Μέσα μαζικής μεταφοράς
Δημοσιεύτηκε: 02 Απρ 2012, 18:19
Ας παραθέσουμε τις ιδέες μας εδώ, για τον εκσυγχρονισμό των ΜΜΜ και την ενθάρρυνση του κόσμου να τα χρησιμοποιεί περισσότερο (και γιατί όχι σε μερικές περιοχές, αποκλειστικά).
Για μένα προσωπικά τα ΜΜΜ παρέχουν μια κοινωνική υπηρεσία. Δεν μπορούν να είναι επιχειρήσεις for-profit. Τα κόστη αυτών των επιχειρήσεων είναι 100% προβλέψιμα, και θα μπορούσε η χρηματοδότησή τους να γίνεται από τον κρατικό προϋπολογισμό, και να αφαιρεθεί το σύστημα εισιτηρίων/ελεγκτών. Επίσης, αν μπορούμε να δούμε όλη την εικόνα, υπάρχει ένα τεράστιο οικολογικό πρόβλημα λόγω της "ακαμψίας" τόσο στις επιχειρήσεις αλλά και στη συμπεριφορά των πολιτών, το οποίο φυσικά είναι και οικονομικό, λόγω υψηλών τιμών καυσίμων αλλά και επιβαρύνσεων στο σύστημα υγείας. Αυτή η συμπεριφορά επίσης κάνει τις πόλεις μας πιο γκρίζες.
Το πιο ενδιαφέρον κομμάτι στον εκσυγχρονισμό των μέσων νομίζω είναι η προσαρμογή του δικτύου στις ανάγκες και συμπεριφορές του επιβατικού κοινού. Αν λυθεί αυτό το πρόβλημα, και νομίζω οι Πειρατές απαρτίζονται από άτομα που θα μπορούσαν να το λύσουν με μοντέρνα εργαλεία, θα μπορέσουμε να αποτρέψουμε επιτέλους την εμφάνιση φαινομένων όπως επιβάτες να στιβάζονται σα σαρδέλες τα πρωινά ή λεωφορεία να κυκλοφορούν άδεια.
Συνοπτικά:
-Προσαρμογή του δικτύου στις συμπεριφορές του επιβατικού κοινού, με δυνατότητα πρόβλεψης
-Μετακίνηση χωρίς εισιτήρια
-Ενθάρρυνση μετακίνησης χωρίς αυτοκίνητο αλλά με ποδήλατο, με κίνητρα τόσο οικολογικά αλλά και οικονομικά
Για μένα προσωπικά τα ΜΜΜ παρέχουν μια κοινωνική υπηρεσία. Δεν μπορούν να είναι επιχειρήσεις for-profit. Τα κόστη αυτών των επιχειρήσεων είναι 100% προβλέψιμα, και θα μπορούσε η χρηματοδότησή τους να γίνεται από τον κρατικό προϋπολογισμό, και να αφαιρεθεί το σύστημα εισιτηρίων/ελεγκτών. Επίσης, αν μπορούμε να δούμε όλη την εικόνα, υπάρχει ένα τεράστιο οικολογικό πρόβλημα λόγω της "ακαμψίας" τόσο στις επιχειρήσεις αλλά και στη συμπεριφορά των πολιτών, το οποίο φυσικά είναι και οικονομικό, λόγω υψηλών τιμών καυσίμων αλλά και επιβαρύνσεων στο σύστημα υγείας. Αυτή η συμπεριφορά επίσης κάνει τις πόλεις μας πιο γκρίζες.
Το πιο ενδιαφέρον κομμάτι στον εκσυγχρονισμό των μέσων νομίζω είναι η προσαρμογή του δικτύου στις ανάγκες και συμπεριφορές του επιβατικού κοινού. Αν λυθεί αυτό το πρόβλημα, και νομίζω οι Πειρατές απαρτίζονται από άτομα που θα μπορούσαν να το λύσουν με μοντέρνα εργαλεία, θα μπορέσουμε να αποτρέψουμε επιτέλους την εμφάνιση φαινομένων όπως επιβάτες να στιβάζονται σα σαρδέλες τα πρωινά ή λεωφορεία να κυκλοφορούν άδεια.
Συνοπτικά:
-Προσαρμογή του δικτύου στις συμπεριφορές του επιβατικού κοινού, με δυνατότητα πρόβλεψης
-Μετακίνηση χωρίς εισιτήρια
-Ενθάρρυνση μετακίνησης χωρίς αυτοκίνητο αλλά με ποδήλατο, με κίνητρα τόσο οικολογικά αλλά και οικονομικά