ded έγραψε:Συγνώμη δεν καταφερα να παραβρεθώ στην συζήτηση και διαβαζοντας τις σημειώσεις του angelos απο την συζήτηση ; εχω τις εξής απορίες.
Δεν είναι απλώς διαβάζω τις προτάσεις και τέλος... δεν έχουν γραφεί όπως ακριβώς τα μιλούσαμε και καλύτερα θα ήταν να μην λείπεις...
ded έγραψε:α) προτείνετε ακόμα μια άχρηστη κρατική επιτροπή που να προωθήσει την επιχειρηματικότητα. Συγνώμη που θα το πω άλλα η προταση θυμίζει ΓΑΠ. Η πατραγωγή αυτοκινήτων είναι παγκόσμια Τί να προωθήσει η επιτροπή; Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα χρειάζονται μπαταρίες που να έχουν μεγαλύτερη διάρκεια και να φορτήζουν γρήγορα, η ερευνα είναι παγκόσμια 'οποιος το βρεί γίνεται αυτόματα πλούσιος. Ο μπαφετ έπενδυσε 3 δισ δολλάρια σε μια κινέζικη εταιρεία για την οποία πιστεύει ότι το 2020 θα έχει καταφέρει να κατασκευάσει τέτοιες μπαταρείες. Τι θα κανει αυτή η επιτροπή; ΤΙΠΟΤΑ.
Ποιό θα είναι το αποτέλεσμα την ηλεκτροκίνησης στην Ελλάδα όταν το ρευμα παραγεται απο τον λιγνήτη; Περισσότερη μόλυνση. Αν δεν συζητήσουμε το θέμα της παραγωγής της ενέργειας δεν μπορούμε να προχωρούμε σε προτάσεις του τύπου ηλεκτροκίνηση. Για να δούμε καποια πρόταση αν αξίζει θα πρέπει να την αναλύουμε τις επιπτωσεις της στο περιβάλλον. Αν δεν το κανουμε δεν πρέπει να περνάμε σε προτάσεις.
Είναι το παραπάνω που είπα... μιλούσαμε για σχεδόν 2 ώρες για το θέμα ενέργεια και ΑΠΕ. Και είπαμε ότι πρέπει να βρούμε τρόπους ώστε να προωθήσουμε τον κόσμο να χρησιμοποιήσει ΑΠΕ ώστε να αρχίσει να μειώνετε η χρήση του λιγνήτη και στο μέλλον (πιθανόν) και να καταργηθεί.
ded έγραψε:β) Περιβαλλοντικη Εκπαιδευση σημαίνει αλλαγή νοοτροπίας. Οτι και να διδάξεις αν δεν αλλαξεις τα πρότυπα συμπέριφορας της κοινωνίας η εκπαιδευση δεν φέρνει κανένα αποτέλεσμα. Οταν όλη οι κοινωνία διδάσκει ένα υπερκαταναλωτικό μοντέλο που αδιαφορεί γι ατο περιβαλλον το αποτέλεσμα θα είναι ένα ακόμα μαθημα για τα παιδιά. Προτιμώ την προτοβουλεία των δασκάλων να το διδάξουν σαν επιλογή και όχι την υποχέωση που επιβαλλει ένα μαθημα. Αυτό μου έχει διδάξεο η εμπειρία μου απο τέτοιες περουσιάσεις που κανω καθε χρόνο.
Επειδή και εγώ κάνω παρουσιάσεις με διάφορα θέματα του Περιβάλλον, έχω να πώ ότι καλύτερο θα είναι να είναι υποχρεωτικό ώστε:
1) οι καθηγητές που αδιαφορούν, να αρχίσουν να μιλάνε στα παιδιά για το περιβάλλον και την οικολογία, παρά ένα μέρος να μην έχει ακούσει καθόλου στο σχολείο από καθηγητές.
2) Από τα 100 πράγματα που θα πείς στα παιδιά έτσι και κρατήσουν τα 10 πράγματα να είσαι ευχαριστημένος.
ded έγραψε:γ) Πυρηνική ένεργεια. Πρώτον δεν έχουμε τα λεφτά, δευτερον δεν έχουμε το προσωπικό, τρίτον η πρώτη ύλη είναι απο τος πρώτες που θα υπαρξει έλλειψη. Τα παγκόσμια αποθέματα θα εξαντλήθούν μεχρι το 2035.
Εδώ ded το καταλαβαίνεις ότι είσαι νόκ αούτ που λες ότι θα αποθέματα θα εξαντληθούν μέχρι το 2035...
ded έγραψε:δ) Αυτό που λέτε είναι πολύ θεωρητικό Ποιος θα διασυνδέσει με ποιόν. Δεν χρειάζεται κανένα νομοθετικό πλαίσιο. Δεν έχουνε οργανισμούς που κανουν έρευνα και να την πουλάνε. Αν μου πείτε τα πανεπιστήμια, συγνώμη θα γελάσω.
δεν χρειάζετε να πω τίποτα, σκέτο LOL.
ded έγραψε:ε) Τέλος για το ποδήλατο. Το θέμα αφορά την τοπική αυτοδιοίκηση και τον λειτουργικό σχεδιασμό των πόλεων.Ναι στο ποδήλατο άλλα όχι πίσω απο τις εξατμήσεις των αυτοκινήτων όπως γίνεται σήμερα. Αλλα το να συζητάμε για το ποδήλατό αποσπασματικά δεν φέρνει κανένα αποτέλεσμα. Οι πόλεις θα πρέπει να επανασχεδιαστουν για σοβαρότερα προβλήματα όπως το φαινόμενο της θερμικης νησίδας και πολύ σύντομα θα υποφέρουν όλες οι μεγάλες πόλεις.
Καταλαβαίνεις τι γράφεις??? Να επανασχεδιαστούν οι πόλεις για σοβαρότερα προβλήματα όπως το φαινόμενο της θερμικης νησίδας ????
Να επανασχεδιαστούν??? Πραγματικά δεν καταλαβαίνω που τα βρίσκεις και τα γράφεις αυτά...
Θα σου ζητήσω (κατά την προσωπική μου γνώμη), να παρακολουθείς τις συναντήσεις και να μην λες ότι σου κατεβαίνει στο μυαλό... Το θέμα περιβάλλον είναι σοβαρό θέμα και εάν είναι να ακούω τέτοιες βλακείες, καταλαβαίνω τι σημαίνει μετά μη πραγματική οικολογική ευαισθησία...