Δημοσίευσηαπό adrian » 26 Σεπ 2012, 22:37
πιθανολογω οτι ειναι blacklist σε επιπεδο isp (σχολικο δικτυο). αρα γενικο τυφλο μπλοκαρισμα του οτι κρινεται κακο (και απο ποιον γινεται αυτη η κριση?)
οσο για το "παιδια χρηστες", οι υπολογιστες μπαινουν απο το γυμνασιο, δηλαδη απο τα 12. αρα δεν ειναι μωρα τα παιδια. μπορουν να καταλαβουν 2 πραγματα.
μηπως αντι να μπλοκαρεις, να αξιζε το μαθημα, εκτος των ανουσιων περι ιστοριας υπολογιστων, κλπ, να επικεντρώνεται και στην δημιουργια διαδικτυακης συνειδησης? εννοω να μαθεις στα παιδια τι κινδυνοι υπαρχουν, και να τους δειξεις πως να προστατευτουν. αντι απλα να κρυβεις το περιεχομενο και να "νιπτεις τας χειρας" κεντρικα ως εκπαιδευτικο συστημα. και το παιδι να πηγαινει σπιτι και να κανει οτι ναναι.
και δηλαδη, πχ, ο 18χρονος γ λυκειου που για τον α/β λογο δεν εχει αλλου προσβαση στο διαδικτυο, γιατι να μην του δινεται η δυνατοτητα να δει ελευθερα ότι θελει στο διαδικτυο, μεσα απο το δικτυο του σχολειου του (οχι σε ωρα μαθηματος, πχ να μπορουσε να κατσει μετα το περας του μαθηματος).
και εστω ο 16χρονος της α λυκειου εχει project (νεα πραγματα!) με θεμα τα ναρκωτικα και τους κινδυνους τους. αν ολες οι σχετικες ιστοσελιδες ειναι αποκλεισμενες, τοτε τι θα κανει? copy paste wikipedia? (οπως γινεται κατα κορον στα projects αυτα, αλλα αυτο ειναι μια αλλη συζητηση) ή να βγει στην "πιατσα" να κανει πρωτογενη ερευνα?
https://www.youtube.com/watch?v=wuKx7AgHLes
καλύτερα ξύλινο πόδι, παρά ξύλινος λόγος - arrrr