Ερευνα: Επιτροπή Ανάπτυξης ή Επιτροπή Παιδείας;

Συντονιστές: mankasp, zio_donnie, Z53

Την Ερευνα να την αναλάβει

Το δημοψήφισμα λήγει στις 22 Φεβ 2012, 23:57

Η Επιτροπή Ανάπτυξης
15
56%
Η Επιτροπή Παιδείας
12
44%
 
Σύνολο ψήφων: 27

agelos
Δημοσιεύσεις: 1389
Εγγραφή: 05 Ιαν 2012, 14:23

Re: Ερευνα: Επιτροπή Ανάπτυξης ή Επιτροπή Παιδείας;

Δημοσίευσηαπό agelos » 23 Φεβ 2012, 11:46

LouisaT έγραψε:
baskin έγραψε:Δεν θεωρώ ότι πρέπει να πάει στην Παιδεία, γιατί έτσι περιορίζεται το "εύρος" των δράσεων. Έρευνα μπορεί να κάνει και κάποια εταιρεία (ακόμη και με την βοήθεια του κράτους), κάποιος ΟΤΑ κλπ κάτι άλλο από εκπαιδευτικό ίδρυμα δηλαδή και επίσης να μην εμπλέκονται μαθητές, φοιτητές, ακαδημαϊκοί κλπ κλπ.

Νομίζω ότι είναι ξεκάθαρο.


Πω πω, παιδιά, θα πάθω κάτι. Το ξέρω πως συζήτηση κάνουμε, αλλά πραγματικά μου 'ρχεται να πάθω κάτι! Κι είμαι και άρρωστη! :mrgreen:

Το μεγαλύτερο μέρος της πρωτότυπης Έρευνας οποιουδήποτε είδους σε όλον τον κόσμο --και δη στην Ελλάδα-- γίνεται σε πανεπιστήμια και σε ερευνητικά ινστιτούτα. Οι εταιρίες δεν κάνουν συχνά πρωτότυπη έρευνα. Κάνουν δευτερεύουσα έρευνα. Δηλαδή, να εξηγήσω: Η τάδε ερευνητική ομάδα βιοχημικών στο τάδε πανεπιστήμιο ανακαλύπτει πως μια συγκεκριμένη πρωτεΐνη πάει και δένει σε ένα συγκεκριμένο υποδοχέα σε κύτταρα του ύπατος. Αυτό το εύρημα, λοιπόν δημοσιεύεται σε επιστημονικό περιοδικό. Μια άλλη ερευνητική ομάδα βιοχημικών σε άλλο ινστιτούτο, κατόπιν ανακαλύπτει πως όταν αυτή η ίδια πρωτεΐνη δέσει στον συγκεκριμένο υποδοχέα δημιουργείται μια συγκεκριμένη παθογένεια στο ύπαρ. Δημοσιεύεται κι αυτό σε κάποιο περιοδικό. Τότε, οι φαρμακοβιομηχανίες παίρνουν αυτά τα στοιχεία και αρχίζουν να προσπαθούν να παράξουν κάποια ουσία που να εμποδίζει την προσκόλληση της πρωτεΐνης στον υποδοχέα. Άμα το βρουν, αυτό μπορεί να γίνει ένα καινούργιο φάρμακο.
Αυτού του είδους την έρευνα δεν χρειάζεται καθόλου να την προωθήσουμε. Προωθείται από μόνη της, όπου δει πως μπορεί να βγάλει κέρδος. Την πρωτότυπη έρευνα πρέπει να προωθήσουμε. Αυτή που γίνεται σε πανεπιστήμια και ινστιτούτα, και χωρίς την οποία τίποτα πιο «πρακτικό» δεν θα δημιουργείτο από καμία εταιρία!

Και δεν ανέφερα καν τους χιλιάδες άλλους τομείς έρευνας σε άλλα αντικείμενα, όπως οικονομικά, πολιτική, ψυχολογία, φιλολογία, αρχαιολογία, ιστορία, μουσική, μαθηματικά, παιδαγωγικά, κτλ. Το ακριβώς αντίθετο, λοιπόν, η έρευνα μόνο ως «Καινοτόμος Ανάπτυξη» είναι περιοριστική! Επιπλέον την δευτερεύουσα έρευνα, όπως την περιέγραψα πιο πάνω, μπορεί κάλλιστα να την αναλάβει η επιτροπή ανάπτυξης, γιατί αυτό ακριβώς είναι, και έτσι μάλιστα λέγεται κιόλας. Ανάπτυξη, π.χ., κάποιου φαρμάκου, ή κάποιας τεχνολογίας (η πρωτότυπη έρευνα για την οποία όμως σας εγγυώμαι πως θα έχει γίνει σε κάποιο πανεπιστήμιο!)


συγνωμη αλλα επειδη γινεται σε πανεπιστημια πρεπει να παει στην παιδεια? δηλαδη οι ερευνες για νεες καλιεργειες πουγινονται σε χωραφια πρεπει να παει στην αγροτικη αναπτυξη? ενα παραδειγμα εθεσα. δεν νομιζω οτι ο χωρος διεξαγωγης ειναι αυτος που θα αποφασισει που θα παει η ερευνα. ειναι γενικη εννοια και εκτς της καθ αυτου ερευνας μιας και δεν ειμαστε δα και καμοια αμερικη ωστε να κανουμε πολλες, θα μπορουσε να μπει στην αναπτυξη ωστε εκτος της καθ αυτου ερευνας να υπαρχει και η διαχειριση μιας ηδη καινοτομας ιδεας που δεν υπαρχει στην ελλαδα.

αλλιως πραγματικα σε καθε επιτροπη θα πρεπει να υπαρχει και κλιμακιο μονο για την ερευνα της καθε επιτροπης. νομιζω οτι απλα ετσι περιπλεκουμε τα πραγματα.
Όντας πιστοί στις Πειρατικές Αρχές μας παγκοσμίως αλλά πολύ μακρυά από την Ελληνική πραγματικότητα, θυμίζουμε πολύ την Αντουανέτα, μιλάμε για παντεσπάνι χωρίς να έχουμε το ψωμί.

saab69
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: 23 Φεβ 2012, 14:29

Re: Ερευνα: Επιτροπή Ανάπτυξης ή Επιτροπή Παιδείας;

Δημοσίευσηαπό saab69 » 23 Φεβ 2012, 14:34

Νομιζω οτι επειγει περισοτερο η αναπτυξη...
οχι οτι δεν θελω και παιδεια,αλλα στα χαλια που ειμαστε αυτη τη στιγμη
περισοτερη αναπτυξη χρειαζόμαστε..


Επιστροφή στο

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: 15 και 0 επισκέπτες