Δημοσίευσηαπό arisnek » 30 Μάιος 2012, 20:04
Εγκαταστασεις υπαρχουν. Οικονομικη στηριξη σε υλικο και σε ανθρωπινο δυναμικο δεν υπαρχει. Οπως και ελλειψη ενος σοβαρου σχεδιου ανασυγκροτησης ολοκληρου του παραγωγικου-αναπτυξιακου ιστου της χωρας, που να εχει αμεση συνδεση με τα ιδρυματα εκπαιδευσης αλλα και με την αγορα.
Κοινως, αν δεν υπαρξει ενα συγκεκριμενο ποσο επι του αεπ στον προυπολογισμο για αυτα τα θεματα, τα οποια να διανεμονται με πληρη διαφανεια, δε προκειται τιποτα να λειτουργησει σωστα με σχεδια επι χαρτου χωρις πραγματικη ανταποκριση.
Επισης διαφωνω καθετα με τη θεση του συγραφεα περι βρωμερων καθηγητων πανεπιστημιων της ανεργιας και της θεωριας του τιποτα, εννοωντας φυσικα τις κοινωνικες, ανθρωπιστικες σπουδες.
Καταρχην ειναι απαραδεκτη η εκφραση του, και δευτερο και σημαντικοτερο, δε φταινε εκεινοι που η χωρα δεν εχει τις υποδομες να τους αποροφησει. Χαρακτηριστικο παραδειγμα ο Καναδας, οπου προσφατα εβγαλε προκυρηξη για 15.000 (ναι 15.000) κοινωνικους λειτουργους. Και οι Αμερικανοι θεωρουν το συγκεκριμενο επαγγελμα μεσα στα 5 καλυτερα επαγγελματα του αιωνα μας.
Εμεις, που χρησιμοποιουμε κοιν. λειτουργους? Σε σχολεια? Σε ιδρυματα? Σε νοσοκομεια? Πολυ απλα, πουθενα!