Έχω επιχειρήσει να μάθω να μπαίνω στο muble αλλά δεν τα κατάφερα, χωρίς να μπορώ να σου εξηγήσω το λόγο (μου φάνηκε πολύ περίπλοκο) και έχω ακούσει για διάφορα άλλα ψηφιακά εργαλεία όπως το κουμπάσο, τη λαγουδέρα, το λίκουιντ (που δεν ξέρω αυτή τη στιγμή να στο γράψω ξενόγλωσσα), το wiki, τα pads και ίσως και άλλα που μου διαφεύγουν αυτή τη στιγμή και κατά καιρούς έκανα εγχειρήματα να μάθω τον χειρισμό τους, αλλά δεν μου φάνηκαν καθόλου ... ελκυστικά (παρά το ότι είμαι φανατικά θαλασσινός και οι ορολογίες τουλάχιστον μου είναι οικείες) και τα παράτησα.
Μαθήματα κάνουμε, ερωτήσεις απαντάμε, εθελοντικά βοηθάμε τους πάντες. Σε τέτοιο βαθμό που το μούμπλε από εξελιγμένο τηλέφωνο μερικοί το αγάπησαν τόσο που το έκαναν συνώνυμο των πειρατών. Καταλαβαίνω την μη φιλικότητα προς τον χρήστη (κλασσικό ελάττωμα του open source) αλλά προς τι ο αρνητισμός; Είναι σαν να λες θα πάω με το γαϊδούρι και γιατί το αμάξι δεν μου αρέσει έχει ταχύτητες και δεν είναι αυτόματο και πρέπει να μάθω κάτι καινούριο.
Περίπου το ίδιο μου έχει συμβεί και όταν επεχείρησα να ασχοληθώ με τα λεγόμενα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, δηλαδή face book κ.λ.π. τα οποία πραγματικά δεν τα βρήκα καθόλου μα καθόλου ενδιαφέροντα.
Τι σημαίνει; Εμένα μου φαίνονται εντελώς αδιάφορα (και βλαπτικά) τα κάθε λογής κλασσικά ΜΜΕ. Κάνω την ανάγκη φιλοτιμία και ρίχνω τα μούτρα μου και λέω ΟΚ ας πάμε και στα κωλοκάναλα του κάθε Αλαφούζου και ας δώσουμε συνέντευξη στο κάθε δημοσιογραφίσκο αν είναι να πούμε το δικό μας. Δεν βλέπω ποτέ μα ποτέ τηλεόραση (ούτε τα σποτάκια μας) αλλά δεν την αποκλείω a priori.
Εκδήλωσα ενδιαφέρον να συμμετέχω στην ΟμΕπ του κόμματος, (κυρίως επειδή υπήρξα επί 15ετία εκδότης μιας κατά γενική ομολογία αξιόλογης Τοπικής Εφημερίδας και άρα βάσιμα υπέθεσα ότι θα μπορούσα να τα καταφέρω), αλλά παρότι ασχολήθηκα να καταθέσω ολοκληρωμένες (με δική μου αξιολόγηση) προτάσεις για ότι μου ζητήθηκε, ούτε κι εκεί κατάφερα να δραστηριοποιηθώ, μάλλον γιατί κι εκεί συνάντησα αρκετά που δυσκολευόμουνα να ... εμπεδώσω
Η ΟμΕπ και κάθε ομάδα χτίζεται τώρα από αυτούς που την απαρτίζουν. Κανείς δεν παίρνει τον ρόλο του απόλυτου ειδικού και κανείς δεν κάνει μουτράκια αν δεν περάσει το δικό του. Δεν υπάρχει μόνο ένας τρόπος για να κάνεις το ίδιο πράγμα. Με σιγουριά λέω πως καμία ομάδα δεν απέκλεισε κανέναν, και καμία άποψη δεν αποκλείστηκε. Τώρα το αν δεν περνάει η άποψη του αυτοπροσδιοριζόμενου ως ειδικού, τι να κάνουμε. Ο καθένας αποφασίζει τις δικές του προτεραιότητες. Αν ο εγωισμός είναι πάνω από τις ιδέες, υγεία, πάμε παρακάτω.
Πρέπει βέβαια να σου διευκρινίσω ότι το δυναμικό που έχω ήδη διαθέσει για όλα αυτά, αν συνυπολογίσω και τη συμμετοχή μου στο συνέδριο και τις οικονομικές μου εισφορές, είναι ήδη αρκετό για μένα και δεν πρόκειται να το αυξήσω.
Άρνηση, άρνηση, άρνηση. Το οικονομικό είναι αδιάφορο. Η άρνηση στο καινούριο είναι καταδικαστική για κάθε νέα προσπάθεια. Δεν προσπαθούμε να εφαρμόσουμε παλιές ιδέες με νέα άτομα. Δεν προσπαθούμε να δώσουμε νέα ευκαιρία σε παλιές νοοτροπίες. Προσπαθούμε να ανοίξουμε τα μάτια στο μέλλον, γιατί το παραδοσιακό κομματικό κατεστημένο έχει πεθάνει και παρέλθει ανεπιστρεπτί.
Δεν ξέρω πως θα κρίνεις το επίπεδο των ψηφιακών μου γνώσεων, εμένα πάντως δε με χαλάει καθόλου να αυτοαποκαλούμαι ψηφιακά αναλφάβητος, αφού αναγνωρίζω ότι υπάρχουν αρκετά ακόμη που δε γνωρίζω και ως ένα βαθμό έχω αποφασίσει να μην τα μάθω, περίπου με την ίδια λογική που δεν ενδιαφέρομαι καθόλου να μάθω π.χ. πώς κουμαντάρεται ένα τρένο
ΟΚ, η άγνοια σαν στάση ζωής. Με την ίδια λογική γιατί να βάλεις ρεύμα, αφού οι γκαζόλαμπες κάνουν την δουλειά τους; Και το 1920 άλλα ήταν τα μεγάλα προβλήματα και όμως κάποιος ασχολήθηκε με την ηλεκτροδότηση.
Τώρα αν απαραίτητος όρος για τη συμμετοχή μου στο κόμμα των Ελλήνων Πειρατών είναι η διαρκής ψηφιακή μου αναβάθμιση μέχρι να γίνω ... Μπιλ Γκέητς ή κάτι άλλο παρόμοιο, δηλώνω αδυναμία συμμετοχής και θα παραμείνω φανατικός ... παρατηρητής εκ του μακρόθεν
Reductio ad absurdum. Κλασσικό τέχνασμα για να αποφύγει κανείς την ερώτηση. Δίνει ένα εξωφρενικό παράδειγμα μη βασισμένο στην πραγματικότητα για να προκαλέσει αντιδράσεις και να υποβιβάσει το επίπεδο της συζήτησης. Ο πρόγονος του τρολαρίσματος.
*
Reductio ad absurdum
*
Εις άτοπον απαγωγή