Διόδια και καλύτερος χειρισμός και τιμών.

Συζήτηση για πολιτικά θέματα και γεγονότα.
Kotsos
Μέλος του Κόμματος Πειρατών
Δημοσιεύσεις: 1222
Εγγραφή: 15 Μαρ 2012, 14:20

Re: Διόδια και καλύτερος χειρισμός και τιμών.

Δημοσίευσηαπό Kotsos » 29 Δεκ 2012, 23:25

kailor έγραψε:Κάτοικοι περιοχής:

Όταν υπάρχουν κάτοικοι περιοχής όπως στις Αφίδνες, Στυλίδα και άλλες περιοχές της Ελλάδας, που για να πάνε στα χωράφια τους ή στο άλλο μέρος της πόλης είναι αναγκασμένοι να περνάνε και να πληρώνουν διόδια, απλώς οι μόνιμοι κάτοικοι αυτών των περιοχών να μην πληρώνουν διόδια και να έχουν μια κάρτα από τον Δήμο free pass για τα συγκεκριμένα διόδια της περιοχής τους.
.

Χρήστο τα διόδια είναι για τις εθνικές οδούς (δρόμους υψηλών ταχυτήτων).
Γιατί κάποιος θα πρέπει να περάσει με το αγροτικό όχημα/ μηχάνημα από την εθνική οδό;;;;;
Θεωρητικά βάση ΚΟΚ τα αγροτικά απαγορεύονται στο Εθνικό δίκτυο. Για αυτά έχουμε πληρώσει όλοι οι φορολογούμενοι τις επαρχιακές και αγροτικές οδούς.


Τα διόδια μπαίνουν μόνο στις εθνικές οδούς γιατί αυτές αποτελούν εμπορικούς άξονες. Το μεγαλύτερο μέρος της κίνησης που είναι και υπεύθυνο για την μεγαλύτερη καταστροφή του οδοστρώματος γίνεται από οχήματα που δεν ανήκουν στην χώρα, οπότε δεν πληρώνουν τέλη κυκλοφορίας.

Παύλο μπορείς να μου πείς με τα 200 ευρώ που πλήρωσες τέλη κυκλοφορίας ποιό από τους δρόμους που χρησιμοποιήσες νομίζεις έφτασε να δημιουργηθεί και να συντηρηθεί;;;;
υπενθυμίζεται ότι ένα χιλιόμετρο εθνικής οδού έχει κόστος κατασκευής 30 εκατομμύρια ευρώ και κόστος συντήρησης 500.000 ευρώ το χρόνο. Συνεπώς χρειάζονται 2000 σαν εσένα για να συντηρήσουν ένα χιλιόμετρο. Πόσοι χρειάζονται για να συντηρήσουν την εθνική Αθηνών-Θεσαλονίκης (510 χιλιόμετρα) ;;;
Και το υπόλοιπο εθνικό (948 χιλιόμετρα) , επαρχιακό, αγροτικό, και αστικό δίκτυο (116.711 χιλιόμετρα) από πού ακριβώς πληρώνονται;;;
Ο νέος κόσμος έχει κάνει σαφές τι θέλει.
Κάποιον που να είναι σταθερός στη ιδεολογία του, να μην την κάνει υποκριτικά λάστιχο κατα πως τον συμφέρει και να την εκφράζει αυτή με λόγια και πράξεις αδιαφορώντας για τις συνέπειες.

bucaneros A
Μέλος του Κόμματος Πειρατών
Δημοσιεύσεις: 988
Εγγραφή: 16 Φεβ 2012, 19:05

Re: Διόδια και καλύτερος χειρισμός και τιμών.

Δημοσίευσηαπό bucaneros A » 30 Δεκ 2012, 00:00

θα αναφερω το παραδειγμα του καναδα που το εζησα το 80.
εκει ισχυει το ωρομισθιο και οχι το ημερομισθιο .
λοιπον
φτιαχνουν ενα δρομο μηκους πχ 70 χιλ. υπαρχουν 2 στοπ , ενα, στο ενα ρευμα και το αλλο , στο αλλο.
υπηρχε ενας φωτεινος πινακας που εγραφε το κοστος του εργου πχ 30874 $ .
τα διοδια ηταν 25 cents. μολις εριχνες το κερμα αυτοματως αφαιρουταν απο το αρχικο κοστος , μολις μηδενιζοταν
ο πινακας σηκωναν τις μπαρες και ο δρομος ηταν ελευθερος.
τα εστηναν υστερα σε αλλο δρομο κ.ο.κ και σας πληροφορω οτι το οδικο τους δυκτιο εινα φοβερο.
αυτα.

pav
Δημοσιεύσεις: 1751
Εγγραφή: 09 Ιαν 2012, 16:30

Re: Διόδια και καλύτερος χειρισμός και τιμών.

Δημοσίευσηαπό pav » 30 Δεκ 2012, 09:59

Kotsos έγραψε:Τα διόδια μπαίνουν μόνο στις εθνικές οδούς γιατί αυτές αποτελούν εμπορικούς άξονες. Το μεγαλύτερο μέρος της κίνησης που είναι και υπεύθυνο για την μεγαλύτερη καταστροφή του οδοστρώματος γίνεται από οχήματα που δεν ανήκουν στην χώρα, οπότε δεν πληρώνουν τέλη κυκλοφορίας.

Οπότε πληρώνουν διόδια. ΟΚ.

Kotsos έγραψε:Παύλο μπορείς να μου πείς με τα 200 ευρώ που πλήρωσες τέλη κυκλοφορίας ποιό από τους δρόμους που χρησιμοποιήσες νομίζεις έφτασε να δημιουργηθεί και να συντηρηθεί;

Δηλαδή πρέπει να αυξηθούν τα τέλη κυκλοφορίας; Ξέρω, θα μου πεις ότι είναι πιο σωστό να πληρώνει όποιος χρησιμοποιεί. Με την ίδια λογική, περιμένω να μην πληρώνω ΕΡΤ, ούτε εισφορές σε ταμεία για παροχές που δεν χρησιμοποιώ, ούτε φόρους για ιδρύματα που δεν με ενδιαφέρουν.
Τέλος πάντων, το τι ανήκει στη μια κατηγορία και τι στην άλλη είναι μεγάλη συζήτηση και δεν θα βγάλουμε άκρη.

pav
Δημοσιεύσεις: 1751
Εγγραφή: 09 Ιαν 2012, 16:30

Re: Διόδια και καλύτερος χειρισμός και τιμών.

Δημοσίευσηαπό pav » 30 Δεκ 2012, 11:46

Κατσιρης Διαμαντης έγραψε:φτιαχνουν ενα δρομο μηκους πχ 70 χιλ. υπαρχουν 2 στοπ , ενα, στο ενα ρευμα και το αλλο , στο αλλο.
υπηρχε ενας φωτεινος πινακας που εγραφε το κοστος του εργου πχ 30874 $ .
τα διοδια ηταν 25 cents. μολις εριχνες το κερμα αυτοματως αφαιρουταν απο το αρχικο κοστος , μολις μηδενιζοταν
ο πινακας σηκωναν τις μπαρες και ο δρομος ηταν ελευθερος.
τα εστηναν υστερα σε αλλο δρομο κ.ο.κ και σας πληροφορω οτι το οδικο τους δυκτιο εινα φοβερο.
αυτα.

Αυτό μάλιστα.


Επιστροφή στο

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: 1 και 0 επισκέπτες