Το σκάνδαλο της Volkswagen και μία λύση για το πρόβλημα

Σχολιάζουμε ενδιαφέρουσες καταχωρήσεις και απόψεις από ιστολόγια και ιστοχώρους. Δεν παραλείπουμε να αναφέρουμε την πηγή!
Vassilis Perantzakis
Μέλος του Κόμματος Πειρατών
Δημοσιεύσεις: 5172
Εγγραφή: 12 Φεβ 2012, 13:01
Τοποθεσία: Άγιοι Ανάργυροι - Αττική
Επικοινωνία:

Το σκάνδαλο της Volkswagen και μία λύση για το πρόβλημα

Δημοσίευσηαπό Vassilis Perantzakis » 23 Σεπ 2015, 12:33

"11 εκατομμύρια οχήματα παγκοσμίως είναι πιθανόν να είναι εξοπλισμένα με το επίμαχο λογισμικό εξαπάτησης"

Η λύση; Επιβολή ανοιχτού λογισμικού σε όλες τις περιπτώσεις αυτές, με επαληθεύσιμα builds, ώστε ο έλεγχος είναι εύκολος και άμεσος.

Μπορεί κάλλιστα να μπει στο πρόγραμμά μας για την βιομηχανία.
Βασίλης Περαντζάκης (Προγραμματιστής\Αναλυτής)
http://www.vasper.eu/blog/
https://www.linkedin.com/in/vassilis-perantzakis-1029b514/

Petros
Μέλος του Κόμματος Πειρατών
Δημοσιεύσεις: 4216
Εγγραφή: 08 Ιουν 2012, 13:37
Τοποθεσία: Παντού και πουθενά

Re: Το σκάνδαλο της Volkswagen και μία λύση για το πρόβλημα

Δημοσίευσηαπό Petros » 24 Σεπ 2015, 08:33

σωστό!

Να γράψουμε κάτι;

η είδηση
«Mε τις εξαιρέσεις ο κόσμος προχωρά. Όσοι ανθέξετε θα πάτε ένα βήμα πιο μπροστά».
https://www.youtube.com/watch?v=wYEejB_sBMM

Petros
Μέλος του Κόμματος Πειρατών
Δημοσιεύσεις: 4216
Εγγραφή: 08 Ιουν 2012, 13:37
Τοποθεσία: Παντού και πουθενά

Re: Το σκάνδαλο της Volkswagen και μία λύση για το πρόβλημα

Δημοσίευσηαπό Petros » 25 Σεπ 2015, 19:34

ΝΔ έγραψε:Παρέμβαση των ευρωβουλευτών της ΝΔ Ελίζας Βόζεμπεργκ-Βρυωνίδη και Θεόδωρου Ζαγοράκη για το σκάνδαλο Volkswagen


Επείγουσα ερώτηση προς την Ευρωπαϊκή Επιτροπή κατέθεσαν, από κοινού, οι ευρωβουλευτές της ΝΔ κα. Ελίζα Βόζεμπεργκ, ως μέλος της Επιτροπής Μεταφορών και Τουρισμού και ο κ. Θεόδωρος Ζαγοράκης, ως μέλος της Επιτροπής Εσωτερικής Αγοράς και Προστασίας των Καταναλωτών, σχετικά με το σκάνδαλο που αποκαλύφθηκε για τις εκπομπές ρύπων των οχημάτων της Volkswagen.

Στην ερώτησή τους οι ευρωβουλευτές της ΝΔ καλούν την Επιτροπή να προχωρήσει άμεσα η έρευνα σχετικά με τον αριθμό των αυτοκινήτων, τα οποία φέρουν λογισμικό παραποίησης των μετρήσεων ρύπων, ενώ παράλληλα επισημαίνουν την ανάγκη η έρευνα να επεκταθεί σε όλες τις ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες, προκειμένου να διασφαλιστεί η προστασία του περιβάλλοντος, αλλά και να αποκατασταθεί η εμπιστοσύνη των καταναλωτών στην ευρωπαϊκή αγορά.

Επιπλέον, οι δύο Έλληνες ευρωβουλευτές ζητούν από την Επιτροπή να προχωρήσει σε μια πρώτη εκτίμηση για τον αντίκτυπο που θα έχει στο μερίδιο αγοράς των πετρελαιοκινητήρων στην Ευρώπη, όπως επίσης και να δεσμευτεί για το εάν σκοπεύει να εισαγάγει αυστηρότερους ελέγχους μέτρησης εκπομπών ρύπων στις ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες.

Τέλος, η κα. Βόζεμπεργκ και ο κ. Ζαγοράκης καλούν την Επιτροπή να πάρει θέση σχετικά με το πώς πρόκειται να διασφαλίσει τα δικαιώματα των ευρωπαίων καταναλωτών σε περίπτωση που αποδειχθεί ότι και στην ΕΕ κυκλοφορούν αυτοκίνητα του εν λόγω ομίλου που φέρουν αυτό το λογισμικό, δεδομένου ότι στις ΗΠΑ πρόκειται σύντομα να ξεκινήσουν συλλογικές διαδικασίες αποζημίωσης των καταναλωτών.


ΠΑΣΟΚ έγραψε:Ο Ευρωβουλευτής του ΠΑΣΟΚ κ. Νίκος Ανδρουλάκης, κατέθεσε ερώτηση προς την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, αναφορικά με την αποκάλυψη, ότι η αυτοκινητοβιομηχανία Volkswagen παραποιούσε τις εκπομπές ρύπων, κάνοντας χρήση ενός απαγορευμένου λογισμικού, αποκρύπτοντας πως εκπέμπονταν επικίνδυνες ουσίες 40 φορές πάνω από το επιτρεπόμενο όριο. Στο πλαίσιο αυτό ο κ. Ανδρουλάκης, που έχει την ιδιότητα του μέλους της Επιτροπής Περιβάλλοντος, Δημοσίας Υγείας και Ασφάλειας Τροφίμων του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, ερωτά την Ευρωπαϊκή Επιτροπή αν έχουν διενεργηθεί παρόμοιοι έλεγχοι στην Ευρωπαϊκή Αγορά, αν η Ευρωπαϊκή Επιτροπή θα διασφαλίσει την επιβολή κυρώσεων και ποιες είναι οι κινήσεις που θα κάνει για να προστατέψει την υγεία των ευρωπαίων πολιτών.

Αξίζει να σημειωθεί ότι κατά την χθεσινή συνεδρίαση της Επιτροπής Περιβάλλοντος, Δημόσιας Υγείας και Ασφάλειας Τροφίμων του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, η εκπρόσωπος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, δεν απάντησε στο αν κυκλοφορούν αυτοκίνητα με αυτό το λογισμικό στην Ευρώπη, καθώς όπως είπε “γίνονται έρευνες πάνω στο ζήτημα αυτό”.

Αναλυτικά το επίσημο κείμενο της ερώτησης:

Στις 18 Σεπτεμβρίου, η Υπηρεσία Προστασίας Περιβάλλοντος των Ηνωμένων Πολιτειών, μετά από καταγγελία που έκανε η μη κυβερνητική οργάνωση "Διεθνές Συμβούλιο για Καθαρές Μεταφορές", αποκάλυψε ότι η Αυτοκινητοβιομηχανία Volkswagen είχε εγκαταστήσει ένα λογισμικό στους κινητήρες diesel 2,0 λίτρων, το οποίο παραποιούσε τις εκπομπές ρύπων κατά τη διάρκεια των επίσημων ελέγχων αποκρύβοντας έτσι ότι υπό φυσιολογικές συνθήκες εκπέμπονταν επικίνδυνες ουσίες έως και 40 φορές πάνω από το επιτρεπόμενο όριο.

Έχοντας υπόψη επίσης ότι η χρήση τέτοιου είδους λογισμικού απαγορεύεται από το άρθρο 5 τον Κανονισμό 751/2007 και ότι οι εργαστηριακές μετρήσεις που προβλέπονται από την Ευρωπαϊκή Νομοθεσία πολλές φορές δεν αντικατοπτρίζουν την πραγματικότητα, ερωτάται η Ευρωπαϊκή Επιτροπή:

- Έχουν διενεργηθεί έλεγχοι για να διαπιστωθεί αν το ίδιο ή παρόμοιο λογισμικό έχει εγκατασταθεί σε αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στην Ευρωπαϊκή Αγορά και σε ποιες εταιρείες;

- Είναι έτοιμη η Ευρωπαϊκή Επιτροπή να διασφαλίσει την επιβολή από τις αρμόδιες αρχές των Κρατών Μελών των κυρώσεων που προβλέπονται στο άρθρο 13 του ως άνω Κανονισμού, στις εταιρείες που παραβιάζουν την Ευρωπαϊκή Νομοθεσία;

Τι προτίθεται να κάνει η Ευρωπαϊκή Επιτροπή για να προστατέψει την υγεία των Ευρωπαίων πολιτών και να ανακτήσει την εμπιστοσύνη τους;

«Mε τις εξαιρέσεις ο κόσμος προχωρά. Όσοι ανθέξετε θα πάτε ένα βήμα πιο μπροστά».
https://www.youtube.com/watch?v=wYEejB_sBMM


Επιστροφή στο

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: 4 και 0 επισκέπτες