Δημοσίευσηαπό SpecialK » 04 Μάιος 2012, 22:41
Για να μην ανοίγω άλλο pad, πήρα την πρόταση του Crisal, συμπλήρωσα, άλλαξα μερικά και βγήκε το παρακάτω (είναι μακρύ αλλά αν είναι να είναι το τελευταίο ΔΥΝΑΤΟ δελτίου τύπου πριν τις εκλογές νομίζω δεν πειράζει). Αν αρέσει, ας μπει σε pad για συμμόρφωση και να το τελειώνουμε.
----------------------------------------------------------------------------------------------
ΤΟ ΙΔΙΟ, ΤΟ ΠΑΛΙΟ, ΤΟ ΒΡΩΜΙΚΟ. ΑΚΟΜΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΟΥΜΕ? ΑΚΟΜΑ ΤΟΥΣ ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ?
Τις τελευταίες ημέρες γινόμαστε όλοι μάρτυρες μιας απίστευτης και ανήθικης προσπάθειας των λεγόμενων "μεγάλων κομμάτων" με σκοπό να αποπροσανατολίσουν τους πολίτες.
Οι άνθρωποι που με τις πράξεις τους ή με την έλλειψη των πράξεών τους οδηγήσανε την χώρα στο σημείο που βρίσκεται σήμερα προσπαθούν να μας πείσουν ότι όχι μόνο δεν ευθύνονται για την κατάσταση αυτή αλλά και ότι αν τους ψηφίσουμε θα βγάλουν την χώρα από το αδιέξοδο. Σαν να ζούμε όλοι μας σε ένα άλλο σύμπαν ή μάλλον καλύτερα σαν να ζουν αυτοί σε άλλο σύμπαν.
Όσο πλησιάζει η ημέρα των εκλογών, χρησιμοποιούν οποιοδήποτε επικοινωνιακό τρικ θεμιτό και αθέμιτο με μοναδικό στόχο να πάμε σαν τα πρόβατα στην σφαγή ή μάλλον καλύτερα σαν τα πρόβατα στις κάλπες.
Επικοινωνιακό τρικ Νο1 - Μετανάστες
Ξαφνικά θυμήθηκαν ότι υπάρχουν στην Ελλάδα μετανάστες. Βρήκαν την "λύση" των Στρατοπέδων. Πολλά στρατόπεδα στα χαρτιά κι ένα στην πράξη, στα οποία έστειλαν κάποιες δεκάδες απ' αυτούς, για να πάρει πλάνα η τηλεόραση.
Στόχος: Να εκλεγεί με πολλές ψήφους ο αρμόδιος υπουργός. (Γι' αυτό το Κόμμα Πειρατών Ελλάδας επιμένει να μην γίνονται υπουργοί οι βουλευτές, να ξεμπλέξουμε με τις διαπλεκόμενες λειτουργίες).
Τι δεν μας λένε: Ότι χρειάζεται ένα στρατόπεδο κάθε 10 μέρες για να στεγάσει όχι μόνο τους μετανάστες που υπάρχουν στην Ελλάδα αλλά και όσους έρχονται επιπλέον ενώ δεν έχουμε ούτε τους χώρους, ούτε τα χρήματα για να το κάνουμε. Ότι οι πραγματικές λύσεις απαιτούν διαπραγμάτευση με την Ευρώπη, αλλά δεν δίνουν σταυρούς-bonus στον υπουργό και υποψήφιο βουλευτή.
Επικοινωνιακό τρικ Νο2 – Δημόσια Υγεία
Ξαφνικά ανακάλυψαν ότι υπάρχει και στην Ελλάδα AIDS. Με παράνομες διαδικασίες δημοσιοποίησαν ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα για το «δημόσιο καλό» ή μάλλον πιο σωστά «για το καλό των ψήφων», αντί να αποδεχθούν ότι και σε αυτό το θέμα δεν έχουν κάνει τίποτα όλα αυτά τα χρόνια.
Στόχος: Να πειστεί ο κόσμος ότι το κράτος μας προστατεύει και ενδιαφέρεται για την υγεία των πολιτών του.
Τι δεν μας λένε: Ότι δεν τους ενδιαφέρουν τα νόμιμα ή παράνομα ροζ σπίτια, ούτε η υγεία των γυναικών και των πελατών, αλλά το πόσο ντόρο κάνει το θέμα στα κανάλια και πως μπορούν να δείξουν θετικό προφίλ.
Επικοινωνιακό τρικ Νο3 – Μνημονίων λύσεις
Αυτό και αν είναι τρικ. Ο ένας θα βγάλει την χώρα σε 3 χρόνια από την κρίση και το μνημόνιο, ο άλλος έχει τις πραγματικές λύσεις ο τρίτος θα σκίσει στις 7 Μαΐου το μνημόνιο και θα σταματήσει να πληρώνει το χρέος της χώρας, ο τέταρτος θα το διαγράψει μονομερώς κ.ο.κ.
Στόχος: Να μας κάνουν να ξεχάσουμε την πραγματικότητα, Να μας κάνουν να πιστέψουμε ότι δεν ευθύνονται αυτοί, άλλα κάποιοι άλλοι. Επειδή νομίζουν ότι έχουμε μνήμη χρυσόψαρου.
Τι δεν μας λένε: Τον λόγο που τόσα χρόνια το κομματικό σύστημα είναι αδιαφανές, αναποτελεσματικό, αντιδημοκρατικό.
Επικοινωνιακό τρικ Νο5 - Εκφοβισμός
Όπως και με την κυβέρνηση συνεργασίας έτσι και τώρα, αυτό που «πουλάει» είναι ο εκφοβισμός. Ανακαλύπτουμε τελευταία πως αν δεν εκλεγεί ο ένας δεν θα έχουμε μισθούς και συντάξεις, αν δεν εκλεγεί ο άλλος θα έχουμε μισθούς αλλά δεν θα έχουμε σπίτια αν εκλεγεί ο τρίτος θα στείλει την Δευτέρα ο Saruman τα Orcs στα σπίτια μας, ο Darth Vader θα μας βομβαρδίζει από το διάστημα και ο μαγικός ζωμός θα τελειώσει στο γαλατικό χωρίο (ασχέτως αν μας λέγανε ότι «ζωμός, υπάρχει») με αποτέλεσμα…μα τι άλλο, να μείνουμε άνεργοι.
Στόχος: Ακόμα και την τελευταία στιγμή να φοβηθούν οι πολίτες τόσο ώστε να θεωρήσουν τον εαυτό τους ανήμπορο να συμμετάσχει και να δώσει λύσεις.
Τι δεν μας λένε: Πως δεν έχουν λύσεις αλλά κυρίως πως δεν είναι διάφανοι, γιατί αλλιώς δεν θα φτάναμε ως εδώ. Πως και τώρα είμαστε άνεργοι ή εν δυνάμει άνεργοι.
Επικοινωνιακό τρικ Νο4 – Διαφάνεια και άμεση Δημοκρατία
Και ξαφνικά όλα τα κόμματα νέα και παλιά μιλάνε για Άμεση Δημοκρατία, Διαφάνεια, Διαχωρισμό εξουσιών. Σαν να κάνανε copy - paste τις αρχές και το καταστατικό του Κόμματος Πειρατών Ελλάδας.
Στόχος: Να δείξουν πως ενδιαφέρονται για τις ανησυχίες που εκφράστηκαν έντονα τα τελευταία χρόνια.
Τι δεν μας λένε: Πως όπως και οι περισσότερες «ιδέες» τους που δεν είναι στο βασικό τους πρόγραμμα, θα ξεχαστούν και αυτές αμέσως μετά τις εκλογές. Και θα μείνουμε πάλι με ..την ψήφο στο χέρι.
Επικοινωνιακό τρικ Νο5 – Εκλογικός νόμος
Προσπάθησαν αρχικά να μας πείσουν να μην πάμε, αλλά ο κόσμος και ιδιαίτερα οι νέοι, δεν τσίμπησαν. Το βλέπουν πως η προσέλευση θα είναι μαζική! και άρχισαν να φοβούνται, οπότε βρήκαν καινούριο φρούτο: ΧΑΜΕΝΗ ΨΗΦΟΣ.
Αν ψηφίσουμε λέει τα μικρά κόμματα (τα οποία ίσως δεν μπούνε στη βουλή) ευνοούνται τα μεγάλα.
Στόχος: Να στρέψουν τον κόσμο σε «μικρά» αλλά «φιλικά» κόμματα με τον φόβο να μην πάει η ψήφος τους χαμένη. Να γλυτώσουν από την περιπέτεια να έχουν ένα κόμμα που δεν μπορούν να ελέγξουν στα πόδια τους
Τι δεν μας λένε: Ότι τόσα χρόνια μια χαρά μοιράζουν την πίτα τα μεγάλα και τα μικρότερα κόμματα της βουλής. Πως ο σημερινός εκλογικός νόμος δίνει +50 έδρες στο πρώτο κόμμα ό,τι κι αν γίνει. Ακόμη κι αν έχει 15% και 38 βουλευτές όλους κι όλους, θα πάρει με το στανιό κι άλλους 50!
ΩΡΑΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ, ΤΑ ΞΕΡΟΥΜΕ ΑΛΛΑ ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ;
Δύο πολύ απλά πράγματα
- Θυμόμαστε ποιοί μας οδήγησαν μέχρι εδώ. Ποιοί μας υπόσχονται και μετά τις εκλογές ξεχνάνε. Ποιοι συμμετείχαν στα κόμματα τις μεταπολίτευσης. Ποιοι υπογράφουν χωρίς να διαβάσουν. Ποιοι ευθύνονται για την πολιτική και κοινωνική διαφθορά. Ποιοι έχουν αποδείξει 40 χρόνια τώρα ότι δεν μπορούν να δώσουν οποιαδήποτε λύση στην κρίση που μαστίζει την χώρα μας. Ποιοι είναι αυτοί που το μόνο που κάνουν είναι να εφευρίσκουν πυροσβεστικά - επικοινωνιακά μετρά και δεν μπαίνουν στον κόπο να σκεφτούν πραγματικές λύσεις για τα προβλήματα μας. Ποιοι είναι πρώτα πολιτικοί και μετά (ίσως) πολίτες
- Ψηφίζουμε Κόμμα Πειρατών Ελλάδας. Στέλνουμε το παλιό σύστημα στον κάδο ανακύκλωσης. Αλλάζουμε τα δεδομένα. Συμμετέχουμε πραγματικά στην λήψη αποφάσεων που μας αφορούν, Αλλάζουμε το πολιτικό σκηνικό.
ΨΗΦΙΣΕ ΠΕΙΡΑΤΕΣ - ΨΗΦΙΣΕ ΕΣΕΝΑ