλτούρα έχουν προ πολλού ξεπεράσει τον άξονα αριστερά-δεξιά και τον έχουν αντικαταστήσει με ένα μείγμα ατομισμού, τεχνο-ουτοπισμού και ένα γαλαξία από εξειδικευμένες κοινότητες που δεν έρχονται σε επαφή ποτέ, παρά μόνο για να ταπεινώσουν τον κοινό εχθρό που είναι πάντοτε όποιος θέλει να βάλει όρια στην ελευθερία, πολλοί από αυτούς που ενθουσιάστηκαν και άρχισαν να συμμετέχουν δεν είναι στο ίδιο σημείο.
Τα πειρατικά έπεσαν θύματα της ίδιας τους της επιτυχίας και σε πολλές χώρες των δύσκολων συγκυριών που δημιούργησαν απελπισία στο ευρύ κοινό και έστειλαν πολλούς σε αυτό που θεώρησαν κίνημα διαμαρτυρίας. Άρχισε έτσι να αραιώνει η ιδεολογική συνέπεια τους και να απλώνεται σε θέματα τα οποία ουδέποτε απασχόλησαν τους ψηφιακούς ακτιβιστές.
Τα πειρατικά διατρέχουν πλέον τον φανερό κίνδυνο να εκτροχιαστούν από ανθρώπους που καλοπροαίρετα ή κακοπροαίρετα δεν καταλαβαίνουν τι είναι η ψηφιακή κουλτούρα και δεν τους ενδιαφέρει ούτε να την μάθουν ούτε να την υπερασπιστούν. Εγκλωβισμένοι στην λογική που τους κατέστρεψε προσπαθούν να την εφαρμόσουν και σε αυτούς που προσπαθούν να τους βοηθήσουν όσο μπορούν. Πνίγονται και αρπάζουν το χέρι που προτείνεται να τους βοηθήσει και αντί να βγουν από το νερό τραβούν άθελα ή σκόπιμα να πνίξουν και αυτόν που προσφέρει βοήθεια. Οι ενδείξεις αυτής της λογικής είναι εμφανείς παντού, στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.
Παγιδευμένοι στην νοοτροπία της πάση θυσία ευρείας αποδοχής οι πειρατές κάνουν ιδεολογικές ακροβασίες και απαράδεκτους συμβιβασμούς. Οι Γερμανοί πειρατές έγιναν το καινούριο πρότυπο αντικαθιστώντας το Σουηδικό και η μαζική αποδοχή έγινε αυτοσκοπός.
Στα καθ’ υμάς έχουμε κόσμο που θεωρεί πληκτρολόγιο και οθόνη «καναπέ» αγνοώντας πως αυτός ο καναπές είναι που του δίνει το βήμα, τα εργαλεία και την ελευθερία να εκφραστεί και όχι μόνο να εκφραστεί αλλά να τον ακούσει και κάποιος. Απογοητευμένοι από άλλα κόμματα, αυτόκλητοι σωτήρες και επαγγελματίες διαδηλωτές πιπιλίζουν και διατυμπανίζουν την «εμπειρία» τους στα κοινά και κατηγορούν τον κόσμο που ήρθε στους πειρατές ακριβώς για να ξεφύγει από την τραγική «εμπειρία» τους, για αδράνεια και αρνητισμό.
Τρέχουν δεξιά και αριστερά σαν αποκεφαλισμένα κοτόπουλα, φωνασκώντας και ανάγοντας συζητήσεις του καφενέ σε ιδεολογία και ταυτόχρονα χρήζονται «χρήσιμα και ενεργά» μέλη που «εκτίθενται» προσβάλλοντας όλους εκείνους που θεωρούν τα ΜΜΕ στην Ελλάδα αυτή την στιγμή κατάπτυστα.
Η διγλωσσία και η ξύλινη γλώσσα, κατεξοχήν χαρακτηριστικά του πολιτικού μας προσωπικού και «πολιτισμού» , είναι το χαρακτηριστικό τους γνώρισμα. Έξωθεν είναι δημοκράτες και προστάτες του λαού. Έσωθεν τρώγονται που δεν έχουν περισσότερη εξουσία, υποτιμούν και εξευτελίζουν τα ίδια τους τα μέλη, και θα ήθελαν να αντικαταστήσουν την δημοκρατία με μη μετρήσιμες έννοιες όπως «αξιοκρατία» και διάφορες «επιτροπές σοφών». Κάθε μορφή κριτικής τους είναι αβάσταχτη, και κάθε επικριτής τους είναι είτε αμόρφωτος, είτε κακόβουλος είτε αντιδραστικός.
Στο μυαλό τους έχουν ένα σαφέστατο πρόγραμμα. Να αναπαράγουν παλαιά κόμματα με καινούριο όνομα. Και οι μεν καλοπροαίρετοι το θέλουν γιατί έτσι έμαθαν και δεν μπορούν να κατανοήσουν ούτε την ψηφιακή νοοτροπία ούτε την αυτοκτονική πορεία που ακολουθούν, οι δε κακοπροαίρετοι είναι οι κλασσικές περιπτώσεις ανθρώπων που τυφλωμένοι από τον ναρκισσισμό τους και απογοητευμένοι ίσως από την προσωπική τους ζωή, ασχολούνται με το κόμμα για να δώσουν νόημα στην ύπαρξή τους.
Αποτέλεσμα; Ένα κόμμα ούτε ενός έτους έχει ήδη χρέος, το οποίο δεν απασχολεί κανέναν στα σοβαρά. Τα μέλη που γράφτηκαν γιατί ενθουσιάστηκαν εγκατέλειψαν, το ίδιο και οι ψηφοφόροι «μας». Οι εκλογές μας κληροδότησαν μια νοοτροπία του μόνιμου επείγοντος και των «άτυπων» γραφείων, συμφωνιών και δράσεων. Ατέρμονες συζητήσεις περί δράσεων και καταστατικού και αμπελοφιλοσοφίες. Και οι δημοκόποι μας βάζουν συνέχεια το μαχαίρι στο λαιμό και μας λένε «βιαστείτε» .
Σας θυμίζει τίποτα; Εμένα το σύστημα που υποτίθεται καταγγέλλουμε. Χρέη, ανικανότητα, αδιαφάνεια, κομπορρημοσύνη και κυρίως ανευθυνότητα. Κανείς δεν είναι υπεύθυνος για τίποτα. Χρωστάμε και συζητάμε (έστω και θεωρητικά) να χαλάσουμε και άλλα. Δημοκρατία κατ’ όνομα.
Προς τι η βιασύνη; Ποιος μας κυνηγάει; Τι κερδίζει και ποιος από σπασμωδικές κινήσεις; Θα σταματήσει μήπως ο κόσμος να γυρνάει αν οι Πειρατές δεν βγάλουν δελτίο τύπου για την εκλογή του Ομπάμα; Ή μήπως κερδίσαμε κάτι που στείλαμε γράμμα στην Μέρκελ (προτείνω και ένα στον Άγιο Βασίλη, περισσότερο τόπο θα πιάσει).
Πειρατές και Πειρατίνες. Σκεφτείτε γιατί είμαστε εδώ. Δεν είμαστε εδώ για να πιθηκίζουμε πεθαμένες λογικές. Μυν υποκύψετε σε ψεύτικα διλλήματα και στην επιβολή μιας μόνιμης κατάστασης «εκτάκτου ανάγκης». Δεν μας κυνηγάει κανένας και έχουμε όλο το χρόνο που χρειαζόμαστε για να γίνουμε το νέο λειτουργικό που ονειρευόμαστε. Να οδηγήσουμε με το παράδειγμα και όχι με επικοινωνιακά τρικ. Η δημοκρατία δεν δημιουργείται επί χάρτου αλλά με την εφαρμογή της. Η καθυστέρηση και οι διαφωνίες είναι το τίμημα που πληρώνεις για την ελευθερία. Ο μόνος τρόπος για να υπερασπιστείς την δημοκρατία είναι περισσότερη δημοκρατία. Η δημοκρατία δεν κινδυνεύει από τους πάσης φύσεως χρυσαυγίτες και εκκεντρικούς. Κινδυνεύει από αυτούς που νομίζουν πως κατέχουν την απόλυτη αλήθεια και χρησιμοποιούν την δημοκρατία σαν πρόσχημα και το γράμμα του νόμου σαν μπαστούνι για να μας βάλουν όλους στο δικό τους μαντρί. Οι ίδιοι είναι που επιλεκτικά ερμηνεύουν νόμους και κανονισμούς κατά το δοκούν, ελαστικά για την ατζέντα τους, αυστηρά για τους διαφωνούντες.
Τέλος, δεν είμαστε μια άμορφη μάζα. Είμαστε μονάδες που ο καθένας για το δικό του λόγο πιστεύει στο όχημα «πειρατές». Χωρίς τις μονάδες μένει ένα όνομα. Όχι πια Ένας Για Όλους Και Όλοι Για Έναν αλλά Ένας Για Όλους Και Άλλος Ένας Για Όλους Και Άλλος Ένας Για Όλους Και Άλλος Ένας Για Όλους Και Άλλος Ένας Για Όλους Και Άλλος Ένας Για Όλους Και Άλλος Ένας Για Όλους Και Άλλος Ένας Για Όλους Και Άλλος Ένας Για Όλους Και Άλλος Ένας Για Όλους Και Άλλος Ένας Για Όλους Και Άλλος Ένας Για Όλους Και Άλλος Ένας Για Όλους Και Άλλος Ένας Για Όλους Και Άλλος Ένας Για Όλους Και Άλλος Ένας Για Όλους Και Άλλος Ένας Για Όλους Και Άλλος Ένας Για Όλους.
Πειρατικά πάντα.
Ε.Δ.Α.Π.Ε. The truth is out there.
-
baskin
- Μέλος του Κόμματος Πειρατών
- Δημοσιεύσεις: 8666
- Εγγραφή: 23 Δεκ 2011, 23:28
- Τοποθεσία: Σύρος, Κυκλάδες
Re: Μανιφέστο/Ψυχοθεραπεία/Σχολική έκθεση
Δεν θα τρολάρω αν και δίνεις λαβές για σχόλια!
Προσυπογράφω.
Προσυπογράφω.
Στον τάφο της Αμφίπολης είναι ο Μαυρογένης...
-
ekfrasi
- Μέλος του Κόμματος Πειρατών
- Δημοσιεύσεις: 2165
- Εγγραφή: 28 Νοέμ 2011, 18:17
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: Μανιφέστο/Ψυχοθεραπεία/Σχολική έκθεση
Θα αντιγράψω από το https://pirateparty.gr/forum/viewtopic.php?f=140&t=583
ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗ
Ο κόσμος έχει αλλάξει. Κάθε φορά που συντελείτε μια τεχνολογική αλλαγή που ενδυναμώνει τους πολλούς αλλάζει ριζικά η ισορροπία δυνάμεων της κοινωνίας. Συνέβηκε με την τυπογραφία, συνέβηκε με την βιομηχανική επανάσταση, συνέβηκε με την πράσινη επανάσταση και συμβαίνει τώρα.
Αυτή τη φορά ο καθένας έχει φωνή, κανείς δε μπορεί να φιμωθεί πια. Αυτό αλλάζει τα πάντα.
Και απο την αρχή...
Έχουμε κάνει επιτροπές και ομάδες, καλό θα ήταν να ρίξουμε μια ματιά στις θέσεις των παγκόσμιων πειρατών πριν αρχίσουμε να δουλεύουμε σοβαρά σε αυτές. Θα ήταν τουλάχιστον αστείο πχ εμείς να μιλάμε για την προστασία δεδομένων όταν το συμπέρασμα είναι κατά της συλλογής τους εξ’αρχής.
...
Λέμε ότι δε κινούμαστε στον άξονα δεξιά-αριστερά, αλλά ας έχουμε έναν άξονα γενικά.
Οι πειρατές ως κίνημα και ιδεολογία είναι κάτι του 21ου αιώνα, δεν έχουν βγει από το χρονοντούλαπο της ιστορίας που βρέθηκε σε κάποιο ναυάγιο , αλλά είναι κάτι που γεννήθηκε και ανδρώνεται στον παγκόσμιο ιστό. Μπορεί να έχουν νονό το TCP/IP αλλά είναι άνθρωποι ενωμένοι δικτυακά με σημερινά προβλήματα και τωρινές λύσεις. Δε κουβαλάμε σφυροδρέπανα ούτε πυρσούς, έχουμε εργαλεία (Black&Decker και φακούς φωτοβολταικών αντίστοιχα χαχαχαχα) και πληκτρολόγια.
ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗ
Ο κόσμος έχει αλλάξει. Κάθε φορά που συντελείτε μια τεχνολογική αλλαγή που ενδυναμώνει τους πολλούς αλλάζει ριζικά η ισορροπία δυνάμεων της κοινωνίας. Συνέβηκε με την τυπογραφία, συνέβηκε με την βιομηχανική επανάσταση, συνέβηκε με την πράσινη επανάσταση και συμβαίνει τώρα.
Αυτή τη φορά ο καθένας έχει φωνή, κανείς δε μπορεί να φιμωθεί πια. Αυτό αλλάζει τα πάντα.
Και απο την αρχή...
Έχουμε κάνει επιτροπές και ομάδες, καλό θα ήταν να ρίξουμε μια ματιά στις θέσεις των παγκόσμιων πειρατών πριν αρχίσουμε να δουλεύουμε σοβαρά σε αυτές. Θα ήταν τουλάχιστον αστείο πχ εμείς να μιλάμε για την προστασία δεδομένων όταν το συμπέρασμα είναι κατά της συλλογής τους εξ’αρχής.
...
Λέμε ότι δε κινούμαστε στον άξονα δεξιά-αριστερά, αλλά ας έχουμε έναν άξονα γενικά.
Οι πειρατές ως κίνημα και ιδεολογία είναι κάτι του 21ου αιώνα, δεν έχουν βγει από το χρονοντούλαπο της ιστορίας που βρέθηκε σε κάποιο ναυάγιο , αλλά είναι κάτι που γεννήθηκε και ανδρώνεται στον παγκόσμιο ιστό. Μπορεί να έχουν νονό το TCP/IP αλλά είναι άνθρωποι ενωμένοι δικτυακά με σημερινά προβλήματα και τωρινές λύσεις. Δε κουβαλάμε σφυροδρέπανα ούτε πυρσούς, έχουμε εργαλεία (Black&Decker και φακούς φωτοβολταικών αντίστοιχα χαχαχαχα) και πληκτρολόγια.
1. Προστασία της ιδιωτικής ζωής .
2. Μεταρρύθμιση της νομοθεσίας για το copyright.
3. Αλλαγές στην Ευρωπαϊκή νομοθεσία για τις πατέντες.
+1. Διαφάνεια της Δημόσιας Διοίκησης.
2. Μεταρρύθμιση της νομοθεσίας για το copyright.
3. Αλλαγές στην Ευρωπαϊκή νομοθεσία για τις πατέντες.
+1. Διαφάνεια της Δημόσιας Διοίκησης.
-
Vassilis Perantzakis
- Μέλος του Κόμματος Πειρατών
- Δημοσιεύσεις: 5172
- Εγγραφή: 12 Φεβ 2012, 13:01
- Τοποθεσία: Άγιοι Ανάργυροι - Αττική
- Επικοινωνία:
Re: Μανιφέστο/Ψυχοθεραπεία/Σχολική έκθεση
Πολύ καλό.
Να πω ότι δεν χρειάζεται να βιαζόμαστε γιατί τότε όπως λέει ο Διονύσης θα αντιγράψουμε απλά κάτι που ήδη υπάρχει στο πολιτικό μας σύστημα.
Και όταν λέω δεν χρειάζεται να βιαζόμαστε, εννοώ σε οτιδήποτε. Ούτε στο να βγάλουμε μια ανακοίνωση ή να κάνουμε μια δράση εν θερμώ, ούτε στο να κρίνουμε μια ανακοίνωση ή μία δράση εν θερμώ.
Η εφαρμογή της δημοκρατίας προϋποθέτει συμμετοχή και ενημέρωση με προσεκτική και κριτική ματιά. Και υπάρχει καλύτερο όργανο για συμμετοχή και ενημέρωση από το διαδίκτυο;
Να πω ότι δεν χρειάζεται να βιαζόμαστε γιατί τότε όπως λέει ο Διονύσης θα αντιγράψουμε απλά κάτι που ήδη υπάρχει στο πολιτικό μας σύστημα.
Και όταν λέω δεν χρειάζεται να βιαζόμαστε, εννοώ σε οτιδήποτε. Ούτε στο να βγάλουμε μια ανακοίνωση ή να κάνουμε μια δράση εν θερμώ, ούτε στο να κρίνουμε μια ανακοίνωση ή μία δράση εν θερμώ.
Η εφαρμογή της δημοκρατίας προϋποθέτει συμμετοχή και ενημέρωση με προσεκτική και κριτική ματιά. Και υπάρχει καλύτερο όργανο για συμμετοχή και ενημέρωση από το διαδίκτυο;
Βασίλης Περαντζάκης (Προγραμματιστής\Αναλυτής)
http://www.vasper.eu/blog/
https://www.linkedin.com/in/vassilis-perantzakis-1029b514/
http://www.vasper.eu/blog/
https://www.linkedin.com/in/vassilis-perantzakis-1029b514/
-
zio_donnie
- Μέλος του Κόμματος Πειρατών
- Δημοσιεύσεις: 2439
- Εγγραφή: 16 Ιαν 2012, 11:10
- Τοποθεσία: Χαλάνδρι
- Επικοινωνία:
Re: Μανιφέστο/Ψυχοθεραπεία/Σχολική έκθεση
Ουδέποτε ήθελα να γίνω αρεστός με τις ιδέες μου. Οι λαβές είναι μέρος της ιδέας. Με τιμά το γεγονός πως οι ιδέες μου όπως και όποτε τις εκφράζω, αξίζουν τον σχολιασμό. Και επειδή δεν είμαι ούτε ο φωτεινός παντογνώστης ούτε 14 χρονών, δεν προσβάλλομαι και δεν με πληγώνει η αντίθετη γνώμη και το έξυπνο τρολάρισμα. Πάντα ανοιχτός να αλλάξω γνώμη διεκδικώ το δικαίωμα αυτό, συνοδεύοντας το με την υποχρέωση να ζητήσω συγγνώμη όπου παραφέρομαι και να αποδώσω εύσημα σε όσους τα δικαιούνται.baskin έγραψε:Δεν θα τρολάρω αν και δίνεις λαβές για σχόλια!![]()
Προσυπογράφω.
Το μόνο πράγμα που ειλικρινά με εκνευρίζει είναι η αχαριστία και η ανεύθυνη κομπορρημοσύνη. Αλλά επειδή δεν θέλω να γίνω πολιτικός δεν χρειάζεται ούτε να τα υιοθετήσω, ούτε να μαζεύω υπογραφές.
Troll on.
Ε.Δ.Α.Π.Ε. The truth is out there.
Re: Μανιφέστο/Ψυχοθεραπεία/Σχολική έκθεση
TL;DR.zio_donnie έγραψε:Troll on.
-
James
- Μέλος του Κόμματος Πειρατών
- Δημοσιεύσεις: 1993
- Εγγραφή: 19 Ιαν 2012, 17:36
- Τοποθεσία: Αττική
- Επικοινωνία:
Re: Μανιφέστο/Ψυχοθεραπεία/Σχολική έκθεση
01100001 01100010 01110011 01101111 01101100 01110101 01110100 01100101 01101100 01111001 00100000 01100001 01100111 01110010 01100101 01100101
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος James την 29 Νοέμ 2012, 17:50, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Οι αναρτήσεις μου είναι οι πολιτικές μου απόψεις.
!!!Be Proud to fly the Jolly Roger!!!
[email protected]
!!!Be Proud to fly the Jolly Roger!!!
[email protected]
-
adrian
- Μέλος του Κόμματος Πειρατών
- Δημοσιεύσεις: 4260
- Εγγραφή: 14 Οκτ 2011, 14:42
- Τοποθεσία: Αθήνα/Θεσσαλονίκη
Re: Μανιφέστο/Ψυχοθεραπεία/Σχολική έκθεση
010100000110111101110101011101000111001101100101011100110010000001001101011100000110110001100101
00110000001100010011000100110000001100010011000000110000001100000011000000110001001100010011000000110001001100000011000000110001
00110000001100010011000100110000001100010011000000110000001100000011000000110001001100010011000000110001001100000011000000110001
https://www.youtube.com/watch?v=wuKx7AgHLes
καλύτερα ξύλινο πόδι, παρά ξύλινος λόγος - arrrr
καλύτερα ξύλινο πόδι, παρά ξύλινος λόγος - arrrr
-
ekfrasi
- Μέλος του Κόμματος Πειρατών
- Δημοσιεύσεις: 2165
- Εγγραφή: 28 Νοέμ 2011, 18:17
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: Μανιφέστο/Ψυχοθεραπεία/Σχολική έκθεση
Διαφωνώ ...
0101000001101111011101010111010001110011011001010111001100100000011100000110111101110010011101000110111101101011011000010110110001101001
0101000001101111011101010111010001110011011001010111001100100000011100000110111101110010011101000110111101101011011000010110110001101001
1. Προστασία της ιδιωτικής ζωής .
2. Μεταρρύθμιση της νομοθεσίας για το copyright.
3. Αλλαγές στην Ευρωπαϊκή νομοθεσία για τις πατέντες.
+1. Διαφάνεια της Δημόσιας Διοίκησης.
2. Μεταρρύθμιση της νομοθεσίας για το copyright.
3. Αλλαγές στην Ευρωπαϊκή νομοθεσία για τις πατέντες.
+1. Διαφάνεια της Δημόσιας Διοίκησης.
-
James
- Μέλος του Κόμματος Πειρατών
- Δημοσιεύσεις: 1993
- Εγγραφή: 19 Ιαν 2012, 17:36
- Τοποθεσία: Αττική
- Επικοινωνία:
Re: Μανιφέστο/Ψυχοθεραπεία/Σχολική έκθεση
76:61:6c:65:20:74:61:20:61:6e:61:20:6f:6b:74:61:64:65:73pappasadrian έγραψε:010100000110111101110101011101000111001101100101011100110010000001001101011100000110110001100101
00110000001100010011000100110000001100010011000000110000001100000011000000110001001100010011000000110001001100000011000000110001
Οι αναρτήσεις μου είναι οι πολιτικές μου απόψεις.
!!!Be Proud to fly the Jolly Roger!!!
[email protected]
!!!Be Proud to fly the Jolly Roger!!!
[email protected]