chprokop έγραψε:Μια ψηφοφορια δεν θα ωφελουσε το ιδιο το ζητημα του χωρισμου σε ΤΙΠΟΤΑ.
Μια ψηφοφορία θα έδειχνε ποιές είναι οι απόψεις των μελών του κόμματος στο συγκεκριμένο θέμα. Η μόνη περίπτωση να γίνει πράξη είναι αν το κόμμα Πειρατών γίνει κυβέρνηση. Το ίδιο ισχύει και για όλες τις άλλες θέσεις μας και τις ψηφοφορίες που κάναμε και θα κάνουμε.
chprokop έγραψε:Γιατι αν ηταν υπερ του χωρισμου (το οποιο ειναι δεδομενο οτι θα γινει μεσοπροθεσμα) θα προκαλουσε μεγαλες απογοητευσεις σε μεριδα
του ελληνικου λαου (γιατι θα το αποδεχονταν μονο αν συναινουσε η Εκκλησια), χωρις να εκσυγχρονιζει το κρατος.
Και τι μας νοιάζει; Οι φανατικοί χριστιανοί δεν νομίζω ότι αποτελούν μεγάλο μέρος των πιθανών ψηφοφόρων του κόμματος.
chprokop έγραψε:Αλλα και οι υπερμαχοι του χωρισμου τωρα θα απογοητευονταν απο ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ αυτης της κινησης μια και τον αρχικο ενθουσιασμο θα διαδεχονταν η εκπληξη. Γιατι στην πράξη χωρις τη θεληση της Ιεραρχιας η μεταβολη θα ειχε ολεθρια αποτελεσματα και για την Εκκλησια και (ακομη πιο πολυ) για την Πολιτεια.
Η ιεραρχία θα συμφωνήσει όταν ο ήλιος θα ανατέλει από την δύση.
chprokop έγραψε:Αν απο την αλλη η ψηφοφορια κατεληγε στον μη χωρισμο, θα ηταν μια ακραια αντιδραστικη κινηση συντηρησης που θα παγωνε καθε συζητηση και θα κατεληγε σε μια στειρα αντιπαραθεση.
Τι είναι η ψηφοφορία και θα παγώσει κάθε συζήτηση; Άνεμος από την σιβηρία; Ξαναλέω ότι οι όποιες αποφάσεις για το όποιο θέμα δεν γίνονται το κοράνι μας και μένουν έτσι για τους επόμενους αιώνες. Όλες οι αποφάσεις είναι ανοικτές σε μελλοντικές αλλαγές.
chprokop έγραψε:Η συγκυρια ειναι πολυ αρνητικη για το χωρισμο. Στην παρουσα φαση εγω ειμαι υπερ της διατηρησης της μισθοδοσιας των κληρικων (αλλα οταν ο Μητροπολιτης αποφασιζει "προσληψεις" πανω απο τον κανονα του Μεσοπροθεσμου να χρηματοδοτειται με ιδια μεσα) και της δικαιοτερης φορολογιας ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ που σημερα εχουν μεγαλες ατελειες.Ο χωρισμος (που σε βαθος χρονου θα εχει μεγαλα οφελη και για τις 2 πλευρες) ειναι κατα τη γνωμη μου το τελος του Ψυχρου Πολεμου. Αν κρατησουν ολοι την ψυχραιμια τους και δεν εχουμε συγκρουση, θα εχουμε το βελτιστο αποτελεσμα. Αν πυροδοτηθει η εκρηξη οι συνεπειες κυριως για την κοινωνια θα ειναι απροβλεπτες και θα στιγματισουν τον λαο.
'Όταν μιλάμε για χωρισμό δεν εννοούμε μόνο την φορολογία και την μισθοδοσία. Εννοούμε και αυτά που έγραψε η Λουίζα.
Πέραν τούτου, όταν λέμε διαχωρισμό Εκκλησίας και Κράτους εννοούμε να μην υπάρχει ειδική μεταχείριση του Κράτους, προς κάποιο συγκεκριμένο θρήσκευμα. Εννοούμε, στις λειτουργίες του το Κράτος να μην έχει σχέση με θρησκευτικές πρακτικές, αγιασμούς, θρησκευτικούς όρκους, και άλλα τέτοια. Εννοούμε, όταν ο πολίτης μπαίνει σε μια αίθουσα δικαστηρίου, να μην βρίσκεται αυτομάτως αντιμέτωπος με σταυρούς και εικόνες και άλλα Ορθόδοξα παραφερνάλια. Το ίδιο και στα σχολεία. Εννοούμε, το Σύνταγμα να μην είναι γραμμένο «Στο όνομα της μίας, ομοουσίας Αγίας Τριάδος», αλλά «Στο όνομα του Λαού». Εννοούμε, το κράτος να μην ενδιαφέρεται για το τί θρήσκευμα έχει ο κάθε πολίτης.
Όσο για αυτά που γράφεις πέρι έκρηξης , προσωπικά εάν έχω να επιλέξω μεταξύ του να μην γίνει καμία προσπάθεια αλλαγής και να παραμείνει ο σκοταδισμός και μεταξύ του να γίνει μια προσπάθεια αλλαγής με πιθανότητα έκρηξης , επιλέγω το δεύτερο.
anestis έγραψε:Αγγελε,
Μετατροπές σε αρχές-πρόγραμμα γίνονται σε συνέδριο, όπου έχει προηγηθεί δίμηνη συζήτηση.
Γιατί πρέπει κάθε ιδέα να βαπτίζετε αμέσως αρχή-πρόγραμμα. Δεν μπορεί το κόμμα να έχει απλά μη δεσμευτικές προτάσεις ή μη δεσμευτικές ιδέες;
anestis έγραψε:Εχουμε κι άλλο δρόμο όμως:
το θέμα μπορεί πρώτα να το δουλέψει ΑΥΤΗ ΕΔΩ η Επιτροπή όταν την λειτουργήσουν αυτοί που είπανε
και να μας φέρει όλους εμάς που δεν ασχολούμαστε και πολύ μια σοβαρή θέση, πάνω στην οποία θα μπορούμε να ψηφίσουμε.
Να έχει κάνει προσπάθειες σύγκλισης απόψεων.
1)Το συγκεκριμένο θέμα δεν έχει να κάνει με πυρηνική φυσική. Είναι θέμα ιδεολογικό. Οι προτεινόμενες ιδέες έχουν ήδη εκφραστεί από αρκετά μέλη.
2)Η σύγκλιση απόψεων δεν είναι πάντα εφικτή.
Η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ και η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ δεν χαρίζονται , ΚΕΡΔΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΑΓΩΝΕΣ.