ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΚΟΜΜΑΤΙΚΩΝ ΠΑΡΑΤΑΞΕΩΝ ΣΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ

Nassos
Μέλος του Κόμματος Πειρατών
Δημοσιεύσεις: 32
Εγγραφή: 04 Ιαν 2012, 12:59
Τοποθεσία: Athens

ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΚΟΜΜΑΤΙΚΩΝ ΠΑΡΑΤΑΞΕΩΝ ΣΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ

Δημοσίευσηαπό Nassos » 05 Ιαν 2012, 15:32

Καλησπέρα,

Δεν μπορούσα και δεν μπορώ ακόμα να καταλάβω (δεν είμαι φοιτητής εδώ και καιρό) τι δουλειά έχουν οι κομματικές παρατάξεις σε χώρους που υποτίθεται οτι υπάρχουν για να ανοίγουν το μυαλό και οχι να το αποβλακώνουν.

Θεωρώ οτι οι κομματικές παρατάξεις στα ανώτερα και ανώτατα εκπαιδεύτικα ιδρύματα είναι η ρίζα του κακού για το μαύρο χάλι που βρίσκεται η χώρα σήμερα.
Παραδείγματα για καθηγητές που βαθμολογούν με γνώμονα την παράταξη, για φοιτητές οι οποίοι πήραν πτυχίο επειδή ήταν απλά μέλη κάποιας παράταξης είναι αμέτρητα.
Είναι οι ίδιοι που αργότερα θα καβατζάρουν μια θέση στο δημόσιο και γενικότερα θα ζήσουν όχι με την αξία τους αλλά γλύφωντας, χωρίς να παράγουν έργο ή έργο οφέλειμο στην κοινωνία.

Το υπάρχον πολιτικό σύστημα έχει αποτύχει αδιαμφησβήτιτα πλέον, όμως έχει ριζώσει για τα καλά παντού σε αυτή την χώρα. Την σάπισε εσωτερικά για χρόνια και τώρα πέφτει και το γύρω γύρω...

Φυσικά ξέρω οτι προτείνω κάτι ουτοπικό αλλά δεν νομίζω οτι μόνο σε μένα φαίνεται λογικό αυτό που έγραψα παραπάνω.
Religion is just synthetic frippery. Unnecessary in our expanding global culture efficiency.

baskin
Μέλος του Κόμματος Πειρατών
Δημοσιεύσεις: 8666
Εγγραφή: 23 Δεκ 2011, 23:28
Τοποθεσία: Σύρος, Κυκλάδες

Re: ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΚΟΜΜΑΤΙΚΩΝ ΠΑΡΑΤΑΞΕΩΝ ΣΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ

Δημοσίευσηαπό baskin » 05 Ιαν 2012, 15:35

Το πρόβλημα δεν είναι οι κομματικές παρατάξεις και η πολιτικοποίηση στα πανεπιστήμια. Το πρόβλημα είναι ο λάθος τρόπος (κατ' εικόνα των κανονικών κομμάτων).

Αλίμονο αν σταματήσουν τα πανεπιστήμια να είναι χώρος πολιτικής εκπαίδευσης και αναζήτησης και αυτό περιλαμβάνει και τις κομματικές φοιτητικές παρατάξεις μέσα.

Άλλου τύπου κόμματα θέλουμε, όχι καθόλου κόμματα.
Στον τάφο της Αμφίπολης είναι ο Μαυρογένης...

Nassos