ομιλία π. Οικονομίδη - REBRANDING GREECE

Φίλοι και μέλη γνωριζόμαστε και συζητάμε για τα θέματα που μας απασχολούν.
SpecialK
Μέλος του Κόμματος Πειρατών
Δημοσιεύσεις: 268
Εγγραφή: 07 Ιαν 2012, 13:44

Re: ομιλία π. Οικονομίδη - REBRANDING GREECE

Δημοσίευσηαπό SpecialK » 23 Φεβ 2012, 00:03

Θέλετε να αναπτύξετε την (αντίθετη) άποψή σας για το branding (και τι εννοείτε branding)?

kchef
Μέλος του Κόμματος Πειρατών
Δημοσιεύσεις: 47
Εγγραφή: 17 Φεβ 2012, 03:39

Re: ομιλία π. Οικονομίδη - REBRANDING GREECE

Δημοσίευσηαπό kchef » 23 Φεβ 2012, 00:37

Ας απλώσω το σεντόνι…

iznogood έγραψε:Brand name και Branding. H διαστροφή των επωνύμων σε όλο της το μεγαλείο.
Τα καλά ρούχα είναι πάντα τα επώνυμα.
Το καλό απορρυπαντικό είναι επίσης πάντα το επώνυμο.
Το καλό κράτος, είναι αυτό που έχει καλό brand name.
Έτσι μπραβο, με τόση διαφήμiση που έχουμε φάει, με τόση πλύση εγκεφάλου, μόνο επώνυμα προϊοντα να αγοράζουμε, μόνο επώνυμους να εμπιστευόμαστε, μόνο στον κοινοβουλευτισμό να πιστεύουμε, μόνο στα brand names κράτη να δανείζουμε.
Αυτός που είναι ΚΑΠΟΙΟΣ, παρόλο που έχει άδικο, παρόλο που έχει χειρότερο προιόν, παρόλο που έχει χειρότερο κράτος, υπερισχύει από αυτόν που δεν είναι κάποιος!

Όχι κύριε οικονομίδη , δεν θέλουμε branding!
Όχι κύριε οικονομίδη, δεν ίσχύει αυτό που λέτε: "ο καθένας από εμάς έχει το brand του"
Αυτό ακριβώς θέλουμε να καταργήσουμε, τα brand names.
Είμαστε ανώνυμοι!



Βάση αυτών που αναφέρεις, συμπεραίνω ότι δεν έχεις καταλάβει εντελώς τι είναι το branding.
Branding δεν είναι το τζην D&G Που φοράει κάποιος, αλλά ότι φοράει τζην.
Branding δεν είναι η μάρκα αυτοκινήτου που κυκλοφορεί, αλλά ότι κυκλοφορεί με αυτοκίνητο.
Branding δεν είναι κάτι συγκεκριμένο αλλά ένα σύνολο ενεργειών, ιδεών, απόψεων, γεγονότων, τάσεων κλπ που χαρακτηρίζουν την διαφορετικότητα στο κάθε τι.

Ένας άνθρωπος που φοράει τζην και φούτερ και κυκλοφορεί με ένα αυτοκίνητο και ονομάζεται χχχ, είναι το σύνολο που τον καθορίζουν και τον κάνουν διαφορετικό από κάποιον άλλον.

Το ίδιο ισχύει και στα προϊόντα και σε οτιδήποτε έχει την μοναδικότητά του.

Το ίδιο ισχύει και στον τουρισμό (όπως ανέφερε και ο Δημήτρης παραπάνω). Με το ίδιο σκεπτικό ισχύει και στα κόμματα. Στους πειρατές για παράδειγμα.
Ανήκουμε σε μία ομάδα ανθρώπων που έχουν κάτι κοινό: τρόπο σκέψης, ιδέες, logo, κλπ.
Άρα το κόμμα των πειρατών έχει το δικό του branding γιατί έχει ένα σύνολο από στοιχεία που το χαρακτηρίζουν μέσα στο μυαλό μας και του προσφέρουν την μοναδικότητα που το διέπει.

Σε μέγεθος χώρας, Banding είναι αυτό που αναφέρει και ο καθηγητής στην ομιλία του. Το τι εμφανίζεται στον εγκέφαλο ενός ανθρώπου όταν ακούει την λέξη Ελλάδα για παράδειγμα. Το σημαντικό είναι ότι αυτά που εμφανίζονται μέσα στο μυαλό του είναι ένα σύνολο από εικόνες και όχι κάτι μεμονωμένο.

Η ανωνυμία δεν έχει καμία σχέση με το branding άρα μπορείς να είσαι ανώνυμος αλλά ο τρόπος που εκφράζεσαι, γράφεις, κρίνεις και σχολιάζεις καθορίζουν την ταυτότητά σου, ή αλλιώς το banding το δικό σου στο μυαλό το δικό μας.

Τέλος θα επιθυμούσα να ασκήσω το δικαίωμα της ελευθερίας της μάθησης και θα παρακαλούσα τέτοιου είδους σχόλια να είναι λίγο ποιο έγκυρα ώστε εγώ και όποιος άλλος ενδιαφέρεται να ενημερωθεί και να μάθει δύο πραγματάκια παραπάνω στην ζωή του, να μην καταντήσει ημιμαθής.

iznogood
Δημοσιεύσεις: 247
Εγγραφή: 10 Φεβ 2012, 17:52

Re: ομιλία π. Οικονομίδη - REBRANDING GREECE

Δημοσίευσηαπό iznogood » 23 Φεβ 2012, 01:27

kchef έγραψε:
Branding είναι αυτό που αναφέρει και ο καθηγητής στην ομιλία του. Το τι εμφανίζεται στον εγκέφαλο ενός ανθρώπου όταν ακούει την λέξη Ελλάδα για παράδειγμα. Το σημαντικό είναι ότι αυτά που εμφανίζονται μέσα στο μυαλό του είναι ένα σύνολο από εικόνες και όχι κάτι μεμονωμένο.


Μα ακριβώς αυτό δεν θέλουμε. Δεν θέλουμε να εμφανίζεται κάτι στο εγκέφαλό κάποιου, όταν ακούει ένα όνομα.
Θέλουμε πολίτες σε εγρήγορση, που να μπορούν να αναγνωρίζουν πίσω από τις ετικέτες και τα brand names.

Εγώ σε λίγο θα εξαφανιστώ, και το brandname του iznogood θα πάψει να υπάρχει. Αυτός που θα μπορέσει να με αναγνωρίζει από τα λεγόμενά μου, και όχι από το iznogood brand name μου, αυτός έχει καταφέρει να εξαφανίσει από το μυαλό του το branding, έχει καταφέρει να αναγνωρίζει ιδέες και απόψεις, και όχι brand names.

To ίδιο θέλουμε να γίνεται και σε όλα.

Στα προϊόν, να αναγνωρίζουμε την ποιότητα και όχι όνομα.
Στον άνθρωπο, να ακούμε τι λέει, και όχι ποιός το λέει.
Στην ιδέα, να μπορούμε την ξεχωρίζουμε οποιαδήποτε μορφή, και οποιοδήποτε όνομα και να πάρει.
Στις χώρες, να αναγνωρίζουμε ανθρώπους και όχι προκαταλήψεις (οι γερμανοί είναι έτσι , οι έλληνες έτσι κλπ)

kchef έγραψε:
Η ανωνυμία δεν έχει καμία σχέση με το branding άρα μπορείς να είσαι ανώνυμος αλλά ο τρόπος που εκφράζεσαι, γράφεις, κρίνεις και σχολιάζεις καθορίζουν την ταυτότητά σου, ή αλλιώς το branding το δικό σου στο μυαλό το δικό μας.


Όταν κάτι είναι ανώνυμο, τότε για να το αναγνωρίσει ο άλλος πρέπει να ξαναφέρει στο μυαλό του όλα αυτά τα πραγματικά και ουσιαστικά χαρακτηριστικά που το αποτελούν. Αυτή η διαδικασία της ανάκλησης, και του επανέλεγχου, καθιστά το μυαλό οξύ, και τον άνθρωπο σε εγρήγορση.
Η ανωνυμία είναι το εργαλείο, για να ξεφύγουν οι άνθρωποι από τις διαφημίσεις και την πλύση εγκεφάλου, για να καταστρέψουν το οικοδόμημα της ταμπελοποίησης και του branding που κάποιοι θέλουν να κατασκευάσουν στον οκνηρό εγκέφαλό τους, και να αρχίσουν να βάζουν το μυαλό τους να δουλεύει, πέρα από τις ετικέτες και τις νόρμες.

Ειμαστε ανώνυμοι. Κοιτάμε πέρα από την ετικέτα. Οι μαρκετίστες, οι διαφημιστές, οι "επώνυμοι", βρίσκονται απέναντί μας, στο άλλο στρατόπεδο.

astyanax
Μέλος του Κόμματος Πειρατών
Δημοσιεύσεις: 67
Εγγραφή: 04 Ιαν 2012, 05:11

Re: ομιλία π. Οικονομίδη - REBRANDING GREECE

Δημοσίευσηαπό astyanax » 23 Φεβ 2012, 02:55

Θα μπορούσαμε να πούμε πως το branding είναι και τρόπος διαχωρισμού, άρα κατά κάποιο τρόπο iznogood και συ προωθείς ένα είδος branding, ανώνυμοι vs επώνυμοι, καλοί vs κακοί κ.ο.κ. Δε το λέω για να ρίξω λάδι στη φωτιά, περισσότερο για να γίνει συζήτηση (λίγο πιο "φιλοσοφική" μεν αλλά anyway...).

[ελαφρως_offtopic]
Αν και ελαφρώς offtopic, σε αυτό το σημείο να παραθέσω αυτό:
http://www.ted.com/talks/william_ury.html

Δεν έχει ιδιαίτερο νόημα λοιπόν να σκεφτόμαστε με στρατόπεδα. Κοιτάς τα θετικά ΚΑΙ ΤΑ ΑΡΝΗΤΙΚΑ των διαφορετικών απόψεων, και προσπαθείς να τα ερμηνεύσεις αντικειμενικά.
[/ελαφρως_offtopic]

Καλώς ή κακώς, για λόγους εξέλιξης εύκολα βάζουμε ταμπελίτσες σε πράγματα, και γι'αυτό προκύπτει το branding. Κατ'ελάχιστον, θεώρησε πως το branding είναι η "πρώτη εντύπωση". Προφανώς, ο ξύπνιος άνθρωπος δε στέκεται στη πρώτη εντύπωση (που όμως πάντα υπάρχει!) αλλά προσπαθεί να δει και την ουσία των πραγμάτων. Ο χαζός με τη μία εγκρίνει ή απορρίπτει με βάση την πρώτη εντύπωση.

Όταν λοιπόν ακούς ξένους να λένε "οι Έλληνες είναι τεμπέληδες", αναγκαστικά κοιτάς πρώτα το branding σου ώστε να προσεγγίσεις κόσμο και να κάτσουν πιο εύκολα/περισσότεροι να σε ακούσουν. Από κει και πέρα, επώνυμα ή ανώνυμα (:P) γίνεται πιο εύκολα συζήτηση.
-> http://pirateparty.gr/wiki/ <-

iznogood
Δημοσιεύσεις: 247
Εγγραφή: 10 Φεβ 2012, 17:52

Re: ομιλία π. Οικονομίδη - REBRANDING GREECE

Δημοσίευσηαπό iznogood » 24 Φεβ 2012, 10:53

Και για να καταλάβουμε τι έχουν στο μυαλό τους οι rebranding greece guys, ας διαβάσουμε και αυτό.
Τα ipads τους ταιριάζουν στα ανεγκέφαλα αμερικανάκια.
Εδώ όμως είναι βαλκάνια, δεν είναι παίξε γέλασε.

kchef
Μέλος του Κόμματος Πειρατών
Δημοσιεύσεις: 47
Εγγραφή: 17 Φεβ 2012, 03:39

Re: ομιλία π. Οικονομίδη - REBRANDING GREECE

Δημοσίευσηαπό kchef » 24 Φεβ 2012, 12:14

iznogood έγραψε:Και για να καταλάβουμε τι έχουν στο μυαλό τους οι rebranding greece guys, ας διαβάσουμε και αυτό.
Τα ipads τους ταιριάζουν στα ανεγκέφαλα αμερικανάκια.
Εδώ όμως είναι βαλκάνια, δεν είναι παίξε γέλασε.


Για να ξεφύγουμε λίγο από την συνομοσιολογία, αν αντικαταστάσησουμε την λέξη branding με την λέξη ταυτότητα, θα κάθετε καλύτερα στο μυαλό μας?
Μάλλον το πρόβλημα τελικά δεν είναι η ουσία του branding, αλλά το απο πού προέρχεται, η αμερικάνικη σύνταξη κλπ.

Τώρα, όσον αφορά τα βαλκάνια
iznogood έγραψε:Εδώ όμως είναι βαλκάνια, δεν είναι παίξε γέλασε.
, βλέπω σε τι κατάσταση έχουν έρθεί, ποιοί τα φέρανε και τι κάναμε γι'αυτό 30 χρόνια τώρα. Οπότε αυτού του είδους οι απειλές δεν περνάνε σε κανέναν πλέον.

Για να προσγειωθούμε στην πραγματικότητα, η ταυτότητα (branding) είναι κάτι υπαρκτό και άν εμένα με βοηθήσει (σαν χώρα) να βγάλω λεφτά από τον τουρισμό, γιατί να μην προσπαθήσω να το χρησιμοποιήσω (δεν αντιλέγει στις ιδέες των πειρατών), δεν σου λέει οτι η ανωνυμία πάει περίπατο. Άρα μπορώ να το δουλέψω σε όλα τα στάδια της ζωής, ακόμα και στην προώθηση των ιδεών των πειρατών, αφού ακόμα και το logo των πειρατών μπορεί να θεωρηθεί brand.

Συνεπώς brand δεν σημαίνει επωνυμία αλλά ταυτότητα.

iznogood
Δημοσιεύσεις: 247
Εγγραφή: 10 Φεβ 2012, 17:52

Re: ομιλία π. Οικονομίδη - REBRANDING GREECE

Δημοσίευσηαπό iznogood » 24 Φεβ 2012, 12:56

kchef έγραψε:Συνεπώς brand δεν σημαίνει επωνυμία αλλά ταυτότητα.


ότι και να σημαίνει, οι ανώνυμοι δεν έχουν ούτε επωνυμία, ούτε ταυτότητα, ούτε μπορούν να μπουν όλοι σε ένα καλάθι.
Δυστυχώς για τους ηλίθιους, κάθε φορά που έρχονται σε επαφή με κάτι ανώνυμο, πρέπει να βάζουν το μυαλό τους να δουλεύει, να κρίνουν από την αρχή αν είναι καλό η όχι.
Αυτό είναι που θέλουμε να πετύχουμε άλλωστε. Να μετατρέψουμε τους ηλίθιους, σε άτομα με κρίση.

Z53
Μέλος του Κόμματος Πειρατών
Δημοσιεύσεις: 224
Εγγραφή: 16 Ιαν 2012, 20:50

Re: ομιλία π. Οικονομίδη - REBRANDING GREECE

Δημοσίευσηαπό Z53 » 24 Φεβ 2012, 13:00

Φίλε kchf καλά τα λες μόνο μια παρατήρηση : Για την ακρίβεια των όρων αυτό είναι το brand. To branding είναι η διαδικασία μορφοποίησης του brand.
Να προσθέσω και κάτι.
Το να λέει κανείς "να καταργήσουμε τα brands" είναι σχήμα οξύμωρο. Το brand είναι η "εικόνα" που σχηματίζει κάποιος στο μυαλό του για ένα προϊόν, ένα άτομο, ένα κόμμα, ένα οτιδήποτε. Δεν μπορείς να μπείς στο μυαλό του και να την αφαιρέσεις. Το branding προσπαθεί να αλλάξει αυτή την εικόνα (ή να τη μορφοποιήσει αν δεν υπάρχει) και εκεί σημασία έχει το τι επιδιώκει και τα μέσα που χρησιμοποιεί για να το πετύχει. Είναι δηλαδή ένα "εργαλείο" και όπως όλα τα εργαλεία μπορεί να χρησιμοποιηθεί και έτσι και αλλιώς.
Οσον αφορά δε τις ιδέες, δεν βγαίνουν από παρθενογέννεση. Από κάποιον εκφράζονται είτε βάζοντας από κάτω την υπογραφή του είτε κάποιο ψευδώνυμο είτε τίποτα (βλέπε graffity) .Εχουμε ακούσει (διαβάσει κλπ) καταπληκτικές ιδέες και καταπληκτικές παπαριές και με υπογραφή και με ψευδώνυμο και γραμμένες στους τοίχους. Η ποιότητα δεν εξαρτάται από την υπογραφή (ή τη μη υπογραφή).
Το γεγονός ότι στην κοινωνία που ζούμε (της βαθιάς παρακμής) ο πολύς κόσμος δέχεται άκριτα (ή πολύ πιο εύκολα) αυτά που λέει ο κάθε "επώνυμος" (= ο τύπος που με εργαλείο το branding έχει κάνει "όνομα") δεν αντιμετωπίζεται με σκιαμαχίες του τύπου "να καταργήσουμε τα brands", αλλά με την διαρκή προσπάθεια αναστροφής αυτής της νοοτροπίας (σφαιρική ενημέρωση, παιδεία (με την ευρεία έννοια) κλπ δηλαδή μια κοινωνία Πολιτών όχι υπηκόων.
Αυτό θεωρώ ότι θα προσπαθήσει να κάνει το κόμμα των Πειρατών, γι' αυτό είμαι μέλος.
Ζαννής Φραγκάκης (Αρχιτέκτονας)

iznogood
Δημοσιεύσεις: 247
Εγγραφή: 10 Φεβ 2012, 17:52

Re: ομιλία π. Οικονομίδη - REBRANDING GREECE

Δημοσίευσηαπό iznogood » 24 Φεβ 2012, 13:08

Z53 έγραψε:Το brand είναι η "εικόνα" που σχηματίζει κάποιος στο μυαλό του για ένα προϊόν, ένα άτομο, ένα κόμμα, ένα οτιδήποτε. Δεν μπορείς να μπείς στο μυαλό του και να την αφαιρέσεις.


Δεν διαφωνεί κανείς ότι το brand είναι η "εικόνα" που σχηματίζει κάποιος στο μυαλό του για κάτι.
Γιαυτό και είμαστε ανώνυμοι, για αυτό αλλάζουμε συνέχεια ονόματα, για να μην έχουμε brand.
Δεν μπορείς να μπείς στο μυαλό του ηλίθιου και να αφαιρέσεις το είδωλο.
Μπορείς όμως, με συνεχή βομβαρδισμό ανωνύμων ιδεών, προσώπων, προϊόντων, καταστάσεων γενικότερα, να τον κάνεις να καταλάβει ότι οι εικόνες που έχει στον τεμπέλικο μυαλό του δεν έχουν καμία σημασία, σημασία έχει η ουσία που είναι πίσω από την εικόνες. Και αυτή την ουσία πρέπει πάντα να αναζητά, γκρεμίζοντας έτσι τα είδωλα που προσπαθούν να χτίσουν στον κούφιο εγκέφαλό του οι μαρκετίστες.
Τελευταία επεξεργασία από 1 και iznogood, έχει επεξεργασθεί 24 φορά/ες συνολικά

James
Μέλος του Κόμματος Πειρατών
Δημοσιεύσεις: 1993
Εγγραφή: 19 Ιαν 2012, 17:36
Τοποθεσία: Αττική
Επικοινωνία:

Re: ομιλία π. Οικονομίδη - REBRANDING GREECE

Δημοσίευσηαπό James » 24 Φεβ 2012, 13:12

[quote="iznogood"][quote]
Χρησιμοποιείς πρώτο πρόσωπο λέγοντας Εμείς θέλουμε εκείνο, εμείς θέλουμε το άλλο, στα @@@@@ μου τι θέλετε εσείς.
Ρε @@@@@ έχεις καταλάβει ότι εδώ είναι ο χώρος συζήτησης του κόμματος?
και εσύ συμμετέχεις σε ένα κόμμα ?
Σου έχω ξανά γράψει μεγάλωσε λίγο πήγαινε δούλεψε λίγο κάνε κάτι δημιουργικό και μετα Έλα να μας πείς τις απόψεις σου περί ζωής ανωνυμίας και επωνυμίας.
Υ.σ.1 Θέλω να σε παρακαλέσω να μη σπαμάρεις στα θέματα που βάζω γιατί τα θεωρώ σοβαρά
Υ.σ.2 Ελπίζω να με ακούσεις
Οι αναρτήσεις μου είναι οι πολιτικές μου απόψεις.
!!!Be Proud to fly the Jolly Roger!!!
jamesppgr@riseup.net


Επιστροφή στο

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: 4 και 0 επισκέπτες