LouisaT έγραψε:Vassilis Perantzakis έγραψε:
Αυτό που μας ενδιαφέρει εμάς περισσότερο είναι αυτό που λέει για τα προσωπικά δεδομένα (όσον αφορά την πιθανή αλλαγή του συστήματος πληρωμών). Γιατί άλλο να έχει ένα στοιχείο ταυτοποίησης το κράτος για να κάνει τις δουλειές του μαζί μας και άλλο να ξέρει τι... βρακί φοράμε...
Νομίζω πως το καλύτερο είναι το πως το κάνουν στην Ιταλία, όπως το περιέγραψε ο Διονύσης.
Λουίζα στην Ιταλία δηλώνεις πού θέλεις να πάει το 8 σήμερα 12 παλαιότερα τοις χιλίοις των φόρων σου.
Δεν θεωρείς ότι πάλι είναι δήλωση θρησκευτικών πεποιθήσεων στην εφορία;;;ς;ς;
Ακόμα και αν παρακάμψουμε το θέμα των προσωπικών δεδομένων,
Η Εκκλησία παίρνει περίπου 250 εκατομμύρια.
Η Μουφτεία Ξάνθης, Κομοτηνής και Εβρου παίρνει άλλα 50,
Το Κεντρικό Ισραηλιτικό Συμβούλιο 120 εκατομμύρια,
Η Καθολική Εκκλησία των Κυκλάδων και λοιπής Ελλάδος 100 εκατομμύρια
Οι Λοιπές θρησκείες 30 εκατομμύρια.
Η Μουφτεία της Αθήνας και της Θεσαλονίκης δεν έχουμε δει στο νέο προϋπολογισμό πόσο θα παίρνουμ.
Το σύνολο είναι περίπου 600 εκατομμύρια.
Οι ΜΚΟ χρηματοδοτούνται προϋπολογισμό περίπου ένα δισεκατομμύριο συν τα μυστικά κονδύλια.
Το σύνολο ΜΚΟ και εκκλησίες βγαίνει έναμιση δις.
Σε ένα προϋπολογισμό 80 δις αυτό αντιστιχοί στο 20 τις χιλίοις.
Αν γίνει αυτό που κάνουν οι Ιταλοί, υποθέσουμε ότι ένα 40 % του πληθυσμού είναι πρόθυμο να πληρώσει υπέρ της Εκκλησίας. Το 40% υπολογίζεται με 8 τοις χιλίοις σε 320 εκατομμύρια, πολύ περισσότερα από όσα παίρνει σήμερα η Εκκλησία.
Τα λεφτά του μουσουλμανικού πληθυσμού δεν θα φτάνουν να συντηρήσουν τις μουφτείες τις Θράκης , που υποχρεούμαστε να τις συντηρήσουμε βάση της συνθήκης της λωζάνης, και επιπλέον θα έχουμε και ξεσηκωμό από τους μουσουλμάνους ιερείς στην Αθήνα και στην Θεσσαλονίκη.
Ομοίως θα έχει πρόβλημα το ΚΙΣ αλλά και η Καθολική Εκκλησία.
Αυτοί όμως που θα τον πιούν είναι οι ΜΚΟ.
Κατάλαβες τώρα γιατί όλοι πέσαν να φάνε τον Κουράκη, γιατί στην πολύ αριστερόσύνη του, θα τον πίναν αυτοί που τον στηρίζουν.
Ο νέος κόσμος έχει κάνει σαφές τι θέλει.
Κάποιον που να είναι σταθερός στη ιδεολογία του, να μην την κάνει υποκριτικά λάστιχο κατα πως τον συμφέρει και να την εκφράζει αυτή με λόγια και πράξεις αδιαφορώντας για τις συνέπειες.