Όταν διαβάζω πράγματα όπως το παρακάτω, ειλικρινά δεν αμφιβάλλω για την ευήθεια που διακρίνει μερικούς αλλά σίγουρα αμφιβάλλω για το κατά πόσο έχετε δεί το θέμα σοβαρά με ευθυκρισία.
zio_donnie έγραψε:
Για δώσε μου παραδείγματα πως επηρεάζει το Βατικανό την Γαλλική δημοκρατία. Γιατί εδώ στα σχολεία έχει θρησκευτικά μιας μόνο θρησκείας, το σύνταγμα προστατεύει μια μόνο θρησκεία και τους παπάδες τους πληρώνει το κράτος. Δεν είδα κάτι τέτοιο στη Γαλλία. Διόρθωσε με αν κάνω λάθος. Επίσης εδώ η εκκλησία συστηματικά μπλοκάρει κοινωνικά θέματα (πχ ταυτότητες) και δεν υπάρχει σεβασμός στην καλλιτεχνική έκφραση (δεν είδα μηνύσεις και συλλήψεις για τα παρατράγουδα στο Corpus Christi). Στη Γαλλία θα ήταν φυλακή αρκετοί από τους παρόντες εκεί.
Επίσης το Βατικανό δεν είναι της Ιταλίας.
Πέρα από τα θρησκευτικά, που νομίζω ότι το ανέφερα και εγώ, όλα τα άλλα που αναφέρεις δεν είδα να μην γίνονται και στην Γαλλία. Και εκεί θρησκόληπτοι διαφόρων θρησκειών έκαναν και κάναν τα ίδια, γιατί ουσιαστικά δεν μπορείς να τους εμποδίσεις. Το αν δεν τα μεταφέρουν τα κανάλια πληροφόρησης που παρακολουθείς ή δεν τους δώσαν την βαρύτητα που δίνουν σε άλλα, δεν σημαίνει ότι δεν γίναν.
Από την άλλη στην Ελλάδα με την επικρατούσα θρησκεία, πάλι δεν είδα αυτό να εμποδίζει τις διαδηλώσεις για τα σκίτσα του Μωάμεθ και για το σκισμένο Κοράνι πχ στην μή επικρατούσα θρησκεία, ούτε τις πορείες μνήμης του Ολοκαυτώματος για άλλη μη επικρατούσα θρησκεία. Ούτε είδα να μην έχουν τα ίδια δικαιώματα με τους Ορθοδόξους, στην Καθολική Εκκλησία των Κυκλάδων ή στις Συναγωγές ανά τη χώρα, ή στις Μουφτείες.
Ειδικά δε οι εκπρόσωποί τους δέχονται τις ίδιες τιμές κι έχουν τις ίδιες εξουσίες με τους αντίστοιχους εκπροσώπους των Ορθοδόξων.
Αν εσύ έχεις πληροφορίες για κάτι διαφορετικο θα ήθελα ειλικρινά να με διαφωτίσεις.
@ Βασίλη Περαντζάκη.
Το ότι διάβασα τι έγραψες δε σημαίνει ότι αυτόματα θα δώ το φως το αληθινό και θα συμφωνήσω σε αυτά που λές.
Το να θεωρείς το ότι διαφωνεί κάποιος με αυτά που λες, είναι δείγμα μη σοβαρής σκέψης, δείχνει πόση ξερολίαση κουβαλάς.
Όπως και εσύ κατά δήλωσης σου, έτσι και εγώ το θέμα το παρακολουθώ από το 1983, έχοντας ακούσει τις απόψεις όλων των πλευρών που συμμετάσχουν σε αυτό το θέμα.
Γνωρίζω δε ότι στην πολιτική, οποιαδήποτε πολιτική πρόταση πρέπει να έχει ένα σκοπό, τι είναι αυτό που θες να πετύχεις, (που δεν το αναφέρεις πουθενά), να μελετάται τι θετικά θα έχει η εφαρμογή της, ποιά τα αρνητικά, αν πιστεύεις ότι επιτυγχάνει τον σκοπό της, και τέλος αν η αξία των θετικών και της επίτευξης του σκοπού είναι συμφέρουσα εν σχέση με τα αρνητικά.
Αλλιώς το να πετάς κούφιες λέξεις, όπως διαχωρισμός εξουσίων (σαν το επανίδρυση του κράτους του κωστάκη ένα πράγμα, ή το αλλαγή εδώ και τώρα του Ανδρέα, ή το λεφτά υπάρχουν του Γιωργάκη) δεν σε χαρακτηρίζει σαν σοβαρό μελετητή,ενός θέματος, αλλά μάλλον σαν ιδεοληπτικό φερέφωνο.
Πράγμα που μπορεί να είναι καλό για σένα γιατί σε κάνουν παρέα και τα ´αλλα ιδεοληπτικά παιδάκια και έχεις να παίζεις στην παιδική χαρά αλλά δεν έχεις κάνει το καθήκον σου σαν πολίτης να προσφέρεις μία πολιτική πρόταση στην κοινωνία.
Γί´αυτό επιμένω.
Τι εννοείς όταν λές διαχωρισμός Εκκλησίας-κράτους. (Που υποθέτω ότι είναι ο σκοπός σου αν και δεν μπορεί να θεωρηθεί σκοπός γιατί είναι φοβερά επιφανειακό)
Πως εννοείς τον Συνταγματικό διαχωρισμό (γεγονός που δεν υπάρχει γιατί η Εκκλησία δεν έχει εκτελεστική, νομοθετική ή δικαστική υπόσταση, ούτε συνδέεται με καμία από τις παραπάνω στο Σύνταγμα) ;
Τι εννοείς όταν λές οικονομικό διαχωρισμό;
Τι εννοείς όταν λές πολιτικό διαχωρισμό;
Αν θες να προχωρήσει η συζήτηση ξεκαθάρισε τα αυτά που δεν είναι και τόσο αυτονόητα ούτε στο δικό σου μυαλό και προχωράμε.
Ο νέος κόσμος έχει κάνει σαφές τι θέλει.
Κάποιον που να είναι σταθερός στη ιδεολογία του, να μην την κάνει υποκριτικά λάστιχο κατα πως τον συμφέρει και να την εκφράζει αυτή με λόγια και πράξεις αδιαφορώντας για τις συνέπειες.