kailor έγραψε:Κάτοικοι περιοχής:
Όταν υπάρχουν κάτοικοι περιοχής όπως στις Αφίδνες, Στυλίδα και άλλες περιοχές της Ελλάδας, που για να πάνε στα χωράφια τους ή στο άλλο μέρος της πόλης είναι αναγκασμένοι να περνάνε και να πληρώνουν διόδια, απλώς οι μόνιμοι κάτοικοι αυτών των περιοχών να μην πληρώνουν διόδια και να έχουν μια κάρτα από τον Δήμο free pass για τα συγκεκριμένα διόδια της περιοχής τους.
.
Χρήστο τα διόδια είναι για τις εθνικές οδούς (δρόμους υψηλών ταχυτήτων).
Γιατί κάποιος θα πρέπει να περάσει με το αγροτικό όχημα/ μηχάνημα από την εθνική οδό;;;;;
Θεωρητικά βάση ΚΟΚ τα αγροτικά απαγορεύονται στο Εθνικό δίκτυο. Για αυτά έχουμε πληρώσει όλοι οι φορολογούμενοι τις επαρχιακές και αγροτικές οδούς.
Τα διόδια μπαίνουν μόνο στις εθνικές οδούς γιατί αυτές αποτελούν εμπορικούς άξονες. Το μεγαλύτερο μέρος της κίνησης που είναι και υπεύθυνο για την μεγαλύτερη καταστροφή του οδοστρώματος γίνεται από οχήματα που δεν ανήκουν στην χώρα, οπότε δεν πληρώνουν τέλη κυκλοφορίας.
Παύλο μπορείς να μου πείς με τα 200 ευρώ που πλήρωσες τέλη κυκλοφορίας ποιό από τους δρόμους που χρησιμοποιήσες νομίζεις έφτασε να δημιουργηθεί και να συντηρηθεί;;;;
υπενθυμίζεται ότι ένα χιλιόμετρο εθνικής οδού έχει κόστος κατασκευής 30 εκατομμύρια ευρώ και κόστος συντήρησης 500.000 ευρώ το χρόνο. Συνεπώς χρειάζονται 2000 σαν εσένα για να συντηρήσουν ένα χιλιόμετρο. Πόσοι χρειάζονται για να συντηρήσουν την εθνική Αθηνών-Θεσαλονίκης (510 χιλιόμετρα) ;;;
Και το υπόλοιπο εθνικό (948 χιλιόμετρα) , επαρχιακό, αγροτικό, και αστικό δίκτυο (116.711 χιλιόμετρα) από πού ακριβώς πληρώνονται;;;