Σελίδα 1 από 2

Διόδια και καλύτερος χειρισμός και τιμών.

Δημοσιεύτηκε: 29 Δεκ 2012, 19:40
από kailor
Πως θα μπορούσαν να εξελιχθούν καλύτερα τα διόδια που πληρώνουμε.

Πληρωμή με μηνιαία/ετήσια συνδρομή.

Αυτό θα μπορούσε να παραμείνει έτσι όπως είναι (δεν έχω κάποια καλύτερη ιδέα)

Κάτοικοι περιοχής:

Όταν υπάρχουν κάτοικοι περιοχής όπως στις Αφίδνες, Στυλίδα και άλλες περιοχές της Ελλάδας, που για να πάνε στα χωράφια τους ή στο άλλο μέρος της πόλης είναι αναγκασμένοι να περνάνε και να πληρώνουν διόδια, απλώς οι μόνιμοι κάτοικοι αυτών των περιοχών να μην πληρώνουν διόδια και να έχουν μια κάρτα από τον Δήμο free pass για τα συγκεκριμένα διόδια της περιοχής τους.

Μονή Διαδρομή:

Εδώ θα μπορούσε να υπάρχει μια κάρτα που θα δίνεται δωρεάν από το 1ο Σταθμό που θα εισέρχονται τα αυτοκίνητα και στον τελευταίο θα την επιστρέφουν και θα πληρώνουν ανά χλμ.

Re: Διόδια και καλύτερος χειρισμός και τιμών.

Δημοσιεύτηκε: 29 Δεκ 2012, 19:43
από pav
kailor έγραψε:Πως θα μπορούσαν να εξελιχθούν καλύτερα τα διόδια που πληρώνουμε.

Πληρωμή με μηνιαία/ετήσια συνδρομή.

Εγώ αυτό το ξέρω ως τέλη κυκλοφορίας και τα πληρώνω κάθε χρόνο.

Re: Διόδια και καλύτερος χειρισμός και τιμών.

Δημοσιεύτηκε: 29 Δεκ 2012, 19:46
από chprokop
Tα διοδια εχουν νοημα αν χρηματοδοτουν/συντηρουν το εργο.
Οχι αν αυτο εχει γινει με κρατικα λεφτα και τωρα αναζητουνται νεες πηγες εσοδων
απο τα ηδη πληρωμενα....

Re: Διόδια και καλύτερος χειρισμός και τιμών.

Δημοσιεύτηκε: 29 Δεκ 2012, 19:50
από kailor
chprokop έγραψε:Tα διοδια εχουν νοημα αν χρηματοδοτουν/συντηρουν το εργο.
Οχι αν αυτο εχει γινει με κρατικα λεφτα και τωρα αναζητουνται νεες πηγες εσοδων
απο τα ηδη πληρωμενα....


προσωπικά θα ήθελα να μην υπάρχουν καθόλου διόδια, αλλά αφού υπάρχουν πρέπει να βρεθεί τρόπος καλύτερος χειρισμός τους και διαχείρισης των τιμών.

Έκανα μια αρχή.

Μπορούμε να κάνουμε μια ολοκληρωμένη πρόταση ή απλώς θα γράφουμε την γνώμη μας χωρίς να προτείνουμε κάτι?

Re: Διόδια και καλύτερος χειρισμός και τιμών.

Δημοσιεύτηκε: 29 Δεκ 2012, 19:53
από chprokop
Δεν εχω να προτεινω κατι παρα μονο την εφαρμογη του νομου.

Κρατικα διοδια (μονο για συντηρηση) στις εθνικες οδους που κατασκευαστηκαν με δημοσιο χρημα.

Ιδιωτικα διοδια (συμφωνα με τη συμβαση παραχωρησης) για καθε δρομο που αυτοχρηματοδοτει η
κοινοπραξια που τον κατασκευαζει.

Δικαιο, απλό και πειρατικο. Καθε κατεργαρης στον παγκο του....

Re: Διόδια και καλύτερος χειρισμός και τιμών.

Δημοσιεύτηκε: 29 Δεκ 2012, 19:56
από kailor
chprokop έγραψε:Δεν εχω να προτεινω κατι παρα μονο την εφαρμογη του νομου.

Κρατικα διοδια (μονο για συντηρηση) στις εθνικες οδους που κατασκευαστηκαν με δημοσιο χρημα.

Ιδιωτικα διοδια (συμφωνα με τη συμβαση παραχωρησης) για καθε δρομο που αυτοχρηματοδοτει η
κοινοπραξια που τον κατασκευαζει.

Δικαιο, απλό και πειρατικο. Καθε κατεργαρης στον παγκο του....


Προσωπικά μου αρέσει. Πως μπορούμε να το κάνουμε ολοκληρωμένη πρόταση και να το κατεβάσουμε για ψήφιση?

Re: Διόδια και καλύτερος χειρισμός και τιμών.

Δημοσιεύτηκε: 29 Δεκ 2012, 20:01
από chprokop
μην ανακαλυπτουμε τον τροχο.
αν κατι ισχυει ηδη δεν το προτεινουμε...

Re: Διόδια και καλύτερος χειρισμός και τιμών.

Δημοσιεύτηκε: 29 Δεκ 2012, 20:03
από kailor
chprokop έγραψε:μην ανακαλυπτουμε τον τροχο.
αν κατι ισχυει ηδη δεν το προτεινουμε...


πως ισχύει? Τότε πως όλη η εθνική έχει 2 - 3 κοινοπραξίες?

Re: Διόδια και καλύτερος χειρισμός και τιμών.

Δημοσιεύτηκε: 29 Δεκ 2012, 20:06
από chprokop
μαλακιες ΣΟυφλια... εντασσεται στη γενικοτερη ανομια στο πεδιο των δημοσιων εργων-συμβασεων

μεγαλη κουβεντα... (ή πως οι νομοι δεν εφαρμοζονται)

Re: Διόδια και καλύτερος χειρισμός και τιμών.

Δημοσιεύτηκε: 29 Δεκ 2012, 23:25
από Kotsos
kailor έγραψε:Κάτοικοι περιοχής:

Όταν υπάρχουν κάτοικοι περιοχής όπως στις Αφίδνες, Στυλίδα και άλλες περιοχές της Ελλάδας, που για να πάνε στα χωράφια τους ή στο άλλο μέρος της πόλης είναι αναγκασμένοι να περνάνε και να πληρώνουν διόδια, απλώς οι μόνιμοι κάτοικοι αυτών των περιοχών να μην πληρώνουν διόδια και να έχουν μια κάρτα από τον Δήμο free pass για τα συγκεκριμένα διόδια της περιοχής τους.
.

Χρήστο τα διόδια είναι για τις εθνικές οδούς (δρόμους υψηλών ταχυτήτων).
Γιατί κάποιος θα πρέπει να περάσει με το αγροτικό όχημα/ μηχάνημα από την εθνική οδό;;;;;
Θεωρητικά βάση ΚΟΚ τα αγροτικά απαγορεύονται στο Εθνικό δίκτυο. Για αυτά έχουμε πληρώσει όλοι οι φορολογούμενοι τις επαρχιακές και αγροτικές οδούς.


Τα διόδια μπαίνουν μόνο στις εθνικές οδούς γιατί αυτές αποτελούν εμπορικούς άξονες. Το μεγαλύτερο μέρος της κίνησης που είναι και υπεύθυνο για την μεγαλύτερη καταστροφή του οδοστρώματος γίνεται από οχήματα που δεν ανήκουν στην χώρα, οπότε δεν πληρώνουν τέλη κυκλοφορίας.

Παύλο μπορείς να μου πείς με τα 200 ευρώ που πλήρωσες τέλη κυκλοφορίας ποιό από τους δρόμους που χρησιμοποιήσες νομίζεις έφτασε να δημιουργηθεί και να συντηρηθεί;;;;
υπενθυμίζεται ότι ένα χιλιόμετρο εθνικής οδού έχει κόστος κατασκευής 30 εκατομμύρια ευρώ και κόστος συντήρησης 500.000 ευρώ το χρόνο. Συνεπώς χρειάζονται 2000 σαν εσένα για να συντηρήσουν ένα χιλιόμετρο. Πόσοι χρειάζονται για να συντηρήσουν την εθνική Αθηνών-Θεσαλονίκης (510 χιλιόμετρα) ;;;
Και το υπόλοιπο εθνικό (948 χιλιόμετρα) , επαρχιακό, αγροτικό, και αστικό δίκτυο (116.711 χιλιόμετρα) από πού ακριβώς πληρώνονται;;;