Kostis έγραψε:Για να έρθουμε σε εσένα τώρα φίλε μου...
Ευχαρίστως...
Kostis έγραψε:Vassilis Perantzakis έγραψε:Μετά αναφέρει "Παύση κάθε κρατικής οικονομικής ενίσχυσης σε θρησκευτικούς οργανισμούς ή κοινωφελείς οργανισμούς που σχετίζονται με θρησκευτικά ιδρύματα". Αν η κρατική ενίσχυση δίδεται σε κάποιους κοινωφελείς οργανισμούς, γιατί θα πρέπει να ΜΗΝ δίνεται αν αυτοί σχετίζονται με θρησκευτικά ιδρύματα αλλά τελούν ίδιο έργο;
Διότι υπάρχουν τόσοι πολλοί οργανισμοί, χωρίς θρησκευτική παρέμβαση, που δεν χρειάζεται να δίνονται λεφτά και εκεί. Εκτός του κινδύνου που διατρέχουν τα χρήματα να κλαπούν από τους παπάδες, κανονικά θα έπρεπε το ποίμνιο να προσφέρει ότι γουστάρει και έτσι οι προσφορές να πηγαίνουν εκεί που αποφασίζουν οι πιστοί. Και εμείς στην ένωση αθέων, έτσι λειτουργούμε στις φιλανθρωπικές οργανώσεις και ιδρύματα. Βάζουμε λεφτά από την τσέπη μας, δεν ζητάμε κρατική χρηματοδότηση από τα χρήματα του κοσμάκη και δεν έχουμε καμιά δουλειά να το κάνουμε, ούτε εμείς ούτε κανείς.
Οπότε κρίνεις ότι κανένας ΜΚΟ δεν θα πρέπει να έχει κρατική βοήθεια όποια και να είναι η λειτουργία του; Εγώ να συμφωνήσω. Αλλά η ισότητα στο παρεχόμενο έργο δεν επηρεάζεται από ιδεολογίες ή ιδεοληψίες. Αν φοβάσαι εσύ τους παπάδες και τους πιστούς εγώ μπορεί να φοβάμαι τους άθεους και τους άπιστους. Δεν είναι όμως έτσι. Η ελέγχουμε που πάνε τα χρήματα ισότιμα ή δεν δίνουμε χρήματα. Το τι κάνουμε τώρα με τα προσωπικά μας χρήματα είναι δικό μας θέμα. Δώσε όπου θες. Εγώ δίνω στην WWF και δεν ρωτάω αν θα πάνε σε ζωάκια στην χριστιανική Ελλάδα ή στην Ινδουϊστική Ινδία.
Kostis έγραψε:Vassilis Perantzakis έγραψε:Σχετικά με τις άλλες μορφές θρησκευτικών εκδηλώσεων, μαθημάτων κλπ νομίζω ότι το να επιβληθεί η άποψη των Άθεων ή κάποιας άλλης μειονότητας θρησκευτικής ή μη δεν συνάδει με το σύνταγμα.
Ειλικρινά... νιώσε λίγο... Άλλο θρησκευτική μειονότητα και άλλο ένωση αθέων. Αν δε το έχεις καταλάβει εκπροσωπούμε την κοινή λογική, όχι κάποια μπαρούφα που εφηύραμε για κάποιον Ρα ή Θωρ. Δεν ξέρω αν έχεις παιδάκια, αλλά όταν ακούνε για κολάσεις και για φωτιές που θα καίγονται, κακοποιείται η ψυχοσύνθεση και το υποσυνείδητό τους. Όταν μαθαίνουν για Αδάμ και Εύες, αλλά ταυτόχρονα ακούν και από την τηλεόραση ή ένα βιβλίο, για κάποιον άνθρωπο του Νεάτερνταλ ή τον homo erectus, κακοποιείται η λογική τους.
Δεν θέλουμε να επιβληθεί η γνώμη μας. Είμαστε άτομα ψαγμένα και προσπαθούμε με κόπο, μπας και αλλάξει κάτι σε αυτόν το ρημαδότοπο.
Φυσικά και πρέπει να αλλάξουν πράγματα. Αλλά να γίνουν όλοι άθεοι ή να επιβληθεί η πλήρης διαγραφή κάθε αναφορά στην θρησκεία από την μία μέρα στην άλλη, δεν μπορείς να το επιβάλεις, όπως δεν μπορείς να επιβάλεις να γίνουν όλοι χριστιανοί ή μουσουλμάνοι. Άσε που η Εύα και ο Αδάμ είναι το είδος homo sapiens και όχι δύο άτομα που τα λέγαν Αδάμ και Εύα!!! Εκτός αν διαβάζοντας το παραμύθι για τον λαγό και την χελώνα δεν καταλαβαίνεις την αλληγορία αλλά κατηγορείς τον Άντερσεν ότι προκαλεί με το να λέει ότι ο λαγός είναι γενετικά τεμπέλης...
Επίσης, με την λογική μπορείς να δικαιολογήσεις τα πάντα... Πέρα από την λογική όμως υπάρχει και το συναίσθημα. Και δεν πρέπει να το προκαλείς όταν αυτό δημιουργεί περισσότερα προβλήματα από όσα λύνει. Ο κόσμος δεν αλλάζει σε μία μέρα. Αυτό ακούγεται παράλογο;
Kostis έγραψε:Vassilis Perantzakis έγραψε:Αν και θεωρώ τον εαυτό μου αγνωστικιστή, προσοχή, όχι άθεο, θεωρώ ότι έτσι όπως απαιτούν κάποιοι να αλλάξουν τα πράγματα άμεσα, θέλουν να προκαλέσουν και να προσβάλουν. Οι αλλαγές αυτές θέλουν προσοχή, γιατί έχουν να κάνουν όχι μόνο με την πίστη, ή με την θρησκεία, αλλά και με την παράδοση και την ιστορία της χώρα μας.
Πρώτον, δεν είσαι αγνωστικιστής. Το πολύ πολύ να 'χεις αρχίσει να αντιλαμβάνεσαι ότι τα λουλούδια δεν γκαστρώνουν γυναίκες, αλλά και αυτό πάλι με το φόβο μήπως πέσει κεραυνός και σε κάψει.
Δεύτερον, η παράδοση της χώρας μας, έλεγε κάποτε ότι οι γυναίκες που δεν ήταν παρθένες επιστρέφονταν από τον γαμπρό επάνω σε κάρο, στον πατέρα της, για να την δούνε όλοι. Σε χώρες όπως στο Ιράκ, φαντάζομαι ξέρεις τί λένε, γι' αυτές τις περιπτώσεις... Εσύ τί θα πρότεινες; Κάθε χρόνο να πετιέται και μια λιγότερη πέτρα, κατά το λιθοβολισμό, για να μην το πάμε απότομα και προσβληθούν οι παραδόσεις και οι ηθικά απονευρωμένοι;
Ο μόνος που προκαλεί είσαι εσύ με αυτά τα απείρου κάλους ευφυολογήματά σου. Αν απαντήσεις, χωρίς να σκεφτείς αυτή τη φορά, θα σου απαντήσω σε πολύ πιο έντονο ύφος.
Φίλε μου, έχει μεγάλη διαφορά να πιστεύω σε κάτι πέρα από τον υλικό κόσμο με το να πιστεύω σε έναν μικρό θεό όπως αυτούς που έχει εφεύρει η ανθρωπότητα. Μάλιστα εγώ δεν θα το ονόμαζα καν αυτό για το οποίο αναφέρομαι θεό ή θα του έδινα "δυνάμεις" που δεν μπορεί κάποια στιγμή να αποκτήσει το είδος μας με την εξέλιξη. Επίσης, τελευταία φορά που κοίταξα, ο Χριστιανισμός (δηλαδή η επικρατούσα θρησκεία στην Ελλάδα σήμερα) έβαλε τέλος στον λιθοβολισμό τουλάχιστον στα πλαίσια της εξέλιξης της εβραϊκής θρησκείας. Νομίζεις ότι αυτό μπορούσε να το κάνει εκείνη την εποχή η λογική;
Όπου η θρησκεία προκαλεί προβλήματα φυσικά και πρέπει να λυθούν και να σταματήσει η θρησκεία να ανακατεύεται. Θες όμως να το πετύχεις αυτό ή θες εκδίκηση απέναντι σε κάτι που θεωρείς εχθρικό; Προσωπικά δεν με ενδιαφέρει να υπάρχει σταυρός στο σχολείο, αλλά δεν με ενοχλεί κιόλας, αρκεί ο δάσκαλος να μπορεί να εξηγήσει στο παιδί μου την αλληγορία και όχι να διδάξει το δόγμα.
Kostis έγραψε:Και μια ευχή. Εύχομαι να ορίσετε γρήγορα τη βασική γραμμή του κόμματος και έτσι όσοι δε συμφωνούν να φύγουν, ώστε να μην σας αποπροσανατολίζουν πια και αν επιθυμούν ας παραμείνουν απλοί ψηφοφόροι σας.
Αν θέλουμε να είμαστε κόμμα δεν μπορούμε να έχουμε άλλη θέση πλην το διαχωρισμό κράτους και εκκλησίας. Άλλο αυτό, και άλλο η απαγόρευση θρησκευτικών εκδηλώσεων από τους πολίτες εντός των πλαισίων βέβαια της νομοθεσίας (δηλαδή όχι παράνομες εκδηλώσεις). Το θέμα είναι αν είναι λογικό να επιβάλεις τον διαχωρισμό από την μία μέρα στην άλλη. Η κοινωνία εξελίσσεται δυστυχώς με μικρά βήματα.