Σελίδα 1 από 1

Ιδέα για μελλοντικό διαφημιστικό.

Δημοσιεύτηκε: 16 Ιουν 2012, 18:19
από apolimer
Λοιπόν η ιδέα που θα περιγράψω, μου γεννήθηκε με αφορμή μια αναζήτηση που έκανα στο διαδίκτυο, για το ποιοι είναι οι
λόγοι που κάνουν την κλασσική εικόνα του πειρατή να φορά καλύπτρα στο μάτι.
Ανάμεσα στις κλασσικές πιθανές αιτίες του στυλ , τραυματισμοί κατά την διάρκεια πολεμικών διενέξεων, ανακάλυψα και την ακόλουθη.

Επειδή το στοιχείο του αιφνιδιασμού το εκμεταλλεύεσαι καλύτερα την νύχτα, και δεδομένου ότι η ικανότητα του ματιού
να προσαρμοστεί πλήρως σε νυκτερινό περιβάλλον μπορεί να διαρκέσει αρκετά (1 ώρα), η καλύπτρα χρησιμοποιούταν εσκεμμένα
ώστε ένα μάτι να είναι πάντα έτοιμο για "νυκτερινή όραση". Μια απλή μετακίνηση της καλύπτρας από το αριστερό στο δεξί μάτι για παράδειγμα
έδινε την δυνατότητα για άμεση "νυχτερινή όραση".

Χμμμμμμμμμμμμμ

Η ιδέα λοιπόν έχει να κάνει με το πως μπορούμε να συνδυάσουμε την κλασσική εικόνα του πειρατή με την καλύπτρα και την ικανότητα της
"νυκτερινής όρασης" και την σύγχρονη πειρατεία ως εξής:

Η μεγάλη μερίδα του κόσμου χειραγωγείται με βάση γεγονότα που πριν γίνουν προφανή είναι δυσδιάκριτα.
π.χ το θέμα της ενίσχυσης των μονοπωλιακών θέσεων από νομοθετικές πράξεις όπως η acta, για τον περισσότερο κόσμο δεν έχει σχέση με την
τρέχουσα οικονομική δυσλειτουργία σε παγκόσμια κλίμακα,
ενώ στην πραγματικότητα τα μονοπώλια και οι νομοθετικές πρακτικές που τα προστατεύουν είναι η ουσία του προβλήματος.
Σαν διαφημιστικό θέμα δηλαδή εννοώ την ικανότητα των πειρατών να διακρίνουν σε "ασαφείς καταστάσεις" -> ""νυκτερινή όραση".

Α και συγχαρητήρια στα παιδιά στην Θεσσαλονίκη για το τελευταίο διαφημιστικό "Το αποφάσισα μάνα, θα πάω!"

Re: Ιδέα για μελλοντικό διαφημιστικό.

Δημοσιεύτηκε: 16 Ιουν 2012, 22:57
από pav
Μου άρεσε η ιδέα και ακόμη περισσότερο η θεωρία για την καλύπτρα. :) Δύσκολο για τηλεοπτικό σποτάκι όμως γιατί κανείς δεν ξέρει αυτήν την θεωρία και θα πρέπει να δώσεις εξηγήσεις πριν πας στο μήνυμα που θέλεις να περάσεις.