Ήθελα να γράψω σχετικά σε ξεχωριστό θέμα, αλλά θα το κάνω κι εδώ με την ευκαιρία.
Είμαι ευθύς και θέλω να λέω πάντα τα πράγματα με το όνομά τους.
Βλέπω μια τάση, να ακολουθούνται με "θρησκευτική ευλάβεια" καμπάνιες και μέθοδοι Βόρειων χωρών. Ιδίως χωρών που δεν ξέρουν τι θα πει "οικονομική κρίση".
Όμως Υπάρχει πολύς κόσμος που θα ρίξει ψήφο διαμαρτυρίας σε όλο το γνωστό ΕΛΛΗΝΙΚΟ κομματικό σύστημα.
Έχεις ένα 30% αναποφάσιστων αυτή τη στιγμή και όσο περνάνε οι μέρες θα μικραίνει.
Καλώς ή κακώς, έχουμε και το μεγάλο θέμα της κρίσης στην Ελλάδα, και του πως και ποιοι μας οδήγησαν εδώ.
Ας ξεκαθαρίσουμε λοιπόν, αν δεν μας ενδιαφέρουν και αυτοί οι πολίτες ή αν ενδιαφερόμαστε μόνο για ζητήματα διαδικτύου και νέων τεχνολογιών.
Δεν ξέρω ποια σχολή επικοινωνίας λέει ότι μόνο η ΘΕΤΙΚΗ Πολιτική Διαφήμιση κερδίζει τον κόσμο, πάντως σίγουρα δεν είναι "πολυφωνία".
Στο κάτω-κάτω ακόμη και ο ακτιβισμός κατά του ACTA φαντάζει ως αρνητική (έως επιθετική για πολλούς) πράξη, μιας και πρόκειται περί διαφωνίας. Αλλιώς, καταθέτεις μόνο της προτάσεις σου, κάθεσαι στο σπίτι σου και ελπίζεις να κατέβει το Άγιο Πνεύμα στα κεφάλια των πολιτικών για να κάνουν το σωστό.
Αντίστοιχα, μην περιμένετε να έρθει η επιφοίτηση του Αγίου Πνεύματος στους πολίτες για να ψηφίσουν Πειρατές.
Δλδ: Πρώτα πρέπει να κεντρίσεις το ενδιαφέρον κάποιου και μετά να του καταθέσεις τις προτάσεις σου. (First impression)