Μανιφέστο/Ψυχοθεραπεία/Σχολική έκθεση

Φίλοι και μέλη γνωριζόμαστε και συζητάμε για τα θέματα που μας απασχολούν.
James
Μέλος του Κόμματος Πειρατών
Δημοσιεύσεις: 1993
Εγγραφή: 19 Ιαν 2012, 17:36
Τοποθεσία: Αττική
Επικοινωνία:

Re: Μανιφέστο/Ψυχοθεραπεία/Σχολική έκθεση

Δημοσίευση από James »

112 111 117 116 115 101 115 32 110 97 110 97 105 32 107 97 105 32 111 116 105 32 110 97 110 97 105 46 46 46 46
Οι αναρτήσεις μου είναι οι πολιτικές μου απόψεις.
!!!Be Proud to fly the Jolly Roger!!!
[email protected]
ekfrasi
Μέλος του Κόμματος Πειρατών
Δημοσιεύσεις: 2165
Εγγραφή: 28 Νοέμ 2011, 18:17
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Μανιφέστο/Ψυχοθεραπεία/Σχολική έκθεση

Δημοσίευση από ekfrasi »

ORG 100h
mov ah, 09
mov dx, msg
int 21h
mov ah, 01
int 21h
mov ah, 4Ch
int 21h
msg db 'colour flames', 0Ah, '$'
1. Προστασία της ιδιωτικής ζωής .
2. Μεταρρύθμιση της νομοθεσίας για το copyright.
3. Αλλαγές στην Ευρωπαϊκή νομοθεσία για τις πατέντες.
+1. Διαφάνεια της Δημόσιας Διοίκησης.
ekfrasi
Μέλος του Κόμματος Πειρατών
Δημοσιεύσεις: 2165
Εγγραφή: 28 Νοέμ 2011, 18:17
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Μανιφέστο/Ψυχοθεραπεία/Σχολική έκθεση

Δημοσίευση από ekfrasi »

*troll off
zio_donnie έγραψε: Οι Γερμανοί πειρατές έγιναν το καινούριο πρότυπο αντικαθιστώντας το Σουηδικό και η μαζική αποδοχή έγινε αυτοσκοπός.

τα κακά της γρήγορης ανόδου....
1. Προστασία της ιδιωτικής ζωής .
2. Μεταρρύθμιση της νομοθεσίας για το copyright.
3. Αλλαγές στην Ευρωπαϊκή νομοθεσία για τις πατέντες.
+1. Διαφάνεια της Δημόσιας Διοίκησης.
James
Μέλος του Κόμματος Πειρατών
Δημοσιεύσεις: 1993
Εγγραφή: 19 Ιαν 2012, 17:36
Τοποθεσία: Αττική
Επικοινωνία:

Re: Μανιφέστο/Ψυχοθεραπεία/Σχολική έκθεση

Δημοσίευση από James »

116 111 114 97 32 116 111 32 103 97 109 105 115 101 115 13 10 101 110 110 111 111 32 116 111 32 112 97 114 97 112 97 110 111 32 109 101 32 116 104 32 103 108 111 115 115 97
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος James την 29 Νοέμ 2012, 18:01, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Οι αναρτήσεις μου είναι οι πολιτικές μου απόψεις.
!!!Be Proud to fly the Jolly Roger!!!
[email protected]
Vassilis Perantzakis
Μέλος του Κόμματος Πειρατών
Δημοσιεύσεις: 5172
Εγγραφή: 12 Φεβ 2012, 13:01
Τοποθεσία: Άγιοι Ανάργυροι - Αττική
Επικοινωνία:

Re: Μανιφέστο/Ψυχοθεραπεία/Σχολική έκθεση

Δημοσίευση από Vassilis Perantzakis »

48 65 78 20 69 73 20 62 65 73 74
Βασίλης Περαντζάκης (Προγραμματιστής\Αναλυτής)
http://www.vasper.eu/blog/
https://www.linkedin.com/in/vassilis-perantzakis-1029b514/
zio_donnie
Μέλος του Κόμματος Πειρατών
Δημοσιεύσεις: 2439
Εγγραφή: 16 Ιαν 2012, 11:10
Τοποθεσία: Χαλάνδρι
Επικοινωνία:

Re: Μανιφέστο/Ψυχοθεραπεία/Σχολική έκθεση

Δημοσίευση από zio_donnie »

Εικόνα
Ε.Δ.Α.Π.Ε. The truth is out there.
Vassilis Perantzakis
Μέλος του Κόμματος Πειρατών
Δημοσιεύσεις: 5172
Εγγραφή: 12 Φεβ 2012, 13:01
Τοποθεσία: Άγιοι Ανάργυροι - Αττική
Επικοινωνία:

Re: Μανιφέστο/Ψυχοθεραπεία/Σχολική έκθεση

Δημοσίευση από Vassilis Perantzakis »

zio_donnie έγραψε:Ότι ακολουθεί είναι δικές μου προσωπικές εκτιμήσεις, απόψεις και βλακείες. Απλά επειδή είναι της μόδας τα agit prop κειμενάκια από κάποιους μάχιμους γλωσσαμύντορες, είπα να παίξω και εγώ το ίδιο παιχνίδι. WARNING: WALL OF TEXT

Το Internet είναι σοβαρή υπόθεση. Ένα μανιφέστο.

Πολλοί θεωρούν το Internet πολυτέλεια. Άλλοι απλό εργαλείο δουλειάς και άλλοι ακόμα ένα είδος καινούριας τηλεόρασης. Το Internet είναι όλα αυτά και τίποτα από αυτά. Είναι ένας καινούριος τρόπος επικοινωνίας που καθιστά πολλές, αν όχι όλες, τις παλιές τεχνολογίες επικοινωνίας, παρωχημένες και άχρηστες. Και δεν είναι απλά ένα μέσο επικοινωνίας. Από την φύση του είναι και εργαλείο έκφρασης που δημιούργησε μια νέα κουλτούρα και μια δικιά του ιδεολογία. Μια μη παραδοσιακά δομημένη ιδεολογία, που γεννήθηκε από τον τρόπο λειτουργίας του και στηρίζεται στην κουλτούρα ανεπιτήδευτης ελευθερίας που δημιούργησε και την ικανοποίηση που αυτή αποφέρει σε όσους δεν το χρησιμοποιούν απλά σαν ψηφιακό υποκατάστατο αναλογικών μέσων.


Η βασική διαφορά του internet από τα άλλα μέσα επικοινωνίας και έκφρασης είναι το ότι επιτρέπει την αμφίδρομη και ισότιμη επικοινωνία. Εδώ δεν υπάρχουν εξουσίες που ορίζουν το τι θα διαδοθεί και τι όχι και δεν υπάρχουν γεωγραφικά, χρηματικά, φυλετικά , ιδεολογικά ή άλλα εμπόδια στην διάδοση της σκέψης. Ένας υπολογιστής και μια σύνδεση αρκούν για να μπορέσει ο καθένας να ανακαλύψει, να γνωρίσει, να συζητήσει και να συμμετάσχει με ομοϊδεάτες του από όλον τον πλανήτη. Οι παλιές μειοψηφίες που οι τοπικές κοινότητες στιγμάτιζαν σαν εκκεντρικές, βλάσφημες, ανάξιες λόγου ή κατακριτέες εδώ μέσα είναι ισότιμες απόψεις που ζουν ή πεθαίνουν όχι επειδή μια εξουσία αποφάσισε να τις εξαφανίσει αλλά επειδή προσέλκυσαν ή απέτυχαν να προσελκύσουν ένα κοινό. Ακόμα καλύτερα. Ακόμα και δύο άτομα να τις συμμερίζονται σε όλον τον πλανήτη, θα συνεχίσουν να υπάρχουν σε πείσμα της πλειοψηφίας. Το όνειρο της απόλυτης ελευθερίας του λόγου είναι ήδη γεγονός.


Αυτή σε γενικές γραμμές είναι η νοοτροπία αυτών που οι ψηφιακά αναλφάβητοι αποκαλούν «nerds» ή «κομπιουτεράκηδες» στην Ελλάδα. Για πολύ καιρό αυτή η υποκουλτούρα είχε το στίγμα του απολιτίκ θεατή, κάτι σαν τον τηλεθεατή της παραδοσιακής τηλεόρασης. Η φύση του μέσου και η δύναμη του πληκτρολογίου που έχουν πραγματικές επιπτώσεις διέφευγαν και εν πολλοίς ακόμα διαφεύγουν στο ευρύ κοινό. Ακτιβιστικές ομάδες, από τους Anonymous έως το Wikileaks και φυσικά το πρώτο πειρατικό της Σουηδίας, άρχισαν να αλλάζουν αυτό το σκηνικό και αποτέλεσαν την εμπροσθοφυλακή για την μαζική κάθοδο της γενιάς του δικτύου στον δρόμο. Το πειρατικό κίνημα είναι μια πρώτη προσπάθεια εφαρμογής της ελευθερίας του δικτύου στην πραγματική ζωή, μια απόπειρα interface μεταξύ του δικτύου και αυτό που υποτιμητικά οι keyboard cowboys ονομάζουν meat space.


Η κουλτούρα του internet είναι εξ ορισμού ελευθεριακή. Δεν υπάρχουν όρια και το δίκτυο αντιλαμβάνεται κάθε μορφή λογοκρισίας ως απειλή την οποία είτε παρακάμπτει (πχ firewall Κίνας, file sharing) είτε καταστρέφει δια της διαφάνειας (Streisand effect). Το πειρατικό κόμμα ξεκίνησε σαν μια προσπάθεια διάσωσης του δικτύου από την μετατροπή του σε ψηφιακό μαγαζί υπό κρατικό και επιχειρηματικό έλεγχο και στην πορεία δοκίμασε να εφαρμόσει ότι κάνει όμορφο το internet στην πραγματική ζωή. Οι ιδέες πίσω από το πολιτικοποιημένο τεχνολογικό κίνημα είναι πανανθρώπινες και γι αυτό τραβάνε τους πάντες.


Δυστυχώς όμως και παρόλο που οι έχοντες ψηφιακή κουλτούρα έχουν προ πολλού ξεπεράσει τον άξονα αριστερά-δεξιά και τον έχουν αντικαταστήσει με ένα μείγμα ατομισμού, τεχνο-ουτοπισμού και ένα γαλαξία από εξειδικευμένες κοινότητες που δεν έρχονται σε επαφή ποτέ, παρά μόνο για να ταπεινώσουν τον κοινό εχθρό που είναι πάντοτε όποιος θέλει να βάλει όρια στην ελευθερία, πολλοί από αυτούς που ενθουσιάστηκαν και άρχισαν να συμμετέχουν δεν είναι στο ίδιο σημείο.


Τα πειρατικά έπεσαν θύματα της ίδιας τους της επιτυχίας και σε πολλές χώρες των δύσκολων συγκυριών που δημιούργησαν απελπισία στο ευρύ κοινό και έστειλαν πολλούς σε αυτό που θεώρησαν κίνημα διαμαρτυρίας. Άρχισε έτσι να αραιώνει η ιδεολογική συνέπεια τους και να απλώνεται σε θέματα τα οποία ουδέποτε απασχόλησαν τους ψηφιακούς ακτιβιστές.
Τα πειρατικά διατρέχουν πλέον τον φανερό κίνδυνο να εκτροχιαστούν από ανθρώπους που καλοπροαίρετα ή κακοπροαίρετα δεν καταλαβαίνουν τι είναι η ψηφιακή κουλτούρα και δεν τους ενδιαφέρει ούτε να την μάθουν ούτε να την υπερασπιστούν. Εγκλωβισμένοι στην λογική που τους κατέστρεψε προσπαθούν να την εφαρμόσουν και σε αυτούς που προσπαθούν να τους βοηθήσουν όσο μπορούν. Πνίγονται και αρπάζουν το χέρι που προτείνεται να τους βοηθήσει και αντί να βγουν από το νερό τραβούν άθελα ή σκόπιμα να πνίξουν και αυτόν που προσφέρει βοήθεια. Οι ενδείξεις αυτής της λογικής είναι εμφανείς παντού, στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.


Παγιδευμένοι στην νοοτροπία της πάση θυσία ευρείας αποδοχής οι πειρατές κάνουν ιδεολογικές ακροβασίες και απαράδεκτους συμβιβασμούς. Οι Γερμανοί πειρατές έγιναν το καινούριο πρότυπο αντικαθιστώντας το Σουηδικό και η μαζική αποδοχή έγινε αυτοσκοπός.


Στα καθ’ υμάς έχουμε κόσμο που θεωρεί πληκτρολόγιο και οθόνη «καναπέ» αγνοώντας πως αυτός ο καναπές είναι που του δίνει το βήμα, τα εργαλεία και την ελευθερία να εκφραστεί και όχι μόνο να εκφραστεί αλλά να τον ακούσει και κάποιος. Απογοητευμένοι από άλλα κόμματα, αυτόκλητοι σωτήρες και επαγγελματίες διαδηλωτές πιπιλίζουν και διατυμπανίζουν την «εμπειρία» τους στα κοινά και κατηγορούν τον κόσμο που ήρθε στους πειρατές ακριβώς για να ξεφύγει από την τραγική «εμπειρία» τους, για αδράνεια και αρνητισμό.
Τρέχουν δεξιά και αριστερά σαν αποκεφαλισμένα κοτόπουλα, φωνασκώντας και ανάγοντας συζητήσεις του καφενέ σε ιδεολογία και ταυτόχρονα χρήζονται «χρήσιμα και ενεργά» μέλη που «εκτίθενται» προσβάλλοντας όλους εκείνους που θεωρούν τα ΜΜΕ στην Ελλάδα αυτή την στιγμή κατάπτυστα.


Η διγλωσσία και η ξύλινη γλώσσα, κατεξοχήν χαρακτηριστικά του πολιτικού μας προσωπικού και «πολιτισμού» , είναι το χαρακτηριστικό τους γνώρισμα. Έξωθεν είναι δημοκράτες και προστάτες του λαού. Έσωθεν τρώγονται που δεν έχουν περισσότερη εξουσία, υποτιμούν και εξευτελίζουν τα ίδια τους τα μέλη, και θα ήθελαν να αντικαταστήσουν την δημοκρατία με μη μετρήσιμες έννοιες όπως «αξιοκρατία» και διάφορες «επιτροπές σοφών». Κάθε μορφή κριτικής τους είναι αβάσταχτη, και κάθε επικριτής τους είναι είτε αμόρφωτος, είτε κακόβουλος είτε αντιδραστικός.

Στο μυαλό τους έχουν ένα σαφέστατο πρόγραμμα. Να αναπαράγουν παλαιά κόμματα με καινούριο όνομα. Και οι μεν καλοπροαίρετοι το θέλουν γιατί έτσι έμαθαν και δεν μπορούν να κατανοήσουν ούτε την ψηφιακή νοοτροπία ούτε την αυτοκτονική πορεία που ακολουθούν, οι δε κακοπροαίρετοι είναι οι κλασσικές περιπτώσεις ανθρώπων που τυφλωμένοι από τον ναρκισσισμό τους και απογοητευμένοι ίσως από την προσωπική τους ζωή, ασχολούνται με το κόμμα για να δώσουν νόημα στην ύπαρξή τους.


Αποτέλεσμα; Ένα κόμμα ούτε ενός έτους έχει ήδη χρέος, το οποίο δεν απασχολεί κανέναν στα σοβαρά. Τα μέλη που γράφτηκαν γιατί ενθουσιάστηκαν εγκατέλειψαν, το ίδιο και οι ψηφοφόροι «μας». Οι εκλογές μας κληροδότησαν μια νοοτροπία του μόνιμου επείγοντος και των «άτυπων» γραφείων, συμφωνιών και δράσεων. Ατέρμονες συζητήσεις περί δράσεων και καταστατικού και αμπελοφιλοσοφίες. Και οι δημοκόποι μας βάζουν συνέχεια το μαχαίρι στο λαιμό και μας λένε «βιαστείτε» .

Σας θυμίζει τίποτα; Εμένα το σύστημα που υποτίθεται καταγγέλλουμε. Χρέη, ανικανότητα, αδιαφάνεια, κομπορρημοσύνη και κυρίως ανευθυνότητα. Κανείς δεν είναι υπεύθυνος για τίποτα. Χρωστάμε και συζητάμε (έστω και θεωρητικά) να χαλάσουμε και άλλα. Δημοκρατία κατ’ όνομα.

Προς τι η βιασύνη; Ποιος μας κυνηγάει; Τι κερδίζει και ποιος από σπασμωδικές κινήσεις; Θα σταματήσει μήπως ο κόσμος να γυρνάει αν οι Πειρατές δεν βγάλουν δελτίο τύπου για την εκλογή του Ομπάμα; Ή μήπως κερδίσαμε κάτι που στείλαμε γράμμα στην Μέρκελ (προτείνω και ένα στον Άγιο Βασίλη, περισσότερο τόπο θα πιάσει).


Πειρατές και Πειρατίνες. Σκεφτείτε γιατί είμαστε εδώ. Δεν είμαστε εδώ για να πιθηκίζουμε πεθαμένες λογικές. Μυν υποκύψετε σε ψεύτικα διλλήματα και στην επιβολή μιας μόνιμης κατάστασης «εκτάκτου ανάγκης». Δεν μας κυνηγάει κανένας και έχουμε όλο το χρόνο που χρειαζόμαστε για να γίνουμε το νέο λειτουργικό που ονειρευόμαστε. Να οδηγήσουμε με το παράδειγμα και όχι με επικοινωνιακά τρικ. Η δημοκρατία δεν δημιουργείται επί χάρτου αλλά με την εφαρμογή της. Η καθυστέρηση και οι διαφωνίες είναι το τίμημα που πληρώνεις για την ελευθερία. Ο μόνος τρόπος για να υπερασπιστείς την δημοκρατία είναι περισσότερη δημοκρατία. Η δημοκρατία δεν κινδυνεύει από τους πάσης φύσεως χρυσαυγίτες και εκκεντρικούς. Κινδυνεύει από αυτούς που νομίζουν πως κατέχουν την απόλυτη αλήθεια και χρησιμοποιούν την δημοκρατία σαν πρόσχημα και το γράμμα του νόμου σαν μπαστούνι για να μας βάλουν όλους στο δικό τους μαντρί. Οι ίδιοι είναι που επιλεκτικά ερμηνεύουν νόμους και κανονισμούς κατά το δοκούν, ελαστικά για την ατζέντα τους, αυστηρά για τους διαφωνούντες.


Τέλος, δεν είμαστε μια άμορφη μάζα. Είμαστε μονάδες που ο καθένας για το δικό του λόγο πιστεύει στο όχημα «πειρατές». Χωρίς τις μονάδες μένει ένα όνομα. Όχι πια Ένας Για Όλους Και Όλοι Για Έναν αλλά Ένας Για Όλους Και Άλλος Ένας Για Όλους Και Άλλος Ένας Για Όλους Και Άλλος Ένας Για Όλους Και Άλλος Ένας Για Όλους Και Άλλος Ένας Για Όλους Και Άλλος Ένας Για Όλους Και Άλλος Ένας Για Όλους Και Άλλος Ένας Για Όλους Και Άλλος Ένας Για Όλους Και Άλλος Ένας Για Όλους Και Άλλος Ένας Για Όλους Και Άλλος Ένας Για Όλους Και Άλλος Ένας Για Όλους Και Άλλος Ένας Για Όλους Και Άλλος Ένας Για Όλους Και Άλλος Ένας Για Όλους Και Άλλος Ένας Για Όλους.


Πειρατικά πάντα.
Τι να λέμε τώρα..
Βασίλης Περαντζάκης (Προγραμματιστής\Αναλυτής)
http://www.vasper.eu/blog/
https://www.linkedin.com/in/vassilis-perantzakis-1029b514/
zio_donnie
Μέλος του Κόμματος Πειρατών
Δημοσιεύσεις: 2439
Εγγραφή: 16 Ιαν 2012, 11:10
Τοποθεσία: Χαλάνδρι
Επικοινωνία:

Re: Μανιφέστο/Ψυχοθεραπεία/Σχολική έκθεση

Δημοσίευση από zio_donnie »

OP is a fag.
Ε.Δ.Α.Π.Ε. The truth is out there.
Vassilis Perantzakis
Μέλος του Κόμματος Πειρατών
Δημοσιεύσεις: 5172
Εγγραφή: 12 Φεβ 2012, 13:01
Τοποθεσία: Άγιοι Ανάργυροι - Αττική
Επικοινωνία:

Re: Μανιφέστο/Ψυχοθεραπεία/Σχολική έκθεση

Δημοσίευση από Vassilis Perantzakis »

zio_donnie έγραψε:OP is a fag.
... a Fluorescein angiography?
Βασίλης Περαντζάκης (Προγραμματιστής\Αναλυτής)
http://www.vasper.eu/blog/
https://www.linkedin.com/in/vassilis-perantzakis-1029b514/
baskin
Μέλος του Κόμματος Πειρατών
Δημοσιεύσεις: 8666
Εγγραφή: 23 Δεκ 2011, 23:28
Τοποθεσία: Σύρος, Κυκλάδες

Re: Μανιφέστο/Ψυχοθεραπεία/Σχολική έκθεση

Δημοσίευση από baskin »

Το βράδυ θα εξετάσω όλα τα μέλη της Δ.Ε. για το τι γράφεται σε αυτό το thread! :geek:
Στον τάφο της Αμφίπολης είναι ο Μαυρογένης...
Απάντηση

Επιστροφή στο “Γενική συζήτηση”