Σελίδα 1 από 2

Οι προτάσεις (οργανωτικές) για το συνέδριο

Δημοσιεύτηκε: 14 Σεπ 2012, 21:36
από kailor
Οι δικές μου προτάσεις και η βοήθεια μου για το συνέδριο.

έχω ακούσει πολλά κουφά και ειδικά για τιμές, και οι προτάσεις μου για να το κάνουμε όσο πιο φθηνό γίνεται.

Γραμματείας:

- Πρόγραμμα συνεδρίου

Να υπάρχει online αλλά και να σταλθεί σε pdf μορφή στα μέλη (έτσι όποιος θέλει το εκτυπώνει και όποιος θέλει μπορεί να το έχει στο laptop ή στο tablet του.)
Και έτσι θα αναγκαστούμε να εκτυπώσουμε ελάχιστα μόνο και μόνο για τους επισκέπτες και τους δημοσιογράφους.
Έτσι δείχνουμε και οικολογικό χαρακτήρα αλλά μειώνουμε και τα έξοδα μας σε αρκετό βαθμό.
Επίσης το πρόγραμμα θα μπορούσε να είναι σε χαρτί Α4 διπλωμένο στη μέση (με το χέρι) και να περιέχει εκτός από το πρόγραμμα, και άλλες πληροφορίες.

- Φάκελος Σύνεδρου ή Ντοσιέ

Κατά προτίμηση όχι.

Θα μπορούσε απλώς τα χαρτιά να είναι μέσα σε διαφάνεια και να τα παραδίδουμε έτοιμα.

- Χαρτί Α4

Κατα προτίμηση οικολογικό. Ναι θα πληρώσουμε 0,50 ή 1€ περισσότερο αλλά θα είναι πολύ λίγο το κόστος σχετικά με το όφελος.
Το ίδιο ισχύει και για το κόκκινο και το πράσινο χαρτί (εάν υπάρχει οικολογικό).

- Καρτελάκια Name Tags

Ξέρω ότι έχει πει ο Σπύρος ότι θα τα κάνει εκείνος δωρεάν (εκτός εάν το είπε για πλάκα), ωστόσο υπάρχει και ένας πιο εύκολος τρόπος, αυτοκόλλητα που μπαίνουν στην μπλούζα.

Τα αυτοκόλλητα είναι δική μου προσφορά οπότε και 100 να βγάζαμε θα ήταν μηδενικό σχεδόν το κόστος, γιατί είναι θερμικός εκτυπωτής ασπρόμαυρος (μικρός και φορητός) [dymo labelwriter 450], δηλαδή χωρίς μελάνια και εκτυπώνει ετικέτες σε χρόνο ρεκόρ ακόμα και με σχέδια εάν θέλουμε.

- Εκτυπώσεις

Θα συνιστούσα όσο το δυνατότερο λιγότερες εκτυπώσεις γίνετε. Ότι μπορεί να γίνει online και σε pdf μορφή καλύτερο θα ήταν να υπάρχει.


Οργανωτικά:

- Φωτογράφιση και Βιντεοσκόπηση

Πολύ ευχαρίστως να αναλάβω να φωτογραφίζω κιόλας.
Για βιντεοσκόπηση δεν νομίζω ότι χρειάζεται όλη μέρα να βιντεοσκοπεί κάποιος, απλώς μόνο μερικά θέματα και στιγμιότυπα. Άμα όμως γίνει καλό θα ήταν να υπάρχουν τουλάχιστον 2 άτομα. Και καλό θα ήταν κάποιος έχει HD βιντεοκάμερα.

1 καλό τρίποδο επαγγελματικό θα το φέρω εγώ, καλό θα ήταν να υπάρχει και κάποιος άλλος με τρίποδο.

- Συνεργείο καθαρισμού

Δεν χρειαζόμαστε συνεργείο καθαρισμού, όσοι απλώς είμαστε στο τέλος βάζουμε όλοι μαζί ένα χεράκι και την καθαρίζουμε στα γρήγορα την αίθουσα.

- Τέλος Συμμετοχής σε Ευρώ

Δεν χρειάζεται να είναι υποχρεωτικό. Θα βάλουμε ένα κουτί δωρεάς και όποιος θέλει βάζει ότι θέλει μέσα, είτε είναι 1 ευρώ, είτε 20 ευρώ. Δεν θα βάλουμε να πληρώνουν όλοι για ένα συνέδριο που θα μπορούσε να γίνει και στα βράχια της ακρόπολης ή σε μια παραλία. Πιστεύω ότι έτσι και θα βγάλουμε τα ελάχιστα (κατά την γνώμη μου) έξοδα συνεδρίου αλλά και θα μείνουν λίγα λεφτά στο ταμείο για την εξόφληση του τυπογράφου.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Γενικά αυτά, σίγουρα τόσα άτομα που είμαστε, μπορούμε να βρούμε και άλλα πράγματα ώστε να το κάνουμε σχεδόν τσάμπα το συνέδριο. Κατά την γνώμη μου δεν πιστεύω ότι θα μπορούσε να ξεπεράσει τα 50 - 70 ευρώ σύνολο και αυτό γιατί υπάρχουν κάποια έξοδα όπως η σφραγίδα, τα ψηφοδέλτια, κ.α. που δεν μπορούμε να ξεφύγουμε εύκολα.

Re: Οι προτάσεις (οργανωτικές) για το συνέδριο

Δημοσιεύτηκε: 14 Σεπ 2012, 21:46
από chprokop
Με πολλη χαρα θα πω

ΝΑΙ ΣΕ ΟΛΑ!

Re: Οι προτάσεις (οργανωτικές) για το συνέδριο

Δημοσιεύτηκε: 14 Σεπ 2012, 22:04
από Yiannis Motsakos
Ναι σε όλα και από εμενα...

Re: Οι προτάσεις (οργανωτικές) για το συνέδριο

Δημοσιεύτηκε: 14 Σεπ 2012, 22:06
από adrian
- Πρόγραμμα συνεδρίου

http://www.pirateparty.gr/wiki/index.ph ... E%BC%CE%B1
θεωρω κατι τετοιο αρκει. και απο εκει και περα, μπορει να εκτυπωθει 5 φορες και να τοιχοκολληθει στον χωρο του συνεδριου. δεν ειναι αναγκη να το παρει ο κοσμος στα χερια του
αν υπαρχει δικτυακη υποδομη, θα μπορουσε να ειναι το προγραμμα και διαθεσιμο τοπικα

- Φάκελος Σύνεδρου ή Ντοσιέ

Σε τι θα χρειαζεται ο συνεδρος το ντοσιε?

- Χαρτί Α4

Μπορουμε απλα να πουμε στους συνεδρους, οποιος ενδιαφερεται να σημειωνει, να φερει ενα τετραδιο
και βεβαια οι κατοχοι ηλεκτρονικων συσκευων μπορουν να κρατουν σημειωσεις ηλεκτρονικα. και πηγαινοντας το ενα βημα παραπερα, ενας τοπικος etherpad server θα βοηθησει ιδιαιτερα στα πρακτικα κλπ

- Καρτελάκια Name Tags

Νομιζω εκλεισε το θεμα αυτο με τον Σπυρο. Αλλα γενικα, τα καρτελακια αυτα ειναι πολυ ωραια, και ως αναμνηστικο, αλλα και για να μην πονοκεφαλιαζουμε να θυμουμαστε ολα τα ονοματα. και σαφως με μια σωστη διακριση (ισως με διαφορετικα χρωματα), μπορουμε να ξεχωριζουμε τους απλους επισκεπτες, απο τα μελη με δικαιωμα ψηφου

- Φωτογράφιση και Βιντεοσκόπηση

Φανταζομαι θα υπαρχει video streaming καθ'ολη την διαρκεια. οποτε το να καταγραψουμε το stream αυτο θα ειναι αρκετα απλο. μπορω να αναλαβω το στησιμο του σταθμου εκπομπης, εφοσον υπαρχει ιντερνετ

- Τέλος Συμμετοχής σε Ευρώ

Ας δει το προεδρειο τι εξοδα θα εχουμε, και νομιζω μπορουμε να το πουμε ως "εχουμε να καλυψουμε Χ ευρω που στοιχισε το συνεδριο, δωστε οτι θελετε"

Re: Οι προτάσεις (οργανωτικές) για το συνέδριο

Δημοσιεύτηκε: 15 Σεπ 2012, 00:05
από James
Τα περισσότερα απο αυτά τα έχει ήδη διεκπεραιώσει το προεδρείο......;

Re: Οι προτάσεις (οργανωτικές) για το συνέδριο

Δημοσιεύτηκε: 15 Σεπ 2012, 00:10
από hrsfpgyjrnptrd
pappasadrian έγραψε:-- Τέλος Συμμετοχής σε Ευρώ

Ας δει το προεδρειο τι εξοδα θα εχουμε, και νομιζω μπορουμε να το πουμε ως "εχουμε να καλυψουμε Χ ευρω που στοιχισε το συνεδριο, δωστε οτι θελετε"



Αν το ποσο ειναι μεγαλύτερο απο (για παράδειγμα) 500€ μπορούμε να κανουμε ενα indiegogo με το ποσο που θα χρειαστούμε +10% και να δούμε αν θα βρεθούν τα χρηματα, αν δεν βρεθούν το ακυρώνουμε ή αλλάζουμε budget.

Re: Οι προτάσεις (οργανωτικές) για το συνέδριο

Δημοσιεύτηκε: 15 Σεπ 2012, 15:00
από Κομπειλάδας
Οι δικές μου προτάσεις και η βοήθεια μου για το συνέδριο.
έχω ακούσει πολλά κουφά και ειδικά για τιμές, και οι προτάσεις μου για να το κάνουμε όσο πιο φθηνό γίνεται.


Χαίρομαι που έχεις και μας δίνεις τις "δικές σου προτάσεις", τώρα για τα "κουφά" που έχεις ακούσει ελπίζω να μην σου προκάλεσαν κάποια μόνιμη ζημιά!!! (αστειεύομαι) :)

Γραμματείας:
- Πρόγραμμα συνεδρίου
Να υπάρχει online αλλά και να σταλθεί σε pdf μορφή στα μέλη (έτσι όποιος θέλει το εκτυπώνει και όποιος θέλει μπορεί να το έχει στο laptop ή στο tablet του.)
Και έτσι θα αναγκαστούμε να εκτυπώσουμε ελάχιστα μόνο και μόνο για τους επισκέπτες και τους δημοσιογράφους.
Έτσι δείχνουμε και οικολογικό χαρακτήρα αλλά μειώνουμε και τα έξοδα μας σε αρκετό βαθμό.
Επίσης το πρόγραμμα θα μπορούσε να είναι σε χαρτί Α4 διπλωμένο στη μέση (με το χέρι) και να περιέχει εκτός από το πρόγραμμα, και άλλες πληροφορίες.


Φυσικά και θα βγει σε ηλεκτρονική μορφή οποιοδήποτε πληροφοριακό υλικό για τους Συνέδρους. Αν μάλιστα μας εξασφαλίσεις ότι ΟΛΟΙ οι Σύνεδροι θα έχουν και λαπιτοπ, τότε όντως δεν θα χρειαστεί να "τυπώσουμε" τίποτα, εκτός από τα ψηφοδέλτια για ΔΕ και ΕΔ, τα καρτελάκια (απαραίτητα για την ταυτοποίηση των Συνέδρων), τις κάρτες ψηφοφορίας (Πράσινες και Κόκκινες πλαστικοποιημένες [φτου φτου κακά], που θα τις κρατήσουμε για επαναχρησιμοποίηση)... Δηλαδή ότι πρόκειται να τυπώσουμε θα το τυπώσουμε ούτως ή άλλως!!! Α, για το πρόγραμμα και τις προτάσεις για τις ψηφοφορίες θα τις αναρτήσουμε σε Πίνακες Ανακοινώσεων και θα μπορούν όλοι να τα βλέπουν εκεί και μόνο εκεί... Σοβαρά;

- Φάκελος Σύνεδρου ή Ντοσιέ
Κατά προτίμηση όχι.
Θα μπορούσε απλώς τα χαρτιά να είναι μέσα σε διαφάνεια και να τα παραδίδουμε έτοιμα.


Ωραία, δεν θα έχουμε χάρτινο φάκελο αλλά πλαστική διαφάνεια!!! Όταν λέμε φάκελο εννοούμε το "πακέτο" με τα απαραίτητα χαρτιά που θα δοθούν στον κάθε σύνεδρο και όχι πραγματικό φάκελο ή ντοσιέ. Αν δεν τα δώσουμε "χύμα", θα προτιμήσουμε έναν απλό φάκελο/ντοσιέ για έγγραφα (και χωρίς λαστιχάκια!!!) που θα πάρει μαζί του ο κάθε σύνεδρος.

- Χαρτί Α4
Κατα προτίμηση οικολογικό. Ναι θα πληρώσουμε 0,50 ή 1€ περισσότερο αλλά θα είναι πολύ λίγο το κόστος σχετικά με το όφελος.
Το ίδιο ισχύει και για το κόκκινο και το πράσινο χαρτί (εάν υπάρχει οικολογικό).


Μιλάμε για ένα ή δυο, άντε 3 το πολύ πακέτα χαρτί (3 δεσμίδες των 500 σελίδων)... Δηλ. μιλάμε για ΤΗΝ οικολογική καταστροφή!!! Θα μας την πέσει και η Green Peace για το απαράδεκτο "Ενεργειακό Αποτύπωμα" του Συνεδρίου μας!!!! :lol:

- Καρτελάκια Name Tags
Ξέρω ότι έχει πει ο Σπύρος ότι θα τα κάνει εκείνος δωρεάν (εκτός εάν το είπε για πλάκα), ωστόσο υπάρχει και ένας πιο εύκολος τρόπος, αυτοκόλλητα που μπαίνουν στην μπλούζα.
Τα αυτοκόλλητα είναι δική μου προσφορά οπότε και 100 να βγάζαμε θα ήταν μηδενικό σχεδόν το κόστος, γιατί είναι θερμικός εκτυπωτής ασπρόμαυρος (μικρός και φορητός) [dymo labelwriter 450], δηλαδή χωρίς μελάνια και εκτυπώνει ετικέτες σε χρόνο ρεκόρ ακόμα και με σχέδια εάν θέλουμε.
- Εκτυπώσεις
Θα συνιστούσα όσο το δυνατότερο λιγότερες εκτυπώσεις γίνετε. Ότι μπορεί να γίνει online και σε pdf μορφή καλύτερο θα ήταν να υπάρχει.


"Συγνώμη Κύριε ποιος είστε;"... Τα αυτοκόλλητα "name tags" μου θυμίζουν λίγο "Πανηγύρι της Πέρα Παναγιάς"!!!
Νομίζω ότι ο Ανδριανός έδωσε απάντηση στις ανησυχίες σου, Χρήστο.

Οργανωτικά:
- Φωτογράφιση και Βιντεοσκόπηση
Πολύ ευχαρίστως να αναλάβω να φωτογραφίζω κιόλας.
Για βιντεοσκόπηση δεν νομίζω ότι χρειάζεται όλη μέρα να βιντεοσκοπεί κάποιος, απλώς μόνο μερικά θέματα και στιγμιότυπα. Άμα όμως γίνει καλό θα ήταν να υπάρχουν τουλάχιστον 2 άτομα. Και καλό θα ήταν κάποιος έχει HD βιντεοκάμερα.
1 καλό τρίποδο επαγγελματικό θα το φέρω εγώ, καλό θα ήταν να υπάρχει και κάποιος άλλος με τρίποδο.


Θα γίνει ανακοίνωση/πρόσκληση εθελοντών φωτογράφων και για μαγνητοσκόπηση, στα μέλη μας, από το Προεδρείο.

- Συνεργείο καθαρισμού
Δεν χρειαζόμαστε συνεργείο καθαρισμού, όσοι απλώς είμαστε στο τέλος βάζουμε όλοι μαζί ένα χεράκι και την καθαρίζουμε στα γρήγορα την αίθουσα.


"Συνεργείο Καθαρισμού" χρειάζεται και πριν και κατά την διάρκεια και μετά το Συνέδριο... Απλά δεν χρειάζεται να "νοικιάσουμε" ένα. Θα τα βρούμε μεταξύ μας ή η αίθουσα που θα επιλέξουμε μπορεί να έχει ήδη κάποια καθαρίστρια που εμείς θα της δώσουμε κατιτις για τον κόπο της.

- Τέλος Συμμετοχής σε Ευρώ
Δεν χρειάζεται να είναι υποχρεωτικό. Θα βάλουμε ένα κουτί δωρεάς και όποιος θέλει βάζει ότι θέλει μέσα, είτε είναι 1 ευρώ, είτε 20 ευρώ. Δεν θα βάλουμε να πληρώνουν όλοι για ένα συνέδριο που θα μπορούσε να γίνει και στα βράχια της ακρόπολης ή σε μια παραλία. Πιστεύω ότι έτσι και θα βγάλουμε τα ελάχιστα (κατά την γνώμη μου) έξοδα συνεδρίου αλλά και θα μείνουν λίγα λεφτά στο ταμείο για την εξόφληση του τυπογράφου.


Φυσικά και δεν χρειάζεται να είναι υποχρεωτικό. Ούτως ή άλλως οι Σύνεδροι έχουν ή θα έχουν πληρώσει την συνδρομή τους στο κόμμα. Οπότε αν υποθέσουμε ότι θα είναι οι Σύνεδροι πχ. 100 άτομα Χ 12 ευρώ = 1.200 ευρώ.
Τώρα αυτό με τον τυπογράφο που κολλάει ΔΕΝ μπορώ να το καταλάβω, Χρήστο μου;
Για το Συνέδριο μιλάμε, για το 1ο Συνέδριο του Κόμματος Πειρατών Ελλάδας.
Τώρα αν θέλετε απλά να μαζευτούμε, να πάρουμε τις κιθάρες μας, τις μπύρες και τις ρετσίνες μας και να πάμε για χειμερινό καμπινγκ... τότε να το "ξαναβαφτίσουμε" και να το πούμε 1ο Χειμερινό Καμπινγκ Πειρατών,
"Ελάτε να βρεθούμε γύρω από την φωτιά και να περάσουμε καλά, τραγούδι, χορός και ποτό, Arrrrr"!!! :lol:

Re: Οι προτάσεις (οργανωτικές) για το συνέδριο

Δημοσιεύτηκε: 15 Σεπ 2012, 15:19
από kailor
Κομπειλάδας έγραψε:
Γραμματείας:
- Πρόγραμμα συνεδρίου
Να υπάρχει online αλλά και να σταλθεί σε pdf μορφή στα μέλη (έτσι όποιος θέλει το εκτυπώνει και όποιος θέλει μπορεί να το έχει στο laptop ή στο tablet του.)
Και έτσι θα αναγκαστούμε να εκτυπώσουμε ελάχιστα μόνο και μόνο για τους επισκέπτες και τους δημοσιογράφους.
Έτσι δείχνουμε και οικολογικό χαρακτήρα αλλά μειώνουμε και τα έξοδα μας σε αρκετό βαθμό.
Επίσης το πρόγραμμα θα μπορούσε να είναι σε χαρτί Α4 διπλωμένο στη μέση (με το χέρι) και να περιέχει εκτός από το πρόγραμμα, και άλλες πληροφορίες.


Φυσικά και θα βγει σε ηλεκτρονική μορφή οποιοδήποτε πληροφοριακό υλικό για τους Συνέδρους. Αν μάλιστα μας εξασφαλίσεις ότι ΟΛΟΙ οι Σύνεδροι θα έχουν και λαπιτοπ, τότε όντως δεν θα χρειαστεί να "τυπώσουμε" τίποτα, εκτός από τα ψηφοδέλτια για ΔΕ και ΕΔ, τα καρτελάκια (απαραίτητα για την ταυτοποίηση των Συνέδρων), τις κάρτες ψηφοφορίας (Πράσινες και Κόκκινες πλαστικοποιημένες [φτου φτου κακά], που θα τις κρατήσουμε για επαναχρησιμοποίηση)... Δηλαδή ότι πρόκειται να τυπώσουμε θα το τυπώσουμε ούτως ή άλλως!!! Α, για το πρόγραμμα και τις προτάσεις για τις ψηφοφορίες θα τις αναρτήσουμε σε Πίνακες Ανακοινώσεων και θα μπορούν όλοι να τα βλέπουν εκεί και μόνο εκεί... Σοβαρά;


Κοίτα πρόγραμμα και όλα μπορούμε να τα εκτυπώσουμε 1 - 2 φύλλα και να τα κολλήσουμε εκεί στον χώρο του συνεδρίου, και να υπάρχουν όλα σε ένα site συνεδρίου online, οπότε ο άλλος είτε με laptop είναι, είτε με tablet ή κινητό να μπορεί να τα ελέγξει ανά πάσα στιγμή.

- Χαρτί Α4
Κατα προτίμηση οικολογικό. Ναι θα πληρώσουμε 0,50 ή 1€ περισσότερο αλλά θα είναι πολύ λίγο το κόστος σχετικά με το όφελος.
Το ίδιο ισχύει και για το κόκκινο και το πράσινο χαρτί (εάν υπάρχει οικολογικό).


Μιλάμε για ένα ή δυο, άντε 3 το πολύ πακέτα χαρτί (3 δεσμίδες των 500 σελίδων)... Δηλ. μιλάμε για ΤΗΝ οικολογική καταστροφή!!! Θα μας την πέσει και η Green Peace για το απαράδεκτο "Ενεργειακό Αποτύπωμα" του Συνεδρίου μας!!!! :lol:


Θα σε καταγγείλω ότι καταστρέφεις το περιβάλλον :mrgreen:


- Τέλος Συμμετοχής σε Ευρώ
Δεν χρειάζεται να είναι υποχρεωτικό. Θα βάλουμε ένα κουτί δωρεάς και όποιος θέλει βάζει ότι θέλει μέσα, είτε είναι 1 ευρώ, είτε 20 ευρώ. Δεν θα βάλουμε να πληρώνουν όλοι για ένα συνέδριο που θα μπορούσε να γίνει και στα βράχια της ακρόπολης ή σε μια παραλία. Πιστεύω ότι έτσι και θα βγάλουμε τα ελάχιστα (κατά την γνώμη μου) έξοδα συνεδρίου αλλά και θα μείνουν λίγα λεφτά στο ταμείο για την εξόφληση του τυπογράφου.


Φυσικά και δεν χρειάζεται να είναι υποχρεωτικό. Ούτως ή άλλως οι Σύνεδροι έχουν ή θα έχουν πληρώσει την συνδρομή τους στο κόμμα. Οπότε αν υποθέσουμε ότι θα είναι οι Σύνεδροι πχ. 100 άτομα Χ 12 ευρώ = 1.200 ευρώ.
Τώρα αυτό με τον τυπογράφο που κολλάει ΔΕΝ μπορώ να το καταλάβω, Χρήστο μου;
Για το Συνέδριο μιλάμε, για το 1ο Συνέδριο του Κόμματος Πειρατών Ελλάδας.
Τώρα αν θέλετε απλά να μαζευτούμε, να πάρουμε τις κιθάρες μας, τις μπύρες και τις ρετσίνες μας και να πάμε για χειμερινό καμπινγκ... τότε να το "ξαναβαφτίσουμε" και να το πούμε 1ο Χειμερινό Καμπινγκ Πειρατών,
"Ελάτε να βρεθούμε γύρω από την φωτιά και να περάσουμε καλά, τραγούδι, χορός και ποτό, Arrrrr"!!! :lol:


Διάβασε πιο καλά τι λέω ρε Σίμο... Λέω ένα κουτί δωρεάς και βάζει ο καθένας ότι λεφτά θέλει (άσχετο με τις συνδρομές των μελών), και ότι λεφτά μαζευτούν π.χ. 100€ πάνε στα έξοδα του συνεδρίου, εάν όμως τα έξοδα του συνεδρίου είναι 30 € τα υπόλοιπα 70 πάνε στο ταμείο (που άμεση προτεραιότητα είναι και η εξόφληση του τυπογράφου), τώρα βεβαίως εάν μαζευτούν έσοδα π.χ. 100 και τα έξοδα είναι 200 θα πρέπει να μπουν από το ταμείο του κόμματος.

Αλλά για κανένα λόγο υποχρεωτική συνεισφορά για το συνέδριο!

Ελπίζω να σε κάλυψα.

Re: Οι προτάσεις (οργανωτικές) για το συνέδριο

Δημοσιεύτηκε: 15 Σεπ 2012, 17:15
από laskaris_vasilis
..... εάν όμως τα έξοδα του συνεδρίου είναι 30 € .....

Χρήστο...... έλα, μολόγα το!!!!!
.... Μας κάνεις πλάκα!!!!
:D :D :D :D :D
Πέρα από αυτό, όποιο ποσό περισσέψει (αν περισσέψει), τι νομίζεις...... θα το καταναλώσουμε στα καπηλειά!!!

Re: Οι προτάσεις (οργανωτικές) για το συνέδριο

Δημοσιεύτηκε: 15 Σεπ 2012, 17:38
από kailor
laskaris_vasilis έγραψε:
..... εάν όμως τα έξοδα του συνεδρίου είναι 30 € .....

Χρήστο...... έλα, μολόγα το!!!!!
.... Μας κάνεις πλάκα!!!!
:D :D :D :D :D


Γιατί πλάκα ρε Βασίλη.

Ορίστε μερικά από τα έξοδα έτσι όπως τα σκέφτηκα εγώ:

- Σφραγιδάκι = 5€ το ξύλινο
- Χαρτί Α4 (1 πακέτο κόκκινο+1 πακέτο πράσινο) = 2,20€ [1.09€ το πακέτο] (http://www.plaisio.gr/Consumables/Paper ... ry-121.htm)
- Χαρτί Α4 (λευκό για εκτυπώσεις) = 3,5€ το πακέτο
- Ζελατίνες Α4 Διαφανής = 2 € (http://www.plaisio.gr/Consumables/Filli ... F01955.htm)
- Καρτελάκια (tag names) = 13€ (τα 50 τεμάχια στο περίπου [http://www.officeworld.gr/products-list.aspx?cid=313], μπορούμε να κάνουμε και παζάρια και να βρούμε και φθηνότερα σίγουρα)

Σύνολο στα παραπάνω βγαίνουν 25,70€.... Υποθέτω μπορούμε και καλύτερα...

Μήπως Ξέχασα τίποτα???