Vassilis Perantzakis έγραψε:Το "υπάρχουν 2 εκδοχές" το κάνει να μοιάζει ισοβαρές. ΔΕΝ είναι…
Φυσικά εννοείς ότι η της «επιστήμης» αξιωματική κοσμογονική πρόταση, να έχει πιο μεγάλη βαρύτητα (!!!!!!!!!!!!!!!) από την βάσει των περιγραφών της Αγίας Γραφής, αξιωματική κοσμογονική πρόταση που εξαγγέλλει η Ορθόδοξη Εκκλησία. Πρόταση την οποία αποδέχτηκαν μεγάλοι επιστήμονες του παρελθόντος, και πολλοί από τους σημερινούς.
Vassilis Perantzakis έγραψε:Η επιστήμη ΔΕΝ ασχολείται με το αν υπάρχει θεός ή όχι, οπότε ποτέ δεν θα δώσει απάντηση σε ένα τέτοιο ερώτημα.
Έτσι νομίζεις αγαπητέ Βασίλη. Η επιστήμη όμως δεν ακούει τις απόψεις σου, ούτε επιτρέπει σε κανέναν να της κάνει τον τροχονόμο. Διότι η επιστήμη έχει δώσει αποδεικτική απάντηση στο ερώτημα, αν υπάρχει ο Θεός, ή όχι.
Vassilis Perantzakis έγραψε:Η θρησκεία μπορεί να αισθάνεται ότι κινδυνεύει από την επιστήμη. Δεν είναι όμως έτσι.
Και φυσικά δεν είναι έτσι. Πως θα μπορούσε η Ορθόδοξη Εκκλησία να αισθάνεται ότι κινδυνεύει από την επιστήμη, καθώς η επιστήμη έχει αποδείξει την κοσμογονική πρότασή της;
Ως φαίνεται συγχέεις την «επιστήμη» με την επιστήμη. Ο διαχωρισμός της «επιστήμης» από την επιστήμη έχει τεκμηριωθεί εδώ
viewtopic.php?p=81655#p81655Βάσει των εκεί λεχθέντων, θα προστεθούν τα επόμενα:
Κατάλαβες φίλε Βασίλη; Το αποσχισθέν από την επιστήμη τμήμα (= λόγω του ότι χρησιμοποιεί τα απορριπτόμενα από την επιστήμη πειράματα, σχετικά με την εξιχνίαση όλων των μεγάλων θεμάτων, στα οποία απουσιάζει παντελώς η άμεση παρατήρηση = μη παρατηρούμενα), η «επιστήμη» δηλαδή, καθώς δεν έχει καμία σχέση με τη γνώση = με την επιστήμη, εσύ την συγχέεις με την επιστήμη.
Για να σε βοηθήσω έτι περισσότερο, στο ότι δεν έχει καμία σχέση η «επιστήμη» με την επιστήμη:
Πως είναι δυνατό αυτό το αποσχισθέν από την επιστήμη τμήμα, να θεωρηθεί και αυτό ως επιστήμη; Δηλαδή από τη μία δια της μεθόδου της “Επαγωγική λογική”, να απορρίπτει τα πειράματα σχετικά εξιχνίαση όλων των μεγάλων θεμάτων, και από την άλλη να πηγαίνει κόντρα στον εαυτό της, και να χρησιμοποιεί τα πειράματα; Πως σου φαίνεται δεν είναι ακατανόητο;
Συνεχίζω να σε βοηθάω: Ας υποθέσουμε ότι δεν υπήρχε η επιστήμη και η «επιστήμη», και υφίστατο μία ενιαία επιστήμη, και δεν λάμβανε υπ’ όψη της τις δύο μεθόδους της, = την “Επαγωγική λογική” και την “Εις άτοπον απαγωγή”, όπως νομίζουν αρκετοί. Δεν πρέπει να σε προβληματίζει το εξής γεγονός; Πως εξηγείται, από τη μία η επιστήμη να έχει πετύχει σωρεία ανακαλύψεων σχετικά με την εξιχνίαση θεμάτων, στα οποία η άμεση παρατήρηση είναι εξασφαλισμένη, ενώ από την άλλη, να μη έχει πετύχει ούτε μισή ανακάλυψη σχετικά με την εξιχνίαση όλων των μεγάλων θεμάτων, στα οποία απουσιάζει παντελώς η άμεση παρατήρηση = μη παρατηρούμενα;
Είναι ηλίου φαεινότερο ότι ο προβληματισμός έχει λυθεί τεκμηριωμένα, ως εξής:
1. Υπάρχει η «επιστήμη» η οποία χρησιμοποιεί τα απορριπτόμενα από την επιστήμη πειράματα, σχετικά με την εξιχνίαση όλων των μεγάλων θεμάτων (που απαρτίζουν την κοσμογονική πρόταση ήτοι: Της αρχής του σύμπαντος, της αρχής της ζωής, και της χρονολόγησης αυτών, στα οποία απουσιάζει παντελώς η άμεση παρατήρηση = μη παρατηρούμενα), για αυτό ακριβώς δεν έχει ούτε μισή αποδεδειγμένη θέση, σχετικά με την εξιχνίαση όλων των πάνω μεγάλων θεμάτων.
2. Υπάρχει η επιστήμη, η οποία ξέρει πότε να χρησιμοποιεί τα πειράματα, και πότε όχι. Γι’ αυτό, έχει σημειώσει σωρεία επιτυχιών, σχετικά με την εξιχνίαση θεμάτων στα οποία η άμεση παρατήρηση είναι εξασφαλισμένη.
Και καθώς δια της μεθόδου της “Επαγωγική λογική”, έχει απορρίψει ως άχρηστα τα πειράματα, ως προς την εξιχνίαση των προαναφερόμενων μεγάλων θεμάτων, με συνέπεια προς τον σκοπό αυτόν, να μη χρησιμοποιεί τα πειράματα. Με φυσικό επακόλουθο να έχει σημειώσει δια της μεθόδου της “Εις άτοπον απαγωγή” την κορυφαία επιτυχία της. Δηλαδή το αποδεικτικό συμπέρασμα που έβγαλε, σχετικά με την εξιχνίαση όλων των μεγάλων θεμάτων που απαρτίζουν την κοσμογονική πρόταση.
Vassilis Perantzakis έγραψε:Η αυτοαναφορά δεν είναι τεκμηρίωση.
Το λες αυτό, επειδή είδες εδώ
viewtopic.php?p=81657#p81657από εμέ τον αφανή, τη χρησιμοποίηση της επιστημονικής μεθόδου “Εις άτοπον απαγωγή”, η οποία έβγαλε αποδεικτικό συμπέρασμα, για το θέμα που συζητάμε.
Από ότι φαίνεται δεν έχεις κατανοήσει πλήρως, τι σημαίνει η λέξη επιστήμη.
Λοιπόν, αν γκουγκλάρεις τη λέξη επιστήμη, ώστε να μάθεις τι σημαίνει, ΔΕΝ θα σου βγάλει:
Επιστήμη = Πανεπιστήμιο.
Επιστήμη = Επιστημονική κοινότητα.
Επιστήμη = Έγκυρα επιστημονικά σάιτ.
Αλλά θα σου βγάλει:
http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%95%CF% ... E%BC%CE%B7Επιστήμη = το σύστημα απόκτησης γνώσης με βάση την επιστημονική μεθοδολογία
Κατά συνέπεια, η γνώση η οποία παρήχθη από εδώ
viewtopic.php?p=81655#p81655viewtopic.php?p=81656#p81656viewtopic.php?p=81657#p81657με βάση την επιστημονική μεθοδολογία, σημαίνει ότι είναι επιστήμη, και δεν χρειάζεται να παραπέμψω σε λινκ «έγκυρων επιστημονικών σάιτ», για να τεκμηριωθεί!!!
Και πρέπει να ξέρεις ότι ο διάλογος που διεξάγεται μεταξύ μας, σε αξία χρησιμότητας στα κυριότερα θέματα που απασχολούν τους ανθρώπους = στα της κοσμογονίας, είναι ανώτερος από το Πανεπιστήμιο, λόγω της ελλιπούς λειτουργίας του. Και αυτό αποδεικνύεται πανεύκολα. Όλοι αυτοί οι απαρτίζοντες την «επιστήμη» «επιστήμονες», που παρέλασαν εδώ
viewtopic.php?p=81656#p81656των οποίων ΟΛΕΣ οι θεωρίες σχετικά με την εξιχνίαση των μεγάλων θεμάτων της κοσμογονίας διαλύθηκαν πανεύκολα, όπως πανεύκολα διαλύονται οι ιστοί της αράχνης, και διαπιστώθηκε η παντελής αγνωσία τους σχετικά με τέτοιου είδους θέματα, έχουν τελειώσει Πανεπιστήμιο.
Το συμπέρασμα που βγαίνει αβίαστα είναι το εξής: Το Πανεπιστήμιο, επειδή ακριβώς δεν διδάσκει ως όφειλε τους φοιτητές ότι η χρησιμοποίηση των πειραμάτων σχετικά με την εξιχνίαση των μεγάλων θεμάτων της κοσμογονίας, είναι αντιεπιστημονική μέθοδος, έχει μετατραπεί στον τομέα αυτόν σε «Πανεπιστήμιο», με επακόλουθο να διέπεται,
τονίζεται, μόνο στον τομέα αυτόν, από παντελή αγνωσία, με φυσική συνέπεια να μεταδίδει την παντελή αγνωσία του στους αποφοιτήσαντες από αυτό.
Συμπερασματικά προς αποφυγή παρεξηγήσεων:
1. Η μεθοδολογία που διδάσκει το Πανεπιστήμιο, σχετικά με την εξιχνίαση των θεμάτων εκείνων, στα οποία η άμεση παρατήρηση είναι εξασφαλισμένη,
είναι απόλυτα σωστή.2. Η μεθοδολογία που διδάσκει το Πανεπιστήμιο, σχετικά με την εξιχνίαση όλων των μεγάλων θεμάτων, τα απαρτίζοντα την κοσμογονική πρόταση, στα οποία απουσιάζει παντελώς η άμεση παρατήρηση (= μη παρατηρούμενα), ήτοι: Της αρχής του σύμπαντος, της αρχής της ζωής, και της χρονολόγησης αυτών,
είναι τελείως λανθασμένη. (Ο λόγος εξηγήθηκε πιο πάνω). Με φυσική συνέπεια σε ΟΛΑ αυτά τα θέματα, το Πανεπιστήμιο να μη αποτελεί σημείο αναφοράς, και να μετατρέπεται,
αποκλειστικά στον τομέα αυτόν, σε «Πανεπιστήμιο» και να εκπροσωπεί μόνο την «επιστήμη».
3. Η πάνω λανθασμένη τακτική του «Πανεπιστημίου»
το καθιστά μη εκπρόσωπο της επιστήμης, ως προς την εξιχνίαση των μεγάλων θεμάτων. Και το κενό αυτό καλύπτεται κατά φυσική συνέπεια από τους αφανείς, οι οποίοι εκπροσωπούν την επιστήμη, καθώς υπακούουν στις επιστημονικές μεθόδους της “Επαγωγική λογική” και “Εις άτοπον απαγωγή”. Και αφού η επιστήμη δια της μεθόδου της “Επαγωγική λογική”, έχει απορρίψει ως άχρηστα τα πειράματα, ως προς την εξιχνίαση των προαναφερόμενων μεγάλων θεμάτων, οι εκπροσωπούντες την επιστήμη αφανείς, για την εξιχνίαση αυτών των θεμάτων δεν χρησιμοποίησαν τα πειράματα. Αλλά χρησιμοποίησαν την επιστημονική μέθοδο “Εις άτοπον απαγωγή”, βγάζοντας τελεσίδικο αποδεικτικό συμπέρασμα σχετικά με την εξιχνίαση των θεμάτων αυτών, που απαρτίζουν την κοσμογονική πρόταση.