Ο «μεγάλος αδερφός» θα μας βρει απέναντι
Ο «μεγάλος αδερφός» θα μας βρει απέναντι
«mySchool» μηχανισμός πειθάρχησης και εντατικοποίησης και όχι αθώο πληροφοριακό σύστημα
( Αναδημοσίευση απο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. »Ο Αριστοτέλης» )
Με έκπληξη οι διευθυντές/διευθύντριες και οι προϊσταμένες/προϊστάμενοι των σχολικών μονάδων, παρέλαβαν έγγραφο με την υπογραφή του υφυπουργού Σ. Κεδίκογλου όπου τους καλεί από την Πέμπτη 14/11 έως και τις 20/12 να συμπληρώνουν ταυτόχρονα το νέο πληροφοριακό σύστημα mySchool και το survey σε καθημερινή βάση! Η έκπληξη μεγάλωσε όταν διάβασαν τις οδηγίες και είδαν τις φόρμες που χρειάζεται να συμπληρώσουν.
1.Ας μιλήσουμε για την αθέατη πλευρά των πραγμάτων
Μελετώντας τις φόρμες που χρειάζεται να συμπληρωθούν, το βιβλίο του Όργουελ, 1984, σου έρχεται στο μυαλό. Γιατί μόνο αθώο δεν είναι το νέο πληροφοριακό σύστημα. Δεν είναι απλώς αποτύπωση της πραγματικότητας αλλά εργαλείο άσκησης πολιτικής στο χώρο της δημόσιας εκπαίδευσης και μάλιστα με ασφυκτικό τρόπο και σε καθεστώς φόβου και επιβολής.
Ας δούμε ενδεικτικά ορισμένα ζητήματα, γιατί είναι αδύνατον να καταγραφούν όλα (μόνο οι οδηγίες είναι σχεδόν 250 σελίδες)!!!
1.Οι καρτέλες των μαθητών περιλαμβάνουν όλα τα προσωπικά τους στοιχεία, από διεύθυνση, τηλέφωνο έως το ΑΜΚΑ τους. Τι τα χρειάζεται το υπουργείο όλα αυτά; Γιατί πρέπει να υπάρχει κεντρική ηλεκτρονική καταγραφή προσωπικών δεδομένων τέτοιου εύρους; Η σχολική μονάδα έχει και μάλιστα ηλεκτρονικά περασμένα, τα βασικά στοιχεία των μαθητών της, τι εξυπηρετεί η κεντρική συγκέντρωση των μαθητών όλης της χώρας και μάλιστα με στοιχεία αυστηρά προσωπικά;
2. Η καταγραφή των απουσιών των μαθητών σε καθημερινή βάση. Γιατί το υπουργείο χρειάζεται να κάνει και πάλι κεντρική πανελλαδική καταγραφή; Γιατί όλα τα στοιχεία της φοίτησής τους (επίδοση, έλεγχοι, απολυτήρια, μετακινήσεις κ.λπ.) θα καταγράφονται κεντρικά; Υπάρχει κάποιος εκπαιδευτικός λόγος για αυτό;
3.Οι άδειες των εκπαιδευτικών. Από πότε οι άδειες των εκπαιδευτικών εγκρίνονται από κεντρικό πληροφοριακό σύστημα και όχι από την υπηρεσία και τα αρμόδια όργανα, όπως αναφέρει η νομοθεσία; Η καταγραφή των απεργιών και των στάσεων εργασίας σε κεντρική αποτύπωση που δεν έχει σχέση με τη μισθοδοσία αλλά γίνεται ανά σχολική μονάδα ποια σκοπιμότητα εξυπηρετεί;
Δε χωράει καμία αμφιβολία ότι η σκοπιμότητα της χρήσης του «mySchool» είναι πολιτική και όχι πληροφοριακή. Είναι αυστηρό σύστημα ελέγχου, αποσκοπεί στην αυτοσυμμόρφωση των εκπαιδευτικών μέσω του φόβου και της υποταγής, μέσω αυτού εγκαταλείπεται η σχετική αυτονομία της σχολικής μονάδας. Συνδέεται άμεσα με διαδικασίες αξιολόγησης ακόμα και μέσω της επίδοσης των μαθητών, πειθάρχησης και ασφυκτικού ελέγχου που βασίζεται στον αυταρχισμό και στην επιβολή των κυβερνητικών επιδιώξεων για την εκπαίδευση και τον εκπαιδευτικό. Η καταγραφή της επίδοσης των μαθητών μας δένεται με την αξιολόγηση της σχολικής μονάδας, την κατηγοριοποίηση και την αξιολόγηση του εκπαιδευτικού. Οι απουσίες είναι γι’ αυτούς μετρήσιμος δείκτης σχετικά με τη μαθητική διαρροή που με τη σειρά της δένεται με την αξιολόγηση αλλά είναι και εργαλείο αναστολής τμημάτων ολοημέρων και συμπτύξεων ακόμα και στα μέσα της σχολικής χρονιάς.
Μόνο εκπαιδευτικούς, παιδαγωγικούς και μορφωτικούς σκοπούς δεν έρχεται να επιτελέσει το νέο πληροφοριακό σύστημα! Γιατί πώς αλλιώς μπορεί να δικαιολογηθεί ότι οι υπηρεσίες της Α’ διεύθυνσης την περίοδο της απόλυτης παρανομίας και αυθαιρεσίας μας δήλωναν ξεκάθαρα ότι δεν ενημερώνονται από το survey για τα κενά; Έγραφαν στα παλιά τους τα παπούτσια την πραγματικότητα όταν δε τους βόλευε για τις αποφάσεις τους. Είχαν πάρει πολιτική εντολή ποια θα θεωρούν κενά και ποια όχι. Ακόμα και σήμερα που το syrvey είναι πλήρως ενημερωμένο από τους διευθυντές των σχολικών μονάδων, για τα κενά, τα ΠΥΣΠΕ και τα ΑΠΥΣΠΕ ανακοινώνουν ψευδώς, λιγότερα. Στην Α’ Αθήνας δε λειτουργούν τα ολοήμερα σε πάνω από 30 σχολεία, ενώ πάνω από 60 σχολεία δεν έχουν Αγγλικά. Δεν είδαμε να παρέμβει το υπουργείο σ’ αυτό. Γνωρίζει το υπουργείο ότι τα σχολεία λειτουργούν με πλήρη παραβίαση της εκπαιδευτικής νομοθεσίας, στην ουσία έχει καταστρατηγηθεί πλήρως το αναλυτικό πρόγραμμα, ότι οι ώρες των αγγλικών, της πληροφορικής, της θεατρικής αγωγής, δεν αντικαθίστανται από καμία άλλη εκπαιδευτική ειδικότητα, ότι η φυσική αγωγή, η μουσική και τα εικαστικά με βάση την εκπαιδευτική νομοθεσία, μπορούν να γίνουν κατ’ εξαίρεση από δασκάλους και όχι μαζικά. Κι όμως πιέζει τους εκπαιδευτικούς να μπαίνουν αυτές τις ώρες και να κάνουν ότι νομίζουν αρκεί να φαίνεται ότι το σχολείο λειτουργεί μέχρι τις 14.00!!!
2.Ας συνεχίσουμε με τα προφανή:
Το υπουργείο παιδείας και ο υφυπουργός μπερδεύτηκε!
Νομίζει ότι οι σχολικές μονάδες έχουν γραμματειακή υποστήριξη για να αντιμετωπίσουν τόσο όγκο δουλειάς ή ότι το εργασιακό ωράριο των διευθυντών είναι 24 ώρες την ημέρα και αγνοεί ότι οφείλουν να ασκούν και το διδακτικό τους έργο; Αγνοεί ότι το σχολείο ασκεί κυρίως και πρωτίστως εκπαιδευτικό και παιδαγωγικό έργο;
Δεν εξηγείται διαφορετικά η εντολή να συμπληρώνουν όλες αυτές τις φόρμες καθημερινά, αντιμετωπίζοντας τους διευθυντές των σχολικών μονάδων ως διοικητικό προσωπικό που έχει ως μοναδική αρμοδιότητα του να ενημερώνει το πληροφοριακό σύστημα. Έχει χαθεί το μέτρο από το υπουργείο παιδείας, την περιφέρεια και τις διευθύνσεις εκπαίδευσης μια και έχουν φτάσει στο σημείο πολύ συχνά, να καλούν τους διευθυντές να απαντήσουν μέσα σε μία ώρα, ακόμα και σε μέρες απεργίας, λες και είναι υποχρεωμένοι να βρίσκονται μονίμως πάνω από τον υπολογιστή και να αναμένουν πότε το υπουργείο θα «ξαναχτυπήσει»!
Να πληροφορήσουμε λοιπόν, τον υφυπουργό, ότι με βάση την υπάρχουσα νομοθεσία, οι διευθυντές/διευθύντριες των δημοτικών σχολείων έχουν διδακτικό ωράριο ανάλογα με την οργανικότητα των σχολείων που προΐστανται ενώ οι προϊσταμένες/προϊστάμενοι νηπιαγωγείων δεν έχουν απολύτως καμία απαλλαγή και έχουν πλήρες διδακτικό ωράριο, ανάλογο του νηπιαγωγείου. Να τον πληροφορήσουμε επίσης, ότι το υπουργείο στο οποίο προΐσταται έχει αφήσει τις σχολικές μονάδες της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης χωρίς γραμματειακή υποστήριξη. Για να μην αναφερθούμε στα πιο ουσιαστικά που αφορούν το ρόλο της εκπαίδευσης και άρα και του προσωπικού της.
Ο «μεγάλος αδερφός» θα μας βρει απέναντι
Το «myschool» είναι ο μεγάλος αδελφός του σήμερα! Όταν ο Όργουελ έγραφε το βιβλίο του, το 1984 ήταν μέλλον. Σήμερα η εφιαλτική του αλήθεια είναι ήδη πραγματικότητα.
Το ολοκληρωτικό καθεστώς του Μεγάλου Αδελφού παρακολουθώντας συνεχώς τους πάντες και τα πάντα μέσα από αμέτρητες διαδραστικές τηλεοθόνες, ασκεί τον απόλυτο έλεγχο στις πράξεις και τις συνειδήσεις.
Όλα προσαρμόζονται στη μία και μοναδική αλήθεια, αυτή που πρεσβεύει ο Μεγάλος Αδελφός, ο μόνος αλάθητος μηχανισμός.Το έγκλημα της σκέψης είναι το θανάσιμο αμάρτημα. Γι” αυτό πρέπει να εξαλειφθεί οτιδήποτε οδηγεί στη διάπραξή του: ελευθερία, γλώσσα, ανθρώπινα αισθήματα.
Δε θα ανεχτούμε να ζήσουμε μέσα στο φόβο! Οι μαθητές μας δεν είναι αριθμοί σε ηλεκτρονικά κουτάκια. Η εκπαιδευτική διαδικασία δεν είναι νούμερα για να χωράνε στη δημοσιονομική σταθερότητα. Οι εκπαιδευτικοί δεν είναι πιόνια σε μια παρτίδα κερδοφορίας.
Με όπλο την ενότητα, την αλληλεγγύη, τη συλλογικότητα, με την καρδιά δοσμένη στο δικαίωμα των μαθητών μας για ολόπλευρη μόρφωση, με πλήρη συνείδηση ότι είμαστε άνθρωποι με δικαιώματα κι όχι δούλοι που τους διατάζουν συνεχώς, δηλώνουμε καθαρά ότι θα αντισταθούμε και θα παλέψουμε να είναι το σχολείο σχολείο κι όχι κάτεργο υποταγής για μας και τους μαθητές μας.
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π.Ε. «Ο ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ»
1ου, 3ου, 4ου, 5ου
Γραφείων Π.Ε. Α΄ Αθήνας
( Αναδημοσίευση απο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. »Ο Αριστοτέλης» )
Με έκπληξη οι διευθυντές/διευθύντριες και οι προϊσταμένες/προϊστάμενοι των σχολικών μονάδων, παρέλαβαν έγγραφο με την υπογραφή του υφυπουργού Σ. Κεδίκογλου όπου τους καλεί από την Πέμπτη 14/11 έως και τις 20/12 να συμπληρώνουν ταυτόχρονα το νέο πληροφοριακό σύστημα mySchool και το survey σε καθημερινή βάση! Η έκπληξη μεγάλωσε όταν διάβασαν τις οδηγίες και είδαν τις φόρμες που χρειάζεται να συμπληρώσουν.
1.Ας μιλήσουμε για την αθέατη πλευρά των πραγμάτων
Μελετώντας τις φόρμες που χρειάζεται να συμπληρωθούν, το βιβλίο του Όργουελ, 1984, σου έρχεται στο μυαλό. Γιατί μόνο αθώο δεν είναι το νέο πληροφοριακό σύστημα. Δεν είναι απλώς αποτύπωση της πραγματικότητας αλλά εργαλείο άσκησης πολιτικής στο χώρο της δημόσιας εκπαίδευσης και μάλιστα με ασφυκτικό τρόπο και σε καθεστώς φόβου και επιβολής.
Ας δούμε ενδεικτικά ορισμένα ζητήματα, γιατί είναι αδύνατον να καταγραφούν όλα (μόνο οι οδηγίες είναι σχεδόν 250 σελίδες)!!!
1.Οι καρτέλες των μαθητών περιλαμβάνουν όλα τα προσωπικά τους στοιχεία, από διεύθυνση, τηλέφωνο έως το ΑΜΚΑ τους. Τι τα χρειάζεται το υπουργείο όλα αυτά; Γιατί πρέπει να υπάρχει κεντρική ηλεκτρονική καταγραφή προσωπικών δεδομένων τέτοιου εύρους; Η σχολική μονάδα έχει και μάλιστα ηλεκτρονικά περασμένα, τα βασικά στοιχεία των μαθητών της, τι εξυπηρετεί η κεντρική συγκέντρωση των μαθητών όλης της χώρας και μάλιστα με στοιχεία αυστηρά προσωπικά;
2. Η καταγραφή των απουσιών των μαθητών σε καθημερινή βάση. Γιατί το υπουργείο χρειάζεται να κάνει και πάλι κεντρική πανελλαδική καταγραφή; Γιατί όλα τα στοιχεία της φοίτησής τους (επίδοση, έλεγχοι, απολυτήρια, μετακινήσεις κ.λπ.) θα καταγράφονται κεντρικά; Υπάρχει κάποιος εκπαιδευτικός λόγος για αυτό;
3.Οι άδειες των εκπαιδευτικών. Από πότε οι άδειες των εκπαιδευτικών εγκρίνονται από κεντρικό πληροφοριακό σύστημα και όχι από την υπηρεσία και τα αρμόδια όργανα, όπως αναφέρει η νομοθεσία; Η καταγραφή των απεργιών και των στάσεων εργασίας σε κεντρική αποτύπωση που δεν έχει σχέση με τη μισθοδοσία αλλά γίνεται ανά σχολική μονάδα ποια σκοπιμότητα εξυπηρετεί;
Δε χωράει καμία αμφιβολία ότι η σκοπιμότητα της χρήσης του «mySchool» είναι πολιτική και όχι πληροφοριακή. Είναι αυστηρό σύστημα ελέγχου, αποσκοπεί στην αυτοσυμμόρφωση των εκπαιδευτικών μέσω του φόβου και της υποταγής, μέσω αυτού εγκαταλείπεται η σχετική αυτονομία της σχολικής μονάδας. Συνδέεται άμεσα με διαδικασίες αξιολόγησης ακόμα και μέσω της επίδοσης των μαθητών, πειθάρχησης και ασφυκτικού ελέγχου που βασίζεται στον αυταρχισμό και στην επιβολή των κυβερνητικών επιδιώξεων για την εκπαίδευση και τον εκπαιδευτικό. Η καταγραφή της επίδοσης των μαθητών μας δένεται με την αξιολόγηση της σχολικής μονάδας, την κατηγοριοποίηση και την αξιολόγηση του εκπαιδευτικού. Οι απουσίες είναι γι’ αυτούς μετρήσιμος δείκτης σχετικά με τη μαθητική διαρροή που με τη σειρά της δένεται με την αξιολόγηση αλλά είναι και εργαλείο αναστολής τμημάτων ολοημέρων και συμπτύξεων ακόμα και στα μέσα της σχολικής χρονιάς.
Μόνο εκπαιδευτικούς, παιδαγωγικούς και μορφωτικούς σκοπούς δεν έρχεται να επιτελέσει το νέο πληροφοριακό σύστημα! Γιατί πώς αλλιώς μπορεί να δικαιολογηθεί ότι οι υπηρεσίες της Α’ διεύθυνσης την περίοδο της απόλυτης παρανομίας και αυθαιρεσίας μας δήλωναν ξεκάθαρα ότι δεν ενημερώνονται από το survey για τα κενά; Έγραφαν στα παλιά τους τα παπούτσια την πραγματικότητα όταν δε τους βόλευε για τις αποφάσεις τους. Είχαν πάρει πολιτική εντολή ποια θα θεωρούν κενά και ποια όχι. Ακόμα και σήμερα που το syrvey είναι πλήρως ενημερωμένο από τους διευθυντές των σχολικών μονάδων, για τα κενά, τα ΠΥΣΠΕ και τα ΑΠΥΣΠΕ ανακοινώνουν ψευδώς, λιγότερα. Στην Α’ Αθήνας δε λειτουργούν τα ολοήμερα σε πάνω από 30 σχολεία, ενώ πάνω από 60 σχολεία δεν έχουν Αγγλικά. Δεν είδαμε να παρέμβει το υπουργείο σ’ αυτό. Γνωρίζει το υπουργείο ότι τα σχολεία λειτουργούν με πλήρη παραβίαση της εκπαιδευτικής νομοθεσίας, στην ουσία έχει καταστρατηγηθεί πλήρως το αναλυτικό πρόγραμμα, ότι οι ώρες των αγγλικών, της πληροφορικής, της θεατρικής αγωγής, δεν αντικαθίστανται από καμία άλλη εκπαιδευτική ειδικότητα, ότι η φυσική αγωγή, η μουσική και τα εικαστικά με βάση την εκπαιδευτική νομοθεσία, μπορούν να γίνουν κατ’ εξαίρεση από δασκάλους και όχι μαζικά. Κι όμως πιέζει τους εκπαιδευτικούς να μπαίνουν αυτές τις ώρες και να κάνουν ότι νομίζουν αρκεί να φαίνεται ότι το σχολείο λειτουργεί μέχρι τις 14.00!!!
2.Ας συνεχίσουμε με τα προφανή:
Το υπουργείο παιδείας και ο υφυπουργός μπερδεύτηκε!
Νομίζει ότι οι σχολικές μονάδες έχουν γραμματειακή υποστήριξη για να αντιμετωπίσουν τόσο όγκο δουλειάς ή ότι το εργασιακό ωράριο των διευθυντών είναι 24 ώρες την ημέρα και αγνοεί ότι οφείλουν να ασκούν και το διδακτικό τους έργο; Αγνοεί ότι το σχολείο ασκεί κυρίως και πρωτίστως εκπαιδευτικό και παιδαγωγικό έργο;
Δεν εξηγείται διαφορετικά η εντολή να συμπληρώνουν όλες αυτές τις φόρμες καθημερινά, αντιμετωπίζοντας τους διευθυντές των σχολικών μονάδων ως διοικητικό προσωπικό που έχει ως μοναδική αρμοδιότητα του να ενημερώνει το πληροφοριακό σύστημα. Έχει χαθεί το μέτρο από το υπουργείο παιδείας, την περιφέρεια και τις διευθύνσεις εκπαίδευσης μια και έχουν φτάσει στο σημείο πολύ συχνά, να καλούν τους διευθυντές να απαντήσουν μέσα σε μία ώρα, ακόμα και σε μέρες απεργίας, λες και είναι υποχρεωμένοι να βρίσκονται μονίμως πάνω από τον υπολογιστή και να αναμένουν πότε το υπουργείο θα «ξαναχτυπήσει»!
Να πληροφορήσουμε λοιπόν, τον υφυπουργό, ότι με βάση την υπάρχουσα νομοθεσία, οι διευθυντές/διευθύντριες των δημοτικών σχολείων έχουν διδακτικό ωράριο ανάλογα με την οργανικότητα των σχολείων που προΐστανται ενώ οι προϊσταμένες/προϊστάμενοι νηπιαγωγείων δεν έχουν απολύτως καμία απαλλαγή και έχουν πλήρες διδακτικό ωράριο, ανάλογο του νηπιαγωγείου. Να τον πληροφορήσουμε επίσης, ότι το υπουργείο στο οποίο προΐσταται έχει αφήσει τις σχολικές μονάδες της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης χωρίς γραμματειακή υποστήριξη. Για να μην αναφερθούμε στα πιο ουσιαστικά που αφορούν το ρόλο της εκπαίδευσης και άρα και του προσωπικού της.
Ο «μεγάλος αδερφός» θα μας βρει απέναντι
Το «myschool» είναι ο μεγάλος αδελφός του σήμερα! Όταν ο Όργουελ έγραφε το βιβλίο του, το 1984 ήταν μέλλον. Σήμερα η εφιαλτική του αλήθεια είναι ήδη πραγματικότητα.
Το ολοκληρωτικό καθεστώς του Μεγάλου Αδελφού παρακολουθώντας συνεχώς τους πάντες και τα πάντα μέσα από αμέτρητες διαδραστικές τηλεοθόνες, ασκεί τον απόλυτο έλεγχο στις πράξεις και τις συνειδήσεις.
Όλα προσαρμόζονται στη μία και μοναδική αλήθεια, αυτή που πρεσβεύει ο Μεγάλος Αδελφός, ο μόνος αλάθητος μηχανισμός.Το έγκλημα της σκέψης είναι το θανάσιμο αμάρτημα. Γι” αυτό πρέπει να εξαλειφθεί οτιδήποτε οδηγεί στη διάπραξή του: ελευθερία, γλώσσα, ανθρώπινα αισθήματα.
Δε θα ανεχτούμε να ζήσουμε μέσα στο φόβο! Οι μαθητές μας δεν είναι αριθμοί σε ηλεκτρονικά κουτάκια. Η εκπαιδευτική διαδικασία δεν είναι νούμερα για να χωράνε στη δημοσιονομική σταθερότητα. Οι εκπαιδευτικοί δεν είναι πιόνια σε μια παρτίδα κερδοφορίας.
Με όπλο την ενότητα, την αλληλεγγύη, τη συλλογικότητα, με την καρδιά δοσμένη στο δικαίωμα των μαθητών μας για ολόπλευρη μόρφωση, με πλήρη συνείδηση ότι είμαστε άνθρωποι με δικαιώματα κι όχι δούλοι που τους διατάζουν συνεχώς, δηλώνουμε καθαρά ότι θα αντισταθούμε και θα παλέψουμε να είναι το σχολείο σχολείο κι όχι κάτεργο υποταγής για μας και τους μαθητές μας.
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π.Ε. «Ο ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ»
1ου, 3ου, 4ου, 5ου
Γραφείων Π.Ε. Α΄ Αθήνας
Θανάσης Γούναρης
6976403600,6934753640
[email protected],[email protected]
www.facebook.com/thanasis.gounaris
6976403600,6934753640
[email protected],[email protected]
www.facebook.com/thanasis.gounaris
-
adrian
- Μέλος του Κόμματος Πειρατών
- Δημοσιεύσεις: 4260
- Εγγραφή: 14 Οκτ 2011, 14:42
- Τοποθεσία: Αθήνα/Θεσσαλονίκη
Re: Ο «μεγάλος αδερφός» θα μας βρει απέναντι
Ας μας διαρρεύσει κανείς το βιβλίο οδηγιών...
https://www.youtube.com/watch?v=wuKx7AgHLes
καλύτερα ξύλινο πόδι, παρά ξύλινος λόγος - arrrr
καλύτερα ξύλινο πόδι, παρά ξύλινος λόγος - arrrr
-
adrian
- Μέλος του Κόμματος Πειρατών
- Δημοσιεύσεις: 4260
- Εγγραφή: 14 Οκτ 2011, 14:42
- Τοποθεσία: Αθήνα/Θεσσαλονίκη
Re: Ο «μεγάλος αδερφός» θα μας βρει απέναντι
https://www.youtube.com/watch?v=wuKx7AgHLes
καλύτερα ξύλινο πόδι, παρά ξύλινος λόγος - arrrr
καλύτερα ξύλινο πόδι, παρά ξύλινος λόγος - arrrr
-
ekfrasi
- Μέλος του Κόμματος Πειρατών
- Δημοσιεύσεις: 2165
- Εγγραφή: 28 Νοέμ 2011, 18:17
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: Ο «μεγάλος αδερφός» θα μας βρει απέναντι
Θανάση υπάρχει το κείμενο σας σε Link?
1. Προστασία της ιδιωτικής ζωής .
2. Μεταρρύθμιση της νομοθεσίας για το copyright.
3. Αλλαγές στην Ευρωπαϊκή νομοθεσία για τις πατέντες.
+1. Διαφάνεια της Δημόσιας Διοίκησης.
2. Μεταρρύθμιση της νομοθεσίας για το copyright.
3. Αλλαγές στην Ευρωπαϊκή νομοθεσία για τις πατέντες.
+1. Διαφάνεια της Δημόσιας Διοίκησης.
Re: Ο «μεγάλος αδερφός» θα μας βρει απέναντι
ekfrasi έγραψε:Θανάση υπάρχει το κείμενο σας σε Link?
http://piratedu.gr/?p=527
http://www.sylaristotelis.com/products/ ... %B7%CF%83/
Θανάσης Γούναρης
6976403600,6934753640
[email protected],[email protected]
www.facebook.com/thanasis.gounaris
6976403600,6934753640
[email protected],[email protected]
www.facebook.com/thanasis.gounaris
-
Στάθης Λειβαδίτης
- Δημοσιεύσεις: 263
- Εγγραφή: 23 Απρ 2012, 00:27
Re: Ο «μεγάλος αδερφός» θα μας βρει απέναντι
Επίσης, ολοσέλιδο ρεπορτάζ του Χ. Κάτσικα, στη σημερινή έντυπη έκδοση της Εφημερίδας των Συντακτών http://www.efsyn.gr/?p=151573 με τίτλο "ΜySchool: Ο «μεγάλος αδελφός» στα σχολεία!" που είναι βασισμένο στην ανακοίνωση του Συλλόγου "Αριστοτέλης".
Re: Ο «μεγάλος αδερφός» θα μας βρει απέναντι
το θεμα ειναι πανω στο δικο μας πεδιο .
Ενα ευστοχο δελτιο τυπου δε θα ηταν κακο να βγει κομματικα ......
Ενα ευστοχο δελτιο τυπου δε θα ηταν κακο να βγει κομματικα ......
Θανάσης Γούναρης
6976403600,6934753640
[email protected],[email protected]
www.facebook.com/thanasis.gounaris
6976403600,6934753640
[email protected],[email protected]
www.facebook.com/thanasis.gounaris
-
adrian
- Μέλος του Κόμματος Πειρατών
- Δημοσιεύσεις: 4260
- Εγγραφή: 14 Οκτ 2011, 14:42
- Τοποθεσία: Αθήνα/Θεσσαλονίκη
Re: Ο «μεγάλος αδερφός» θα μας βρει απέναντι
Για άλλη μια φορά, αν είναι διαθέσιμες οι αναλυτικές τεχνικές πληροφορίες, θα βοηθήσει στον καθορισμό των προβλημάτων του συστήματος στοιχειοθετημενα
https://www.youtube.com/watch?v=wuKx7AgHLes
καλύτερα ξύλινο πόδι, παρά ξύλινος λόγος - arrrr
καλύτερα ξύλινο πόδι, παρά ξύλινος λόγος - arrrr
Re: Ο «μεγάλος αδερφός» θα μας βρει απέναντι
pappasadrian έγραψε:Για άλλη μια φορά, αν είναι διαθέσιμες οι αναλυτικές τεχνικές πληροφορίες, θα βοηθήσει στον καθορισμό των προβλημάτων του συστήματος στοιχειοθετημενα
Καταλαβαινω τι εννοεις μολις βρω κατι θα το ανεβασω
Μεσα στη πλατφορμα δε δινει πολλα στοιχεια , πρεπει να συμπληρωνεις και να βλεπεις ,,
μεχρι 20 /12 που πρεπει να εχουν συμπληρωθει ολα θα ειναι και ακριβως γνωστο το βαθος της παρακολουθησης
Αυτη τη στιγμη μεχρι εδω μπορω να απαντησω ..... γιατι τρεχω πολλα ταυτοχρονα
Θανάσης Γούναρης
6976403600,6934753640
[email protected],[email protected]
www.facebook.com/thanasis.gounaris
6976403600,6934753640
[email protected],[email protected]
www.facebook.com/thanasis.gounaris
Re: Ο «μεγάλος αδερφός» θα μας βρει απέναντι
οι πιεσεις μας δεν επεσαν στο κενο
ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΛΙΓΑ ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΗ Δ.Ο.Ε.
και το σχετικο εγγραφο
Αρ. Πρωτ.709 Αθήνα 12/3/2014
Προς
Τους Συλλόγους Εκπαιδευτικών Π.Ε.
ΘΕΜΑ: «Αναφορά στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα για το ενιαίο πληροφοριακό σύστημα σχολικών μονάδων My School»
Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. με δύο, μέχρι σήμερα, αποφάσεις του, στις 22/11/2013 και 5/2/2014, τόνιζε προς την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας όλα τα προβλήματα που έχουν δημιουργηθεί στις σχολικές μονάδες καθώς και τη βαθύτατη ανησυχία και τις έντονες αντιδράσεις που έχει προκαλέσει στους γονείς των μαθητών η εφαρμογή του ενιαίου πληροφοριακού συστήματος My School.
Δυστυχώς, η απάντηση από την πλευρά του Υπουργείου ήταν η αδιαφορία και η άρνηση να δει τα προβλήματα που έχουν δημιουργηθεί εξ αιτίας αποφάσεων που αγνοούν, με ολέθριες συνέπειες για τη δημόσια εκπαίδευση, την άποψη της εκπαιδευτικής κοινότητας.
Έπειτα από όλα τα παραπάνω το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. τη Δευτέρα 10/3/2014 προχώρησε στην κατάθεση αναφοράς στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα για το ενιαίο πληροφοριακό σύστημα σχολικών μονάδων My School, ζητώντας από την Αρχή να προχωρήσει στην αξιολόγηση της νομιμότητας ή μη του προγράμματος My School καταγγέλλοντας ταυτόχρονα την παράνομη συμπεριφορά του Υπουργείου Παιδείας, το οποίο δεν παρέχει την αιτούμενη προστασία σε μαθητές και εκπαιδευτικούς και δε διασφαλίζει τα συμφέροντα των ανήλικων μαθητών.

ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΛΙΓΑ ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΗ Δ.Ο.Ε.
και το σχετικο εγγραφο
Αρ. Πρωτ.709 Αθήνα 12/3/2014
Προς
Τους Συλλόγους Εκπαιδευτικών Π.Ε.
ΘΕΜΑ: «Αναφορά στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα για το ενιαίο πληροφοριακό σύστημα σχολικών μονάδων My School»
Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. με δύο, μέχρι σήμερα, αποφάσεις του, στις 22/11/2013 και 5/2/2014, τόνιζε προς την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας όλα τα προβλήματα που έχουν δημιουργηθεί στις σχολικές μονάδες καθώς και τη βαθύτατη ανησυχία και τις έντονες αντιδράσεις που έχει προκαλέσει στους γονείς των μαθητών η εφαρμογή του ενιαίου πληροφοριακού συστήματος My School.
Δυστυχώς, η απάντηση από την πλευρά του Υπουργείου ήταν η αδιαφορία και η άρνηση να δει τα προβλήματα που έχουν δημιουργηθεί εξ αιτίας αποφάσεων που αγνοούν, με ολέθριες συνέπειες για τη δημόσια εκπαίδευση, την άποψη της εκπαιδευτικής κοινότητας.
Έπειτα από όλα τα παραπάνω το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. τη Δευτέρα 10/3/2014 προχώρησε στην κατάθεση αναφοράς στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα για το ενιαίο πληροφοριακό σύστημα σχολικών μονάδων My School, ζητώντας από την Αρχή να προχωρήσει στην αξιολόγηση της νομιμότητας ή μη του προγράμματος My School καταγγέλλοντας ταυτόχρονα την παράνομη συμπεριφορά του Υπουργείου Παιδείας, το οποίο δεν παρέχει την αιτούμενη προστασία σε μαθητές και εκπαιδευτικούς και δε διασφαλίζει τα συμφέροντα των ανήλικων μαθητών.
Θανάσης Γούναρης
6976403600,6934753640
[email protected],[email protected]
www.facebook.com/thanasis.gounaris
6976403600,6934753640
[email protected],[email protected]
www.facebook.com/thanasis.gounaris