Συζήτηση Διαδικασίας κλήρωσης

Αφορά την κλήρωση μεταξύ Μελών για την αναπλήρωση 2 θέσεων της Δ.Ε.
baskin
Μέλος του Κόμματος Πειρατών
Δημοσιεύσεις: 8666
Εγγραφή: 23 Δεκ 2011, 23:28
Τοποθεσία: Σύρος, Κυκλάδες

Re: Διαδικασία κλήρωσης

Δημοσίευσηαπό baskin » 12 Ιουν 2012, 12:52

Διαφωνώ και εγώ με τον αποκλεισμό ή την αυξημένη πιθανότητα κάποιων συνδυασμών. Ας επιλέγει κάποια μέθοδος που δεν εμπεριέχει τέτοια "προβλήματα".
Στον τάφο της Αμφίπολης είναι ο Μαυρογένης...

ergoil
Δημοσιεύσεις: 800
Εγγραφή: 18 Μάιος 2012, 09:55
Επικοινωνία:

Re: Διαδικασία κλήρωσης

Δημοσίευσηαπό ergoil » 12 Ιουν 2012, 12:54

dizzyk έγραψε:
ergoil έγραψε:μα νομίζω η γεννήτρια κάθε φορά που του βάζουμε το ίδιο seed, δεν βγάζει το ίδιο νούμερο!


Ίσα ίσα αυτός είναι ο ορισμός του seed. Δοκίμασέ το.
Στη σελίδα που έδωσα link, βάλε 4 αριθμούς, minimun 1, maximum 16, False στο duplicate, και seed 5516. Θα δεις τα 16 15 14 13 (έπεσα στην περίπτωση)


έχεις δίκιο.
παρόλαυτά τα online από .com δεν τα εμπιστεύομαι, γιατί δεν ξέρεις ποιός είναι πίσω από αυτά.
ένα κόμμα κατεξοχήν υπερ της διαφάνειας των διαδικασιών και υπερ του ανοιχτου κώδικα, δεν είναι σωστό να βασίζεται σε σκοτεινές μεθόδους κλήρωσης.

Η πρότασή σου για το MOD120 είναι μακράν καλύτερη, αρκεί να περιγράψεις το mapping.

δηλαδή

1 --> 01 (Βαγενάς-Γούναρης)
2 --> 02
3 --> 03
4 --> 04
5 --> 05
6 --> 06
7 --> 07
8 --> 08
9 --> 09
10 --> 0A
11 --> 0B
12 --> 0C
13 --> 0D
14 --> 0E
15 --> 0F
16 --> 12
17 --> 13
18 --> 14
19 --> 15
.
.
.
119--> ED
120--> EF (Τσίντζος - Χατζάκης)

Έχει όμως ένα σφάλμα, επειδή η τυχαιότητα του λαχείου παίζει από 0 ως 9999, οι τελευταίοι 40 (από τους 120) συνδυασμοί έχουν κατά λιγάκι διαφορετικές-λιγότερες πιθανότητες.

Για να ελαχιστοποιήσεις αυτό το σφάλμα των πιθανοτήτων (το οποίο για την πρώτη επιλογή υποψηφίου υπάρχει επίσης και στον δικό μου αλγόριθμο, αλλά σε μικρότερο όμως βαθμό, αφού εγω παίζω σε 16άδες, ενώ εσύ σε 120άδες. Ενώ για την δεύτερη επιλογή υποψηφίου, εγώ παίζω σε 256αδες και εσύ σε 120αδες, οπότε το μικρό αυτό σφάλμα πιθανοτήτων είναι μεγαλύτερο στον δικό μου αλγόριθμο), μπορείς να χρησιμοποιήσεις παραπάνω από έναν νικητήριους αριθμούς, δηλαδη να φτιάξεις έναν αριθμό ΧΧΧΧΨΨΨΨ (όπου ΧΧΧΧ ο πρώτος νικητήριος και ΨΨΨΨ ο δεύτερος νικητήριος) στο οποίο να εφαρμόσεις το mod120. Ή ακόμα, αν θες να μειώσεις ακόμα περισσότερο το μικρό αυτό σφάλμα πιθανοτήτων, μπορείς να χρησιμοποιήσεις τρεις ή και παραπάνω νικητήριους, όσο περισσότερους τοσο καλύτερα.

Διαφορετικά, για να εξαλείψεις το σφάλμα μπορείς να πεις ότι αν ο νικητήριος αριθμός είναι πάνω από 9960 (=120 Χ 83), τότε η κλήρωση επαναλαμβάνεται με τον δεύτερο νικητήριο. (κάτι παρόμοιο μπορεί να γίνει και με τον δικό μου αλγόριθμο για εξάλειψη του σφάλματος)
Τελευταία επεξεργασία από 10 και ergoil, έχει επεξεργασθεί 12 φορά/ες συνολικά

kissand
Μέλος του Κόμματος Πειρατών
Δημοσιεύσεις: 305
Εγγραφή: 12 Φεβ 2012, 10:55

Re: Διαδικασία κλήρωσης

Δημοσίευσηαπό kissand » 12 Ιουν 2012, 13:21

Στα γραφεία του κόμματος με μπολάκι και 16 χαρτάκια, βιντεοσκόπηση όλης της διαδικασίας και ανάρτηση στο youtube

κανένα Η/Υ random generated function δεν είναι (αρκετά) random ούτε επαληθεύσιμο
Γιώργης Κισσανδράκης
Ό,τι γράφω είναι αυστηρά προσωπικές απόψεις.
Οι επίσημες θέσεις βρίσκονται στο http://www.pirateparty.gr/arxes-programma/

ergoil
Δημοσιεύσεις: 800
Εγγραφή: 18 Μάιος 2012, 09:55
Επικοινωνία:

Re: Διαδικασία κλήρωσης

Δημοσίευσηαπό ergoil » 12 Ιουν 2012, 13:23

kissand έγραψε:Στα γραφεία του κόμματος με μπολάκι και 16 χαρτάκια, βιντεοσκόπηση όλης της διαδικασίας και ανάρτηση στο youtube

κανένα Η/Υ random generated function δεν είναι (αρκετά) random ούτε επαληθεύσιμο


Και ποιός εμπιστεύεται γραφεία κόμματος, μπλοκάκια, χαρτάκια και βιντεοσκοπήσεις;

Το λαχείο είναι ο σωστότερος και περισσότερο αδιάβλητος τρόπος, και είναι πολύ σωστή η ιδέα του ανέστη για την χρήση του λαχείου!

Αρκεί να βρεθεί ο σωστός αλγόριθμος! (τον οποίο σας τον είπα, αλλά και ο MOD120 σχεδόν καλός είναι.)

dizzyk
Μέλος του Κόμματος Πειρατών
Δημοσιεύσεις: 395
Εγγραφή: 17 Απρ 2012, 11:21

Re: Διαδικασία κλήρωσης

Δημοσίευσηαπό dizzyk » 12 Ιουν 2012, 13:27

Το 120 ίσχυε για τα 2 άτομα, μετά είδα ότι θέλουν 4 και γίνεται χρονοβόρο το mapping γιατί έχει σημασία και η σειρά (21840 συνδυασμοί). Και η δική σου πρόταση για 16αδικό ήταν απόλυτα σωστή και ικανή για 2 άτομα (και σε περίπτωση αριθμών όπως FFFF ξανα κλήρωση - άλλωστε επανάληψη προβλέπει και αυτό που προτάθηκε από τον Ανέστη). Προσωπικά δε θα με πείραζε και αν έκαναν κλήρωση στο γραφείο με ένα μάρτυρα, αλλά αφού το πάμε στο απολύτως τυχαίο και διαφανές, τόσο που να θέλουμε τον αριθμό του λαχείου για seed, ας χρησιμοποιήσουμε έναν σωστό αλγόριθμο χωρίς πολύ παίδεμα.

ΥΓ. Κάνω ότι έχω υπερβολικά πολύ ελεύθερο χρόνο και δεν ισχύει...

ergoil
Δημοσιεύσεις: 800
Εγγραφή: 18 Μάιος 2012, 09:55
Επικοινωνία:

Re: Διαδικασία κλήρωσης

Δημοσίευσηαπό ergoil » 12 Ιουν 2012, 13:35

dizzyk έγραψε:Το 120 ίσχυε για τα 2 άτομα, μετά είδα ότι θέλουν 4 και γίνεται χρονοβόρο το mapping γιατί έχει σημασία και η σειρά (21840 συνδυασμοί). Και η δική σου πρόταση για 16αδικό ήταν απόλυτα σωστή και ικανή για 2 άτομα (και σε περίπτωση αριθμών όπως FFFF ξανα κλήρωση - άλλωστε επανάληψη προβλέπει και αυτό που προτάθηκε από τον Ανέστη).


Η δικιά μου πρόταση, μπορεί να χρησιμοποιηθεί και για 4 άτομα στην γενική της περίπτωση.
Απλά μπορείς να χρησιμοποιήσεις παραπάνω από ένα νικητήριους αριθμούς, δηλαδη φτιάχνεις έναν αριθμό ΧΧΧΧΨΨΨΨ (όπου ΧΧΧΧ ο πρώτος νικητήριος και ΨΨΨΨ ο δεύτερος), τον οποίο μετατρέπεις σε δεκαεξαδικό, και παίρνεις μετά από το τέλος τα πρώτα 4 διαφορετικά μεταξύ τους ψηφία (σε όποιο σημείο του δεκαεξαδικού αριθμού αυτά προκύψουν.). Αν τώρα είσαι τόσο καντέμης και δεν προκύψουν 4 διαφορετικά ψηφία στον δεκαεξαδικό, τότε φτιάχνεις τον ΧΧΧΧΨΨΨΨΖΖΖΖ (όπου ΖΖΖΖ ο τρίτος νικητήριος αριθμός του λαχείου), ξαναμετατρέπεις σε δεκαεξαδικό, και μια από τα ίδια.

Βάλαμε τις προτάσεις:
1)Του ανέστη με τα προσυμφωνημένα βήματα.
2) του mod120.
3) της κάμερας με χαρτάκια στα γραφεία,
4) της γλώσσας python,
5) την δικιά μου παραπάνω με τα συστήματα αρίθμησης (δεκαεξαδικό στην περίπτωση μας)
6) και της online γεννήτριας από το .com.
7) ακόμα μίας που ίσως προκύψει μέχρι τις 19:00

Ας ψηφίσουν τα μέλη.
Όχι απαραίτητα την σωστότερη μαθηματικώς πρόταση μιας και σίγουρα ορισμένοι δεν καταλαβαίνουν τι λέμε, αλλά ας ψηφίσουν αυτή που τους αρέσει καλύτερα. Αφού η δημοκρατία δεν ψάχνει το δίκιο και το σωστό, αλλά το γούστο.

Ο χρόνος περνάει, και (εκτός και αν επικρατεί η κάμερα και τα χαρτάκια στο γραφεία), μέχρι τις 19:00 που είναι η κλήρωση πρέπει να έχει βγει απόφαση.

pav
Δημοσιεύσεις: 1751
Εγγραφή: 09 Ιαν 2012, 16:30

Re: Διαδικασία κλήρωσης

Δημοσίευσηαπό pav » 12 Ιουν 2012, 14:31

Πω πω, για ένα τόσο ασήμαντο θέμα δες πόσοι ειδικοί μαζευτήκαμε... κι έχουμε όλοι δίκιο!

ergoil
Δημοσιεύσεις: 800
Εγγραφή: 18 Μάιος 2012, 09:55
Επικοινωνία:

Re: Διαδικασία κλήρωσης

Δημοσίευσηαπό ergoil » 12 Ιουν 2012, 14:37

pav έγραψε:Πω πω, για ένα τόσο ασήμαντο θέμα δες πόσοι ειδικοί μαζευτήκαμε... κι έχουμε όλοι δίκιο!


Έτσι είναι η δημοκρατία, θέλει κόπο.
Αλλά ο κόπος είναι κυρίως για όσους κάνανε τις προτάσεις.
Για την πλειοψηφία δεν είναι και μεγάλος κόπος, ένα κλικ είναι!
Τελευταία επεξεργασία από 1 και ergoil, έχει επεξεργασθεί 12 φορά/ες συνολικά

baskin
Μέλος του Κόμματος Πειρατών
Δημοσιεύσεις: 8666
Εγγραφή: 23 Δεκ 2011, 23:28
Τοποθεσία: Σύρος, Κυκλάδες

Re: Διαδικασία κλήρωσης

Δημοσίευσηαπό baskin » 12 Ιουν 2012, 14:38

Αν συμφωνείτε όλοι ας πάμε με την mod120, να τελειώνουμε.
Στον τάφο της Αμφίπολης είναι ο Μαυρογένης...

ergoil
Δημοσιεύσεις: 800
Εγγραφή: 18 Μάιος 2012, 09:55
Επικοινωνία:

Re: Διαδικασία κλήρωσης

Δημοσίευσηαπό ergoil » 12 Ιουν 2012, 14:50

baskin έγραψε:Αν συμφωνείτε όλοι ας πάμε με την mod120, να τελειώνουμε.



mod120 , αλλά αν βγεί νικητήριος αριθμός πάνω από 9960 (= 83 Χ 120), τότε για να έχουν όλοι οι συνδυασμοί ίσες πιθανότητες, εφαρμόζεται ο αλγόριθμος με τον δεύτερο νικητήριο, και αν είναι και αυτός πάνω από 9960, με τον τρίτο, κλπ κλπ.

Θεωρώ τυχαία τα τέσσερα ψηφία του λαχείου, αφού το λαχείο παίζει από 0-80000, άρα το πρώτο ψηφίο δεν παίζει από 0-9 ως ώφειλε.
Αν θεωρήσουμε και τα πέντε ψηφίατου λαχείου ως πράγματι τυχαία, τότε για να έχουν όλοι οι συνδυασμοί ίσες πιθανότητες πρέπει ο νικητήριος αριθμός να μην είναι πάνω από 79920 = 120 χ 666 <---εδώ είμαστε το βρήκαμε! :mrgreen:

Σατανικός αλγόριθμος το mod120, το σωστό είναι να διαλέξετε τον δικό μου αλγόριθμο! :mrgreen:


Επιστροφή στο

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: 2 και 0 επισκέπτες