Vassilis Perantzakis έγραψε:Υπάρχει ο πάροχος καθολικής υπηρεσία που είναι στην ουσία αυτός που πρέπει να παρέχει το μίνιμουμ που ορίζει ο νομοθέτης. Αυτός είναι ο ΟΤΕ τώρα.
Σωστό, αλλά δεν είναι αυτό που μας ενδιαφέρει στο σκεπτικό μας. Μπορούμε βέβαια να το αναφέρουμε.
Vassilis Perantzakis έγραψε:Υπάρχει ο πάροχος καθολικής υπηρεσία που είναι στην ουσία αυτός που πρέπει να παρέχει το μίνιμουμ που ορίζει ο νομοθέτης. Αυτός είναι ο ΟΤΕ τώρα.
υπάρχει παραπάνω από τον ΟΤΕ πάροχος, αλλά το όνομα του δεν θυμάμαι τώρα...
@edit:
Το βρήκα.... Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ).
Μέρος των χρημάτων που πληρώνουν οι εναλλακτικοί (δηλ και εμεις) στον ΟΤΕ είναι ακριβώς για το universal service. Είναι ορισμένο από την EEET (που δεν ειναι πάροχος αλλά εποπτεύουσα αρχή) σαν τηλέφωνο και data αλλά οχι εν ανάγκη ISDN. Το θεμα εχει συζητηθεί αναλυτικά (σε δυο φάσεις) παλιότερα εδώ από όπου ξεδιάντροπα κανω quote τον εαυτό μου
Οι υπηρεσίες δεδομένων φωνητικής ζώνης θα πρέπει να παρέχονται με ρυθμούς μεταφοράς δεδομένων που επιτρέπουν τη λειτουργική πρόσβαση στο Διαδίκτυο, λαμβανομένων υπόψη των επικρατουσών τεχνολογιών που χρησιμοποιεί η πλειοψηφία των συνδρομητών, εφόσον αυτό είναι και τεχνολογικά εφικτό.
που ειναι σύμφωνο και με την αντιστοιχη ευρωπαϊκή οδηγία. Αν και μετά και οι δυο εξαιρούν εξωτικές τεχνολογίες όπως το ISDN απο τις υποχρεώσεις
1. Καθένας έχει δικαίωμα στην πληροφόρηση, όπως νόμος ορίζει. Περιορισμοί στο δικαίωμα αυτό είναι δυνατόν να επιβληθούν με νόμο μόνο εφόσον είναι απολύτως αναγκαίοι και δικαιολογούνται για λόγους εθνικής ασφάλειας, καταπολέμησης του εγκλήματος ή προστασίας δικαιωμάτων και συμφερόντων τρίτων. 2. Καθένας έχει δικαίωμα συμμετοχής στην Κοινωνία της Πληροφορίας. Η διευκόλυνση της πρόσβασης στις πληροφορίες που διακινούνται ηλεκτρονικά, καθώς και της παραγωγής, ανταλλαγής και διάδοσής τους αποτελεί υποχρέωση του Κράτους, τηρουμένων πάντοτε των εγγυήσεων των άρθρων 9, 9Α και 19.
Δικαιολογεί να απαιτήσουμε το "να παρέχονται με ρυθμούς μεταφοράς δεδομένων που επιτρέπουν τη λειτουργική πρόσβαση στο Διαδίκτυο, λαμβανομένων υπόψη των επικρατουσών τεχνολογιών που χρησιμοποιεί η πλειοψηφία των συνδρομητών" γιατι αν και σίγουρα οχι οικονομικά εύκολο είναι στις περιπτώσεις τεχνικά δυνατό.
Μείνει να αποφασίσουμε τι θεωρούμε ότι αποτελεί "λειτουργική πρόσβαση στο Διαδίκτυο" σήμερα.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος hrsfpgyjrnptrd την 15 Ιαν 2013, 23:25, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Το ίντερνετ πρέπει να θεωρείται ως βασικό αγαθό και ο κάθε πολίτης έχει το δικαίωμα σύνδεσης σε αυτό και εφόσον το ζητήσει το κράτος είναι αναγκασμένο να του το παρέχει δωρεάν στο μικρότερο διαθέσιμο εμπορικό πακέτο. Εφόσον ο κάθε πολίτης που θέλει αναβάθμιση των υπηρεσιών και της ταχύτητας του ίντερνετ τότε είναι υποχρέωση του κάθε αιτούντος η πληρωμή της συνδρομής του προς την εκάστοτε εταιρία, ανάλογα με τις τιμές της εταιρίας.
ΤΙ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ:
Το κράτος είναι αναγκασμένο σε περιοχές που δεν υπάρχουν οι κατάλληλες τεχνικές συνθήκες υποστήριξης ίντερνετ, να προβεί σε κατασκευή τους εφόσον το ζητήσει έστω και ένας κάτοικο της περιοχής.
ΚΕΡΔΟΣ ΕΤΑΙΡΙΩΝ
Οι εταιρίες που θα παρέχουν δωρεάν σύνδεση ίντερνετ σε αιτούντες πολίτες θα έχουν μείωση φορολογίας ανάλογα με το ποσοστό πολιτών που χρησιμοποιεί την εταιρία τους.
ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΝΑ ΠΑΡΕΧΕΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΠΡΟΣΒΑΣΗ:
Η ηλεκτρονική φορολογική δήλωση είναι πλέον υποχρεωτική, και μελλοντικά και άλλες συναλλαγές με το κράτος θα γίνονται μόνο ηλεκτρονικά. Όταν ο πολίτης είναι υποχρεωμένος να συνδεθεί, το κράτος πρέπει να του παρέχει την δυνατότητα να το κάνει. Αλλιώς είτε υποχρεώνει τον πολίτη να πληρώσει τρίτους για κάτι που θα έπρεπε να εξοικονομεί χρήματα είτε τον απειλεί με τιμωρία για κάτι για το οποίο δεν ευθύνεται.