Ερευνα: Επιτροπή Ανάπτυξης ή Επιτροπή Παιδείας;

Συντονιστές: mankasp, zio_donnie, Z53

Την Ερευνα να την αναλάβει

Το δημοψήφισμα λήγει στις 22 Φεβ 2012, 23:57

Η Επιτροπή Ανάπτυξης
15
56%
Η Επιτροπή Παιδείας
12
44%
 
Σύνολο ψήφων: 27

koskin53
Μέλος του Κόμματος Πειρατών
Δημοσιεύσεις: 82
Εγγραφή: 31 Ιαν 2012, 20:04
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Ερευνα: Επιτροπή Ανάπτυξης ή Επιτροπή Παιδείας;

Δημοσίευσηαπό koskin53 » 20 Φεβ 2012, 12:51

Συμφωνώ απόλυτα με την θέση του φίλου crisal.
Η έρευνα-ανάπτυξη είναι ένας τεράστιος κλάδος και αγγίζει όλους τους τομείς,συνεπώς δεν μπορεί να υπαχθεί μόνο στην Παιδεία.

Nicholas Starkos
Δημοσιεύσεις: 206
Εγγραφή: 01 Νοέμ 2011, 12:09
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Επικοινωνία:

Re: Ερευνα: Επιτροπή Ανάπτυξης ή Επιτροπή Παιδείας;

Δημοσίευσηαπό Nicholas Starkos » 20 Φεβ 2012, 16:01

Υπάρχουν ερευνητικά κέντρα , όπου γίνεται εκπληκτική έρευνα , όπως το ΕΚΕΤΑ στην Θεσσαλονίκη , τα οποία είναι κάπως συνδεδεμένα με το υπουργείο Παιδείας.
Μέσα από τέτοια κέντρα ή με άλλο τρόπο , έχουν αναπτυχθεί και ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ οι οποίες κάνουν επίσης εκπληκτική έρευνα , όπως στον τομέα της νανοτεχνολογίας , της ρομποτικής ,των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας κλπ.

Τι δουλειά έχει το υπουργείο Παιδείας με αυτές;

Ο ρόλος της Επιτροπής Έρευνας , θα πρέπει να είναι η ενασχόληση της με την καινοτομία. Να προσπαθήσει να δώσει ιδέες σε κάποιο ίδρυμα ή σε κάποια εταιρεία. Να προσπαθήσει να πάρει ιδέες από κάποιο ίδρυμα ή κάποια εταιρεία και να εργαστεί πάνω τους.

Η καινοτόμος έρευνα έχει σκοπό να δημιουργήσει ιδέες και προϊόντα τα οποία θα βοηθήσουν στην εισροή χρημάτων στην Ελλάδα.
Η Επιτροπή Παιδείας δεν έχει καμιά σχέση με αυτό το θέμα.
Η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ και η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ δεν χαρίζονται , ΚΕΡΔΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΑΓΩΝΕΣ.

agelos
Δημοσιεύσεις: 1389
Εγγραφή: 05 Ιαν 2012, 14:23

Re: Ερευνα: Επιτροπή Ανάπτυξης ή Επιτροπή Παιδείας;

Δημοσίευσηαπό agelos » 21 Φεβ 2012, 16:00

δεν μπορω να καταλαβω πως η ερευνα τεριαζει στην παιδεια. ετσι ψηφισα επιτρεποη αναπτυξης. απλα αυτη η επιτρεοπη θα εχει επιμερους επικοινωνια με ΠΟΛΛΕΣ επιτροπες, οπως περιβαλλον, παιδεια, ενεργεια ιως και οικονομια κ.λ.π.
Όντας πιστοί στις Πειρατικές Αρχές μας παγκοσμίως αλλά πολύ μακρυά από την Ελληνική πραγματικότητα, θυμίζουμε πολύ την Αντουανέτα, μιλάμε για παντεσπάνι χωρίς να έχουμε το ψωμί.

Βασίλης
Μέλος του Κόμματος Πειρατών
Δημοσιεύσεις: 38
Εγγραφή: 14 Φεβ 2012, 23:10

Re: Ερευνα: Επιτροπή Ανάπτυξης ή Επιτροπή Παιδείας;

Δημοσίευσηαπό Βασίλης » 21 Φεβ 2012, 23:02

Παιδεία, έρευνα, ανάπτυξη, είναι ένα ισόπλευρο τρίγωνο και η κάθε πλευρά άμεσα συνδεδεμένη με τις άλλες δύο.
Η παιδεία είναι πολύ σημαντικό κομμάτι όπως και η ανάπτυξη.
Δε μπορεί να υπάρξει ανάπτυξη χωρίς παιδεία και έρευνα, δε μπορεί να υπάρξει έρευνα χωρίς παιδεία.
Ίσως η ενοποίηση των δυο επιτροπών να είναι μία λύση…

Rainmaker

Re: Ερευνα: Επιτροπή Ανάπτυξης ή Επιτροπή Παιδείας;

Δημοσίευσηαπό Rainmaker » 21 Φεβ 2012, 23:43

Νομίζω ότι είναι αλληλένδετα. Αλλά προσαρμόζοντας τα δεδομένα στον ελλαδικό χώρο μάλλον Παιδείας.

Nassos
Μέλος του Κόμματος Πειρατών
Δημοσιεύσεις: 32
Εγγραφή: 04 Ιαν 2012, 12:59
Τοποθεσία: Athens

Re: Ερευνα: Επιτροπή Ανάπτυξης ή Επιτροπή Παιδείας;

Δημοσίευσηαπό Nassos » 22 Φεβ 2012, 09:26

Z53 έγραψε:Είναι δεδομένο ότι η Ερευνα είναι απαξιωμένη στην Ελλάδα, κυρίως λόγω ανυπαρξίας πόρων.

Εχω την αίσθηση ότι Ερευνα εκτός Πανεπιστημίων δεν υπάρχει ή το ποσοστό είναι πολύ μικρό, αλλά δεν είμαι σε θέση να το τεκμηριώσω.

Αν είναι έτσι, τότε μάλλον στην Επιτροπή Παιδείας.

Σίγουρα πάντως πρέπει να υπάρχει συνεργασία μεταξύ των επιτροπών


Με παρόμοιο τρόπο σκέψης και γω τείνω προς την Επιτροπή Παιδείας.
Religion is just synthetic frippery. Unnecessary in our expanding global culture efficiency.

omissman
Μέλος του Κόμματος Πειρατών
Δημοσιεύσεις: 837
Εγγραφή: 11 Ιαν 2012, 16:15
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Re: Ερευνα: Επιτροπή Ανάπτυξης ή Επιτροπή Παιδείας;

Δημοσίευσηαπό omissman » 22 Φεβ 2012, 16:45

Nicholas Starkos έγραψε:Υπάρχουν ερευνητικά κέντρα , όπου γίνεται εκπληκτική έρευνα , όπως το ΕΚΕΤΑ στην Θεσσαλονίκη , τα οποία είναι κάπως συνδεδεμένα με το υπουργείο Παιδείας.
Μέσα από τέτοια κέντρα ή με άλλο τρόπο , έχουν αναπτυχθεί και ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ οι οποίες κάνουν επίσης εκπληκτική έρευνα , όπως στον τομέα της νανοτεχνολογίας , της ρομποτικής ,των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας κλπ

Τι δουλειά έχει το υπουργείο Παιδείας με αυτές;

Ο ρόλος της Επιτροπής Έρευνας , θα πρέπει να είναι η ενασχόληση της με την καινοτομία. Να προσπαθήσει να δώσει ιδέες σε κάποιο ίδρυμα ή σε κάποια εταιρεία. Να προσπαθήσει να πάρει ιδέες από κάποιο ίδρυμα ή κάποια εταιρεία και να εργαστεί πάνω τους.

Η καινοτόμος έρευνα έχει σκοπό να δημιουργήσει ιδέες και προϊόντα τα οποία θα βοηθήσουν στην εισροή χρημάτων στην Ελλάδα.
Η Επιτροπή Παιδείας δεν έχει καμιά σχέση με αυτό το θέμα.



αν και εχω ψηφισει για την Παιδεια, επανερχομαι γιατι θεωρω οτι υπαρχει σχετικη συγχυση.
1. Ερευνα δεν ειναι μονο η τεχνολογικη
2. Ερευνα σε υψηλοτατο επιπεδο γινεται κυριως στα Πανεπιστημιακα κεντρα - μην εχουμε στο μυαλο μας μονο την ψωροκωσταινα και τα κομματοκρατουμενα πανεπιστημια της !
3. Ερευνα στις ανθρωπιστικες επιστημες, φιλοσοφια, κοινωνιολογια, πολιτισμο ;;; στην ...Αναπτυξη και αυτα ;;;
4. το "υπουργειο" Παιδειας τι σχεση εχει με το θεμα μας ; δεν εχουμε γινει κυβερνηση ακομα...
5. Α.Π.Ε. κλπ ειναι αντικειμενο της επιτροπης περιβαλλοντος
6. εαν στενεψουμε το αντικειμενο , ειναι ευνοητο οτι καθε επιτροπη μπορει να εχει λογο επανω στο ζητημα της ερευνας
7. εχω την εντυπωση πως με τον ορο Αναπτυξη εννοουμε , σαν πολιτικο κομμα που προσπαθουμε να γινουμε, ΚΥΡΙΩΣ τις ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ εκεινες που συνδυαστικα και πολλαπλασιαστικα θα οδηγησουν στον επιθυμητο στοχο που ειναι η οικονομικη ανασυγκροτηση και αναπτυξη / σε ποια κατευθυνση αραγε ; αυτη της καπιταλιστικης μεγεθυνσης ; ειδαμε που μας πηγε.../ αρα εγω τουλαχιστον καταλαβαινω οτι αντικειμενο της επιτροπης Αναπτυξης, ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΑΣΗ, ειναι μαλλον οι ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ και οχι τοσο οι τεχνικες...

Επειδη ειναι προφανες οτι πολλα ζητηματα τα θεωρητικοποιουμε στην αναγκη να δωσουμε "ολικες" απαντησεις, κινδυνευουμε να εμπλακουμε ειτε σε αδιεξοδες συζητησεις ειτε σε αναλωση σε περιορισμενης εμβελειας technicalities , οποτε μαλλον θα χασουμε το στοχο..
Ετσι κι' αλλοιως θα εχουμε το χρονο να εμβαθυνουμε και να εξειδικευσουμε παρα πολλα ζητηματα. Ορεξη ναχουμε μονο !

φιλικα και πειρατικα Γ.Μ.
Νέες "πειρατικές" αρχές :
1. Δρυός πεσούσης πας "πειρατής" ξυλεύεται
2. Ουδείς ασφαλέστερος εχθρός από τους ευεργετηθέντες ΑΧΑΡΙΣΤΟΥΣ
3. Όποιος ανακατεύεται με τα πίτουρα , στο τέλος τον τρώνε οι κότες

agelos
Δημοσιεύσεις: 1389
Εγγραφή: 05 Ιαν 2012, 14:23

Re: Ερευνα: Επιτροπή Ανάπτυξης ή Επιτροπή Παιδείας;

Δημοσίευσηαπό agelos » 22 Φεβ 2012, 17:15

omissman έγραψε:
Nicholas Starkos έγραψε:Υπάρχουν ερευνητικά κέντρα , όπου γίνεται εκπληκτική έρευνα , όπως το ΕΚΕΤΑ στην Θεσσαλονίκη , τα οποία είναι κάπως συνδεδεμένα με το υπουργείο Παιδείας.
Μέσα από τέτοια κέντρα ή με άλλο τρόπο , έχουν αναπτυχθεί και ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ οι οποίες κάνουν επίσης εκπληκτική έρευνα , όπως στον τομέα της νανοτεχνολογίας , της ρομποτικής ,των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας κλπ

Τι δουλειά έχει το υπουργείο Παιδείας με αυτές;

Ο ρόλος της Επιτροπής Έρευνας , θα πρέπει να είναι η ενασχόληση της με την καινοτομία. Να προσπαθήσει να δώσει ιδέες σε κάποιο ίδρυμα ή σε κάποια εταιρεία. Να προσπαθήσει να πάρει ιδέες από κάποιο ίδρυμα ή κάποια εταιρεία και να εργαστεί πάνω τους.

Η καινοτόμος έρευνα έχει σκοπό να δημιουργήσει ιδέες και προϊόντα τα οποία θα βοηθήσουν στην εισροή χρημάτων στην Ελλάδα.
Η Επιτροπή Παιδείας δεν έχει καμιά σχέση με αυτό το θέμα.



αν και εχω ψηφισει για την Παιδεια, επανερχομαι γιατι θεωρω οτι υπαρχει σχετικη συγχυση.
1. Ερευνα δεν ειναι μονο η τεχνολογικη
2. Ερευνα σε υψηλοτατο επιπεδο γινεται κυριως στα Πανεπιστημιακα κεντρα - μην εχουμε στο μυαλο μας μονο την ψωροκωσταινα και τα κομματοκρατουμενα πανεπιστημια της !
3. Ερευνα στις ανθρωπιστικες επιστημες, φιλοσοφια, κοινωνιολογια, πολιτισμο ;;; στην ...Αναπτυξη και αυτα ;;;
4. το "υπουργειο" Παιδειας τι σχεση εχει με το θεμα μας ; δεν εχουμε γινει κυβερνηση ακομα...
5. Α.Π.Ε. κλπ ειναι αντικειμενο της επιτροπης περιβαλλοντος
6. εαν στενεψουμε το αντικειμενο , ειναι ευνοητο οτι καθε επιτροπη μπορει να εχει λογο επανω στο ζητημα της ερευνας
7. εχω την εντυπωση πως με τον ορο Αναπτυξη εννοουμε , σαν πολιτικο κομμα που προσπαθουμε να γινουμε, ΚΥΡΙΩΣ τις ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ εκεινες που συνδυαστικα και πολλαπλασιαστικα θα οδηγησουν στον επιθυμητο στοχο που ειναι η οικονομικη ανασυγκροτηση και αναπτυξη / σε ποια κατευθυνση αραγε ; αυτη της καπιταλιστικης μεγεθυνσης ; ειδαμε που μας πηγε.../ αρα εγω τουλαχιστον καταλαβαινω οτι αντικειμενο της επιτροπης Αναπτυξης, ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΑΣΗ, ειναι μαλλον οι ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ και οχι τοσο οι τεχνικες...

Επειδη ειναι προφανες οτι πολλα ζητηματα τα θεωρητικοποιουμε στην αναγκη να δωσουμε "ολικες" απαντησεις, κινδυνευουμε να εμπλακουμε ειτε σε αδιεξοδες συζητησεις ειτε σε αναλωση σε περιορισμενης εμβελειας technicalities , οποτε μαλλον θα χασουμε το στοχο..
Ετσι κι' αλλοιως θα εχουμε το χρονο να εμβαθυνουμε και να εξειδικευσουμε παρα πολλα ζητηματα. Ορεξη ναχουμε μονο !

φιλικα και πειρατικα Γ.Μ.



εγω πάντως θεωρώ ότι η επιτροπή ανάπτυξης έχει σαν βασικό εργαλειο την ερευνα. γιατι πως θα έρθει αναπτυξη χωρις ερευνα? σιγουρα σε μερικα σημεια θα υπαρξει εμπλοκη κι αλλων θεματων (οπως περιβαλλον , οικονομια κλπ) αλλα νομιζω οτι η αναπτυξη απαιτει την ερευνα. εννοω η ερευνα στη παιδεια ειναι σιγουρο σε δευτερη η και τριτη θεση.
Όντας πιστοί στις Πειρατικές Αρχές μας παγκοσμίως αλλά πολύ μακρυά από την Ελληνική πραγματικότητα, θυμίζουμε πολύ την Αντουανέτα, μιλάμε για παντεσπάνι χωρίς να έχουμε το ψωμί.

LouisaT
Μέλος του Κόμματος Πειρατών
Δημοσιεύσεις: 848
Εγγραφή: 13 Ιαν 2012, 15:25

Re: Ερευνα: Επιτροπή Ανάπτυξης ή Επιτροπή Παιδείας;

Δημοσίευσηαπό LouisaT » 22 Φεβ 2012, 19:20

omissman έγραψε:

αν και εχω ψηφισει για την Παιδεια, επανερχομαι γιατι θεωρω οτι υπαρχει σχετικη συγχυση.
1. Ερευνα δεν ειναι μονο η τεχνολογικη
2. Ερευνα σε υψηλοτατο επιπεδο γινεται κυριως στα Πανεπιστημιακα κεντρα - μην εχουμε στο μυαλο μας μονο την ψωροκωσταινα και τα κομματοκρατουμενα πανεπιστημια της !
3. Ερευνα στις ανθρωπιστικες επιστημες, φιλοσοφια, κοινωνιολογια, πολιτισμο ;;; στην ...Αναπτυξη και αυτα ;;;
4. το "υπουργειο" Παιδειας τι σχεση εχει με το θεμα μας ; δεν εχουμε γινει κυβερνηση ακομα...
5. Α.Π.Ε. κλπ ειναι αντικειμενο της επιτροπης περιβαλλοντος
6. εαν στενεψουμε το αντικειμενο , ειναι ευνοητο οτι καθε επιτροπη μπορει να εχει λογο επανω στο ζητημα της ερευνας
7. εχω την εντυπωση πως με τον ορο Αναπτυξη εννοουμε , σαν πολιτικο κομμα που προσπαθουμε να γινουμε, ΚΥΡΙΩΣ τις ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ εκεινες που συνδυαστικα και πολλαπλασιαστικα θα οδηγησουν στον επιθυμητο στοχο που ειναι η οικονομικη ανασυγκροτηση και αναπτυξη / σε ποια κατευθυνση αραγε ; αυτη της καπιταλιστικης μεγεθυνσης ; ειδαμε που μας πηγε.../ αρα εγω τουλαχιστον καταλαβαινω οτι αντικειμενο της επιτροπης Αναπτυξης, ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΑΣΗ, ειναι μαλλον οι ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ και οχι τοσο οι τεχνικες...

Επειδη ειναι προφανες οτι πολλα ζητηματα τα θεωρητικοποιουμε στην αναγκη να δωσουμε "ολικες" απαντησεις, κινδυνευουμε να εμπλακουμε ειτε σε αδιεξοδες συζητησεις ειτε σε αναλωση σε περιορισμενης εμβελειας technicalities , οποτε μαλλον θα χασουμε το στοχο..
Ετσι κι' αλλοιως θα εχουμε το χρονο να εμβαθυνουμε και να εξειδικευσουμε παρα πολλα ζητηματα. Ορεξη ναχουμε μονο !

φιλικα και πειρατικα Γ.Μ.


+ 100!

agelos έγραψε:
εγω πάντως θεωρώ ότι η επιτροπή ανάπτυξης έχει σαν βασικό εργαλειο την ερευνα. γιατι πως θα έρθει αναπτυξη χωρις ερευνα? σιγουρα σε μερικα σημεια θα υπαρξει εμπλοκη κι αλλων θεματων (οπως περιβαλλον , οικονομια κλπ) αλλα νομιζω οτι η αναπτυξη απαιτει την ερευνα. εννοω η ερευνα στη παιδεια ειναι σιγουρο σε δευτερη η και τριτη θεση.


Η επιτροπή ανάπτυξης πρέπει να δει πως μπορούν να εφαρμοστούν τα ήδη υπάρχοντα αποτελέσματα της έρευνας που έχει ήδη γίνει είτε σε πανεπιστήμια, είτε σε ερευνητικά ινστιτούτα, είτε σε βιομηχανίες. Δεν είναι απαραίτητη η έρευνα για την ανάπτυξη σε αυτήν την φάση, μιας και δεν είμαστε δα και cutting edge στην Ελλάδα. Δεν χρειάζεται να σχεδιάσουμε καινούργιες τουρμπίνες για τα αιολικά πάρκα. Χρειαζόμαστε μόνο αιολικά πάρκα. Ή ηλιακά πάρκα. Δεν χρειαζόμαστε καινούργιο energy cell. Αυτό θα έχει σχεδιαστεί σε κάποιο ινστιτούτο ή κάποιο πανεπιστήμιο. Μετά αυτό το παίρνει μια βιομηχανία και φτιάχνει ηλιακούς συσσωρευτές. Και η επιτροπή ανάπτυξης πρέπει να δει πως μπορεί να βοηθήσει την γενικότερη ανάπτυξη της χώρας ένα ακόμα, ή μερικά ακόμα, ηλιακά πάρκα --επί παραδείγματι.
Η Ανάπτυξη είναι η εφαρμογή της έρευνας στην καθημερινότητα. Προφανώς οι επιτροπές ανάπτυξης και έρευνας πρέπει κάπως να συντονίζονται. Εννοείται.
Αυτά από μένα, και με χίλιες συγγνώμες που εξαφανίστηκα τις τελευταίες μέρες και δεν έλαβα μέρος στην συζήτηση, αλλά ήταν θέμα υγείας. Ελπίζω τις επόμενες μέρες να είμαι λίγο καλύτερα και να μπορέσω να συμμετάσχω περισσότερο.

LouisaT
Μέλος του Κόμματος Πειρατών
Δημοσιεύσεις: 848
Εγγραφή: 13 Ιαν 2012, 15:25

Re: Ερευνα: Επιτροπή Ανάπτυξης ή Επιτροπή Παιδείας;

Δημοσίευσηαπό LouisaT » 22 Φεβ 2012, 19:29

Α, επίσης, ξέχασα. Τί θα γίνει όταν η Επιτροπή Παιδείας πρέπει να αποφασίσει για πράγματα που έχουν να κάνουν με την Έρευνα μέσα στα Πανεπιστήμια και στα Ερευνητικά Ινστιτούτα, που στην Ελλάδα (και στην Γερμανία, και αλλού) λειτουργούν όπως τα Πανεπιστήμια, και επίσης υπάγονται στο Υπουργείο Παιδείας. Θα πρέπει να πετάξει το μπαλάκι στην Επιτροπή Ανάπτυξης και Έρευνας; Εκείνη πού θα ξέρει τί γίνεται μέσα στα Πανεπιστήμια και τα Ινστιτούτα;

Οι επιστήμονες στα Πανεπιστήμια είναι μέλη Διδακτικού και Ερευνητικού Προσωπικού. Πρέπει να κάνουν και τα δύο. Μετά στα Ερευνητικά Ινστιτούτα είναι δυνατόν κανείς να κάνει διδακτορικά. Πώς θα γίνει; Η επιτροπή παιδείας θα ασχολείται μόνο με το θέμα της διδασκαλίας, και τα διδακτορικά στα ερευνητικά ινστιτούτα, και μετά η επιτροπή ανάπτυξης με το θέμα της έρευνας; Είναι τρελλό αυτό!


Επιστροφή στο

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: 4 και 0 επισκέπτες