baskin έγραψε:"Επειδή δεν μπορώ να συνδεθώ ασφαλώς στο φόρουμ χωρίς HTTPS κι επειδή μόνο λογαριασμοί μελών μπορούν να γράψουν και να ψηφίσουν εδώ, παρακάλεσα τον baskin να κάνει εκ μέρους μου τις εξής ερωτήσεις:
1. Για ποιους λόγους γίνεται η πορεία στην οποία συμμετέχουν οι "Πειρατές στην εκπαίδευση";
2. Έχουμε (ως ΠΕΙΡ) ταχθεί υπέρ των όποιων αιτημάτων των εκπαιδευτικών, ή είναι χωρίς αμφιβολία σύμφωνα με τις αρχές και θέσεις μας;
3. Τέλος, όταν λέμε "υλικό του κόμματος (σημαίες)", εννοούμε και το επίσημο έμβλημα του κόμματος;
Ευχαριστώ,
pav"
Για το 1
Για τις Απολυσεις ,΄ μεταταξεις , διαθεσιμοτητες και κυριω για.......
Στη σημερινή Ελλάδα της κρίσης, οι Έλληνες δάσκαλοι είναι από τους πιο κακοπληρωμένους δημόσιους υπαλλήλους και κατέληξαν να βρίσκονται στο χείλος της οικονομικής εξαθλίωσης. Αυτή η εξαθλίωση, του Έλληνα δάσκαλου, τον έθεσε στο περιθώριο, ιδίως τώρα και δεδομένου ότι η κοινωνία χρειάζεται περισσότερο από ποτέ τη συμβολή του για να τονώσει το ηθικό ενός έθνους που έχει χρεοκοπήσει όχι μόνο οικονομικά, αλλά και ηθικά και θεσμικά.
Μισό εκατομμύριο παιδιά στην Ελλάδα ζουν κάτω από το όριο της φτώχειας, ενώ το ποσοστό της παιδικής φτώχειας στη χώρα μας, σύμφωνα με τα στοιχεία της Eurostat, υπολογίζεται στο 30%. Η οικονομική κρίση εκτός από την ανεργία, τη φτώχεια και τη διεύρυνση των ανισοτήτων, συνοδεύεται και από μείωση του επιπέδου στην παροχή της υγείας, την επισιτιστική ανασφάλεια, την κακή ποιότητα διατροφής και την αύξηση της νοσηρότητας και της θνησιμότητας στην παιδική ηλικία.
Δεν υπάρχει κανένα έλεος, από τους λεγόμενους “δανειστές μας” για τις ευαίσθητες ομάδες του ελληνικού πληθυσμού. Όλο και περισσότεροι άνθρωποι στην Ελλάδα χάνουν τις δουλειές τους και, κατά συνέπεια, τα εισοδήματά τους μειώνονται σταδιακά και οδηγούνται σε συνθήκες απόλυτης φτώχειας. Οι Έλληνες εκπαιδευτικοί πρέπει να διαχειριστούν την ανθρωπιστική κρίση που βρίσκεται σε εξέλιξη στην ελληνική κοινωνία και στα ελληνικά σχολεία και να εξασφαλίσουν, στο μέτρο του δυνατού, την συνοχή του ελληνικού λαού, μια συνοχή που έχει τεθεί σε άμεσο κίνδυνο.
για το 2
Είμαστε συνδεδεμένοι άμεσα με την ιδεολογία του ΠΕΙΡ. Οι βασικές αρχές στους “Πειρατές στην Εκπαίδευση" είναι η διαφάνεια, η ελεύθερη ανταλλαγή πληροφοριών, η προστασία της ιδιωτικής ζωής. Οι πολιτικές και τα προγράμματα πρέπει να αναπτυχθούν ξανά από το μηδέν και να είναι πάντα σε συνεχή εξέλιξη. Είναι μια ευκαιρία, τώρα, να αναλογιστούμε όλοι την θέση μας και να γίνουμε μέλη. Η εκπροσώπηση μέσα στην δημοκρατία πρέπει να μεταρρυθμιστεί σε αυτό που πραγματικά πρέπει να είναι. Μακριά από παγιωμένες και αναποτελεσματικές τακτικές και τις νέες συνενώσεις “δεινοσαύρων” που αναπαράγονται οι ίδιοι και ίδιοι (τόσο σε πρόσωπα όσο και σε αντιλήψεις) με μόνο στόχο να διατηρήσουν τις θέσεις τους.
Δυστυχώς, η σημερινή κατάσταση στον συνδικαλισμό, στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση, έχει οδηγήσει στη δημιουργία μιας καθαρά επαγγελματικού τύπου συνδικαλιστικής οργάνωσης. Μια ένωση επαγγελματιών του συνδικαλισμού που βρίσκονται μόνιμα στις θέσεις και στα πόστα, με μοναδικό στόχο τη διατήρηση μιας ξεπερασμένης πρακτικής, χωρίς όραμα και χωρίς διάθεση για δράσεις προς τη σωστή κατεύθυνση. Απαρχαιωμένες τακτικές και πρόσφατα δημιουργημένοι “σχηματισμοί” με παλιά υλικά, προσπαθούν να διατηρήσουν την πεπατημένη στον συνδικαλισμό των εκπαιδευτικών.
Αυτή τη φορά, όμως, θα μας βρουν απέναντί τους, εμάς τους “Πειρατές στην Εκπαίδευση” και την άμεση συμμετοχική δημοκρατία (μία από τις βασικές αρχές μας) που αγαπάμε. Θα εξακολουθήσουμε να θέλουμε την απελευθέρωση της πολιτιστικής μας κληρονομιάς και να την καταστήσουμε προσιτή σε όλους. Όλες οι χρήσεις για μη εμπορικούς σκοπούς, επεξεργασία και διανομή του πολιτισμού μας θα πρέπει να ενθαρρυνθούν σαφώς. Οι τεχνολογίες που περιορίζουν τα νόμιμα δικαιώματα των καταναλωτών να αντιγράφουν και να χρησιμοποιούν τις πληροφορίες και τον πολιτισμό, όπως τα DRM (Digital Rights Management) θα πρέπει να απαγορευτούν. Η μη εμπορική διανομή του κοινού μας πολιτισμού, η πληροφόρηση και η γνώση -με σαφή εξαίρεση τα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα- δεν θα πρέπει να περιορίζεται με κανέναν τρόπο και δεν πρέπει να επιφέρει κανενός είδους τιμωρία. Θέλουμε να δημιουργηθούν πολιτιστικά κοινά που να είναι διαθέσιμα σε όλους.
Τέλος, το σημαντικότερο καθήκον μας είναι να βεβαιωθούμε ότι ο κόσμος δεν θα γυρίσει πίσω σε ένα νέου είδους “μεσαίωνα” πριν καταφέρουμε την απελευθέρωση του πολιτισμού μας, δυστυχώς όμως έχουμε ήδη δει τα πρώτα σημάδια για κάτι τέτοιο να συμβαίνει ήδη
για το 3
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/1044468_555495611169706_1898369116_n.jpg