Σελίδα 3 από 6

Re: Περι Θρησκειας - με εντονο σεβασμο προς τον συνομιλητη

Δημοσιεύτηκε: 16 Μαρ 2012, 17:11
από Nicholas Starkos
mental έγραψε:από τις Θερμοπύλες μέχρι την Κωσταντινούπολη και μέχρι το έπος του 21 και του 40, υπερ βωμών και εστιών και κυρίως και πάνω από όλα "τοὶς κείνων ρήμασι πειθόμενοι".


Τους Σπαρτιάτες και το 21 , να μην τους πιάνεις στο στόμα σου τουρκόδουλε σκοταδιστή

Re: Περι Θρησκειας - με εντονο σεβασμο προς τον συνομιλητη

Δημοσιεύτηκε: 16 Μαρ 2012, 17:19
από mental
Nicholas Starkos έγραψε:
mental έγραψε:από τις Θερμοπύλες μέχρι την Κωσταντινούπολη και μέχρι το έπος του 21 και του 40, υπερ βωμών και εστιών και κυρίως και πάνω από όλα "τοὶς κείνων ρήμασι πειθόμενοι".


Τους Σπαρτιάτες και το 21 , να μην τους πιάνεις στο στόμα σου τουρκόδουλε σκοταδιστή


Για το 21, διάβασε καλύτερα τον Μακρυγιάννη και τον Κολοκοτρώνη τι γνώμη είχαν για τον Θεό μας.

Για τους σπαρτιάτες δεν μπορούμε να μιλήσουμε σίγουρα, γιατί δεν είχαν γνωρίσει τον ρωμέικο Θεό.
Όμως "τοὶς κείνων ρήμασι πειθόμενοι" θυσιάστηκαν.

Αντίθετα με τους σπαρτιάτες, και ενώ τα ρήματα των περισσοτέρων Ελλήνων σήμερα είναι υπέρ του ρωμέικου Θεού μας (του θεού που μας βοήθησε να μετατρέψουμε μια ρωμαική αυτοκρατορία σε ρωμέικη, γραική, ελληνική αυτοκρατορία), κάποιοι ελάχιστοι ηλίθιοι ή προδότες πείθονται από τα ρήματα των βαρβάρων και τα αναπαράγουν.

Re: Περι Θρησκειας - με εντονο σεβασμο προς τον συνομιλητη

Δημοσιεύτηκε: 16 Μαρ 2012, 18:52
από kailor
Δεν θα δώσω συγκεκριμένη απάντηση, για να μην θεωρηθεί ότι βρίζω. Αλλά εάν κάποιοι πιστεύετε ότι ο Χριστός κλπ είναι έλληνες θεοί γελιέστε, είναι εβραίος. Οι πραγματικοί έλληνες θεοί (μπορεί και να είναι φανταστικοί) είναι οι 12 θεοί. Επίσης μην ξεχνάτε πόσα τράβηξαν οι έλληνες που δεν ήταν χριστιανοί.

Ο άνθρωπος θέλει να πιστεύει ότι υπάρχει κάποιος θεός για να τον προσέχει και να μην νιώθει μόνος.

Υ.Γ. Είμαι Άθεος, οπότε ελπίζω με τα λεγόμενα μου να μην πρόσβαλλα κανέναν.

Re: Περι Θρησκειας - με εντονο σεβασμο προς τον συνομιλητη

Δημοσιεύτηκε: 16 Μαρ 2012, 19:15
από mental
kailor έγραψε:Δεν θα δώσω συγκεκριμένη απάντηση, για να μην θεωρηθεί ότι βρίζω. Αλλά εάν κάποιοι πιστεύετε ότι ο Χριστός κλπ είναι έλληνες θεοί γελιέστε, είναι εβραίος. Οι πραγματικοί έλληνες θεοί (μπορεί και να είναι φανταστικοί) είναι οι 12 θεοί. Επίσης μην ξεχνάτε πόσα τράβηξαν οι έλληνες που δεν ήταν χριστιανοί.

Ο άνθρωπος θέλει να πιστεύει ότι υπάρχει κάποιος θεός για να τον προσέχει και να μην νιώθει μόνος.

Υ.Γ. Είμαι Άθεος, οπότε ελπίζω με τα λεγόμενα μου να μην πρόσβαλλα κανέναν.


O Χριστός δεν είναι εβραιος θεός, αφού οι εβραίοι δεν τον δέχονται.
Δεν είναι φυσικά ούτε ελληνικός θεός, με την αρχαιοελληνική έννοια.
Είναι ρωμείκος θεός, είναι ο θεός που βοήθησε τους ελληνο-ρωμεικο-γραικούς κατοίκους αυτής της περιοχής να υπερισχύσουν των ρωμαίων.
Να κλεψουν την αυτοκρατορία τους μέσα από τα χέρια τους, και να την διατηρήσουν για 1000 χρόνια.
Αυτός είναι ο θεός μας, ο ρωμείκος θεός μας, η κόλλα που μας ενώνει.

Re: Περι Θρησκειας - με εντονο σεβασμο προς τον συνομιλητη

Δημοσιεύτηκε: 16 Μαρ 2012, 19:16
από anestis
Ελπίζω να σταματήσετε να τσιμπάτε! :)

Για να επανέλθουμε σε πολιτικό πλαίσιο.

1. Ανεξιθρησκεία. Ο καθένας πιστεύει ότι θέλει. Γι αυτό και λέγεται Πίστη. Θεωρητικά προστατεύεται κι από το Σύνταγμα.

2. Διαχωρισμός Εκκλησίας-Κράτους. Δεν έχουμε θέση, αλλά στα πλαίσια των αλλαγών του Συντάγματος, κάποια στιγμή θα πάρουμε.
Προσωπικά έχω πει τρεις φορές ότι θα κάνει καλό στο Κράτος και καλό στην Εκκλησία.

Re: Περι Θρησκειας - με εντονο σεβασμο προς τον συνομιλητη

Δημοσιεύτηκε: 16 Μαρ 2012, 20:07
από mental
anestis έγραψε:Ελπίζω να σταματήσετε να τσιμπάτε! :)

Για να επανέλθουμε σε πολιτικό πλαίσιο.

1. Ανεξιθρησκεία. Ο καθένας πιστεύει ότι θέλει. Γι αυτό και λέγεται Πίστη. Θεωρητικά προστατεύεται κι από το Σύνταγμα.

2. Διαχωρισμός Εκκλησίας-Κράτους. Δεν έχουμε θέση, αλλά στα πλαίσια των αλλαγών του Συντάγματος, κάποια στιγμή θα πάρουμε.
Προσωπικά έχω πει τρεις φορές ότι θα κάνει καλό στο Κράτος και καλό στην Εκκλησία.


Λες τρεις φορές το ίδιο, χωρίς όμως να μας παρουσιάζεις τα επιχειρήματά σου που να εξηγούν γιατί θα κάνει καλό στο κράτος και στην εκκλησία ο διαχωρισμός.

Εφόσον θέλεις να πάμε πάλι σε πολιτικό επίπεδο, επαναλαμβάνω τα επιχειρήματά μου γιατί πιστεύω ότι θα κάνει κακό.

Ο μέσος άνθρωπος, για να πειθαρχήσει, πρέπει να έχει κάτι να φοβάται. Δεν πειθαρχεί στον άλλο άνθρωπο αν δεν φοβάται, ούτε βέβαια πειθαρχεί σε γραπτά κείμενα-συντάγματα, και αυτό ειναι απολύτως λογικό. Αν δεν υπάρχει θρησκεία, κάτι ανώτερο να φοβάται αλλά και να ελπίζει, ο πολίτης θα έχει την τάση να κάνει την λαδία του όποτε μπορέσει, οπότε οι πόροι που χρειάζεσαι για να πειθαρχήσεις το κόσμο είναι τεράστιοι. Σε ένα μη θρησκευτικό κράτος, το αστυνομικό κράτος, το κράτος της βίας και ο μεγάλος αδελφός διογκώνονται, σε βάρος βέβαια της ανάπτυξης, και αυτό είναι που βιώνουμε σήμερα σε όλες τις δυτικές κοινωνίες.

Η θρησκεία, άσχετα αν είναι αλήθεια ή όχι ο Θεός, είναι και οικονομία πόρων. Δημιουργεί εσωτερική πειθαρχία, χωρίς να χρειάζεσαι και από έναν άνθρωπο σε σε κάθε γωνία για να την επιβάλει. Και η πειθαρχία, απαραίτητο συστατικό σε ένα έθνος φύση απείθαρχο σαν το δικό μας, δημιουργεί ομόνοια και ανάπτυξη . Γιαυτό αξίζει, ως κράτος, να επενδύσει κανείς πάνω στην θρησκεία.

Δεύτερο ισχυρό επιχείρημα, που έρχεται από την παράδοσή μας, από την εποχή του Λεωνίδα στις Θερμοπύλες, πρέπει να ακολουθάμε, να πιστεύουμε και να εκτελούμε τα ρήματα της κοινωνίας μας, αν όχι όλων, τουλάχιστον των περισσοτέρων. Επιχείρημα που έρχεται από την Αθήνα της Δημοκρατίας, που μας διδάσκει να μην εισάγουμε καινά δαιμόνια, ακόμα και αν είμαστε ο Σωκράτης. Επιχείρημα και από τον Σωκράτη τον ίδιο, που δέχτηκε να πιεί το κώνειο σεβόμενος την απόφαση των συμπολιτών του παρά να την σκαπουλάρει, παρόλο που του δόθηκε η ευκαιρία. Οι περισσότεροι σήμερα, δεν συντάσσονται με αυτά τα ακραία που λες περί διαχωρισμού Εκκλησίας-Κράτους, άρα οι ακραίες ριζοσπαστικές φωνές ας σταματήσουν να εισάγουν καινά δαιμόνια και να θέλουν να επιβάλονται στην πλειοψηφία.

Ο ρωμείκος Θεος μας μας ενώνει, μας θυμίζει τις παλιές μας δόξες, και τον θέλουμε κορώνα στο σύνταγμά μας και στο κεφάλι μας.
Ο ρωμείκος Θεος μας μας δίνει ελπίδα ότι δεν ίσχυει παντού και πάντα ο νόμος του θανάτου, ο συμπαντικός αυτός και αιώνιος νόμος που οι επιστήμονες ευαγγελίζονται, χωρίς φυσικά να μπορούν να αποδείξουν.

Re: Περι Θρησκειας - με εντονο σεβασμο προς τον συνομιλητη

Δημοσιεύτηκε: 16 Μαρ 2012, 20:57
από anestis
"Φόβος Θεού" το 2012 για να λειτουργήσει η Κοινωνία! Ο,τι πεις.

Εκτιμώ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ και ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ το ότι μπορείς να τρολάρεις από τα αναρχο-Αριστερά μέχρι και τα Ορθόδοξα.

Αλλά, θα σε παραπέμψω σε υστερόγραφό μου για 400 φούρνους κάπου αλλού. Ξέρουμε τα original :)

Με πολύ καλή και πολλή καλή διάθεση,
Ανέστης

Re: Περι Θρησκειας - με εντονο σεβασμο προς τον συνομιλητη

Δημοσιεύτηκε: 16 Μαρ 2012, 21:14
από piratpartisten
@Nickolas Starkos
στις χρονολογιες μετα τους αριθμους μπαινει π.Κ.Χ. (πριν από την Κοινή Χρονολογία)
η π.Κ.Ε. (προ Κοινής Εποχής) και αντιστοιχα χωρις το πι μετα το μηδεν.
Στις σφαγες των βαρβαρων ΠΡΕΠΕΙ να αναφερθει και η Υπατια, http://www.mlahanas.de/Greeks/Ypatia.htm η ενσαρκωση του γνησιου Ελληνικου πνευματος.
Η μεγαλυτερη σφαγη της Ιστοριας ειναι δημιουργημα των λεγωμενων καλοαγαθων χριστιανων και εχουν καταφερει να την βαλουν στο μπαουλο της Ιστοριας. Ποιος τραγοπαπας ξερει για αυτο; http://en.wikipedia.org/wiki/Taiping_Rebellion Σε ποιο Ιστορικο σχολικο βιβλιο υπαρχει μια λεξη για 20.000.000 νεκρους και 60.000.000 στην πεινα που επηλθε μετα αυτην την χριστιανικη εξεγερση; Και ολα αυτα μολις στα μεσα του 19ου αιωνα.

Re: Περι Θρησκειας - με εντονο σεβασμο προς τον συνομιλητη

Δημοσιεύτηκε: 16 Μαρ 2012, 21:18
από mental
anestis έγραψε:"Φόβος Θεού" το 2012 για να λειτουργήσει η Κοινωνία! Ο,τι πεις.


Για την ακρίβεια είναι "Φόβος και Ελπίδα Θεού".

Re: Περι Θρησκειας - με εντονο σεβασμο προς τον συνομιλητη

Δημοσιεύτηκε: 16 Μαρ 2012, 22:56
από aljawn
Διαβάζω το νήμα αυτό και το προηγούμενο του, και δυστυχώς διαπιστώνω ότι ανακυκλώνουν διάφορες φανατικές απόψεις ενός κομματιού της ελληνικής "αριστεράς".
Η ελληνορθόδοξη θρησκεία, δυστυχώς ή ευτυχώς είναι δομικό μέρος του νεοελληνικού πολιτισμού, και αυτό απηχείται τόσο στα πολιτειακά κείμενα όσο και στην παιδεία.
Παρά το γεγονός ότι θα ήταν χρήσιμη μια συζήτηση γιατί κάποιοι ενοχλούνται μόνο από την... ύπαρξη της, φρονώ ότι δεν είναι του παρόντος.

Ανεξιθρησκεία δεν σημαίνει ότι δεν μπορεί να αναγνωρίζεται επικρατούσα θρησκεία, όπως ελευθερία έκφρασης δεν μπορεί να σημαίνει ότι δεν αναγνωρίζεται επίσημη γλώσσα.
Η δε διδασκαλία της ορθόδοξης θρησκείας στα σχολεία έχει το ίδιο έρεισμα που έχει η διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας ή της... ευκλείδειας γεωμετρίας.
Ακόμα και ο σταυρός στην αίθουσα μια χαρά συμβατός είναι με την ανεξιθρησκεία όπως αποφάσισε πρόσφατα και το ΕΔΑΔ.

Όσο για τον Αρχιεπίσκοπο, δεν παρακολουθώ τι λέει, αλλά απ' ότι αντιλαμβάνομαι ελευθερία της γνώμης έχουμε, δικαίωμα του λοιπόν.