Z53 έγραψε:Νομίζω ότι προέχει η συγκρότηση γραμματείας της διάσκεψης άμεσα.
Καθήκοντα : Προετοιμασία της αίθουσας - Υποδοχή (φυλλάδιο ) - Είσπραξη των 5 ευρω - Καταγραφή των ομιλητών άνα θεματική ενότητα (νομίζω ότι καλό είναι να αποφύγουμε την κλήρωση. Μόνο χρόνο θα μας φάει. Αλλωστε η σειρά δεν παίζει σημαντικό ρόλο σε αυτού του τύπου την κουβέντα.) - Ανέβασμα στο forum αλλά και ανάρτηση στην είσοδο προγράμματος - ατζέντας (θα μπορούσε να δίνεται τυπωμένο με την πληρωμή) - και ότι άλλο προκύψει.
Αν αφήσουμε τα πρακτικά θέματα να λυθούν την τελευταία στιγμή εκ των ενόντων, θα τρέχουμε και δε θα φτάνουμε.
Συγχωρήστε με γιά το "πεζό" θέμα που βάζω, αλλά σκέφτομαι ότι ουσιαστικά είναι η πρώτη δημόσια εκδήλωση και η οργανωτική επιτυχία (ή αποτυχία) εν πολλοίς θα μας καθορίσει.
Συμφωνώ ότι καλό θα ήταν να είναι (κάπως) οργανωμένο. Σίγουρα δεν μπορεί να οργανωθεί τέλεια, γιατί δεν γνωρίζουμε πολλά πράγματα (πόσοι θα έρθουν, πόσοι θέλουν να μιλήσουν, για ποια θέματα κτλ..), αλλά θεωρώ απαραίτητο να υπάρχει κάποια βασική "δομή" για να μην ψαχνόμαστε εκείνη την ώρα, και ας γίνουν αλλαγές επιτόπου, αναλόγως τις ανάγκες.
Προσωπικά πιστεύω ότι πρέπει να συζητηθούν λιγάκι θέματα οργάνωσης, καθώς αν "οργανωθούμε" θα μπορούμε να κινούμαστε περισσότερο και πιο γρήγορα.