Μέχρι τώρα για να κλείσει κανείς ραντεβού μπορούσε να καλέσει το 184, το οποίο ήταν δωρεάν και διευκόλυνε τόσο τους ασφαλισμένους όσο και τους εργαζόμενους. Το 184 λειτουργούσε για τους ασφαλισμένους του ΙΚΑ αλλά από αρχές του 2012 εξυπηρετούσε όλους τους ασφαλισμένους του ΕΟΠΥΥ.
Από τις 6 Αυγούστου καταργείται το 184 και θα πρέπει να καλούμε τα 5φήφια νούμερα των "παραχωρησιούχων" εταιριών. Οι κλήσεις θα χρεώνονται χωρίς χρονοχρέωση με μέγιστη χρέωση 0.90€ + ΦΠΑ.
Πηγή: http://taxalia.blogspot.com/2012/07/184.html
Μάλιστα, γιαυτό ήταν ευγενική σε βαθμό κολακείας η κοπέλα του 184 σήμερα. Αναρωτιέμαι, όταν με ενημέρωσε πως από 6 Αυγούστου θα σταματήσει το 184, γιατί μου πρότεινε το 14900 (της Newsphone) αντί για το 14784 του ΟΤΕ και γιατί δεν με ενημέρωσε ότι θα χρεώνομαι;
Τέλος το 184, νέο τηλέφωνο για ραντεβού 1€/κλήση
Re: Τέλος το 184, νέο τηλέφωνο για ραντεβού 1€/κλήση
Μετά από περισσότερο ψάξιμο βλέπω πως έχει η Αυγή το δημοσίευσε πριν το "taxalia" ενώ η ίδια φαίνεται να έχει αντιγράψει τμήμα μίας ανάρτησης σε άλλη ιστοσελίδα.
Δεν μπόρεσα να βρω τη σύμβαση. Κοίταξα εδώ. Καμιά ιδέα;
EDIT: Ξέρει κανείς αν υπάρχει τρόπος να κλείσεις ραντεβού μέσω διαδικτύου;
Δεν μπόρεσα να βρω τη σύμβαση. Κοίταξα εδώ. Καμιά ιδέα;
EDIT: Ξέρει κανείς αν υπάρχει τρόπος να κλείσεις ραντεβού μέσω διαδικτύου;
-
- Μέλος του Κόμματος Πειρατών
- Δημοσιεύσεις: 8666
- Εγγραφή: 23 Δεκ 2011, 23:28
- Τοποθεσία: Σύρος, Κυκλάδες
Re: Τέλος το 184, νέο τηλέφωνο για ραντεβού 1€/κλήση
pav έγραψε:EDIT: Ξέρει κανείς αν υπάρχει τρόπος να κλείσεις ραντεβού μέσω διαδικτύου;
Υπάρχει τέτοιο feature;;;

Στον τάφο της Αμφίπολης είναι ο Μαυρογένης...
ΕΟΠYΥ - 184
Θα είδατε τα νέα και ίσως τις επαίσχυντες διαφημίσεις στην τηλεόραση.
Παραθέτω το σχετικό δελτίο τύπου εδώ http://www.eopyy.gov.gr/%CE%88%CE%B3%CE ... %20184.pdf
Μήπως σαν κόμμα πειρατών θα πρέπει να ρωτήσουμε ένα μεγάλο ΓΙΑΤΙ για τα παραπάνω ποσά;
Επίσης, η λειτουργία του 184 μάλλον προϋποθέτει την ύπαρξη κάποιου κεντρικού ηλεκτρονικού συστήματος κρατήσεων ραντεβού (βάση δεδομένων;). Μήπως θα πρέπει να ρωτήσουμε γιατί τόσα χρόνια δεν έχει δοθεί (γενναιόδωρα) ένα ποσό του 1 εκ. ευρώ για να γίνει ένα site ώστε να μπορεί κάποιος να κλείσει ραντεβού ηλεκτρονικά και κυρίως ΔΩΡΕΑΝ;
Επίσης, η ύπαρξη της δωρεάν εξυπηρέτησης στις μονάδες υγείας μάλλον αδικεί τους συμπολίτες που έχουν δυσκολία μετακίνησης και αποτελεί διάκριση εναντίον τους, κάτι στο οποίο είμαι προσωπικά αντίθετος.
Τα σχόλιά σας είναι ευπρόσδεκτα.
Παραθέτω το σχετικό δελτίο τύπου εδώ http://www.eopyy.gov.gr/%CE%88%CE%B3%CE ... %20184.pdf
Ειδικότερα, μέχρι σήμερα με τη γραμμή 184:
-Το κόστος λειτουργίας της Κεντρικής Τηλεφωνικής Μονάδας Εξυπηρέτησης (184) ανέρχεται σε 9.000.000€ ετησίως.
-Η χρέωση της κλήσεως γίνεται με χρονοχρέωση δηλαδή μία αστική μονάδα κάθε δύο λεπτά, ακόμα και αν αυτά αναλογούν σε χρόνο αναμονής.
-Το δε συνολικό ετήσιο κόστος της τηλεφωνικής εξυπηρέτησης, που επωμίζονται οι ασφαλισμένοι, εκτιμάται ότι ξεπερνά το 1.500.000 €.
-Από την αρχή της λειτουργίας του συστήματος μέχρι και σήμερα έχουν δαπανηθεί για την τηλεφωνική εξυπηρέτηση ποσά τα οποία υπερβαίνουν τα 70.000.000 € .
Μήπως σαν κόμμα πειρατών θα πρέπει να ρωτήσουμε ένα μεγάλο ΓΙΑΤΙ για τα παραπάνω ποσά;
Επίσης, η λειτουργία του 184 μάλλον προϋποθέτει την ύπαρξη κάποιου κεντρικού ηλεκτρονικού συστήματος κρατήσεων ραντεβού (βάση δεδομένων;). Μήπως θα πρέπει να ρωτήσουμε γιατί τόσα χρόνια δεν έχει δοθεί (γενναιόδωρα) ένα ποσό του 1 εκ. ευρώ για να γίνει ένα site ώστε να μπορεί κάποιος να κλείσει ραντεβού ηλεκτρονικά και κυρίως ΔΩΡΕΑΝ;
Επίσης, η ύπαρξη της δωρεάν εξυπηρέτησης στις μονάδες υγείας μάλλον αδικεί τους συμπολίτες που έχουν δυσκολία μετακίνησης και αποτελεί διάκριση εναντίον τους, κάτι στο οποίο είμαι προσωπικά αντίθετος.
Τα σχόλιά σας είναι ευπρόσδεκτα.
Re: ΕΟΠYΥ - 184
baskin έγραψε:Έχει ανοιχτεί ήδη θέμα τα συγχωνεύω.
Ευχαριστώ, δεν το είχα δει...
Μπήκα να ψάξω για τις συμβάσεις στο διαύγεια αλλά έχει πέσει.
Re: Τέλος το 184, νέο τηλέφωνο για ραντεβού 1€/κλήση
Σχετικό με το θέμα και το παρακάτω άρθρο
http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_arti ... 012_455223
http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_arti ... 012_455223
Σύσκεψη για την αξιοποίηση εφαρμογών πληροφορικής από τον ΕΟΠΥΥ
Έλλειψη καθολικότητας στην εφαρμογή των πληροφοριακών συστημάτων, παρόλο που έχουν δαπανηθεί εκατομμύρια ευρώ, με συνέπεια ο Εθνικός Οργανισμός Παροχής Υπηρεσιών Υγείας (ΕΟΠΥΥ) να μην γνωρίζει ποιος δικαιούται την κάλυψή του, να αποζημιώνει υλικά εκτός παρατηρητηρίου τιμών σε υψηλές τιμές και να αποζημιώνει προϊόντα που δεν φέρουν Bar code, οπότε δεν μπορεί να ελεγχθεί η δαπάνη και η ασφάλεια για τα προϊόντα αυτά, διαπιστώνει η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υγείας, η οποία έχει ξεκινήσει συσκέψεις μεταξύ των φορέων που έχουν αναλάβει έργα πληροφορικής για λογαριασμό του ΕΟΠΥΥ.
....
Η συζήτηση αφορούσε στην αξιοποίηση από τον ΕΟΠΥΥ των εφαρμογών πληροφορικής που ήδη χρηματοδοτούνται, αναφορικά με τον τρόπο που κλείνονται τα ραντεβού στους συμβεβλημένους ιατρούς του οργανισμού, την ολοκλήρωση της ηλεκτρονικής συνταγογράφησης, την ολοκληρωμένη ηλεκτρονική καταχώρηση των παραπεμπτικών και τον τρόπο ελέγχου των δαπανών στα φαρμακεία, στα διαγνωστικά κέντρα και στις ιδιωτικές κλινικές.
Σύμφωνα με τον κ. Σαλμά, «διαπιστώθηκε ότι έχουν δαπανηθεί σημαντικά ποσά για την εφαρμογή πληροφοριακών εργαλείων, τόσο από την ΗΔΙΚΑ όσο και από τον ΕΟΠΥΥ, αλλά και άλλα ασφαλιστικά ταμεία, όπως ο Οίκος Ναύτου, χωρίς όμως αυτά να συνδέονται μεταξύ τους».
Re: Τέλος το 184, νέο τηλέφωνο για ραντεβού 1€/κλήση
Παραμένει η δυνατότητα του δωρεάν επιτόπιου κλεισίματος ραντεβού, στις ενταγμένες στο σύστημα Μονάδες Υγείας.
[...]
Το κόστος κλήσεως επωμίζεται όποιος, ενώ υπάρχει διαθέσιμη εναλλακτική δωρεάν παροχή της υπηρεσίας, επιλέξει την τηλεφωνική εξυπηρέτηση.
[...]
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ Ε.Ο.Π.Υ.Υ.
ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ ΒΟΥΔΟΥΡΗΣ
Βεβαίως, αφού μπορείς να πεταχτείς μια ωρίτσα από τις "ενταγμένες" μονάδες υγείας, το τηλέφωνο είναι πολυτέλεια.
Re: Τέλος το 184, νέο τηλέφωνο για ραντεβού 1€/κλήση
Οι 4 συμβάσεις για τις εταιρίες έχουν ανέβει στο διαδικτυακό χώρο του ΕΟΠΥΥ.
Α. Καλώς ήρθατε στη δεκαετία του '80
Σύμφωνα με αυτές, ο ΕΟΠΥΥ έχει ήδη στημένο κεντρικό ψηφιακό σύστημα (ΣΔΖΥΥ), καθώς και επιμέρους servers στις μονάδες υγείας με διασύνδεση στο κεντρικό σύστημα. Έχει επίσης έτοιμο λογισμικό και για τους clients αλλά και παρέχει API/web services για τη χρήση του συστήματος. Αυτό σημαίνει ότι θα ήταν εύκολη η δημιουργία εναλλακτικού διαδικτυακού εργαλείου όπου οι ασφαλισμένοι θα μπορούσαν να εκτελέσουν τις απαραίτητες λειτουργίες μόνοι τους, χωρίς τους μεσάζοντες. Το μόνο που θα κάνουν οι εταιρίες-παραχωρησιούχοι είναι πιστοποίηση και χρήση του λογισμικού εκ μέρους των ασφαλισμένων.
Β. Τρεις από τις τέσσερις εταιρίες δεν τηρούν τους όρους της σύμβασης
Στις παραγράφους 4.3 και 4.4 λέει:
Είναι ξεκάθαρο ότι η χρέωση πρέπει να γίνεται ανά κλήση, χωρίς χρονοχρέωση είτε γίνεται από σταθερό είτε από κινητό τηλέφωνο. Η παράγραφος 4.4 μάλιστα κάνει ρητό διαχωρισμό των περιπτώσεων, όσον αφορά την ανώτατη χρέωση.
Ωστόσο, τρεις από τις τέσσερις εταιρίες εφαρμόζουν χρονοχρέωση στις κλήσεις από κινητά. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τις εξαγγελίες τους (συγκριτικό χρεώσεων), είναι οι εξής:
Ξέρει κανείς που/πως μπορεί κανείς να καταγγείλει τις 3 εταιρίες;
Α. Καλώς ήρθατε στη δεκαετία του '80
Σύμφωνα με αυτές, ο ΕΟΠΥΥ έχει ήδη στημένο κεντρικό ψηφιακό σύστημα (ΣΔΖΥΥ), καθώς και επιμέρους servers στις μονάδες υγείας με διασύνδεση στο κεντρικό σύστημα. Έχει επίσης έτοιμο λογισμικό και για τους clients αλλά και παρέχει API/web services για τη χρήση του συστήματος. Αυτό σημαίνει ότι θα ήταν εύκολη η δημιουργία εναλλακτικού διαδικτυακού εργαλείου όπου οι ασφαλισμένοι θα μπορούσαν να εκτελέσουν τις απαραίτητες λειτουργίες μόνοι τους, χωρίς τους μεσάζοντες. Το μόνο που θα κάνουν οι εταιρίες-παραχωρησιούχοι είναι πιστοποίηση και χρήση του λογισμικού εκ μέρους των ασφαλισμένων.
Β. Τρεις από τις τέσσερις εταιρίες δεν τηρούν τους όρους της σύμβασης
Στις παραγράφους 4.3 και 4.4 λέει:
4.3. Η χρέωση θα γίνεται ανά κλήση, χωρίς χρονοχρέωση και ανεξάρτητα από τη διάρκεια του τηλεφωνήματος.
4.4. Η μέγιστη επιτρεπόμενη χρέωση ανά κλήση ορίζεται σε ενενήντα λεπτά (0,90 €) πλέον ΦΠΑ. H χρέωση αυτή αφορά μόνο κλήσεις από σταθερά τηλέφωνα εντός Ελλάδος, ενώ δεν προβλέπεται ανώτατη χρέωση για λοιπές κατηγορίες κλήσεων οι οποίες διαμορφώνονται ελεύθερα σύμφωνα με την εμπορική πολιτική του Παραχωρησιούχου.
Είναι ξεκάθαρο ότι η χρέωση πρέπει να γίνεται ανά κλήση, χωρίς χρονοχρέωση είτε γίνεται από σταθερό είτε από κινητό τηλέφωνο. Η παράγραφος 4.4 μάλιστα κάνει ρητό διαχωρισμό των περιπτώσεων, όσον αφορά την ανώτατη χρέωση.
Ωστόσο, τρεις από τις τέσσερις εταιρίες εφαρμόζουν χρονοχρέωση στις κλήσεις από κινητά. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τις εξαγγελίες τους (συγκριτικό χρεώσεων), είναι οι εξής:
- ΟΤΕ Α.Ε. - E-Value Α.Ε. (14784)
- Newsphone Hellas Α.Ε. (14900)
- Call Center Ελλάς (14884)
Ξέρει κανείς που/πως μπορεί κανείς να καταγγείλει τις 3 εταιρίες;
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: 1 και 0 επισκέπτες