Η πρώτη αντίδραση της ΕΕ για το PRISM
Δημοσιεύτηκε: 24 Ιουν 2013, 19:19
Η πρώτη αντίδραση της ΕΕ μετά την δημοσιοποίηση του δικτύου παρακολούθησης από την NSA (Αμερικανική Υπηρεσία Εθνικής Ασφάλειας) με το πρόγραμμα PRISM.
(στην σελίδα μας στο FB)
Τα Κόμματα Πειρατών στην Ευρώπη, μέσα από ένα πειρατικό πρότζεκτ (ANTI PRISM, ένα πειρατικό πρότζεκτ), καλούν την ΕΕ να λάβει μέτρα και να αντιδράσει δυναμικά, ως απάντηση σε αυτήν την απαράδεκτη τακτική και συμπεριφορά από τις αμερικανικές υπηρεσίες, να παρακολουθούν τους πάντες.
Οι Ευρωπαίοι πολίτες δεν μπορούν να είναι θύματα παρακολούθησης από οποιαδήποτε "υπηρεσία ασφαλείας" εντός της Ευρώπης, πόσο μάλλον και από ξένες υπηρεσίες.
Δείτε την πρώτη αντίδραση της ΕΕ σε αυτό το κάλεσμα από τους Πειρατές:
Ψηφιακό θεματολόγιο: Νέοι ειδικοί κανόνες για καταναλωτές σε περίπτωση απώλειας ή κλοπής προσωπικών τηλεπικοινωνιακών δεδομένων στην ΕΕ
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή θεσπίζει νέους κανόνες σχετικά με τις ενέργειες στις οποίες θα πρέπει να προβαίνουν οι επιχειρήσεις τηλεπικοινωνιών και οι πάροχοι υπηρεσιών Διαδικτύου (ΠΥΔ) εάν τα προσωπικά δεδομένα των πελατών τους απολεσθούν, κλαπούν ή παραβιαστούν με άλλο τρόπο. Σκοπός των εν λόγω «τεχνικών εκτελεστικών μέτρων» είναι να διασφαλισθεί ότι επιφυλάσσεται σε όλους καταναλωτές ίση μεταχείριση σε ολόκληρη την ΕΕ σε περίπτωση παραβίασης προσωπικών δεδομένων και να διασφαλισθεί ότι οι επιχειρήσεις μπορούν να υιοθετήσουν μια πανευρωπαϊκή προσέγγιση για τα προβλήματα αυτά, αν ασκούν δραστηριότητες σε περισσότερες από μία χώρες.
Οι επιχειρήσεις τηλεπικοινωνιών και οι ΠΥΔ, εκτός από πληροφορίες για τις τηλεφωνικές κλήσεις και τους δικτυακούς τόπους που επισκέπτονται οι πελάτες τους, διαθέτουν και διάφορα άλλα δεδομένα όπως όνομα, διεύθυνση και τραπεζικά στοιχεία των πελατών αυτών. Οι επιχειρήσεις αυτές έχουν από το 2011 τη γενική υποχρέωση να ενημερώνουν τις εθνικές αρχές και τους συνδρομητές τους σχετικά με παραβιάσεις των προσωπικών τους δεδομένων ( IP/11/622 >>> http://europa.eu/rapid/press-release_IP-11-622_en.htm).
Χάρη σε κανονισμό της Επιτροπής, γίνεται πλέον σαφέστερο για τις επιχειρήσεις πώς θα πρέπει να ανταποκρίνονται στις υποχρεώσεις αυτές και οι πελάτες θα έχουν μεγαλύτερη ασφάλεια για τον τρόπο με τον οποίο θα αντιμετωπίζεται το πρόβλημά τους. Για παράδειγμα, οι επιχειρήσεις πρέπει:...
Περισσότερα εδώ >>> http://europa.eu/rapid/press-release_IP-13-591_el.htm
και
Γνωρίστε τον ENISA
European Network and Information Security Agency
(Ευρωπαϊκός Οργανισμός για την Ασφάλεια Δικτύων και Πληροφοριών)
>>> http://www.enisa.europa.eu/media/enisa-in-greek/
(στην σελίδα μας στο FB)
Τα Κόμματα Πειρατών στην Ευρώπη, μέσα από ένα πειρατικό πρότζεκτ (ANTI PRISM, ένα πειρατικό πρότζεκτ), καλούν την ΕΕ να λάβει μέτρα και να αντιδράσει δυναμικά, ως απάντηση σε αυτήν την απαράδεκτη τακτική και συμπεριφορά από τις αμερικανικές υπηρεσίες, να παρακολουθούν τους πάντες.
Οι Ευρωπαίοι πολίτες δεν μπορούν να είναι θύματα παρακολούθησης από οποιαδήποτε "υπηρεσία ασφαλείας" εντός της Ευρώπης, πόσο μάλλον και από ξένες υπηρεσίες.
Δείτε την πρώτη αντίδραση της ΕΕ σε αυτό το κάλεσμα από τους Πειρατές:
Ψηφιακό θεματολόγιο: Νέοι ειδικοί κανόνες για καταναλωτές σε περίπτωση απώλειας ή κλοπής προσωπικών τηλεπικοινωνιακών δεδομένων στην ΕΕ
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή θεσπίζει νέους κανόνες σχετικά με τις ενέργειες στις οποίες θα πρέπει να προβαίνουν οι επιχειρήσεις τηλεπικοινωνιών και οι πάροχοι υπηρεσιών Διαδικτύου (ΠΥΔ) εάν τα προσωπικά δεδομένα των πελατών τους απολεσθούν, κλαπούν ή παραβιαστούν με άλλο τρόπο. Σκοπός των εν λόγω «τεχνικών εκτελεστικών μέτρων» είναι να διασφαλισθεί ότι επιφυλάσσεται σε όλους καταναλωτές ίση μεταχείριση σε ολόκληρη την ΕΕ σε περίπτωση παραβίασης προσωπικών δεδομένων και να διασφαλισθεί ότι οι επιχειρήσεις μπορούν να υιοθετήσουν μια πανευρωπαϊκή προσέγγιση για τα προβλήματα αυτά, αν ασκούν δραστηριότητες σε περισσότερες από μία χώρες.
Οι επιχειρήσεις τηλεπικοινωνιών και οι ΠΥΔ, εκτός από πληροφορίες για τις τηλεφωνικές κλήσεις και τους δικτυακούς τόπους που επισκέπτονται οι πελάτες τους, διαθέτουν και διάφορα άλλα δεδομένα όπως όνομα, διεύθυνση και τραπεζικά στοιχεία των πελατών αυτών. Οι επιχειρήσεις αυτές έχουν από το 2011 τη γενική υποχρέωση να ενημερώνουν τις εθνικές αρχές και τους συνδρομητές τους σχετικά με παραβιάσεις των προσωπικών τους δεδομένων ( IP/11/622 >>> http://europa.eu/rapid/press-release_IP-11-622_en.htm).
Χάρη σε κανονισμό της Επιτροπής, γίνεται πλέον σαφέστερο για τις επιχειρήσεις πώς θα πρέπει να ανταποκρίνονται στις υποχρεώσεις αυτές και οι πελάτες θα έχουν μεγαλύτερη ασφάλεια για τον τρόπο με τον οποίο θα αντιμετωπίζεται το πρόβλημά τους. Για παράδειγμα, οι επιχειρήσεις πρέπει:...
Περισσότερα εδώ >>> http://europa.eu/rapid/press-release_IP-13-591_el.htm
και
Γνωρίστε τον ENISA
European Network and Information Security Agency
(Ευρωπαϊκός Οργανισμός για την Ασφάλεια Δικτύων και Πληροφοριών)
>>> http://www.enisa.europa.eu/media/enisa-in-greek/