Αν και γνωρίζω ότι αρκετοί είναι κατά του ΦΒ, είναι κάτι που δε μπορούμε να αγνοήσουμε.
Στην Ελλάδα τώρα που μιλάμε έχει πάνω από 4,800,000 λογαριασμούς, εκ των οποίων πάνω από τα 3 είναι "πραγματικοί".
Παίρνοντας αφορμή από ένα άρθρο http://socialmediatoday.com/lewy/124182 ... e-facebook που μιλάει βέβαια για εταιρείες και υποστήριξη πελατών, σκέφτηκα ότι κάτι μπορούμε να μάθουμε.
Όπου λέει εταιρεία βάλτε κόμμα και όπου λέει πελάτης/χρήστης βάλτε πολίτης/ψηφοφόρος.
Όλα τα εργαλεία είναι καλά και χρήσιμα, η χρήση τους κάνει τη διαφορά.
Ας μη το υποτιμάμε απλά το ΦΒ, ως εργαλείο "επαφής" με τον κόσμο.