Ορθή φορολόγηση ΙΧ

Stefanos
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: 06 Ιαν 2012, 09:25

Re: Ορθή φορολόγηση ΙΧ

Δημοσίευσηαπό Stefanos » 06 Ιαν 2012, 11:03

LEUKOS έγραψε:na katarghthoun oi dasmoi sta telwneia!plhrwnoume prosthma zoume ston 21 aiwna!


Ένας από τους λόγους που κάποιος έφυγε από τον Καναδά και τώρα μένει στις ΗΠΑ ήταν ότι στον Καναδά μία Porsche 911 Turbo ξεκινάει από τα $159.400 ενώ στις ΗΠΑ από $137.500. Αυτή τη διαφορά των $22.000 την βρίσκει απαράδεκτη και την χαρακτήρισε "complete rip-off".

Στην Ελλάδα το ίδιο αμάξι ξεκινάει στα $360.000, δηλαδή $222.000 πάνω από την τιμή στις ΗΠΑ. Αν η διαφορά των $22.000 στον Καναδά είναι απαράδεκτη, τότε η διαφορά των $222.000 στην Ελλάδα τι είναι;;;;

LEUKOS
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: 05 Ιαν 2012, 23:00

Re: Ορθή φορολόγηση ΙΧ

Δημοσίευσηαπό LEUKOS » 06 Ιαν 2012, 11:57

Stefanos έγραψε:
LEUKOS έγραψε:na katarghthoun oi dasmoi sta telwneia!plhrwnoume prosthma zoume ston 21 aiwna!


Ένας από τους λόγους που κάποιος έφυγε από τον Καναδά και τώρα μένει στις ΗΠΑ ήταν ότι στον Καναδά μία Porsche 911 Turbo ξεκινάει από τα $159.400 ενώ στις ΗΠΑ από $137.500. Αυτή τη διαφορά των $22.000 την βρίσκει απαράδεκτη και την χαρακτήρισε "complete rip-off".

Στην Ελλάδα το ίδιο αμάξι ξεκινάει στα $360.000, δηλαδή $222.000 πάνω από την τιμή στις ΗΠΑ. Αν η διαφορά των $22.000 στον Καναδά είναι απαράδεκτη, τότε η διαφορά των $222.000 στην Ελλάδα τι είναι;;;;

stefane tha sou dosw duo apanthseis sto "ti einai? "1)h anhkanotita ths genias tou polutexniou na orisoun ti esti emporio kai ta ofeloi pou phgazoun apo auto!
2)h sarka tou kratous:ta kartel twn emporwn kai to kuklwma twn teloniakwn!

Stefanos
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: 06 Ιαν 2012, 09:25

Re: Ορθή φορολόγηση ΙΧ

Δημοσίευσηαπό Stefanos » 06 Ιαν 2012, 20:43

Ωραία, αυτά διορθώνονται :)

Σχετικά με το πρόστιμο που πληρώνουμε στην ΕΕ, η λογική του κράτους είναι ότι το ποσό που πληρώνει για το πρόστιμο είναι μικρότερο από το ποσό που εισπράττει από τους παράνομους δασμούς, επομένως το συμφέρει να συνεχίζει να παρανομεί και να πληρώνει το πρόστιμο.

Η λογική αυτή πρέπει να καταργηθεί το συντομότερο και θέλω να προτείνω η κατάργησή της να αποτελέσει θέση του κόμματος.

Το γιατί είναι αυτονόητο: Δίνει το κακό παράδειγμα στον φορολογούμενο που και αυτός με τη σειρά του θα παρανομήσει αν το πρόστιμο που θα πληρώσει αν τον πιάσουν θα είναι μικρότερο από όσα θα έχει κλέψει. Αφού και το κράτος κάνει το ίδιο, γιατί να μην το κάνει ο καθένας;

Στάθης
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: 04 Ιαν 2012, 16:04

Re: Ορθή φορολόγηση ΙΧ

Δημοσίευσηαπό Στάθης » 06 Ιαν 2012, 21:07

Να σας θέσω και το άλλο ερώτημα. Γιατί να μην μπορούμε να αγοράσουμε αυτοκίνητο από μια ευρωπαική χώρα και να το κυκλοφορούμε στην Ελλάδα με τις ξένες πινακίδες; Η Ευρωπαική Ένωση δεν θεωρείται ενιαία αγορά; Γιατί λοιπόν αυτό δεν ισχύει για τα αυτοκίνητα;

Dgiassiranis
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 07 Ιαν 2012, 01:57

Re: Ορθή φορολόγηση ΙΧ

Δημοσίευσηαπό Dgiassiranis » 07 Ιαν 2012, 02:18

Πρεπει να βλέπουμε και την άλλη όψη.
Προσέξτε τη θα συμβει αν ενα αυτοκίνητο που στοιχίζει σήμερα λόγο φόρων 60.000 ευρω και ειναι ενα Audi δυλιτρο αύριο στοιχίζει 35.000 όσο και στη Γερμανία. Ο ίδιος πελατης δεν θα παρει το ιδιο αυτοκίνητο αλλα ενα σαφώς καλυτερο αφου το διαθέσιμο κεφάλαιο ειναι 60.000 το αποτέλεσμα στη μια περίπτωση ειναι οτι στη Γερμανία θα πανε τα 30.000 τα 5 στο εμπόριο και τα 15 στο κράτος κατα προσέγγιση ενω στην άλλη περίπτωση ολα θα πανε στη Γερμανία. Αυτο λοιπόν που θέλει η παραγωγός χωρα ειναι να παρει όλο το μαρουλι ενω το κράτος με αυτη τη φορολογιση κρατάει οικονομική άμυνα.
Ουτε εμένα μου αρέσει αλλα για σκεφτειτε τι πρεπει να παραξει σε προϊόν μια οικογένεια σαν αντιστάθμισμα και σε πόσο χρόνο ωστε να κάλυψει 60.000 συνάλλαγμα κάθε 5 χρόνια που θέλει ενα η Περισσότερα αυτοκίνητα?

Μη βλέπετε μονο το τυρί, α τι ωραία που με 35000 ευρω θα μπορω να παρω ενα καινούριο δυλιτρο τσούρμο μουρατο αυτοκίνητο? η φάκα όμως ειναι οτι θα στεγνώσει η αγορα και θα βρεθούμε σε πολυασχιμη θέση. Διοτι ο έλληνα δε θα πει τώρα που πέσαμε οι τιμες γλιτώνω 15.000 αλλα θα πει τώρα που μου περισσεύουν τα 15.000 θα παρω κάτι ποιο ακριβό.
Δεν ειναι τοσο απλα τα πράγματα και σταματήστε να πιστεύετε οτι το κράτος λειτουργει σαν μια τσεπη που προσπαθεί να γεμίσει και κοιτάει να βγάλει κέρδος. Δε σας καταλαβαίνω. Θέλει το κράτος να πληρώνει πρόστιμο για να βγαζει απο τους φόρους? δηλ ενα αυτοκίνητο κάνει 35.000 το φορολογεί και γίνεται 60000 και τα 5.000 τα δίνει πρόστιμο και τα 10 τα κρατάει και λεμε οτι έχει κέρδος. Αντι να είμαστε σοφοί και να λεμε οτι δεν έπρεπε να μας επιβάλει πρόστιμο η ε.ε. Αλλα τα 15.000 να μένουν στο κράτος εμείς λεμε ολα στη Γερμανία διοτι και τα 60000 εκει θα πανε.
Ελπίζω το σκεπτικό μου να ειναι κατανοητο...

Όσο για τη φορολογιση στα τέλη δεν μπορει να υπάρξει ενας κανόνας που να καλύψει όλες τις παραμέτρους με μια οικονομικ συναλλαγή. Θα πρεπει να πληρώνουμε μεν αλλα να μας επιστρέφονται ανά τρίμηνο. Δηλ. Έχουμε βαλει στη βενζίνη 10 λεπτά πανω αλλα δεν ειναι το ιδιο δίκαιο για μένα με το όχημα των 10.000 ευρω σε σχεση με σένα που έχεις πορσε. Άρα το 10 λεπτά ειναι το μέγιστο και θα πρεπει να δικαιούνται επιστροφή φόρου με καποιον τροπο οι μικροί. Αν ειναι ηλεκτρονικα συνδεδεμένες οι ταμειακες των βενζιναδικων και φαίνεται ποσα χλμ κάνει το κάθε ι.χ. Αφου κάθε φορα που βάζεις βενζίνη καταχωρειται στο σύστημα θα ειναι και ενας τρόπος καταπολέμησης της φοροδιαφυγής, θα μπορει και το σύστημα να σου επιστρεψει με συμπσηφισμο η κάπως αλλιώς τον φόρο που σου αναλογεί. κανείς δε θα ξεφύγει.... Αλλα θα αρχίσουν όλοι να ακούσουν περί ελευθερίας κ.λ.π. Θελουμε την καταπολέμηση της φοροδιαφυγής και την δίκαιη κατανομή των φόρων αλλα να είμαστε και απολυτα μη ελεγχόμενοι. Δε γίνονται ολα ρε παιδιά. Στο κάτω κάτω ο νομοταγείς πολίτης δεν θα τον ενοχλήσει αν το κράτος του γνωρίζει πόση βενζίνη καταναλώνει τον χρόνο!!!


Επιστροφή στο

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: 4 και 0 επισκέπτες