Έλα μια να κάνεις μάθημα σε πρωτοετείς που έχεις όσους είναι με πανελλήνιες, όσους έδωσαν μέσω ειδικών κατηγοριών και στην μέση του εξαμήνου αθλητές (πάλι καλά γλυτώσαμε τις μετεγγραφές) και μου λες.
Δεν αρνούμαι την ευκαιρία σε κανένα αλλά είναι απίστευτα δύσκολο να οργανώσεις μάθημα που θα εμπνεύσει και θα οδηγήσει ένα τόσο ανομοιογενές σύνολο, είτε θα στοχεύσεις πολύ χαμηλά, είτε θα αφήσεις κόσμο πίσω.
Το πανεπιστήμιο απαιτεί ένα μίνιμουμ επίπεδο εισερχομένων και όταν αυτό δεν διασφαλίζεται δημιουργείτε πρόβλημα στην λειτουργία του.
Σχεδιο Αθηνά
-
- Επίτιμο μέλος του Κόμματος Πειρατών (Κάπτεν)
- Δημοσιεύσεις: 3008
- Εγγραφή: 26 Μαρ 2012, 21:03
- Τοποθεσία: Κάπου με θέα τον Κορινθιακό μου αρκεί (πρώην -mesitiko-)
Re: Σχεδιο Αθηνά
headofthebored έγραψε:Έλα μια να κάνεις μάθημα σε πρωτοετείς που έχεις όσους είναι με πανελλήνιες, όσους έδωσαν μέσω ειδικών κατηγοριών και στην μέση του εξαμήνου αθλητές (πάλι καλά γλυτώσαμε τις μετεγγραφές) και μου λες.
Δεν αρνούμαι την ευκαιρία σε κανένα αλλά είναι απίστευτα δύσκολο να οργανώσεις μάθημα που θα εμπνεύσει και θα οδηγήσει ένα τόσο ανομοιογενές σύνολο, είτε θα στοχεύσεις πολύ χαμηλά, είτε θα αφήσεις κόσμο πίσω.
Το πανεπιστήμιο απαιτεί ένα μίνιμουμ επίπεδο εισερχομένων και όταν αυτό δεν διασφαλίζεται δημιουργείτε πρόβλημα στην λειτουργία του.
+100 %
και όριο η βάση του 10......όχι μόνο στο βασικό μάθημα της κατεύθυνσης/σχολής/τμήματος,αλλά σε όλα τα εξεταζόμενα μαθήματα.......
έχουμε γιατρούς,φαρμακοποιούς με άριστα στην χημεία που δεν ξέρουν απλή γραμματική/συντακτικό.....
θέλω <10+ σε κάθε μάθημα,για κάθε υποψήφιο φοιτητή/σπουδαστή ακόμα και αν αυτό οδηγήσει σε λειψανδρία/μείωση εισακτέων και τελικά κλείσιμο σχολών ή γνωστικών αντικειμένων
εισαγωγή αθλητών χωρίς εξετάσεις μόνο στα ΤΕΦΑΑ...στα άλλα τμήματα όπως όλοι με εξετάσεις....για να μην δούμε ρώσους ομογενείς,πρωταθλητές τζούντο,που δεν ξέρουν ελληνικά,πτυχιούχους νομικής, να είναι συμβολαιογράφοι και να μην βγάζεις άκρη από το συντακτικό και την γραμματική τους διαβάζοντας συμβόλαια ! (έχω ιδία εμπειρία...)
(πρώην -mesitiko-)
Χρυσανθόπουλος Σπύρος."Έχει δικαίωμα να ασκεί κριτική εκείνος που έχει διάθεση να βοηθήσει."Abraham Lincoln (1809-1865, Αμερικανός πρόεδρος)
https://www.facebook.com/spyros.piratis
Ό,τι γράφω είναι προσωπικές απόψεις.
Χρυσανθόπουλος Σπύρος."Έχει δικαίωμα να ασκεί κριτική εκείνος που έχει διάθεση να βοηθήσει."Abraham Lincoln (1809-1865, Αμερικανός πρόεδρος)
https://www.facebook.com/spyros.piratis
Ό,τι γράφω είναι προσωπικές απόψεις.
Re: Σχεδιο Αθηνά
Εγώ πάλι νομίζω η δυσκολία πρέπει να είναι όχι στο να μπεις, αλλά στο να βγεις.
-
- Επίτιμο μέλος του Κόμματος Πειρατών (Κάπτεν)
- Δημοσιεύσεις: 3008
- Εγγραφή: 26 Μαρ 2012, 21:03
- Τοποθεσία: Κάπου με θέα τον Κορινθιακό μου αρκεί (πρώην -mesitiko-)
Re: Σχεδιο Αθηνά
Η δυσκολία πρέπει να είναι και στα δύο......και στο έμπα και στο ΕΒΓΑ.....
ή λαδώνεις στα δύσκολα μαθήματα και τα περνάς ή γράφω εγώ ο "ειδικός" για σένα.....
....ένα μάθημα το πέρασα 5 φορές.....1 για μένα......4 για συμφοιτητές !...
και αντίστοιχα αυτοί "έγραψαν" κάποια άλλα μαθήματα για μένα......σου λέει κάτι ? η ταυτοποίηση του εξεταζόμενου στην αίθουσα/αμφιθέατρο γινόταν με την επίδειξη φοιτητικής ταυτότητας/"πάσου" ......λολ
ή λαδώνεις στα δύσκολα μαθήματα και τα περνάς ή γράφω εγώ ο "ειδικός" για σένα.....
....ένα μάθημα το πέρασα 5 φορές.....1 για μένα......4 για συμφοιτητές !...
και αντίστοιχα αυτοί "έγραψαν" κάποια άλλα μαθήματα για μένα......σου λέει κάτι ? η ταυτοποίηση του εξεταζόμενου στην αίθουσα/αμφιθέατρο γινόταν με την επίδειξη φοιτητικής ταυτότητας/"πάσου" ......λολ
(πρώην -mesitiko-)
Χρυσανθόπουλος Σπύρος."Έχει δικαίωμα να ασκεί κριτική εκείνος που έχει διάθεση να βοηθήσει."Abraham Lincoln (1809-1865, Αμερικανός πρόεδρος)
https://www.facebook.com/spyros.piratis
Ό,τι γράφω είναι προσωπικές απόψεις.
Χρυσανθόπουλος Σπύρος."Έχει δικαίωμα να ασκεί κριτική εκείνος που έχει διάθεση να βοηθήσει."Abraham Lincoln (1809-1865, Αμερικανός πρόεδρος)
https://www.facebook.com/spyros.piratis
Ό,τι γράφω είναι προσωπικές απόψεις.
Re: Σχεδιο Αθηνά
@pav
Σε αυτο εχεις δίκιο.
Αλλα ειναι εξίσου σημαντικό να ειναι επαρκές το επίπεδο των νεων φοιτητών ώστε να μπορεί το κάθε τμήμα να εστιάζει στην κάλυψη του γνωστικού του πεδίου και οχι στο να καλύπτει τα προβλήματα που έχει ο κάθε φοιτητής.
Σε αυτο εχεις δίκιο.
Αλλα ειναι εξίσου σημαντικό να ειναι επαρκές το επίπεδο των νεων φοιτητών ώστε να μπορεί το κάθε τμήμα να εστιάζει στην κάλυψη του γνωστικού του πεδίου και οχι στο να καλύπτει τα προβλήματα που έχει ο κάθε φοιτητής.
-
- Μέλος του Κόμματος Πειρατών
- Δημοσιεύσεις: 4216
- Εγγραφή: 08 Ιουν 2012, 13:37
- Τοποθεσία: Παντού και πουθενά
Re: Σχεδιο Αθηνά
tsentseris έγραψε:η συσχέτιση αναφορικά με τη δημιουργία ΤΕΙ και ΑΕΙ ανα την Ελληνική επικράτεια....


Θέλω να δώσουμε βάση σε αυτό στις συζητήσεις μας, αλλά και σε οτιδήποτε ανακοινώσεις κάνουμε σχετικά με ανώτατη εκπαίδευση
γιατί θεωρώ ότι είναι σημαντικό να μάθει ο κόσμος όχι τι λένε τα media, αλλά η νομοθεσία!
Είναι κι αυτό μια αρχή αν το σκεφτείτε!

με βάσει όλους του νόμους από το 1989 έως και σήμερα, όλα τα ιδρύματα ανώτατης εκπαίδευσης ονομάζονται ΑΕΙ.
Οπότε ή λέμε: "τα ΑΕΙ" ή "τα πανεπιστήμια και τα ΤΕΙ"

Ο νόμος που ισχύει σήμερα είναι ο 4009/2011 που αναφέρει χαρακτηριστικά:
NOMOΣ ΥΠ’ ΑΡΙΘ. 4009
Δομή, λειτουργία, διασφάλιση της ποιότητας των σπουδών και διεθνοποίηση των ανωτάτων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων.
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ, Εκδίδομε τον ακόλουθο νόμο που ψήφισε η Βουλή:
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α' ΓΕΝΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ
Άρθρο 1
Διάρθρωση της ανώτατης εκπαίδευσης - Νομική μορφή των Α.Ε.Ι.
1. Η ανώτατη εκπαίδευση παρέχεται από τα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα (Α.Ε.Ι.).
Τα Α.Ε.Ι. είναι νομικά πρόσωπα δημοσίου δικαίου πλήρως αυτοδιοικούμενα.
Η εποπτεία του κράτους ασκείται από τον Υπουργό Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων,
σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 16 του Συντάγματος και τον παρόντα νόμο.
2. Η ανώτατη εκπαίδευση αποτελείται από δύο παράλληλους τομείς:
α) τον πανεπιστημιακό τομέα, που περιλαμβάνει τα Πανεπιστήμια, τα Πολυτεχνεία και την Ανώτατη Σχολή Καλών Τεχνών,
τα οποία στο εξής αναφέρονται ως «Πανεπιστήμια» και
β) τον τεχνολογικό τομέα, που περιλαμβάνει τα Τεχνολογικά Εκπαιδευτικά Ιδρύματα (Τ.Ε.Ι.)
και την Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), τα οποία στο εξής αναφέρονται ως «Τ.Ε.Ι.».
3. Τα ιδρύματα των δύο τομέων της ανώτατης εκπαίδευσης λειτουργούν παράλληλα, με διακριτή φυσιογνωμία, σκοπό και αποστολή,
που διαφοροποιούνται σύμφωνα με τις διατάξεις που ισχύουν για τα Πανεπιστήμια και τα Τ.Ε.Ι., αντίστοιχα.
ολόκληρος ο νόμος εδώ
agelos έγραψε:β) για ποιο λόγο να πρέπει 120.000 φοιτητες να αλλάξουν πολη άμμεσα και πολλοί να χάσουν μαθήματα που έχουν ηδη περάσει (π.χ. ΣΔΟ πάτρας) και να τους προστεθουν άλλα, ενώ θα μπορούσε εύκολα να ισχύσει για τους εισαχτέους απο φέτος ?
πολύ καλή ερώτηση...

-mesitiko- έγραψε:headofthebored έγραψε:Έλα μια να κάνεις μάθημα σε πρωτοετείς που έχεις όσους είναι με πανελλήνιες, όσους έδωσαν μέσω ειδικών κατηγοριών και στην μέση του εξαμήνου αθλητές (πάλι καλά γλυτώσαμε τις μετεγγραφές) και μου λες.
Δεν αρνούμαι την ευκαιρία σε κανένα αλλά είναι απίστευτα δύσκολο να οργανώσεις μάθημα που θα εμπνεύσει και θα οδηγήσει ένα τόσο ανομοιογενές σύνολο, είτε θα στοχεύσεις πολύ χαμηλά, είτε θα αφήσεις κόσμο πίσω.
Το πανεπιστήμιο απαιτεί ένα μίνιμουμ επίπεδο εισερχομένων και όταν αυτό δεν διασφαλίζεται δημιουργείτε πρόβλημα στην λειτουργία του.
+100 %
και όριο η βάση του 10......όχι μόνο στο βασικό μάθημα της κατεύθυνσης/σχολής/τμήματος,αλλά σε όλα τα εξεταζόμενα μαθήματα.......
έχουμε γιατρούς,φαρμακοποιούς με άριστα στην χημεία που δεν ξέρουν απλή γραμματική/συντακτικό.....
θέλω <10+ σε κάθε μάθημα,για κάθε υποψήφιο φοιτητή/σπουδαστή ακόμα και αν αυτό οδηγήσει σε λειψανδρία/μείωση εισακτέων και τελικά κλείσιμο σχολών ή γνωστικών αντικειμένων
εισαγωγή αθλητών χωρίς εξετάσεις μόνο στα ΤΕΦΑΑ...στα άλλα τμήματα όπως όλοι με εξετάσεις....για να μην δούμε ρώσους ομογενείς,πρωταθλητές τζούντο,που δεν ξέρουν ελληνικά,πτυχιούχους νομικής, να είναι συμβολαιογράφοι και να μην βγάζεις άκρη από το συντακτικό και την γραμματική τους διαβάζοντας συμβόλαια ! (έχω ιδία εμπειρία...)
Υπάρχουν περιπτώσεις και περιπτώσεις!
Απλά, όπως λειτουργεί η εκπαίδευση και γίνονται οι πανελλήνιες, πάντα κάποιοι θα είναι αδικημένοι, αυτή είναι η αλήθεια

«Mε τις εξαιρέσεις ο κόσμος προχωρά. Όσοι ανθέξετε θα πάτε ένα βήμα πιο μπροστά».
https://www.youtube.com/watch?v=wYEejB_sBMM
https://www.youtube.com/watch?v=wYEejB_sBMM
Re: Σχεδιο Αθηνά
headofthebored έγραψε:@pav
Σε αυτο εχεις δίκιο.
Αλλα ειναι εξίσου σημαντικό να ειναι επαρκές το επίπεδο των νεων φοιτητών ώστε να μπορεί το κάθε τμήμα να εστιάζει στην κάλυψη του γνωστικού του πεδίου και οχι στο να καλύπτει τα προβλήματα που έχει ο κάθε φοιτητής.
Ή, αποφασίζει το τμήμα ποια πράγματα θεωρεί δεδομένα πως οι φοιτητές που εισάγονται πρέπει ήδη να γνωρίζουν, και σχεδιάζει τα μαθήματά του αναλόγως. Κι όποιος δεν ξέρει και δεν μπορεί να παρακολουθήσει μένει πίσω, και δεν περνάει. Όσοι έχουν το επίπεδο γνώσεων που χρειάζεται και καταβάλουν την προσπάθεια που χρειάζεται, περνάνε. Τα πανεπιστήμια δεν μπορεί να καταλήξουν να διδάσκουν ύλη γυμνασίου. Υποτίθεται πως είναι τα ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα. Δεν είναι εκεί για να διδάσκουν πως να γράφουν οι φοιτητές στην Ελληνική και πως να κάνουν πράξεις απλής αριθμητικής.
-
- Μέλος του Κόμματος Πειρατών
- Δημοσιεύσεις: 4216
- Εγγραφή: 08 Ιουν 2012, 13:37
- Τοποθεσία: Παντού και πουθενά
Re: Σχεδιο Αθηνά
LouisaT έγραψε:Ή, αποφασίζει το τμήμα ποια πράγματα θεωρεί δεδομένα πως οι φοιτητές που εισάγονται πρέπει ήδη να γνωρίζουν, και σχεδιάζει τα μαθήματά του αναλόγως. Κι όποιος δεν ξέρει και δεν μπορεί να παρακολουθήσει μένει πίσω, και δεν περνάει. Όσοι έχουν το επίπεδο γνώσεων που χρειάζεται και καταβάλουν την προσπάθεια που χρειάζεται, περνάνε. Τα πανεπιστήμια δεν μπορεί να καταλήξουν να διδάσκουν ύλη γυμνασίου. Υποτίθεται πως είναι τα ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα. Δεν είναι εκεί για να διδάσκουν πως να γράφουν οι φοιτητές στην Ελληνική και πως να κάνουν πράξεις απλής αριθμητικής.
έχει βάθος η συζήτηση.
Αντιπαράδειγμα: Στη σχολή ενδέχεται να χρειαστεί να γνωρίζεις πίνακες. Κάτι που στην γ λυκείου είναι εκτός ύλης από το 2001
και πολλά άλλα ακόμη
«Mε τις εξαιρέσεις ο κόσμος προχωρά. Όσοι ανθέξετε θα πάτε ένα βήμα πιο μπροστά».
https://www.youtube.com/watch?v=wYEejB_sBMM
https://www.youtube.com/watch?v=wYEejB_sBMM
Re: Σχεδιο Αθηνά
θα το ξαναπώ. ίσως να μην είμαστε σε θεση αν μακροπρόθεσμα θα είναι καλός η κακός αυτός ο νόμος. εξάλου στην ελλάδα έοχυν γίνει πολλοί πειραματισμοι και δεν νομίζω να είμαστε σε θέση να δουμε αν αυτος εδω θα ειναι σωστος η όχι. το βασικό ερώτημα είναι
μήπως θα πρέπει να ζητήσουμε απο τονυπουργό την απάντηση σαν κόμμα? έτσι θα δείξουμε ότι όντως μας ενδιαφέρει και η παιδεία αλλά και η μη παραπάνω επιβάρυνση της ηδη επιβαρημένης οικονομικά κοινωνίας. και παράλληλα ίσως να ρωτησουμε τα
β) για ποιο λόγο να πρέπει 120.000 φοιτητες να αλλάξουν πολη άμμεσα και πολλοί να χάσουν μαθήματα που έχουν ηδη περάσει (π.χ. ΣΔΟ πάτρας) και να τους προστεθουν άλλα, ενώ θα μπορούσε εύκολα να ισχύσει για τους εισαχτέους απο φέτος ?
μήπως θα πρέπει να ζητήσουμε απο τονυπουργό την απάντηση σαν κόμμα? έτσι θα δείξουμε ότι όντως μας ενδιαφέρει και η παιδεία αλλά και η μη παραπάνω επιβάρυνση της ηδη επιβαρημένης οικονομικά κοινωνίας. και παράλληλα ίσως να ρωτησουμε τα
α) με ποια κριτήρια επέλεξαν ποιες σχολες θα αποροφήσουν ποιές?
Όντας πιστοί στις Πειρατικές Αρχές μας παγκοσμίως αλλά πολύ μακρυά από την Ελληνική πραγματικότητα, θυμίζουμε πολύ την Αντουανέτα, μιλάμε για παντεσπάνι χωρίς να έχουμε το ψωμί.
Re: Σχεδιο Αθηνά
Πετρος έγραψε:LouisaT έγραψε:Ή, αποφασίζει το τμήμα ποια πράγματα θεωρεί δεδομένα πως οι φοιτητές που εισάγονται πρέπει ήδη να γνωρίζουν, και σχεδιάζει τα μαθήματά του αναλόγως. Κι όποιος δεν ξέρει και δεν μπορεί να παρακολουθήσει μένει πίσω, και δεν περνάει. Όσοι έχουν το επίπεδο γνώσεων που χρειάζεται και καταβάλουν την προσπάθεια που χρειάζεται, περνάνε. Τα πανεπιστήμια δεν μπορεί να καταλήξουν να διδάσκουν ύλη γυμνασίου. Υποτίθεται πως είναι τα ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα. Δεν είναι εκεί για να διδάσκουν πως να γράφουν οι φοιτητές στην Ελληνική και πως να κάνουν πράξεις απλής αριθμητικής.
έχει βάθος η συζήτηση.
Αντιπαράδειγμα: Στη σχολή ενδέχεται να χρειαστεί να γνωρίζεις πίνακες. Κάτι που στην γ λυκείου είναι εκτός ύλης από το 2001
και πολλά άλλα ακόμη
Ναι, γι' αυτό είπα πως το κάθε τμήμα μπορεί να αποφασίζει ποια πράγματα θα θεωρεί δεδομένα πως γνωρίζουν οι φοιτητές και ποια όχι. Αν οι πίνακες δεν διδάσκονται στο σχολείο τότε λογικά δεν μπορεί να θεωρεί δεδομένο πως οι φοιτητές γνωρίζουν πίνακες. Αν όμως διδάσκονται ολοκληρώματα στο σχολείο, τότε το πανεπιστημιακό τμήμα δεν θα έπρεπε να το ενδιαφέρει αν κάποιοι από τους φοιτητές του δεν ξέρουν ολοκληρώματα. Όποιος ξέρει προχωράει. Όποιος δεν ξέρει, μένει πίσω.
Αντιστοίχως στις ανθρωπιστικές επιστήμες, το χ τμήμα ιστορίας δεν θα πρέπει να το ενδιαφέρει αν κάποιοι δεν ξέρουν να γράφουν Ελληνικά. Όποιος δεν ξέρει να κλίνει 3ο-κλιτα ουσιαστικά όπως το όνομα Λέων, και τα κάνει άκλιτα, ο Λέων, του Λέων, τον Λέων, ω Λέων (το έχω δει με τα ματάκια μου), και γράφει έτσι στις εξετάσεις, θα χάνει βαθμούς. Κι αν με τους βαθμούς που χάνει κοπεί, ας κοπεί. Δεν μπορεί ούτε να διδάσκουν τα πανεπιστήμια στοιχειώδη γραμματική, ούτε να βγάζουν αγράμματους πτυχιούχους -- οι οποίοι μετά θα πηγαίνουν στα σχολεία, τα οποία θα παράγουν αγράμματους μαθητές, και έτσι θα συνεχίζεται ο φαύλος κύκλος.
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: 1 και 0 επισκέπτες