headofthebored έγραψε:pelinio έγραψε:Δεν έβγαλα ακόμα συμπέρασμα για να σου πω

(Θέλει λίγη αφιέρωση ΧΡΟΝΩΝ αλλά πιστεύω ότι θα καταλήξω κάπου)
Θέλει καιρό για να μπορέσεις να αποφασίσεις μόνος σου, και μην ακούσεις κανένα μας. Λόγω κοινωνίας και σχολείου θα σου είναι πιο δύσκολο να πεις όχι παρά ναι.
Δες αν θες το βιβλίο που σου προτείνω (the god delusion) για αρχή και ψάξε το μονός σου και αποφάσισε.
Πριν διαβάσεις αυτά που θα πω θέλω να σου πω ότι δεν θέλω να σου επιβάλλω ότι υπάρχει Θεός απλά ότι πρέπει και οι 2 μας να ψάχνουμε μανιωδώς και τις 2 πλευρές όχι μόνο την 1.

Ναι ρε το κατέβασα το βιβλίο απ'το pirate bay αλλά δεν θα το διαβάσω τώρα, τώρα διαβάζω για τις εξετάσεις xD
Πάντως αυτό θα σου πω είναι αντιεπιστημονικό αλλά υπάρχουν πολλές μαρτυρίες απο τα αρχαία μέχρι τα σημερινά χρόνια περί αγίων και θαυμάτων
http://www.youtube.com/watch?v=nj2jNCs7lqgκαι επίσης η εκκλησία μας έχει σώσει πολλές φορές (μικρασία,Τουρκοκρατία που ο καλόγερος είχε σώσει την Αθήνα κ.α,Άγιος Νικόλαος εν Βουνένοις το 1940, '21 με τον Επίσκοπο Σαλώνων Ηλία, τον Άγιο Κοσμά τον Αιτωλό που έλεγε για την μόρφωση και είχε φτιάξει πάνω απο 300 σχολεία, με τον Μακρυγιάννη " και βρίζουν, οι πουλημένοι εις τους ξένους και τους παπάδες μας, όπου τους ζυγίζουν άναντροτς και απόλεμους. Εμεις τους παπάδες τους είχαμε μαζί εις κάθε μετερίζι, εις κάθε πόνον και δυστυχίαν,..." και με μαρτυρία των Τούρκων όπως ο Μώραλης Μελίκ Μπέης που λέει ότι "τον λαόν τον υπεκίνησαν οι μητροπολίται και γενικώς οι ανήκοντες εις τον κλήρον, δηλαδή οι πραγματικοί ηγέται του Έθνους"
Κοίτα τι λέει εδώ στο 39:26
http://www.youtube.com/watch?v=9L0sFxn5p-EΣτον αν υπάρχει Θεός σύμφωνα με τα πιο μεγάλα μυαλά στην Αρχαία Ελλάδα:
http://www.youtube.com/watch?v=4j6IKQbFAQYΠροφητείες Αρχαίων:
ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΝΑΓΙΑ.ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΤΟΥ ΜΟΝΟΘΕΙΣΜΟΥ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ.ΣΕ ΚΕΙΜΕΝΑ ΦΙΛΟΣΟΦΩΝ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ.
προφητεια Σιβυλλας της Ερυθραίας
Εχοντας όμως θυμηθή την γνώμη αυτή θα αποφασίσει,προσφέροντας πανομοιότυπο ομοίωμα εις αγνή παρθένο,φωτίζοντας δια του ύδατος και
συγχρονως δια τιμιώτερων χειρών,εκπληρώνων τα πάντα δια του λόγου,θεραπεύων κάθε ασθένεια.Και τους ανέμους θα σταματήσει δια του λόγου,
θα καταπραύνει την αγριεμένη θάλασσα,αφού την πατήσει δια ποδών ειρήνης και δια της πίστεως.Θα προσφέρει τα μάγουλα του εις φτυσίματα φαρμακερά
και θα στρέψει την αγνή του πλάτη εις το μαστίγιο, διότι αυτός θα παραδώσει εις τον κόσμο την αγνή παρθένο.Ακόμη και όταν ραπίζεται θα σιωπήσει,χωρίς
να γνωρίζει ουδείς ποιός είναι,από ποιόν κατάγεται και από πού ήλθε.Και θα φορέσει στέφανο ακάνθινο διότι από τους άκανθας θα βγη το φωτοστέφανο το αιώνιο
των εκλεκτόν αγίων.Θα κεντήσουν τα πλευρά του με κάλαμο εξ αιτίας του νόμου τους διότι εκ των καλάμων που θα υποκινούνται από πνεύμα άλλου, ανετράφη δια
της κατηγορίας ψυχής,οργής και εκδικήσεως.Αλλά όταν όλα αυτά ολοκληρωθούν,τα οποία είπα,τότε κάθε νόμος καταργείται δι αυτόν ο οποίος νόμος εδόθη από
την αρχή με μορφή ανθρώπινων δογμάτων δια λαό ο οποίος δεν πιστεύει.
Θα απλώσει τους χείρας του και όλο τον κόσμο θα χωρέσει.Ταυτοχρόνως δια πέντε άρτων και θαλασσινών ιχθύων θα χορτάσει πέντε χιλιάδας άνδρας εις την έρημο και
αφού πάρει όλα τα περισσεύοντα κομμάτια θα γεμισει δώδεκα κοφίνους δια την ελπίδατων λαών.Και θα καλέσει τις ψυχές των ευτιχισμένων που για καλό αντί για κακό
έχουν υποστή χλευασμούς, δερόμενοι,μαστιγωμένοι,επειδή επιθυμούν την φτώχεια.Κατανοώντας τα πάντα και βλέποντας τα πάντα ακούγοντας τον καθένα και τα
εσώτερά του καθενός θα εξετάζει και θα τα απογυμνώσει ελέγχοντας τα διότι αυτός που είναι η ακοή όλων και ο νούς και η όραση και ο λόγος που δημιουργεί μορφές
εις τον οποίο όλοι υπακούουν, και σώζει νεκρούς δίδοντας θεραπεία εις κάθε ασθένεια ,θα καταλήξει εις το τέλος εις χείρα παρανόμων και απίστων και θα δώσουν εις
τον Θεό ραπίσματα δια χειρών ασεβών.Του έδωσαν δε να φάγη χολή και να πίη ξύδι και έτσι θα του φανερώσουν το αφιλόξενο αυτό τραπέζι.Θα σχισθή του ναού το
καταπέτασμα και στο μέσο της ημέρας θα γίνει σκοτεινή η νύχτα απέραντη εντός τριών ωρών.
Ο Σωκράτης στην απολογία του αναφέρει τα ακόλουθα: " Θα μείνετε κοιμισμένοι σε όλη σας τη ζωή εάν δεν σας λυπηθεί ο Θεός να σας στείλει κάποιον άλλον" (Πλάτωνος, Απολογία Σωκράτους 18{31α}).
Στην Πολιτεία του Πλάτωνα (B, V , 362)-βιβλίο πού το σύστημα το αποδέχεται-περιέχεται μία προφητεία ισάξια μ' αυτές των προφητών της Παλαιάς Διαθήκης: "Θα απογυμνωθεί απ' όλα εκτός της δικαιοσύνης, διότι φτιάχτηκε αντίθετος στην ως τότε συμπεριφορά. Χωρίς να αδικήσει κανέναν θα δυσφημισθεί πολύ ως άδικος ώστε να βασανισθεί για την δικαιοσύνη και θα γεμίσει με δάκρυα εξαιτίας της κακοδοξίας αλλά θα μείνει αμετακίνητος μέχρι θανάτου και ενώ θα είναι δίκαιος θα θεωρείτε άδικος για όλη του τη ζωή. Έχοντας τέτοιες διαθέσεις ο δίκαιος θα μαστιγωθεί, θα στρεβλωθεί, θα δεθεί, θα ανάψουν τα μάτια του και στα τελευταία του αφού πάθει κάθε κακό θα καρφωθεί πάνω σε πάσσαλο, και να ξέρεις ότι δεν είναι δίκαιο αλλά αφού έτσι το θέλει ας γίνει .
Στο έργο "Προμηθεύς Δεσμώτης" του Αισχύλου, ο Προμηθέας όντας φυλακισμένος στον Καύκασο προλέγει ότι ο λυτρωτής του θα γεννηθεί από την παρθένο `Ιώ και τον Θεό(στ.772,834,848) θα είναι δηλαδή υιός Θεού και υιός Παρθένου. Αυτός ο Θεάνθρωπος θα καταλύσει την εξουσία των παλαιών θεών και θα αφανίσει αυτούς και την δύναμή τους(908,920). Ο Ερμής τότε σταλμένος από τον Δία προαναγγέλλει στον Προμηθέα τα εξής: "Τοιούδαι μόχθου τέρμα μη τί προσδόκα πριν αν θεός τις διάδοχος των σων πόνων φανή, θελήση τ' είς αναύγητον μολείν 'Άιδην , κνέφαια τ' άμφί Ταρτάρου βάθη" μετάφραση "μην περιμένεις να λυτρωθείς από τους πόνους προτού θεός πάρει τα πάθια τα δικά σου πάνω του και με τη θέλησή του κατέβει στον 'Άδη τον ανήλιαγο, στους άφεγγους του Ταρτάρου βυθούς"(στ. 1041-1043).
Πλάτωνας: Δέχονταν μέγιστο διδάσκαλο ο οποίος θα διδάξει την αλήθεια (Πλ. Αλκιβ. Δεύτ. 31 α)
Σωκράτης: Ως άλλος Ησαΐας προφητεύει ότι δια του Θεού μόνο γίνεται ο άνθρωπος να απολυτρωθεί από την αμαρτία (Πλάτων Απολ. Σωκρ ιη΄)
ΠΛΑΤΩΝΑΣ (Μέναδρος)
«ὁ παλαιός νέος, καί ὁ νέος ἀρχαῖος, ὁ πατήρ μόνος, καί ὁ μόνος πατήρ, τό ἕν τρία καί τά τρία ἕν. ἄσαρκον σαρκικόν. γῆ τέτοκε τόν οὐράνιον βασιλέα»
«Ο παλαιός νέος και ο νέος αρχαίος. Ο Πατέρας μοναδικός, και ο μοναδικός Πατέρας. Το ένα τρία, και τα τρία ένα. Άσαρκο, ένσαρκο. Η γη γέννησε τον ουράνιο βασιλέα». Ο Πλάτων είπε: «Επειδή ο Θεός είναι αγαθός, δεν είναι αίτιος δια τα πάντα, όπως οι πολλοί λέγουν. Είναι αναίτιος δε δια πολλά, και δια τα μεν αγαθά είναι αίτιος, δια τίποτε άλλο δεν λέμε ότι είναι αίτιος παρά μόνον δια τα καλά, δια τα κακά δε καθόλου».
Υπάρχει στα χειρόγραφα
α. Διονυσίου 167, φ. 151α , Πλάτων
β. Vat. Gr. 1198, φ. 66β, Θουκιδίδης
γ. Ιβήρων 386, φ. 174α, Πλάτων
δ. Σινά 1189, φ. 7β, Πλάτων
ε. Διονυσίου 281, φ. 103α, Χίλων
στ. Richard Bentleii Epistola, σελ. 7 - 8 Θουκυδίδης Πλούταρχος
ζ. Σινά 327, φ. 235β, Πλούταρχος
ο Σωκράτης προς τον Αλκιβιάδη «Ω Αλκιβιάδη, μηδέν αιτού τους θεούς. Αναμείνωμεν έως αν εξ ουρανού τις απεσταλμένος έλθη και διδάξη ημάς πως δει διακείσθαι προς θεούς και ανθρώπους και ελπίσωμεν ότι η (παρά της θείας χάριτος) ημέρα της αποστολής εκείνης ήξει ου δια μακρού» (Πλάτ. Αλκιβ. Δεύτε. Ιγ-ιδ΄)
Πλάτωνας: Δέχονταν μέγιστο διδάσκαλο ο οποίος θα διδάξει την αλήθεια (Πλ. Αλκιβ. Δεύτ. 31 α)
Ω Τρισμέγιστε,βιβλίοις πολλάκις ειρήκαμεν νούν θεόν είναι.
Φίλων ο Αλεξανδρινός,ο φιλόσοφος (30-45μ.χ)Περί Θεού,αποσπάσματα
Παπυρος του Φίλωνος στο μουσείο του Βατικανού(P.Berol.inv.17027)
Το φώς εκείνο,είπε εγώ ο Νούς ο δικός σου Θεός, ο προυπάρχων της υγράς εκείνης φύσης που ενεφανίσθη
εκ του σκότους ο δε ΛΟΓΟΣ Ο ΥΙΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ από Νου φωτεινό (είναι).
Ερμής ο τρισμέγιστος Ποιμάνδρης Vat.gr.237,φφ 1α-1β ΕΙΚΟΝΑ 93-94
Επειδή όλο τον κόσμο εποίησε ο Δημιουργός, όχι δια των χειρών αλλά δια του Λόγου,ώστε κατ αυτών
τον τρόπο να θεωρείς ότι είναι παρών και πάντοτε υπάρχει και εποίησε τα πάντα και ότι είναι ΕΝΑΣ
ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ δημιούργησε δε όλα τα όντα.Ερμού προς τατ
Βλέμμα άφθαρτο, αιώνιο, φοβερό,που εποπτεύει τα πάντα,ΠΑΤΕΡΑ ΟΛΩΝ ,που είσαι ένας και
μοναδικός Θεός που δεν έχεις καμία αρχή απο πουθενά σ έχω,γνωρίσει.Ενα μόνο τιμώ μετά από σένα
τον ΥΙΟΝ που προέρχεται από εσένα,με απόρητη δύναμη και οξύτερη φωνή,με ξεχωριστό τρόπο
ευθύς χωρίς φθόνο και πάθος,χωρίς γέννηση γέννησες τον ΛΟΓΟΝ,ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΘΕΟΣ,την ουσία
εκ της ουσίας,ο οποίος φέρει την δική σου εικόνα,του ΠΑΤΕΡΑ,την όμοια σου σε όλα.
1 Σινά 327,φ.234β ΕΙΚΟΝΑ 85
2 Ιβήρων 386,φ.174β.
3 Rishard Bentleii Epistola
Ο γεννημένος από το Θεό είναι άλλος είναι ο ΥΙΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ που έχει συσταθεί από όλες τις δυνάμεις
της δημιουργίας,από το παν του παντός.
Ο ΥΙΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ που θα έλθει με το θέλημα του Θεού.
Επι του όρους ομιλία Ερμή προς Τατ.
Ολη την δημιουργία του την παρέδωσε στο δεύτερο Θεό που δημιούργησε και που είναι ομοούσιός Του.