omissman έγραψε:δεν ανηκω στην επιτροπη αλλα επεσε στην αντιληψη μου το εξης κειμενο με πολυ ενδιαφερουσες παρατηρησεις...
νομιζω αξιζει τον κοπο να διαβαστει
Γιωργος
Όντως, πολύ ενδιαφέρον. Εγώ συμφωνώ με τον κύριο. Ευχαριστούμε.
omissman έγραψε:δεν ανηκω στην επιτροπη αλλα επεσε στην αντιληψη μου το εξης κειμενο με πολυ ενδιαφερουσες παρατηρησεις...
νομιζω αξιζει τον κοπο να διαβαστει
Γιωργος
• όλοι θεωρούμε την παρεχόμενη παιδεία (δεν στέκομαι μόνο στην εκπαίδευση) ανεπαρκή
• η εκπαίδευση στηρίζεται σε αναχρονιστικές αρχές
• η προσφερόμενη γνώση, κυρίως στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, είναι ξεπερασμένη και συχνά ακυρωμένη από τις νέες γνώσεις που ανακαλύπτονται
• η μεγάλη πλειοψηφία των λειτουργών, σε όλες τις βαθμίδες, κάνει αγγαρεία
• το μόνο που νοιάζει τους κυβερνώντες είναι το «πιασάρικο» θέμα των εισαγωγικών εξετάσεων στα ΑΕΙ/ΤΕΙ
• δεν προσφέρονται εναλλακτικές λύσεις για όσους δεν ενδιαφέρονται να ακολουθήσουν το μονοπάτι νηπιαγωγείο-δημοτικό-γυμνάσιο-λύκειο-πανεπιστήμιο-μεταπτυχιακό (και μετά εξωτερικό ή ανεργία)
• η Ελλάδα είναι ακόμα τεχνοφοβική χώρα, παρόλο που τα παιδιά της που ασχολούνται με τις νέες τεχνολογίες είναι «αστέρια» σε ιδέες και διάθεση για έρευνα και δημιουργία
• η παιδεία είναι το όπλο μας για τη φυγή προς τα μπρος και την έξοδο από την κρίση
• τα παλαιά κόμματα μας θέλουν απαίδευτους, αλλά εξειδικευμένους υπαλλήλους τους
• είναι το καυτό θέμα για την συντριπτική πλειοψηφία των Ελλήνων
1)ανανεωση της σχολικης υλης και αλλαγη του τροπο παραδοσης των μαθηματων σε επιπεδο δευτεροβαθμειας εκπαιδευσης
2)εναρμονηση της εκπαιδευσης με τα νεα τεχνολογικα και επιστημονικα δεδομενα/καταργηση τεχνοφοβισμου
3)ας γινει το σχολειο χωρος μεταλλαμπαδευσης ιδεων,να πλησιαζει δηλαδη ο τροπος λειτουργειας του τα πανεπιστημιακα ιδρυματα.
4)ας μην υπαρχει εκπαιδευση,ειδικα στειρα,αλλα παιδεια και σωστη παροχη αυτης.πιο συγκεκριμενα
α)ηθη και προτυπα στους νεους.μας θεωρουν τον λαο της ξεφτιλας και της ανηθικοτητας(οι μαθητες μας,λεει,σε ερευνα βγηκαν οι χειροτεροι της ευρωπης και χαιρονταν για αυτο!και ο προσφατα ενας 8χρονος ειναι επισημα ναρκομανης,σε ινστιτουτο απεξαρτησης πια)
β)"ξεκολλημα" απο αυτο το facebook!αμαν πια!αυτο σημαινει να υπαρχουν τα κινητρα μεσω της εκπαιδευσης οι μαθητες να ευαισθητοποιουνται και για αλλα θεματα,ειτε καλλιτεχνικα ειτε επιστημονικα ειτε οτιδηποτε!
5)εχουμε ταλεντα!ας τα εκμεταλευτουμε!δεν ειναι αναγκη ολοι να σπουδασουν σε ΑΕΙ/ΤΕΙ.να υπαρχουν επιλογες διαφορετικες,οι μαθητες να μπορουν να επικεντρωνονται σε αυτα που ειναι πραγματικα καλοι και τους αρεσει.να αναζωγονησουμε λιγο το "follow your dream".
6)ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΚΡΙΤΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΚΡΙΤΗΡΙΩΝ!εχουμε γεννιες και γεννιες που κανουν τα ιδια και τα ιδια πολιτικα λαθη!χρειαζομαστε πολιτικους καθαρους απο την διαφθορα,με ιδεες για την ουσιαστικη αναπτυξη της χωρας και να μην ειμαστε ουραγοι,στις αποφασεις της Μερκελ και της καθε Μερκελ!
7)ελευθερια στην γνωση!ο μαθητης να μπορει να ψαχτει/να δει τις επιλογες γυρω του,να αναζητησει απο μονος του ολα τα στοιχεια που τον αφορουν,να κανει εργασιες που θα τον καλλιεργησουν και να μην εχει συνεχεια στο κεφαλι του κουταμαρες φασης ACTA!να υπαρχει ισοτητα!
Δημιουργουμε παιδια που ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ 14 ωρες την μερα. Αυτα δεν ειναι ανθρωποι σκλαβακια ειναι.
Και οταν τελειωνουν "την σχολικη τους μερα" κολανε σε μια τηλεοραση η σε έναν Υπολογιστή και καταστρέφουν κάθε κοινωνικότητα που θα μπορούσαν να αναπτύξουν.
Πρώτα από όλα: Θεωρώ πως οι σπουδές (πανεπιστήμια, πολυτεχνεία, τει κλπ) θα πρέπει να δέχονται και να βγάζουν όσους αποφοίτους χρειάζεται και μπορεί να απορροφήσει η κοινωνία + ένα extra ποσοστο ασφαλείας (πχ. +30%).
Τα πανεπιστήμια αντί για κρατικές επιχορηγήσεις έχουν ΔΙΔΑΚΤΡΑ!
Έτσι ο καθένας θα μπορέσει να πάει σε όποια σχολή του αρέσει αλλά θα μένει μόνο αν είναι καλός.
Χρονικά περιθώρια για την αποφοίτηση είναι απαραίτητα, όπως και τα πόσα μαθήματα επιτρέπεται να χρωστάει κάποιος/χρόνο.
Οι φοιτητές θα μπορούν να δουλεύουν στο πανεπιστήμιο, το οποίο ΘΑ ΤΟΥΣ ΠΛΗΡΩΝΕΙ!
ΚΑΙ ΤΩΡΑ… ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ!!!
ο ρόλος του καθηγητή δεν είναι πλέον αυτός του "διευθυντή" της τάξης που έχει όλες τις απαντήσεις αλλά αυτός του "καθοδηγητή" που θα βοηθήσει τους μαθητές να ψάξουν, να σκεφτούν, να κρίνουν και να απαντήσουν το όποιο πρόβλημα, ερώτημα μόνοι τους.
1) κατάργηση των , με ελάχιστες εξαιρέσης, απίστευτα κακογραμμένων βιβλίων. Τέλος στο δόγμα της παπαγαλιας!
2) χρήση της τεχνολογιάς στο σχολείο, περα του μαθήματος της πληροφορικής, σε καθε σχολική ώρα (εφοδιασμός κάθε τάξης με υπολογιστή, προτζέκτορα και σύνδεση στο διαδικτύο. Όσες φορές και αν το εχει προαναγγείλει η Διαμαντοπούλου, ΔΕΝ έχει γίνει).
3) σμίκρυνση της ύλης ανά έτος. Δεν είναι δυνατόν στην ιστορία να διδασκόμαστε σε 2 μαθήματα όλο το Β' Παγκόσμιο!
4) Εξετάσεις με ερωτήσεις πολλαπλών επιλογών όπου αυτό είναι δυνατόν.
5) Επιβράβευση για τους αριστούχους του κάθε σχολείου
6) Άμεσα κατάργηση της προπαγάνδας της Εκκλησίας στο σχολείο
7) Άμεση κατάργηση της προσευχής στα σχολεία.
8) Η πολιτική αγωγή να διδάσκεται σε όλες τις τάξεις.
9) Αντιμετώπιση των ακροδεξιών συμμοριών στα σχολεία. (καθε σχολείο και χρυσαυγίτης;)
10)Σοβαρή αξιολόγηση των καθηγητών και από τους μαθητές, που θα δημοσιοποιήται.
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: 8 και 0 επισκέπτες