Γι αυτό δεν θα έπρεπε δηλαδή να είχαμε βγάλει;
Δεν είναι Η κοροϊδία να αποφυλακίζονται με τέτοιο τρόπο μεγαλομαφιόζοι (ή να κυκλοφορούν ελεύθεροι; ) τη στιγμή που συλλαμβάνονται χρήστες (πλήρως ή μερικώς «εξαρτημένοι» ή και πλήρως «ανεξάρτητοι»);
Δεν είδα κανένα να συγκινηθεί... (πόσο μάλλον τη στιγμή που είναι η ιδανική ευκαιρία για να περάσουμε την θέση μας)
Να βγάλουμε κείμενο συμπαράστασης για το Ρωμανό;
-
- Μέλος του Κόμματος Πειρατών
- Δημοσιεύσεις: 4216
- Εγγραφή: 08 Ιουν 2012, 13:37
- Τοποθεσία: Παντού και πουθενά
Re: Να βγάλουμε κείμενο συμπαράστασης για το Ρωμανό;
«Mε τις εξαιρέσεις ο κόσμος προχωρά. Όσοι ανθέξετε θα πάτε ένα βήμα πιο μπροστά».
https://www.youtube.com/watch?v=wYEejB_sBMM
https://www.youtube.com/watch?v=wYEejB_sBMM
-
- Μέλος του Κόμματος Πειρατών
- Δημοσιεύσεις: 8666
- Εγγραφή: 23 Δεκ 2011, 23:28
- Τοποθεσία: Σύρος, Κυκλάδες
Re: Να βγάλουμε κείμενο συμπαράστασης για το Ρωμανό;
off topic κουτσουλιά
Στον τάφο της Αμφίπολης είναι ο Μαυρογένης...
-
- Μέλος του Κόμματος Πειρατών
- Δημοσιεύσεις: 4216
- Εγγραφή: 08 Ιουν 2012, 13:37
- Τοποθεσία: Παντού και πουθενά
Re: Να βγάλουμε κείμενο συμπαράστασης για το Ρωμανό;
ίσως και να έχεις και δίκιο...
«Mε τις εξαιρέσεις ο κόσμος προχωρά. Όσοι ανθέξετε θα πάτε ένα βήμα πιο μπροστά».
https://www.youtube.com/watch?v=wYEejB_sBMM
https://www.youtube.com/watch?v=wYEejB_sBMM
-
- Μέλος του Κόμματος Πειρατών
- Δημοσιεύσεις: 4128
- Εγγραφή: 19 Φεβ 2012, 16:58
- Τοποθεσία: Σουρωτή, Βασιλικά, Θέρμης
- Επικοινωνία:
Re: Να βγάλουμε κείμενο συμπαράστασης για το Ρωμανό;
@Petros κάνεις συγκρίσεις πορτοκάλια με μήλα, και τα δυο είναι "φρούτα" αλλά ΔΕΝ είναι το ίδιο "φρούτο". Από την στιγμή που μπαίνεις σε μια τέτοια λογική, δυστυχώς, κάνεις λάθος και τα βαφτίζεις όλα ίδια. Δεν έχει καμία σχέση ο χ ψ "μεγαλομαφιόζος" με αυτό που συζητάμε εδώ. Δεν έχω να σου τίποτα παραπάνω.
@Λουίζα προσωποποιείς το "έγκλημα" και τον νομό. Ο νόμος πρέπει να είναι απρόσωπος και ίδιος για όλους. Αν ο Ρωμανός (και ο κάθε Ρωμανός) με αυτά που λέει (και όχι με αυτά που κάνει σε σχέση πάντα με τους νόμους) διαφοροποιείται απέναντι στον νόμο.... Χιούστον έχουμε πρόβλημα.
Επίσης κάνεις το ίδιο λάθος με τον Petros και με αυτούς που έγραψαν το κείμενο (ή/και έδωσαν το +1 για να βγει) χρησιμοποιείς το θυμικό και όχι τη σκέτη κρίση. Και κάνεις συγκρίσεις με/σε άσχετα μεταξύ τους πράγματα (αλήθεια τι δουλειά έχει ο Μάνσον και ο μουσουλμάνος που αναφέρεις με τον Ρωμανό... καμία / τι δουλειά έχει η νομοθεσία στην Αγγλία με την νομοθεσία στην Ελλάδα... επίσης καμία).
Τελείως ξερά, υπάρχει νόμος (καλός/κακός, ίσιος/στραβός δεν είναι της στιγμής) και αυτός ο νόμος ισχύει για τον Ρωμανό, για μένα, για σένα, για όλους, ΤΟ ΙΔΙΟ.
Δουλειά του νομοθέτη (της βουλής) είναι να φτιάξει σωστούς νόμους (και η κυβέρνηση ΔΕΝ θα έπρεπε να έχει καμία, μα καμία ανάμειξη).
Δουλειά του δικαστή είναι να εφαρμόσει τον νόμο σωστά (και η κυβέρνηση ΔΕΝ θα έπρεπε να έχει καμία, μα καμία ανάμειξη).
Δουλειά όλων μας είναι να τηρούμε τον νόμο (και η κυβέρνηση ΔΕΝ θα έπρεπε να έχει καμία, μα καμία ανάμειξη), και αν δεν θέλουμε έναν νόμο ή θεωρούμε ότι είναι λανθασμένος να προσπαθούμε να τον αλλάξουμε, ζητώντας από τους νομοθέτες να τον αλλάξουν.
Και όπως έχω πει και πρωτύτερα σε αυτό το νήμα, τα δικαιώματα υπάρχουν για όλους, όταν γίνονται εξαιρέσεις στα δικαιώματα θα πρέπει να είναι απόλυτα αιτιολογημένες και δικαιολογημένες.
Όλο το υπόλοιπο "πανηγύρι" από/με και για τον Ρωμανό, είναι απλά ένα "πανηγύρι" και εμένα προσωπικά ΔΕΝ με αφορά και δεν με ενδιαφέρει.
@Λουίζα προσωποποιείς το "έγκλημα" και τον νομό. Ο νόμος πρέπει να είναι απρόσωπος και ίδιος για όλους. Αν ο Ρωμανός (και ο κάθε Ρωμανός) με αυτά που λέει (και όχι με αυτά που κάνει σε σχέση πάντα με τους νόμους) διαφοροποιείται απέναντι στον νόμο.... Χιούστον έχουμε πρόβλημα.
Επίσης κάνεις το ίδιο λάθος με τον Petros και με αυτούς που έγραψαν το κείμενο (ή/και έδωσαν το +1 για να βγει) χρησιμοποιείς το θυμικό και όχι τη σκέτη κρίση. Και κάνεις συγκρίσεις με/σε άσχετα μεταξύ τους πράγματα (αλήθεια τι δουλειά έχει ο Μάνσον και ο μουσουλμάνος που αναφέρεις με τον Ρωμανό... καμία / τι δουλειά έχει η νομοθεσία στην Αγγλία με την νομοθεσία στην Ελλάδα... επίσης καμία).
Τελείως ξερά, υπάρχει νόμος (καλός/κακός, ίσιος/στραβός δεν είναι της στιγμής) και αυτός ο νόμος ισχύει για τον Ρωμανό, για μένα, για σένα, για όλους, ΤΟ ΙΔΙΟ.
Δουλειά του νομοθέτη (της βουλής) είναι να φτιάξει σωστούς νόμους (και η κυβέρνηση ΔΕΝ θα έπρεπε να έχει καμία, μα καμία ανάμειξη).
Δουλειά του δικαστή είναι να εφαρμόσει τον νόμο σωστά (και η κυβέρνηση ΔΕΝ θα έπρεπε να έχει καμία, μα καμία ανάμειξη).
Δουλειά όλων μας είναι να τηρούμε τον νόμο (και η κυβέρνηση ΔΕΝ θα έπρεπε να έχει καμία, μα καμία ανάμειξη), και αν δεν θέλουμε έναν νόμο ή θεωρούμε ότι είναι λανθασμένος να προσπαθούμε να τον αλλάξουμε, ζητώντας από τους νομοθέτες να τον αλλάξουν.
Και όπως έχω πει και πρωτύτερα σε αυτό το νήμα, τα δικαιώματα υπάρχουν για όλους, όταν γίνονται εξαιρέσεις στα δικαιώματα θα πρέπει να είναι απόλυτα αιτιολογημένες και δικαιολογημένες.
Όλο το υπόλοιπο "πανηγύρι" από/με και για τον Ρωμανό, είναι απλά ένα "πανηγύρι" και εμένα προσωπικά ΔΕΝ με αφορά και δεν με ενδιαφέρει.
здравствуйте
Re: Να βγάλουμε κείμενο συμπαράστασης για το Ρωμανό;
Κομπειλάδας έγραψε:@Petros κάνεις συγκρίσεις πορτοκάλια με μήλα, και τα δυο είναι "φρούτα" αλλά ΔΕΝ είναι το ίδιο "φρούτο". Από την στιγμή που μπαίνεις σε μια τέτοια λογική, δυστυχώς, κάνεις λάθος και τα βαφτίζεις όλα ίδια. Δεν έχει καμία σχέση ο χ ψ "μεγαλομαφιόζος" με αυτό που συζητάμε εδώ. Δεν έχω να σου τίποτα παραπάνω.
Σωστότατα.
Επιπλέον, δεν σταμάτησε κανένας κανέναν από το να βγάλει ανακοινώσεις και για αυτούς, αν θέλατε. Το κάνατε? Όχι. Γιατί ο «επαναστάτης» Ρωμανός είχε πολύ μεγαλύτερο ενδιαφέρον. Βλ.: Η οικογένειά του κι ο Σύριζα κάνανε φασαρία.
Κομπειλάδας έγραψε:@Λουίζα προσωποποιείς το "έγκλημα" και τον νομό. Ο νόμος πρέπει να είναι απρόσωπος και ίδιος για όλους. Αν ο Ρωμανός (και ο κάθε Ρωμανός) με αυτά που λέει (και όχι με αυτά που κάνει σε σχέση πάντα με τους νόμους) διαφοροποιείται απέναντι στον νόμο.... Χιούστον έχουμε πρόβλημα.
Επίσης κάνεις το ίδιο λάθος με τον Petros και με αυτούς που έγραψαν το κείμενο (ή/και έδωσαν το +1 για να βγει) χρησιμοποιείς το θυμικό και όχι τη σκέτη κρίση. Και κάνεις συγκρίσεις με/σε άσχετα μεταξύ τους πράγματα (αλήθεια τι δουλειά έχει ο Μάνσον και ο μουσουλμάνος που αναφέρεις με τον Ρωμανό... καμία / τι δουλειά έχει η νομοθεσία στην Αγγλία με την νομοθεσία στην Ελλάδα... επίσης καμία).
Τελείως ξερά, υπάρχει νόμος (καλός/κακός, ίσιος/στραβός δεν είναι της στιγμής) και αυτός ο νόμος ισχύει για τον Ρωμανό, για μένα, για σένα, για όλους, ΤΟ ΙΔΙΟ.
Δουλειά του νομοθέτη (της βουλής) είναι να φτιάξει σωστούς νόμους (και η κυβέρνηση ΔΕΝ θα έπρεπε να έχει καμία, μα καμία ανάμειξη).
Δουλειά του δικαστή είναι να εφαρμόσει τον νόμο σωστά (και η κυβέρνηση ΔΕΝ θα έπρεπε να έχει καμία, μα καμία ανάμειξη).
Δουλειά όλων μας είναι να τηρούμε τον νόμο (και η κυβέρνηση ΔΕΝ θα έπρεπε να έχει καμία, μα καμία ανάμειξη), και αν δεν θέλουμε έναν νόμο ή θεωρούμε ότι είναι λανθασμένος να προσπαθούμε να τον αλλάξουμε, ζητώντας από τους νομοθέτες να τον αλλάξουν.
Και όπως έχω πει και πρωτύτερα σε αυτό το νήμα, τα δικαιώματα υπάρχουν για όλους, όταν γίνονται εξαιρέσεις στα δικαιώματα θα πρέπει να είναι απόλυτα αιτιολογημένες και δικαιολογημένες.
Όλο το υπόλοιπο "πανηγύρι" από/με και για τον Ρωμανό, είναι απλά ένα "πανηγύρι" και εμένα προσωπικά ΔΕΝ με αφορά και δεν με ενδιαφέρει.
Και ξανά, το θέμα για το οποίο χάνω τον ύπνο μου και ο λόγος για τον οποίο λέω να παραιτηθώ (όχι η ίδια η ανακοίνωση).
Είναι απλά πράγματα που φαίνεται πως δεν μπορούν να γίνουν κατανοητά.
Ο νόμος δεν προβλέπει δικαίωμα άδειας ΑΝΕΥ ΟΡΩΝ.
Υπάρχουν ΟΡΟΙ για να μπορέσει κάποιος να πάρει άδεια. (και πολύ καλά κάνουν και υπάρχουν)
Με ποιον τρόπο πρέπει να ειπωθεί αυτό για να γίνει κατανοητό;
Η δικαιοσύνη ΔΕΝ εξάντλησε την αυστηρότητά της στον Ρωμανό (αν και αν το έκανε, εγώ θα την επικροτούσα). ΔΕΝ το έκανε όμως. Ο Ρωμανός πολύ απλά ΔΕΝ ΠΛΗΡΟΥΣΕ ΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ για να πάρει άδεια. Άρα αυτό που λέτε όλοι εσείς είναι πως η δικαιοσύνη έπρεπε να είχε κάνει ΕΞΑΙΡΕΣΗ για πάρτη του.
(Βασίλη, την νομική απόδειξη την πόσταρα κοντά στην αρχή του νήματος).
Ένας από του γαμω-ΟΡΟΥΣ είναι το κατά πόσον θεωρείται ύποπτος φυγής. Εφόσον βγάζει ανακοινώσεις στις οποίες κάνει λιανά πως ΔΕΝ τον ενδιαφέρει να σπουδάσει, αλλά μιλάει για ανάσες ελευθερίας, τρολλαρίσματα του συστήματος, κι άλλες αρλούμπες, είναι λογικό να θεωρηθεί ύποπτος φυγής. Άρα ΕΧΕΙ σημασία τί λέει ο ίδιος, Στράτο. Και από αυτές τις ανακοινώσεις και μόνο θα ήταν ΛΟΓΙΚΟ και ΝΟΜΙΜΟ να του αρνηθούν την άδεια. (Και καλά θα κάνανε).
Αλλά δεν ήταν ΜΟΝΟ αυτός ο όρος που δεν πληρούσε. Δεν πληρούσε ΚΑΝΕΝΑΝ από τους όρους για να του χορηγηθεί άδεια. (Αντιθέτως, ο Ηρακλής Κωστάρης τους πληρούσε όλους τους όρους, και του την έκοψαν την άδεια, που πήγαινε 3 χρόνια μια χαρά στην σχολή του, και απεργία πείνας έκανε, και ΔΕΝ ΑΚΟΥΣΑΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑΣΙΟΥΤΖΙΚ ΚΑΙ ΔΕΝ ΒΟΛΕΥΕΙ ΤΟΝ ΣΥΡΙΖΑ.
Το γεγονός λοιπόν πως γίνεται νομοθετική ρύθμιση για τον Ρωμανό ειδικά, αλλά δεν έγινε για τον Κωστάρη, π.χ., απλά καταδεικνύει πως
α) οι νόμοι ΔΕΝ είναι ίδιοι για όλους
β) η κυβέρνηση επεμβαίνει στο πως εφαρμόζει η δικαιοσύνη τους νόμους
Σιγά που δεν το ξέραμε. Αλλά αυτό που θα ΕΠΡΕΠΕ να έχουμε πει είναι πως είναι ντροπή που έγινε. Όχι να το επικροτήσουμε κιόλας!
Μπορεί όλο αυτό να σας φαίνεται ωραίο και «νίκη» δήθεν του «επαναστάτη» ληστή, αλλά είναι ΑΔΙΚΟ. (κι επειδή γίνονται αδικίες αλλού, Πέτρο, δεν σημαίνει πως πρέπει να επικροτούμε την αδικία εδώ)
Κι επίσης ανοίγει τους ασκούς του Αιόλου, γιατί θέλω να δω τί θα πείτε, και τί δικαιολογίες θα βρείτε, όταν ο επόμενος που θα κάνει απεργία πείνας για τα νόμιμα δικαιώματά του θα είναι ένας Χρυσαυγίτης, ο Τσοχανζόπουλος, ή κάποιος άλλος μη «επαναστατικός τύπος».
ekfrasi, το γεγονός πως βλέπω να είμαστε στο ίδιο μήκος κύματος είναι ίσως ο μόνος λόγος για τον οποίο είμαι ακόμα εδώ και προσπαθώ να καταδείξω το πρόβλημα. Αποφεύγω να εκφραστώ πιο έντονα, γιατί κάποιοι δήθεν υπερ-φιλελεύθεροι θα με πουν φασίστα. Αντί δηλαδή να επιχειρηματολογήσουν θα κάνουν ad hominem επίθεση - που κι αυτό είναι μια μορφή βίας.
Επίσης, μου είναι ακατανόητο πως μπορεί κάποιος να θέτει αυτό το πρόβλημα στον άξονα δεξιά - αριστερά. Είναι απολύτως άσχετο με την δεξιά ή αριστερή μας τάση.
Για την ακρίβεια, Βασίλη, η τάση μου είναι «αριστερή», κανονική αριστερή. Πιστεύω ότι πρέπει να υπάρχει ένα εκλεγμένο κράτος, με νόμους, με γερή αλλά δίκαιη φορολογία, που να προσφέρει αυτά που χρειάζονται οι πολίτες του. Αντίθετα με την δεξιά, φιλελεύθερη άποψη που θεωρεί πως το κράτος πρέπει να είναι όσο το δυνατόν μικρότερο, να προσφέρει το δυνατόν λιγότερα, να μην φορολογεί καθόλου, και επίσης να επεμβαίνει ελαχίστως στις ελευθερίες των πολιτών, μεταξύ των οποίων είναι και να οπλοφορούν. Για την ακρίβεια, λοιπόν, πιο αριστερή είμαι εγώ από τον «επαναστάτη» Ρωμανό.
Αυτό βέβαια είναι απολύτως άσχετο με το θέμα μας. Το θέμα μας είναι ηθικό και, πάνω απ' όλα ΝΟΜΙΚΟ.
-
- Μέλος του Κόμματος Πειρατών
- Δημοσιεύσεις: 4216
- Εγγραφή: 08 Ιουν 2012, 13:37
- Τοποθεσία: Παντού και πουθενά
Re: Να βγάλουμε κείμενο συμπαράστασης για το Ρωμανό;
Δεν πρόκειται να κάνω κόπο να απαντήσω για άλλη μία φορά, γιατί με έχει κουράσει αυτή η ιστορία. Απαντήσω δεν απαντήσω, χαμένο θα πάει...
Θα επαναλάβω μόνο την παράθεση (την έκανε πρώτος ο baskin) της αγόρευσης του εισαγγελέα έδρας (και πρώην οικονομικού εισαγγελέα) κ. Γρηγόρη Πεπόνη:
Στη συνέχεια δήλωσε ότι:
Τι άλλο χρειάζεται δηλαδή για να αποδειχθεί το κατά πόσο είναι επικίνδυνος ή όχι ο Ρωμανός ούτως ώστε οι συνθήκες εγκλεισμού να παραπέμπουν σε φυλακές τύπου Γ';
Κάτι που μόνο θέλω να σχολιάσω είναι το:
Το μόνο που μπορώ να υποθέσω, είναι ότι δεν είδες πόσοι και ποιοι είχαν κινητοποιηθεί...
Θα επαναλάβω μόνο την παράθεση (την έκανε πρώτος ο baskin) της αγόρευσης του εισαγγελέα έδρας (και πρώην οικονομικού εισαγγελέα) κ. Γρηγόρη Πεπόνη:
«Δεν θα γίνω μπαλωματής και γεφυροποιός ώστε να θεραπεύσω τα κενά και τις πλημμέλειες της προδικασίας, αστυνομικής και ανάκρισης... Πρώτη φορά βλέπω ληστεία που να αφήνουν τους ομήρους ελεύθερους, κατά δε την καταδίωξη, ενώ είχαν το επάνω χέρι διαθέτοντας βαρύ οπλισμό, ούτε πυροβόλησαν τους αστυνομικούς που τους καταδίωκαν ούτε χρησιμοποίησαν τον όμηρο σαν ασπίδα για να διαφύγουν...».
Στη συνέχεια δήλωσε ότι:
«από κανένα στοιχείο δεν μου προκύπτει ότι αποδεικνύεται η κατηγορία για συγκρότηση και ένταξη σε τρομοκρατική ομάδα».
Τι άλλο χρειάζεται δηλαδή για να αποδειχθεί το κατά πόσο είναι επικίνδυνος ή όχι ο Ρωμανός ούτως ώστε οι συνθήκες εγκλεισμού να παραπέμπουν σε φυλακές τύπου Γ';
Κάτι που μόνο θέλω να σχολιάσω είναι το:
Η οικογένειά του κι ο Σύριζα κάνανε φασαρία.
Το μόνο που μπορώ να υποθέσω, είναι ότι δεν είδες πόσοι και ποιοι είχαν κινητοποιηθεί...
«Mε τις εξαιρέσεις ο κόσμος προχωρά. Όσοι ανθέξετε θα πάτε ένα βήμα πιο μπροστά».
https://www.youtube.com/watch?v=wYEejB_sBMM
https://www.youtube.com/watch?v=wYEejB_sBMM
-
- Μέλος του Κόμματος Πειρατών
- Δημοσιεύσεις: 8666
- Εγγραφή: 23 Δεκ 2011, 23:28
- Τοποθεσία: Σύρος, Κυκλάδες
Re: Να βγάλουμε κείμενο συμπαράστασης για το Ρωμανό;
FYI. H τελευταία νυχτερινή τροπολογία δίνει όλους τους "όρους" στην διακριτική ευχέρεια του εισαγγελέα, του ίδιου εισαγγελέα που άφησε τον Λαυρεντιάδη με 170.000.000 μπάζα να πληρώσει 500.000 και να βγει.
Να μιλάμε για νομιμότητα ναι, αλλά μην τα ισοπεδώνουμε όλα, νομιμότητα με δικαστικό παρακράτος είναι σαν να επικαλείσαι τα θεία Λουίζα, λάθος επιχείρημα.
Υ.Γ. Έλεος με τις παραιτήσεις, όποτε διαφωνεί κάποιος με κάποιον. Κατεβάστε πρόταση να φύγει ο κανόνας των τριών και βάλτε εναλλακτικό σύστημα, μέχρι τότε αν θέλουν τρεις θα βγαίνει ανακοίνωση και για την κάβλα του τόνου του Παγασητικού.
Να μιλάμε για νομιμότητα ναι, αλλά μην τα ισοπεδώνουμε όλα, νομιμότητα με δικαστικό παρακράτος είναι σαν να επικαλείσαι τα θεία Λουίζα, λάθος επιχείρημα.
Υ.Γ. Έλεος με τις παραιτήσεις, όποτε διαφωνεί κάποιος με κάποιον. Κατεβάστε πρόταση να φύγει ο κανόνας των τριών και βάλτε εναλλακτικό σύστημα, μέχρι τότε αν θέλουν τρεις θα βγαίνει ανακοίνωση και για την κάβλα του τόνου του Παγασητικού.
Στον τάφο της Αμφίπολης είναι ο Μαυρογένης...
-
- Μέλος του Κόμματος Πειρατών
- Δημοσιεύσεις: 4216
- Εγγραφή: 08 Ιουν 2012, 13:37
- Τοποθεσία: Παντού και πουθενά
Re: Να βγάλουμε κείμενο συμπαράστασης για το Ρωμανό;
baskin έγραψε:νομιμότητα με δικαστικό παρακράτος είναι σαν να επικαλείσαι τα θεία
my point exactly...
baskin έγραψε:αν θέλουν τρεις θα βγαίνει ανακοίνωση και για την κάβλα του τόνου του Παγασητικού.
Όχι ακριβώς, ο κανόνας των τριών πειρατών αφορά πολύ συγκεκριμένα πράγματα με πρώτο τα ανθρώπινα δικαιώματα, οπότε αν ο τόνος έχει κάβλες καλά θα κάνει να φροντίσει να περιμένει το αποτέλεσμα της κανονικής διαδικασίας.
«Mε τις εξαιρέσεις ο κόσμος προχωρά. Όσοι ανθέξετε θα πάτε ένα βήμα πιο μπροστά».
https://www.youtube.com/watch?v=wYEejB_sBMM
https://www.youtube.com/watch?v=wYEejB_sBMM
-
- Μέλος του Κόμματος Πειρατών
- Δημοσιεύσεις: 8666
- Εγγραφή: 23 Δεκ 2011, 23:28
- Τοποθεσία: Σύρος, Κυκλάδες
Re: Να βγάλουμε κείμενο συμπαράστασης για το Ρωμανό;
Petros έγραψε:[Όχι ακριβώς, ο κανόνας των τριών πειρατών αφορά πολύ συγκεκριμένα πράγματα με πρώτο τα ανθρώπινα δικαιώματα, οπότε αν ο τόνος έχει κάβλες καλά θα κάνει να φροντίσει να περιμένει το αποτέλεσμα της κανονικής διαδικασίας.
Εδώ υπάρχει τεράστια ασάφεια, γιατί όπως βλέπεις τα πολύ συγκεκριμένα πράγματα είναι πολύ διαφορετικά για τον καθένα. Οπότε ή τριών για όλα ή τίποτα, αν έχεις δυνατότητα να προσδιορίσεις τα συγκεκριμένα χωρίς ΟΥΤΕ ένας να γκρινιάξει, τότε ok, αλλά εγώ άλλο βλέπω.
Στον τάφο της Αμφίπολης είναι ο Μαυρογένης...
-
- Επίτιμο μέλος του Κόμματος Πειρατών (Κάπτεν)
- Δημοσιεύσεις: 3008
- Εγγραφή: 26 Μαρ 2012, 21:03
- Τοποθεσία: Κάπου με θέα τον Κορινθιακό μου αρκεί (πρώην -mesitiko-)
Re: Να βγάλουμε κείμενο συμπαράστασης για το Ρωμανό;
Το άρθρο έχει γραφτεί το 2013 μετά την πρώτη παρουσίαση των σχεδίων της κυβέρνησης για την εφαρμογή του βραχιολιού - GPS σε υπόδικους και κατάδικους.
https://omniatv.com/blog/4981
https://omniatv.com/blog/4981
....."μόνο οι πλούσιοι κρατούμενοι και συγκεκριμένα τα στελέχη του οργανωμένου εγκλήματος θα μπορούν να κάνουν χρήση του (εκτίοντας τις ποινές τους σε κατ" οίκον περιορισμό) τη στιγμή που η πλειοψηφία των κρατουμένων θα συνεχίσει να στοιβάζεται σαν τις κατσαρίδες."
(πρώην -mesitiko-)
Χρυσανθόπουλος Σπύρος."Έχει δικαίωμα να ασκεί κριτική εκείνος που έχει διάθεση να βοηθήσει."Abraham Lincoln (1809-1865, Αμερικανός πρόεδρος)
https://www.facebook.com/spyros.piratis
Ό,τι γράφω είναι προσωπικές απόψεις.
Χρυσανθόπουλος Σπύρος."Έχει δικαίωμα να ασκεί κριτική εκείνος που έχει διάθεση να βοηθήσει."Abraham Lincoln (1809-1865, Αμερικανός πρόεδρος)
https://www.facebook.com/spyros.piratis
Ό,τι γράφω είναι προσωπικές απόψεις.
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: 4 και 0 επισκέπτες