ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΒΑΣΕΙ ΝΟΜΟΥ 3023

omissman
Μέλος του Κόμματος Πειρατών
Δημοσιεύσεις: 837
Εγγραφή: 11 Ιαν 2012, 16:15
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΒΑΣΕΙ ΝΟΜΟΥ 3023

Δημοσίευσηαπό omissman » 12 Απρ 2012, 15:52

Επειδη διαβαζω συχνα αναρτησεις με ερωτηματα σχετικα με τα οικονομικα των Πειρατων , τις δυνατοτητες χρηματοδοτησης κλπ, επαναφερω μια ενημερωση σχετικα με τις προβλεψεις του Ν.3023 , που ειχα κανει σαν συνημμενη σε προηγουμενη δημοσιευση, αποκλειστικα για τα ζητηματα αυτα.

Άρθρο 5: Έσοδα και δαπάνες πολιτικών κομμάτων
1. Έσοδα πολιτικών κομμάτων και συνασπισμών θεωρούνται, για την εφαρμογή των διατάξεων του
παρόντος νόμου, τα ποσά που συγκεντρώνουν από την κρατική χρηματοδότηση και κάθε άλλη πηγή και ιδίως από
τακτικές και έκτακτες εισφορές μελών, βουλευτών και φίλων, οικονομικές εξορμήσεις, δωρεές, δάνεια, μερίσματα, τόκους
, την εκμετάλλευση της κινητής ή ακίνητης περιουσίας τους ή οποιαδήποτε άλλη δραστηριότητα.
2. Δαπάνες πολιτικών κομμάτων και συνασπισμών θεωρούνται, για την εφαρμογή των διατάξεων του
παρόντος νόμου, τα ποσά που διαθέτουν για την αντιμετώπιση κάθε είδους αναγκών τους κατά τη διάρκεια τόσο
της βουλευτικής περιόδου όσο και του εκλογικού αγώνα.
3. Οι δαπάνες πολιτικών κομμάτων και συνασπισμών διακρίνονται σε λειτουργικές και εκλογικές.
Λειτουργικές δαπάνες είναι τα ποσά που διατίθενται κατά τη διάρκεια της βουλευτικής περιόδου.
Στις δαπάνες αυτές περιλαμβάνονται ιδίως όσες καταβάλλονται για την αντιμετώπιση των αναγκών της οργάνωσης,
της διοίκησης και της λειτουργίας, την προβολή του προγράμματος και των θέσεων, την επιμόρφωση των στελεχών και
τη λειτουργία κέντρων μελετών, καθώς και την ανάληψη επιμορφωτικών δραστηριοτήτων.
Εκλογικές δαπάνες είναι τα ποσά που καταβάλλονται κατά τη διάρκεια του εκλογικού αγώνα για τις ανάγκες του,
καθώς και η αξία των αποτιμώμενων σε χρήμα παροχών και διευκολύνσεων προς το κόμμα ή το συνασπισμό.
Ως εκλογικές δαπάνες μπορεί να θεωρηθούν και ποσά που καταβλήθηκαν πριν από την προκήρυξη των εκλογών,
εφόσον από τα οικεία παραστατικά προκύπτει ότι τα ποσά αυτά σχετίζονται άμεσα με την κάλυψη εκλογικών αναγκών.
5. Τα έσοδα και οι δαπάνες των πολιτικών κομμάτων διακινούνται μέσω λογαριασμών, που τηρούνται σε τράπεζες,
εγκατεστημένες στην Ελλάδα, σε ποσοστό τουλάχιστον 80% του ετήσιου ύψους τους
.
Οι λογαριασμοί αυτοί γνωστοποιούνται, εντός πέντε ημερών από το άνοιγμά τους, στην Επιτροπή Ελέγχου.
Τα εκλογικά έσοδα και οι εκλογικές δαπάνες διακινούνται, ομοίως, μέσω χωριστών τραπεζικών λογαριασμών,
κατά το ίδιο ποσοστό, με αντίστοιχη υποχρέωση γνωστοποίησης. Κατάθεση στους ανωτέρω λογαριασμούς
επιτρέπεται μόνο επώνυμα, με ευθύνη της τράπεζας ως προς τη διαπίστωση των στοιχείων ταυτότητας του καταθέτη.

Άρθρο 6: Έσοδα και δαπάνες των υποψήφιων βουλευτών
1. Έσοδα των υποψήφιων βουλευτών, για την εφαρμογή των διατάξεων του παρόντος νόμου, είναι τα ποσά που χορηγούνται σε αυτούς, κατά τη διάρκεια της προεκλογικής περιόδου για τις ανάγκες της.
2. Δαπάνες των υποψήφιων βουλευτών, για την εφαρμογή των διατάξεων του παρόντος, είναι τα ποσά που διαθέτουν οι υποψήφιοι βουλευτές κατά τη διάρκεια της προεκλογικής περιόδου για τις ανάγκες της.
Στις δαπάνες αυτές περιλαμβάνονται, ιδίως, κάθε ποσό που καταβάλλεται για τη μίσθωση αιθουσών και πολιτικών γραφείων, την αγορά, έκδοση, κυκλοφορία και διακίνηση εντύπων, την καταχώριση και προβολή μηνυμάτων
από τον τύπο και την παροχή κάθε μορφής υπηρεσιών από επιχειρήσεις διαφημίσεων, τύπου, και δημοσίων σχέσεων,
καθώς και η αξία των αποτιμώμενων σε χρήμα παροχών και διευκολύνσεων προς τους υποψήφιους βουλευτές.
3. Τα έσοδα και οι δαπάνες των υποψήφιων βουλευτών διακινούνται μέσω λογαριασμών σε τράπεζες,
εγκατεστημένες στην Ελλάδα, σε ποσοστό τουλάχιστον 60% του συνολικού ύψους τους.

Οι λογαριασμοί αυτοί γνωστοποιούνται, εντός πέντε ημερών από το άνοιγμά τους, στην Επιτροπή Ελέγχου.
Κατάθεση στους ανωτέρω λογαριασμούς επιτρέπεται μόνο εφόσον υπάρξει προηγούμενη συναίνεση του υποψήφιου βουλευτή και γίνεται επώνυμα, με ευθύνη της τράπεζας, ως προς τη διαπίστωση των στοιχείων ταυτότητας του καταθέτη.
4. Για τον καθορισμό των αποτιμώμενων σε χρήμα παροχών και διευκολύνσεων, των κριτηρίων, των αρμόδιων
οργάνων και της διαδικασίας αποτίμησής τους εφαρμόζεται ανάλογα το άρθρο 5 παρ. 4 του παρόντος.

Άρθρο 7: Απαγόρευση χρηματοδότησης
1. Απαγορεύονται η χρηματοδότηση και κάθε είδους παροχές προς τα κόμματα και τους υποψήφιους βουλευτές από:
α. Φυσικά πρόσωπα, που δεν έχουν την ελληνική ιθαγένεια.
β. Νομικά πρόσωπα δημοσίου ή ιδιωτικού δικαίου.
γ. Οργανισμούς τοπικής αυτοδιοίκησης κάθε βαθμού.
δ. Φυσικά πρόσωπα, τα οποία είναι ιδιοκτήτες ή εκδότες ημερήσιων ή περιοδικών εντύπων
πανελλήνιας ή τοπικής κυκλοφορίας ή είναι ιδιοκτήτες ραδιοφωνικών ή τηλεοπτικών, εν γένει, σταθμών.
2. Από την απαγόρευση της περίπτωσης β' της προηγούμενης παραγράφου εξαιρούνται οι
χρηματοδοτήσεις προς τα πολιτικά κόμματα, εφόσον προέρχονται, αποκλειστικώς, από
επιχειρήσεις και κάθε είδους νομικά πρόσωπα ιδιωτικού δικαίου, οι μετοχές ή συμμετοχές
των οποίων είναι, υποχρεωτικώς, ονομαστικές και ανήκουν, αποδεδειγμένα, στο σύνολό τους,
σε πολιτικό κόμμα ή, για λογαριασμό του κόμματος, στον επικεφαλής του ή σε άλλα φυσικά
πρόσωπα εντεταλμένα, προς τούτο, από το αρμόδιο όργανο του κόμματος.
3. Σε περίπτωση χρηματοδότησης ή άλλων παροχών, κατά παράβαση της παραγράφου 1 του
άρθρου αυτού, όποιος χρηματοδότησε ή προέβη στην παροχή, τιμωρείται με φυλάκιση έως
δύο ετών και χρηματική ποινή τουλάχιστον τριάντα χιλιάδων (30.000) ευρώ. Με τις ίδιες
ποινές τιμωρούνται και οι κατά το άρθρο 15 υπεύθυνοι των πολιτικών κομμάτων ή οι
υποψήφιοι βουλευτές που καίτοι εγνώριζαν αποδέχθηκαν χρηματοδότηση ή παροχή.

Άρθρο 8: Όρια χρηματοδότησης
1. Η χρηματοδότηση κομμάτων ή συνασπισμών, από το ίδιο πρόσωπο, κατά τη διάρκεια του ίδιου έτους,
δεν επιτρέπεται να υπερβαίνει το ποσό των δεκαπέντε χιλιάδων (15.000) ευρώ.
2. Η χρηματοδότηση υποψήφιων βουλευτών, κατά τη διάρκεια της προεκλογικής περιόδου, από το ίδιο πρόσωπο,
δεν επιτρέπεται να υπερβαίνει το ποσό των τριών χιλιάδων (3.000) ευρώ.
3. Σε περίπτωση χρηματοδότησης κατά παράβαση των παραγράφων 1 και 2 ο χρηματοδότης τιμωρείται με φυλάκιση έως ενός έτους και χρηματική ποινή τουλάχιστον δεκαπέντε χιλιάδων (15.000) ευρώ.

Ελπιζω με αυτο να λυθουν οι αποριες των περισσοτερων.
Νέες "πειρατικές" αρχές :
1. Δρυός πεσούσης πας "πειρατής" ξυλεύεται
2. Ουδείς ασφαλέστερος εχθρός από τους ευεργετηθέντες ΑΧΑΡΙΣΤΟΥΣ
3. Όποιος ανακατεύεται με τα πίτουρα , στο τέλος τον τρώνε οι κότες

adrian
Μέλος του Κόμματος Πειρατών
Δημοσιεύσεις: 4260
Εγγραφή: 14 Οκτ 2011, 14:42
Τοποθεσία: Αθήνα/Θεσσαλονίκη

Re: ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΒΑΣΕΙ ΝΟΜΟΥ 3023

Δημοσίευσηαπό adrian » 12 Απρ 2012, 17:16

Το άρθρο 5.5 πιστεύω ξεκαθαρίζει το θέμα paypal.
Μπορούμε να έχουμε το 20% των εσόδων απο εκει.

Όποτε προτείνω να το φτιάξουμε, αλλα να το κοινοποιουμε σε μόνο σε κόσμο που έχει πρόβλημα με το να καταθέσει κανονικά σε ελληνική τράπεζα (βλ κόσμος απο το εξωτερικό), ώστε να μην ξεπεραστεί το 20%
https://www.youtube.com/watch?v=wuKx7AgHLes
καλύτερα ξύλινο πόδι, παρά ξύλινος λόγος - arrrr

omissman
Μέλος του Κόμματος Πειρατών
Δημοσιεύσεις: 837
Εγγραφή: 11 Ιαν 2012, 16:15
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Re: ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΒΑΣΕΙ ΝΟΜΟΥ 3023

Δημοσίευσηαπό omissman » 12 Απρ 2012, 17:24

pappasadrian έγραψε:Το άρθρο 5.5 πιστεύω ξεκαθαρίζει το θέμα paypal.
Μπορούμε να έχουμε το 20% των εσόδων απο εκει.

Όποτε προτείνω να το φτιάξουμε, αλλα να το κοινοποιουμε σε μόνο σε κόσμο που έχει πρόβλημα με το να καταθέσει κανονικά σε ελληνική τράπεζα (βλ κόσμος απο το εξωτερικό), ώστε να μην ξεπεραστεί το 20%

Προσωπικα συμφωνω απολυτα με αυτη την ερμηνεια. Νομιζω οτι μπορουμε να το κανουμε αμεσα χωρις κανενα κινδυνο.
Νέες "πειρατικές" αρχές :
1. Δρυός πεσούσης πας "πειρατής" ξυλεύεται
2. Ουδείς ασφαλέστερος εχθρός από τους ευεργετηθέντες ΑΧΑΡΙΣΤΟΥΣ
3. Όποιος ανακατεύεται με τα πίτουρα , στο τέλος τον τρώνε οι κότες

agelos
Δημοσιεύσεις: 1389
Εγγραφή: 05 Ιαν 2012, 14:23

Re: ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΒΑΣΕΙ ΝΟΜΟΥ 3023

Δημοσίευσηαπό agelos » 12 Απρ 2012, 19:45

omissman έγραψε:
pappasadrian έγραψε:Το άρθρο 5.5 πιστεύω ξεκαθαρίζει το θέμα paypal.
Μπορούμε να έχουμε το 20% των εσόδων απο εκει.

Όποτε προτείνω να το φτιάξουμε, αλλα να το κοινοποιουμε σε μόνο σε κόσμο που έχει πρόβλημα με το να καταθέσει κανονικά σε ελληνική τράπεζα (βλ κόσμος απο το εξωτερικό), ώστε να μην ξεπεραστεί το 20%

Προσωπικα συμφωνω απολυτα με αυτη την ερμηνεια. Νομιζω οτι μπορουμε να το κανουμε αμεσα χωρις κανενα κινδυνο.


συμφωνω απολυτα.
Όντας πιστοί στις Πειρατικές Αρχές μας παγκοσμίως αλλά πολύ μακρυά από την Ελληνική πραγματικότητα, θυμίζουμε πολύ την Αντουανέτα, μιλάμε για παντεσπάνι χωρίς να έχουμε το ψωμί.


Επιστροφή στο

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: 3 και 0 επισκέπτες