καυσιμα φολτοβολταικα
Δημοσιεύτηκε: 01 Απρ 2012, 22:21
η αναπτυξη στερητε στην χωρα μας απο το ιδιο το κρατος προς οφελος καποιων τριτων .
δειτε πιο κατω τι γινετε με τα καυσιμα και ποσο ζημιογονο ειναι το κοστος τους για την βιομηχανια (χωρις να εξερειτε ο πολιτης) και πως υπαρχει λυση αλλα η εοκ φρεναρει..
Το θεμα το ξεκηναω για την επιτροπη αναπτυξης αλλα όμως παρα ταυτα ανηκει και στο οικονομιας.
Ξεκηναω με το θεμα των καυσημων . προσπαθωντας να δω μια λογικη στο τι και γιατι πληρωνουμε αυτό το ποσο ανα λιτρο καυσιμου συναντησα διαφορες με αποτερο αυτό του υπουργειου που κατηγορει τα διηληστηρια ότι αυτοι προσσαρμοζουν τις τιμες με τροπο που είναι επτασφραγηστο μυστικο, ουτε το ιδιο το κρατος δεν ξερει πως διαμορφονωνται οι τιμες.
Το αποτελεσμα είναι να ερχετε στο τελικο κατανλοτικο υπερογκες τιμες καυσιμου. Ειτε αυτό είναι βενζινα , ειτε πετρελαιο για κινηση η θερμανση , ειτε πετρελαιο για βιομηχανιες , ειτε λαδια κ. λ. πα που δεν αφηνουν να γινει σωστη αναπτυξη σε πολους τομεις .
Ας τα παρουμε αναλυτικα . παραθετω και μια ιστοσελιδα που είναι αρκετα διευκρινηστηκη
http://plironodikaia.gr/%CF%80%CF%81%CE ... E%BC%CE%B1
Αν θεωρήσουμε την τιµή της αµόλυβδης στο 1,7 ευρώ το λίτρο, τα 1,0016 ευρώ, δηλαδή το 58,92%, αφορούν φόρους και δασµούς, εκ των οποίων τα 0,67 ευρώ σταθερούς φόρους και τα 0,3314 ευρώ µεταβλητούς φόρους.
Στους σταθερούς φόρους περιλαµβάνονται:
o Ειδικός Φόρος Κατανάλωσης
o το τέλος Ρυθμιστικής Αρχής Ενέργειας (ΡΑΕ)
o και o ΦΠΑ 23%
Ουσιαστικά, αν αναλογιστεί κανείς ότι η τιµή διυλιστηρίου είναι 0,5996 ευρώ το λίτρο και το περιθώριο κέρδους των πρατηριούχων και των εταιρειών εµπορίας µόλις 0,0988 επί της τελικής τιµής, καταλαβαίνει ότι αυτό που καίει τις τσέπες των καταναλωτών είναι οι φόροι.
Μάλιστα, παρά το γεγονός ότι η Ελλάδα έχει από τις χαµηλότερες τιµές καυσίµων προ φορών στην Ε.Ε., αυτό δεν το απολαµβάνουν οι καταναλωτές καθώς η χώρα µας γίνεται από τις ακριβότερες στην αγορά καυσίµων µετά τους φόρους.
Τα έξι στα δέκα ευρώ λοιπόν που πληρώνουν οι πολίτες πηγαίνουν στα ταµεία του ∆ηµοσίου ή υπέρ τρίτων.
Πηγή: Εφημερίδα Τα Νέα 15/4/2011
Σε αυτό συνεπαγετε ότι το ιδιο ισχυει για τα πετρελαια και τα ορυκτελαια.
Επομενως καμια βιομηχανια που χρησιμοποιει αυτά σαν βαση για να ξεκηνησουν τα μηχανηματα δεν μπορει να είναι αναπτυξιακη. Και ο λογος είναι ότι τα προιοντα της σαν θα είναι πανακριβα και μονο από την αγορα των πρωτων υλων και υλων εκηνησης .αρα η εισαγωγη κυριως από κινα και τουρκια είναι πιο οικονομικη .
2ρος παραγοντας η ΔΕΗ . το ρευμα στις βιομηχανιες είναι υπερβολικα ακριβο , όπως και στα σπιτια.
Μας ηρθε λογαριασμος ρευματος στην εταιρεια που εργαζωμαι 7000 ευρω. Σε αυτά τα 6000 είναι ρευμα με φπα για να δουλευουν τα μηχανηματα. Τα 1000 δημοτικα κ.λ.πα τελη ( για ένα δημο θηβαιων που 11 χρονια δεν εχει εμφανιστει ουτε σκουπιδια να παρει.. ..
Τα φολτοβολταικα δεν αφηνουν να χρησιμοποιηθουν με αμεση ρευματοδοτηση επομενως είναι αχρηστο και για τα σπιτια και για τις βιομηχανιες. Αλωστε οι αδειες για βιομηχανικη χρηση είναι περιορισμενες. Στην ελλαδα με τον τοσο ηλιο θα μπορουσαν ολες οι βιομηχανιες να εχουν φοτοβολταικα για να εχουν ιδιας παραγωγης και καταναλωσης ρευματος με εξοικονομηση ενεργειας , εξοικονομηση χρηματων (οποτε δεν τιθετε θεμα εργαζωμενων ) και μη περιβαντολογικη καταστροφη . σε αυτό θα μπορουσε το κρατος να δωσει lissing οποτε θα υπηρχχε γρηγορη αναπτυξη.
Αλυσιδα αναπτυξης Για ένα τετιο εργο (εγκατασταση φοτοβολταικων σε βιομηχανιες) εχουμε την σειρα :
1. Οι δυσκιλιες τραπεζες να ανοιξουν τα λιζινγκ. Η αποπληρωμη τους θα γινετε από το περισευμα που θα πηγενει στην δεη και θα το αγοραζει υποχρεωτικα.
2. Ανοιγμα νεων εταιρειων ( περιπου άλλες 100 στις υπαρχων που ασχολουνται με το ειδος)
3. Ανοιγμα βιομηχανιας κατασκευης φολτοβολταικων
4. Ετσι ανοιγουν περιπου 5000 θεσεις εργαζωμενων στον ιδιοτικο τομεα από ειδικοτητες μηχανικων – μηχανικων ηλεκτρολογων - δευτεροβαθμιας και τριτοβαθμιας εκπεδευσης. Και ισως πολλες παραπανω.
5. Τιποτα δεν τελειωνει μετα από αυτό γιατι χρειαζετε και η συντηρηση τους.
και ομως η ΕΟΚ εχει βαλει περιορισμους στις επαγγελματικες αδειες.....
δειτε πιο κατω τι γινετε με τα καυσιμα και ποσο ζημιογονο ειναι το κοστος τους για την βιομηχανια (χωρις να εξερειτε ο πολιτης) και πως υπαρχει λυση αλλα η εοκ φρεναρει..
Το θεμα το ξεκηναω για την επιτροπη αναπτυξης αλλα όμως παρα ταυτα ανηκει και στο οικονομιας.
Ξεκηναω με το θεμα των καυσημων . προσπαθωντας να δω μια λογικη στο τι και γιατι πληρωνουμε αυτό το ποσο ανα λιτρο καυσιμου συναντησα διαφορες με αποτερο αυτό του υπουργειου που κατηγορει τα διηληστηρια ότι αυτοι προσσαρμοζουν τις τιμες με τροπο που είναι επτασφραγηστο μυστικο, ουτε το ιδιο το κρατος δεν ξερει πως διαμορφονωνται οι τιμες.
Το αποτελεσμα είναι να ερχετε στο τελικο κατανλοτικο υπερογκες τιμες καυσιμου. Ειτε αυτό είναι βενζινα , ειτε πετρελαιο για κινηση η θερμανση , ειτε πετρελαιο για βιομηχανιες , ειτε λαδια κ. λ. πα που δεν αφηνουν να γινει σωστη αναπτυξη σε πολους τομεις .
Ας τα παρουμε αναλυτικα . παραθετω και μια ιστοσελιδα που είναι αρκετα διευκρινηστηκη
http://plironodikaia.gr/%CF%80%CF%81%CE ... E%BC%CE%B1
Αν θεωρήσουμε την τιµή της αµόλυβδης στο 1,7 ευρώ το λίτρο, τα 1,0016 ευρώ, δηλαδή το 58,92%, αφορούν φόρους και δασµούς, εκ των οποίων τα 0,67 ευρώ σταθερούς φόρους και τα 0,3314 ευρώ µεταβλητούς φόρους.
Στους σταθερούς φόρους περιλαµβάνονται:
o Ειδικός Φόρος Κατανάλωσης
o το τέλος Ρυθμιστικής Αρχής Ενέργειας (ΡΑΕ)
o και o ΦΠΑ 23%
Ουσιαστικά, αν αναλογιστεί κανείς ότι η τιµή διυλιστηρίου είναι 0,5996 ευρώ το λίτρο και το περιθώριο κέρδους των πρατηριούχων και των εταιρειών εµπορίας µόλις 0,0988 επί της τελικής τιµής, καταλαβαίνει ότι αυτό που καίει τις τσέπες των καταναλωτών είναι οι φόροι.
Μάλιστα, παρά το γεγονός ότι η Ελλάδα έχει από τις χαµηλότερες τιµές καυσίµων προ φορών στην Ε.Ε., αυτό δεν το απολαµβάνουν οι καταναλωτές καθώς η χώρα µας γίνεται από τις ακριβότερες στην αγορά καυσίµων µετά τους φόρους.
Τα έξι στα δέκα ευρώ λοιπόν που πληρώνουν οι πολίτες πηγαίνουν στα ταµεία του ∆ηµοσίου ή υπέρ τρίτων.
Πηγή: Εφημερίδα Τα Νέα 15/4/2011
Σε αυτό συνεπαγετε ότι το ιδιο ισχυει για τα πετρελαια και τα ορυκτελαια.
Επομενως καμια βιομηχανια που χρησιμοποιει αυτά σαν βαση για να ξεκηνησουν τα μηχανηματα δεν μπορει να είναι αναπτυξιακη. Και ο λογος είναι ότι τα προιοντα της σαν θα είναι πανακριβα και μονο από την αγορα των πρωτων υλων και υλων εκηνησης .αρα η εισαγωγη κυριως από κινα και τουρκια είναι πιο οικονομικη .
2ρος παραγοντας η ΔΕΗ . το ρευμα στις βιομηχανιες είναι υπερβολικα ακριβο , όπως και στα σπιτια.
Μας ηρθε λογαριασμος ρευματος στην εταιρεια που εργαζωμαι 7000 ευρω. Σε αυτά τα 6000 είναι ρευμα με φπα για να δουλευουν τα μηχανηματα. Τα 1000 δημοτικα κ.λ.πα τελη ( για ένα δημο θηβαιων που 11 χρονια δεν εχει εμφανιστει ουτε σκουπιδια να παρει.. ..
Τα φολτοβολταικα δεν αφηνουν να χρησιμοποιηθουν με αμεση ρευματοδοτηση επομενως είναι αχρηστο και για τα σπιτια και για τις βιομηχανιες. Αλωστε οι αδειες για βιομηχανικη χρηση είναι περιορισμενες. Στην ελλαδα με τον τοσο ηλιο θα μπορουσαν ολες οι βιομηχανιες να εχουν φοτοβολταικα για να εχουν ιδιας παραγωγης και καταναλωσης ρευματος με εξοικονομηση ενεργειας , εξοικονομηση χρηματων (οποτε δεν τιθετε θεμα εργαζωμενων ) και μη περιβαντολογικη καταστροφη . σε αυτό θα μπορουσε το κρατος να δωσει lissing οποτε θα υπηρχχε γρηγορη αναπτυξη.
Αλυσιδα αναπτυξης Για ένα τετιο εργο (εγκατασταση φοτοβολταικων σε βιομηχανιες) εχουμε την σειρα :
1. Οι δυσκιλιες τραπεζες να ανοιξουν τα λιζινγκ. Η αποπληρωμη τους θα γινετε από το περισευμα που θα πηγενει στην δεη και θα το αγοραζει υποχρεωτικα.
2. Ανοιγμα νεων εταιρειων ( περιπου άλλες 100 στις υπαρχων που ασχολουνται με το ειδος)
3. Ανοιγμα βιομηχανιας κατασκευης φολτοβολταικων
4. Ετσι ανοιγουν περιπου 5000 θεσεις εργαζωμενων στον ιδιοτικο τομεα από ειδικοτητες μηχανικων – μηχανικων ηλεκτρολογων - δευτεροβαθμιας και τριτοβαθμιας εκπεδευσης. Και ισως πολλες παραπανω.
5. Τιποτα δεν τελειωνει μετα από αυτό γιατι χρειαζετε και η συντηρηση τους.
και ομως η ΕΟΚ εχει βαλει περιορισμους στις επαγγελματικες αδειες.....