Re: Μερικές αλήθειες για την Κύπρο
Δημοσιεύτηκε: 02 Απρ 2013, 17:50
H δεύτερη λύση ηταν συμφερότερη.
Για Μέλη και φίλους του Κόμματος Πειρατών Ελλάδας.
https://forum.pirateparty.gr/
Σίμο, λυπάμαι, αλλά ο Σπηλιωτόπουλος έχει δίκιο. Ο λόγος για τον οποίο αυτός κι οι όμοιοί του συμπεριφέρονται σαν κοτσαμπάσιδες είναι αυτός ακριβώς που περιγράφει. Αντιστοίχως, ο λόγος για τον οποίο οι υπόλοιποι Έλληνες συμπεριφέρονται ως ραγιάδες, και η σχέση τους με το κράτος βασίζεται στο ρουσφέτι, είναι ο ίδιος. Ο Έλληνας θεωρεί ότι το κράτος είναι ο εχθρός τους. Κανένας άλλος Ευρωπαϊκός λαός δεν το θεωρεί αυτό. Για τους Ευρωπαίους που πέρασαν διαφωτισμό (η Ελλάδα δεν πέρασε) το κράτος (ως έννοια) είναι εκεί για να τους υπηρετεί. (Ίσως με εξαίρεση τους Ιταλούς - για άλλους λόγους). Οι πολιτικοί τους μπορεί να εκμεταλλεύονται την θέση τους για να πλουτίσουν, ή είναι υπόδουλοι σε επιχειρήσεις, αλλά αυτό θεωρείται πως είναι εκτροπή από τον κανόνα (και οι πολιτικοί τους συχνά-πυκνά καταλήγουν και στην φυλακή). Στην Ελλάδα, αυτή η κατάσταση θεωρείται ο κανόνας. Θεωρείται πως αυτό κάνει το κράτος από την φύση του. Εφόσον αυτό είναι το κράτος από την φύση του, φυσικό θεωρείται και το να αυτοπροστατευτείς από το κράτος, δηλαδή όπου και όποτε είναι δυνατόν, να το κλέβεις. Γι'αυτό οι βορειο-Ευρωπαίοι δεν καταλαβαίνουν την φοροδιαφυγή. Λένε, μα κλέβετε από τον εαυτό σας. Κι ο Έλληνας λέει, τρίχες. Απλώς δεν δίνω στον κοτσαμπάση τα λεφτουδάκια μου, αφού ο κοτσαμπάσης έτσι κι αλλιώς στην τσέπη θα τα βάλει. Ο κύκλος είναι φαύλος, και δεν φταίνε μόνο οι πολιτικοί. Ο Έλληνας στην νοοτροπία είναι ακόμα ραγιάς και δεν μπορεί να εμπιστευτεί. Κι ο νέος Καποδίστριας να εμφανιστεί, πάλι θα τον δολοφονήσουν (αν και μάλλον απλώς δεν θα τον ψηφίσουν).Κομπειλάδας έγραψε:
Είναι σαν αυτό που προσπάθησε να εξηγήσει/δικαιολογήσει ο ωραίος-αλλά-κενού-περιεχομένου βουλευτής της ΝΔ, ο Άρης Σπηλιωτόπουλος, προχθές στην Τσαπανίδου στο ΣΚΑΪ.
Είπε το εξής απίθανο: "Για την κατάσταση στην Ελλάδα, φταίει (άκουσον άκουσον ραγιά για να μαθαίνεις την αλήθεια) το ότι με την επανάσταση του 1821, η Ελλάδα ως κράτος και οι Έλληνες ως λαός, δεν πέρασαν από μια νορμάλ διαδικασία εξέλιξης, που θα τους έφερνε με φυσιολογικό τρόπο/τριβή σε μια σύγχρονη κρατική οργάνωση, όπως τις άλλες ευρωπαϊκές χώρες, αλλά αντ' αυτού "πηδήξαμε" από τον ραγιαδισμό στον ευρωπαϊσμό, απότομα και γρήγορα χωρίς ζύμωση..." (δεν συνεχίζω γιατί κρανιοεγκεφαλίζομαι άσχημα)
Ούτε εγώ. Αλλά δεν αυτό δεν αναιρεί το γεγονός πως αυτή είναι η περιρρέουσα νοοτροπία.Κομπειλάδας έγραψε:@Louisa
Φευ! Όσο περνάνε τα χρόνια διαπιστώνω ότι μεγάλωσα έχοντας λάθος εντύπωση για την χώρα μου και τις ανθρώπινες αξίες. Εγώ προσωπικά, δεν μεγάλωσα "ραγιάς" και ούτε και βιαίως εξευρωπαϊσμένος επαναστάτης (δεν θα αναλύσω το βιογραφικό μου τώρα).
Δεν το βλέπω έτσι. Δεν δικαιολογεί τα αδικαιολόγητα. Θεωρώ απλώς πως για να διορθώσουμε καταστάσεις, πρέπει πρώτα να τις καταλάβουμε.Κομπειλάδας έγραψε: Η Ελλάδα που περιγράφεις δεν ξέρω ποια Ελλάδα είναι, όσο για το "λυπάμαι, αλλά ο Σπηλιωτόπουλος έχει δίκιο", εγώ λυπάμαι που του δίνεις "δίκιο" και έτσι αποκτά πάτημα και "δικαιολογεί τα αδικαιολόγητα"...
Σίμο, οι κοινωνίες δεν δημιουργούνται εν κενώ. Προέρχονται από μια ιστορική εξέλιξη. Το να κάνουμε πως αυτές οι ιστορικές συνθήκες δεν υπήρχαν ή δεν επηρέασαν και δεν συνεχίζουν να επηρεάζουν είναι παράλογο. Το σωστό είναι να τις μελετήσουμε, να τις κατανοήσουμε, και να επιλέξουμε ως κοινωνία να αλλάξουμε!Κομπειλάδας έγραψε: Και όσο για το "Ο Έλληνας θεωρεί ότι το κράτος είναι ο εχθρός του" σηκώνει πολύ συζήτηση που δεν έχω καμία διάθεση να εμπλακώ σε αυτή, ειδικά αν είναι να κάνουμε αναγωγές στο 1821 ή και ακόμα πιο πριν, στα 400 χρόνια σκλαβιάς.
Στραβός είναι ο γιαλός ή στραβά αρμενίζουμε; Τίποτα από τα δύο, απλά στραβά "γεννηθήκαμε" (και μαμώ τις ελληνικές απαντήσεις)!!!
Οι αναθεωρητικές τάσεις των ιστορικων αφηγήσεων σκοτώνουν την Ιστορία.Kotsos έγραψε:Προς Σιμο και χριστοφορο.
Αν κατανοήσετε ποιοί οδηγούσαν την επανάσταση, την στιγμή που άλλα επαναστατικά κινήματα αποτύγχαναν,
Αν κατανοήσετε την κωλοπιλάλα για να προλάβουν τους φιλικούς και έγινε η εισβολή στην Καλαμάτα και στην Τροπολιτσά,
Αν κατανοήσετε το πρώτο Σύνταγμα της Ελλάδος, που έκανε την μοιρασιά
Αν κατανοήσετε τον λόγο που ο Μακρυγιάνης στα γεράματα έτρεχε να μάθει γράμματα
Τότε θα αντιληφθείτε την ορθότητα αυτών που λέει η Λουίζα.
Και δεν έχει να κάνει ούτε με αριστερή, ούτε με δεξιά αφήγηση. Οι Δόμνα Βιζβύζη και άλλοι Αινήτες καραβοκύρηδες, οι Χιώτες καραβοκύρηδες, και πολλοί άλλοι που συνέβαλαν στην Επανάσταση, που τους απαγορεύτηκε από το πρώτο Σύνταγμα της Ελλάδος να είναι Έλληνες δεν ήταν ούτε δεξιοί, ούτε αριστεροί.
Έχει να κάνει με ψύχραιμη ματιά και ανάλυση, μακρυά από συναισθηματισμούς και διάφορες κορώνες για να δούμε τι σκατά κάναμε λάθος και να το διορθώσουμε στην λύση για το μέλον,
Η πιό εύκολη λύση είναι τίποτα δεν είναι στραβό, μόνο το άμοιρο το γκατζόλι φταίει που μασούλησε δυό φύλα.