Σελίδα 1 από 1

Εξωδικα απο αλλα κομματα

Δημοσιεύτηκε: 26 Απρ 2012, 23:31
από Tzouvekas Theodoros
η δημιουργία, ξανά! ειδα οτι εκανε αυτο που λεμε τοσες μερες να κανουμε και εμεις . δειτε λιγο

ΕΝΩΠΙΟΝ ΠΑΝΤΟΣ ΑΡΜΟΔΙΟΥ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ
ΚΑΙ ΠΑΣΗΣ ΑΡΜΟΔΙΑΣ ΑΡΧΗΣ

ΕΞΩΔΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ - ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ - ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ

Του πολιτικού κόμματος με την επωνυμία «δημιουργία, ξανά!», το οποίο εδρεύει στο Χαλάνδρι Αττικής, επί της οδού Ηρώδου Αττικού αρ. 27, και εκπροσωπείται νομίμως από τον Πρόεδρο αυτού, κ. Αθανάσιο – Γλαύκο Τζήμερο.

Π Ρ Ο Σ

1) Τον κ. Υπουργό Εσωτερικών, κ. Αναστάσιο Γιαννίτση, που κατοικοεδρεύει στην Αθήνα (οδός Σταδίου 27) και
2) Τον κ. Υπουργό Επικρατείας, κ. Παντελή Καψή, που κατοικοεδρεύει στην Καλλιθέα (Φραγκούδη 11 & Αλ. Πάντου).-

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΣ:

Το Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης (Ε.Σ.Ρ.), που εδρεύει στην Αθήνα (Πανεπιστημίου & Αμερικής 5), νομίμως εκπροσωπούμενο από τον Πρόεδρο αυτού, κ. Ιωάννη Λασκαρίδη.

Τυγχάνουμε νομίμως ιδρυθέν και συσταθέν πολιτικό κόμμα, η συστατική δήλωση και ιδρυτική διακήρυξη του οποίου κατατέθηκε νομίμως σύμφωνα με το άρθρο 29 του Ν. 3023/2002, ως τροποποιηθείς σήμερα ισχύει, στον κ. Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου την 8.12.2011, συνοδευόμενη από πάνω από διακόσιες (200) υπογραφές ιδρυτικών μελών.

Ενόψει της διενέργειας των Εθνικών Βουλευτικών Εκλογών της 6ης Μαΐου 2012 για την ανάδειξη των μελών του Ελληνικού Κοινοβουλίου καταθέσαμε νόμιμα και εμπρόθεσμα κατ’ άρθρον 37 παρ. 1 του Π.Δ. 26/2012 στον κ. Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου και στον κ. Πρόεδρο της Βουλής των Ελλήνων τις αναγκαίες κατά νόμον δηλώσεις του κόμματός μας για τη συμμετοχή μας στις εκλογές αυτές. Το κόμμα μας θα συμμετάσχει στις επικείμενες εκλογές με συνολικά διακόσιους τριάντα (230) υποψηφίους βουλευτές του, οι οποίοι συγκροτούν συνδυασμούς του κόμματός μας σε όλες τις εκλογικές περιφέρειες της χώρας μας και έχουν ήδη νόμιμα ανακηρυχθεί υποψήφιοι βουλευτές από όλα τα κατά τόπους και καθ’ ύλην αρμόδια Πρωτοδικεία της χώρας, καθώς και με δώδεκα (12) υποψήφιους βουλευτές Επικρατείας σύμφωνα με τα ειδικότερα οριζόμενα στο άρθρο 3 του Π.Δ. 26/2012.

Προ ολίγων ημερών, εκδώσατε την καταφανώς αντισυνταγματική, μη νόμιμη και ως εκ τούτου ακυρωτέα υπ’ αριθμ. 8945/18.04.2012 Κοινή Υπουργική Απόφασή σας, κατ’ άρθρον 45 του Π.Δ. 26/2012 και κατ’ άρθρον 10 παρ. 2 του Ν. 3023/2002, ως τροποποιηθέν αυτό ισχύει σήμερα, στην οποία δεν καθορίζεται χρόνος διατιθέμενος στα δελτία ειδήσεων των κρατικών και ιδιωτικών ραδιοφωνικών και τηλεοπτικών σταθμών για την παρουσίαση της προεκλογικής δραστηριότητας του νεοπαγούς πολιτικού μας κόμματος, ούτε καθορίζεται υποχρέωση των δημόσιων και των ιδιωτικών ραδιοφωνικών και τηλεοπτικών σταθμών ελεύθερης λήψης, καθώς και των φορέων παροχής συνδρομητικών ραδιοφωνικών και τηλεοπτικών υπηρεσιών, κάθε μορφής στην μετάδοση μηνυμάτων του κόμματός μας σε διάρκεια που θα έπρεπε να καθορίζεται από την προαναφερόμενη εκδοθείσα από εσάς Κ.Υ.Α. και με την οποία θα έπρεπε να κατανέμεται ο προαναφερόμενος χρόνος μεταξύ των κομμάτων και των συνασπισμών με βάση την αρχή της αναλογικής ισότητας και την εξασφάλιση της μετάδοσης των θέσεων και του προγράμματος των κομμάτων και των συνασπισμών.

Δυστυχώς, αποτελεί διαπίστωση ερειδόμενη στη στοιχειώδη αντίληψη της δημόσιας πραγματικότητας ότι στη χώρα μας τα υπαρκτά και νομίμως ιδρυθέντα πολιτικά κόμματα, που όμως δεν έχουν εκπροσώπηση στη Βουλή, είναι πλήρως αποκλεισμένα από κάθε προβολή τους στους δημόσιους και ιδιωτικούς ραδιοφωνικούς και τηλεοπτικούς σταθμούς ελεύθερης λήψης.
Επειδή, το Σύνταγμα ορίζει ότι «Οι Έλληνες είναι ίσοι ενώπιον του νόμου» (άρθρο 4 παρ. 1), ότι «Καθένας έχει δικαίωμα να αναπτύσσει ελεύθερα την προσωπικότητά του και να συμμετέχει στην κοινωνική, οικονομική και πολιτική ζωή της Χώρας, εφόσον δεν προσβάλλει τα δικαιώματα των άλλων και δεν παραβιάζει το Σύνταγμα ή τα χρηστά ήθη» (άρθρο 5 παρ. 1), ότι «Καθένας έχει δικαίωμα στην πληροφόρηση, όπως νόμος ορίζει. Περιορισμοί στο δικαίωμα αυτό είναι δυνατόν να επιβληθούν με νόμο μόνο εφόσον είναι απολύτως αναγκαίοι και δικαιολογούνται για λόγους εθνικής ασφάλειας, καταπολέμησης του εγκλήματος ή προστασίας δικαιωμάτων και συμφερόντων τρίτων» (άρθρο 5Α παρ. 1) και ότι «Καθένας μπορεί να εκφράζει και να διαδίδει προφορικά, γραπτά και δια του τύπου τους στοχασμούς του, τηρώντας τους νόμους του Κράτους» (άρθρο 14 παρ. 1).

Επειδή, το άρθρο 15 παρ. 2 του Συντάγματος ορίζει τα εξής: «Η ραδιοφωνία και η τηλεόραση υπάγονται στον άμεσο έλεγχο του Κράτους. Ο έλεγχος και η επιβολή των διοικητικών κυρώσεων υπάγονται στην αποκλειστική αρμοδιότητα του Εθνικού Συμβουλίου Ραδιοτηλεόρασης που είναι ανεξάρτητη αρχή, όπως νόμος ορίζει. Ο άμεσος έλεγχος του Κράτους, που λαμβάνει και τη μορφή του καθεστώτος της προηγούμενης άδειας, έχει ως σκοπό την αντικειμενική και με ίσους όρους μετάδοση πληροφοριών και ειδήσεων, καθώς και προϊόντων του λόγου και της τέχνης, την εξασφάλιση της ποιοτικής στάθμης των προγραμμάτων που επιβάλλει η κοινωνική αποστολή της ραδιοφωνίας και της τηλεόρασης και η πολιτιστική ανάπτυξη της Χώρας, καθώς και το σεβασμό της αξίας του ανθρώπου και την προστασία της παιδικής ηλικίας και της νεότητας. Νόμος ορίζει τα σχετικά με την υποχρεωτική και δωρεάν μετάδοση των εργασιών της Βουλής και των επιτροπών της, καθώς και προεκλογικών μηνυμάτων των κομμάτων από τα ραδιοτηλεοπτικά μέσα». Εξάλλου, το άρθρο 29 του Συντάγματος ορίζει τα εξής: «1. Έλληνες πολίτες που έχουν το εκλογικό δικαίωμα μπορούν ελεύθερα να ιδρύουν και να συμμετέχουν σε πολιτικά κόμματα, που η οργάνωση και η δράση τους οφείλει να εξυπηρετεί την ελεύθερη λειτουργία του δημοκρατικού πολιτεύματος.… 2. Τα κόμματα έχουν δικαίωμα στην οικονομική τους ενίσχυση από το Κράτος για τις εκλογικές και λειτουργικές τους δαπάνες, όπως νόμος ορίζει. Νόμος ορίζει τις εγγυήσεις διαφάνειας ως προς τις εκλογικές δαπάνες και γενικά την οικονομική διαχείριση των κομμάτων, των βουλευτών, των υποψηφίων βουλευτών και των υποψηφίων στην τοπική αυτοδιοίκηση όλων των βαθμών. Με νόμο επιβάλλεται ανώτατο όριο εκλογικών δαπανών, μπορεί να απαγορεύονται ορισμένες μορφές προεκλογικής προβολής και καθορίζονται οι προϋποθέσεις υπό τις οποίες η παράβαση των σχετικών διατάξεων συνιστά λόγο έκπτωσης από το βουλευτικό αξίωμα με πρωτοβουλία του ειδικού οργάνου του επόμενου εδαφίου. Ο έλεγχος των εκλογικών δαπανών των κομμάτων και των υποψήφιων βουλευτών διενεργείται από ειδικό όργανο που συγκροτείται και με τη συμμετοχή ανώτατων δικαστικών λειτουργών, όπως νόμος ορίζει. Με νόμο μπορούν να επεκταθούν οι ρυθμίσεις αυτές και στους υποψηφίους για άλλες αιρετές θέσεις».

Επειδή, το άρθρο 52 του Συντάγματος ορίζει ότι «Η ελεύθερη και ανόθευτη εκδήλωση της λαϊκής θέλησης, ως έκφραση της λαϊκής κυριαρχίας, τελεί υπό την εγγύηση όλων των λειτουργών της Πολιτείας, που έχουν υποχρέωση να τη διασφαλίζουν σε κάθε περίπτωση».

Επειδή, από τον συνδυασμό των προαναφερόμενων συνταγματικών διατάξεων προκύπτουν αβίαστα τα εξής: Για την «ελεύθερη και ανόθευτη εκδήλωση της λαϊκής θέλησης», η οποία αποτελεί «έκφραση της λαϊκής κυριαρχίας», απαιτείται, μεταξύ άλλων, η κατά το δυνατόν πληρέστερη, έγκαιρη και πολύπλευρη ενημέρωση του εκλογικού σώματος. Προς τούτο, ο κοινός νομοθέτης οφείλει να προβλέψει και να ρυθμίσει την δωρεάν προβολή των κομμάτων από τα ραδιοτηλεοπτικά μέσα κατά την προεκλογική περίοδο. Με τις σχετικές ρυθμίσεις ο διατιθέμενος στα κόμματα ραδιοτηλεοπτικός χρόνος μπορεί να διαφοροποιείται με βάση πρόσφορα και αντικειμενικά κριτήρια, όπως είναι η κοινοβουλευτική τους εκπροσώπηση και το ποσοστό των ψήφων που έχουν λάβει κατά τις τελευταίες, πριν από τον εκάστοτε κρίσιμο χρόνο, εκλογές. Σε κάθε περίπτωση, όμως, οι ρυθμίσεις αυτές πρέπει να εξασφαλίζουν σε όλα, κατ΄ αρχήν, τα κόμματα ένα ελάχιστο, πλην ικανό, χρόνο για την παρουσίαση των θέσεων και των προγραμμάτων τους από τα ραδιοτηλεοπτικά μέσα, λαμβάνοντας μέριμνα και για τα νεοπαγή κόμματα, ιδίως στην περίπτωση κατά την οποία ο νομοθέτης έχει κάνει χρήση της ευχέρειας που το δίδει το άρθρο 29 παρ. 2 του Συντάγματος και έχει απαγορεύσει την διαφήμιση των κομμάτων από το ραδιόφωνο και την τηλεόραση κατά την προεκλογική περίοδο. Τούτο δε είναι αναγκαίο, διότι τα νεοπαγή κόμματα, ως εκ της ιδιότητός των αυτής, έχουν περιορισμένο χρόνο προ των εκλογών για την γνωστοποίηση των θέσεων και του προγράμματός των (ΣΤΕ Ολομέλεια, 3427/2010 ΝοΒ 2010, τ.58, σελ. 2512, ΕΔΔΔ 2011, τ.55, σελ. 127). Μάλιστα, στα νεοπαγή κόμματα αυτό κρίνεται απολύτως απαραίτητο καθώς η εκπομπή ραδιοτηλεοπτικού προγράμματος γίνεται στο πλαίσιο παραχώρησης δημόσιας λειτουργίας, ενώ οι συχνότητες αποτελούν δημόσιο αγαθό, που ευρίσκεται μάλιστα σε σπανιότητα.

Εξάλλου, τόσο ο συνταγματικός νομοθέτης, όσο και οι διεθνείς συμβάσεις ορίζουν το νομοθετικό πλαίσιο για την θέσπιση νόμιμης υποχρέωσης των μέσων μαζικής ενημέρωσης να διαθέτουν και εκτός προεκλογικής περιόδου ένα ελάχιστο χρόνο ανά τακτά χρονικά διαστήματα από το πρόγραμμά τους, προκειμένου να δίνουν βήμα προβολής των θέσεών τους στα νομίμως λειτουργούντα πολιτικά κόμματα που πληρούν ορισμένα ελάχιστα εχέγγυα αξιοπιστίας. Ειδικότερα, σύμφωνα με την παράγραφο 1 του άρθρου 10 της από 4.11.1950 διεθνούς συμβάσεως της Ρώμης, όπως κυρώθηκε με το ν. 2329/1953 και με το ν.δ. 53/1970 και έχει ισχύ συνταγματικής διατάξεως, κατοχυρώνεται η ιδιαίτερα σημαντική για μία δημοκρατική κοινωνία ελευθερία της έκφρασης και μάλιστα σε μία ευρεία περιγραφή. Ως επί μέρους εκφάνσεις της ελευθερίας εκφράσεως αναφέρονται ρητά η «ελευθερία γνώμης» και η «ελευθερία λήψεως ή μεταδόσεως πληροφοριών ή ιδεών». Από τη διατύπωση όμως στο κείμενο του νόμου, όπου χρησιμοποιείται η έκφραση «περιλαμβάνει» συνάγεται αβίαστα ότι η απαρίθμηση αυτή είναι ενδεικτική και ότι η διάταξη αυτή προστατεύει και άλλες συναφείς εκφάνσεις του δικαιώματος της ελευθερίας εκφράσεως. Συναφής έκφανση του δικαιώματος της ελευθερίας της εκφράσεως δεν μπορεί παρά να αποτελεί και το δικαίωμα της εκφράσεως γνώμης του ατόμου ως πολίτη για τα δημόσια πράγματα μέσω ενός συλλογικού φορέα πολιτικής δράσης, όπως είναι τα πολιτικά κόμματα. Και επειδή ζούμε στην εποχή της ηλεκτρονικής τηλεπικοινωνίας, προσφορότερο μέσο για την άσκηση αυτού του δικαιώματος είναι οι τηλεοπτικοί και ραδιοφωνικοί σταθμοί.

Επειδή, έχουμε έννομο συμφέρον, υπό την ιδιότητά μας ως νεοπαγούς κόμματος, να μας δοθεί επαρκής τηλεοπτικός και ραδιοφωνικός χρόνος δωρεάν προβολής μας.

Επειδή, έχουμε καταθέσει νόμιμα και εμπρόθεσμα κατ’ άρθρον 37 παρ. 1 του Π.Δ. 26/2012 στον κ. Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου και στον κ. Πρόεδρο της Βουλής των Ελλήνων τις αναγκαίες κατά νόμον δηλώσεις του κόμματός μας για τη συμμετοχή μας στις εκλογές αυτές.

Επειδή, το πολιτικό κόμμα μας θα συμμετάσχει στις επικείμενες Εθνικές Βουλευτικές Εκλογές της 6ης Μαΐου 2012 με συνολικά διακόσιους τριάντα (230) υποψηφίους βουλευτές του, οι οποίοι συγκροτούν συνδυασμούς του κόμματός μας σε όλες τις εκλογικές περιφέρειες της χώρας μας και έχουν ήδη νόμιμα ανακηρυχθεί υποψήφιοι βουλευτές από όλα τα κατά τόπους και καθ’ ύλην αρμόδια Πρωτοδικεία της χώρας, καθώς και με δώδεκα (12) υποψήφιους βουλευτές Επικρατείας σύμφωνα με τα ειδικότερα οριζόμενα στο άρθρο 3 του Π.Δ. 26/2012.

Επειδή, για όλους τους προαναφερόμενους λόγους, η εκδοθείσα από εσάς υπ’ αριθμ. 8945/18.04.2012 Κοινή Υπουργική Απόφαση είναι κατάφωρα αντισυνταγματική και μη νόμιμη και ως εκ τούτου ακυρωτέα, καθώς μας αποστερείται πλήρως το δικαίωμά μας σε χρόνο διατιθέμενο στα δελτία ειδήσεων των κρατικών και ιδιωτικών ραδιοφωνικών και τηλεοπτικών σταθμών για την παρουσίαση της προεκλογικής δραστηριότητας του νεοπαγούς πολιτικού μας κόμματος, καθώς επίσης δεν υποχρεώνονται οι δημόσιοι και ιδιωτικοί ραδιοφωνικοί και τηλεοπτικοί σταθμοί ελεύθερης λήψης, καθώς και οι φορείς παροχής συνδρομητικών ραδιοφωνικών και τηλεοπτικών υπηρεσιών, κάθε μορφής στην μετάδοση μηνυμάτων του κόμματός μας.

ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ
Και με τη ρητή επιφύλαξη παντός νομίμου δικαιώματός μας

ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΜΑΣΤΕ ΕΝΤΟΝΟΤΑΤΑ για την κατάφωρα αντισυνταγματική και μη νόμιμη υπ’ αριθμ. 8945/18.04.2012 Κοινή Υπουργική Απόφαση, που εκδώσατε.

ΣΑΣ ΚΑΛΟΥΜΕ όπως το αργότερο εντός μίας (1) εργάσιμης ημέρας από την επίδοση της παρούσας μας, συμμορφούμενοι πλήρως με τις ισχύουσες συνταγματικές και νομοθετικές διατάξεις, προβείτε είτε σε ανάκληση, άλλως τροποποίηση είτε σε έκδοση νέας Κοινής Υπουργικής Απόφασης, με την οποία
θα καθορίζεται ο τρόπος προβολής των πολιτικών κομμάτων κατά την τρέχουσα προεκλογική περίοδο, συμπεριλαμβανομένου του πολιτικού μας κόμματος, και με την οποία θα προβλέπεται αφενός η υποχρέωση στους δημόσιους και ιδιωτικούς ραδιοφωνικούς και τηλεοπτικούς σταθμούς ελεύθερης λήψης, καθώς και στους φορείς παροχής συνδρομητικών ραδιοφωνικών και τηλεοπτικών υπηρεσιών, κάθε μορφής στην δωρεάν μετάδοση μηνυμάτων του κόμματός μας και αφετέρου θα μας διατίθεται δωρεάν χρόνος στα δελτία ειδήσεων των κρατικών και ιδιωτικών ραδιοφωνικών και τηλεοπτικών σταθμών για την παρουσίαση της προεκλογικής δραστηριότητας του νεοπαγούς πολιτικού μας κόμματος, δεδομένου ότι το πολιτικό κόμμα μας έχει τεκμήριο αξιοπιστίας και σοβαρότητας, για τους λόγους που αναλυτικά εκθέσαμε ανωτέρω,

ΑΛΛΩΣ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΑΡΕΛΕΥΣΗΣ ΑΠΡΑΚΤΟΥ ΤΗΣ ΑΝΩΤΕΡΩ ΤΑΣΣΟΜΕΝΗΣ ΠΡΟΘΕΣΜΙΑΣ, ΣΑΣ ΔΗΛΩΝΟΥΜΕ ότι θα ασκήσουμε κάθε ένδικο μέσο για την ακύρωση της ανωτέρω απόφασής σας, θα αναζητήσουμε με κάθε νόμιμο μέσο την αποκατάσταση κάθε ζημίας μας πηγάζουσας εκ των ανωτέρω παραβάσεών σας και εκ της αρνήσεως ικανοποιήσεως του ανωτέρω εκτεθέντος δικαιώματός μας, καθώς επίσης θα αναζητήσουμε κάθε αστική και ποινική ευθύνη σας εκ των ανωτέρω ενεργειών και παραλείψεών σας.

Αρμόδιος δικαστικός επιμελητής εντέλλεται να επιδώσει νόμιμα την παρούσα σε αυτούς που απευθύνεται ανωτέρω, προς γνώση τους και για τις νόμιμες συνέπειες, αντιγράφοντας όλο το περιεχόμενό της στην έκθεση επίδοσης που θα συνταχθεί. Γίνεται μνεία ότι επικολλήθηκε Τ.Π.Δ.Α. 1,15€.

Χαλάνδρι, 23.4.2012
Η ΠΛΗΡΕΞΟΥΣΙΑ ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ
ΟΥΡΑΝΙΑ Δ. ΣΙΟΡΕΝΤΑ

Re: Εξωδικα απο αλλα κομματα

Δημοσιεύτηκε: 27 Απρ 2012, 00:04
από baskin
Η "Δημιουργία Λεφτά" νοιάζεται μόνο για την τηλεοπτική προβολή (για τους κλασσικούς τρόπους προβολής δηλαδή). Καμία κουβέντα για τυπογραφεία και ψηφοδέλτια που έγινε το μεγάλο πανηγύρι. Δεν έχουν οικονομικά ζητήματα να λύσουν, το έχουν λυμένο το βιοποριστικό τους.

Re: Εξωδικα απο αλλα κομματα

Δημοσιεύτηκε: 27 Απρ 2012, 00:24
από espoir
Αυτό είναι γνωστό.
Το ερώτημα είναι:
α) εάν μία τέτοια κίνηση μπορεί να είναι χρήσιμη και για άλλα κόμματα.
β) εάν έτσι κατοχυρώνει κάτι για τις επόμενες εκλογές (βλέπε: Δράση - Μάνος).
γ) εάν έχει νόημα να αντιγράψει κανείς την ίδια κίνηση και εάν ναι, πόσο κοστίζει αυτό [πέρα από το κόστος επίδοσης εάν γίνει με δικαστικό επιμελητή, η σύνταξη του εξωδίκου από κάποιον δικηγόρο].
δ) εάν πρέπει το κόμμα των πειρατών να τη δημοσιοποιήσει / προωθήσει προς την ΕΕ και εάν ναι, γιατί όχι μέσω των "αδελφών κομμάτων" στο Ευρωκοινοβούλιο;
ε) ... [συμπληρώστε κάτι που δεν έχω σκεφτεί]

Με δεδομένο ότι πάμε σε περίοδο αστάθειας [θυμάται κανείς τις 3 εκλογικές αναμετρήσεις 89-90;] καλό είναι να βλέπουμε μπροστά και τις επόμενες εκλογικές αναμετρήσεις.

Re: Εξωδικα απο αλλα κομματα

Δημοσιεύτηκε: 27 Απρ 2012, 00:56
από anestis
Εχω την αίσθηση ότι θα την δουν, θα γελάσουν και θα την πετάξουν στο καλάθι με τα άχρηστα.

Re: Εξωδικα απο αλλα κομματα

Δημοσιεύτηκε: 27 Απρ 2012, 07:01
από agelos
anestis έγραψε:Εχω την αίσθηση ότι θα την δουν, θα γελάσουν και θα την πετάξουν στο καλάθι με τα άχρηστα.


εγω πιστευω οτι αν υπαρχει πραγματικος τροπος να καλεστουν οι υπευθυνοι σε δικαστηρια αν φυσικα τιθεταιπαρανομιες τοτε να ασχοληθουμε με τετοιες κινησεις. αλλιως ποιος ο λογος?